Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak złapać komendy z +/-? Np +duck/-use itp.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ossal

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:273
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.02.2015 22:06

Pytanie proste, register_cldmd i register_concmd oczywiście nie zdają egzaminu :)
Inaczej: funkcja wywoływana na przykład przy użyciu komendy +jump, jak to zrobić?


  • +
  • -
  • 0

#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 18.02.2015 22:07

Think gracza (forward) + get_user_button


Użytkownik Droso edytował ten post 18.02.2015 22:07

  • +
  • -
  • 2

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 Ossal

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:273
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.02.2015 22:29

hmm troszkę lipa, nie ma innej opcji, bez thinka?? A jak już musi być think to pre czy post?
to są plusy, a minusy jak się robi?


  • +
  • -
  • 0

#4 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 18.02.2015 22:52

Wypadkowo fakemetą :)

Zależy od zastosowania ale ja uzywam pre.

możesz to zrobic tak:

new buttons = pev(id, pev_button)
new oldbuttons = pev(id, pev_oldbuttons) //klawisze wcisniete klatke temu

I potem sprawdzić sobie zaleznie od sytuacji

if(buttons & IN_JUMP && oldbuttons & ~IN_JUMP)
//czyt: jeżeli w obecnej klatce wcisnął IN_JUMP, a w poprzedniej nie miał wciśnięte, to...

i wypadkowo dla -

if(buttons & ~IN_JUMP && oldbuttons & IN_JUMP)
//no jeśli puścił klawisz :D

Użytkownik wiwi249 edytował ten post 18.02.2015 22:53

  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#5 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 18.02.2015 23:22

Tak łapie się komendy standardowe.

 

 

Komendy stworzone przez plugin np +paint z markera na JB łapie się normalnie clcmd.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych