Witam, napotkałem ostatnio problem z którym nie potrafie sobie poradzić.
Problem polega na tym, ze posiadam klase która na nozu ma widocznosc 210/255 i w momencie gdy dostaje ona perk Kamuflaz, Pelerynka, Peleryna kucacza priorytetowo jest brana niewidzialnosc z klasy, a chcialbym zeby bylo odwrotnie. Zasada dzialania o ktora mi chodzi, to taka ze w momencie gdy gracz otrzymuje perk ktory obniza mu widocznosc, ma ona być brana priorytetowo bezwzględu na wartosci renderingu klasy. Podsyłam SMA klasy i kamuflazu.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <engine> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Komandos"; new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM), zmniejszona widoczność na nożu (210/255)"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public client_PreThink(id) { if(!ma_klase[id]) return; if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 210); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); }
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> new const perk_name[] = "Kamuflaz"; new const perk_desc[] = "Twoja widocznosc spada do LW"; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 50, 100); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, wartosc); public cod_perk_disabled(id) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);