Jak zrobić warunki sprawdzające if(zycie z przyznaj zostalo dodane && cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1) < 100) i if(juz otrzymal) ?
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "ADMIN" new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "przyklad"; new const opis[] = "przyklad"; new const bronie = 0; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new const obrazenia = 0; new const regeneracja = 0; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, obrazenia, regeneracja); register_logevent("Przyznaj", 2, "1=Round_Start"); register_logevent("Sprawdz", 2, "1=Round_Start"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { if(zycie z przyznaj zostalo dodane && cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1) < 100) { cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-100); } ma_klase[id] = false; } public Przyznaj() { new num, players[32]; get_players(players, num, "gh") for(new i=0; i<num; i++) { new id = players[i] if(juz otrzymal) return; if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1) >= 100) { cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+100); } } } public Sprawdz() { new num, players[32]; get_players(players, num, "gh") for(new i=0; i<num; i++) { new id = players[i] if(zycie z przyznaj zostalo dodane && cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1) < 100) { cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-100); } } }
Użytkownik Arbitralny edytował ten post 07.10.2014 22:40