Pytanie proste, register_cldmd i register_concmd oczywiście nie zdają egzaminu
Inaczej: funkcja wywoływana na przykład przy użyciu komendy +jump, jak to zrobić?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Jak złapać komendy z +/-? Np +duck/-use itp.
#1
Napisano 18.02.2015 22:06
#2
Napisano 18.02.2015 22:07
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#3
Napisano 18.02.2015 22:29
hmm troszkę lipa, nie ma innej opcji, bez thinka?? A jak już musi być think to pre czy post?
to są plusy, a minusy jak się robi?
#4
Napisano 18.02.2015 22:52
Wypadkowo fakemetą
Zależy od zastosowania ale ja uzywam pre.
możesz to zrobic tak:
new buttons = pev(id, pev_button) new oldbuttons = pev(id, pev_oldbuttons) //klawisze wcisniete klatke temu
I potem sprawdzić sobie zaleznie od sytuacji
if(buttons & IN_JUMP && oldbuttons & ~IN_JUMP) //czyt: jeżeli w obecnej klatce wcisnął IN_JUMP, a w poprzedniej nie miał wciśnięte, to...
i wypadkowo dla -
if(buttons & ~IN_JUMP && oldbuttons & IN_JUMP) //no jeśli puścił klawisz :D
Użytkownik wiwi249 edytował ten post 18.02.2015 22:53
Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.
Potrzebujesz czegoś? Pisz!
"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul
#5
Napisano 18.02.2015 23:22
Tak łapie się komendy standardowe.
Komendy stworzone przez plugin np +paint z markera na JB łapie się normalnie clcmd.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych