[ROZWIĄZANE] GHW_No_Rush przeróbka odbijania.
Best Answer DarkGL 11.08.2014 22:22
Modyfikujesz tutaj
floatsqroot(250*250 / vector1[0]*vector1[0] + vector1[1]*vector1[1] + vector1[2]*vector1[2])
im mniejsze liczby od 250 tym słabiej będzie rzucać
Go to the full post
WeBsteR
09.08.2014
Cześć i czołem
Korzystam z pluginu GHW_No_Rush : http://amxx.pl/topic/9891-ghw-no-rush/
Chciałbym, abyście zmodyfikowali trochę to odbicie, gdyż po wejściu w strefę rushu wybija gracza tak mocno że zawsze jest poza teksturami i najczęściej ginie.
Proszę, żeby nie było to takie mocne, tylko, żeby przesunęło go o kilka kroków do tyłu a nie tak rzucało.
Attached Files
Best Answer
DarkGL
11.08.2014
Modyfikujesz tutaj
floatsqroot(250*250 / vector1[0]*vector1[0] + vector1[1]*vector1[1] + vector1[2]*vector1[2])
im mniejsze liczby od 250 tym słabiej będzie rzucać
WeBsteR
13.08.2014
Czyli może być tak:
floatsqroot(10*10 / vector1[0]*vector1[0] + vector1[1]*vector1[1] + vector1[2]*vector1[2])
czy
floatsqroot(250*10 / vector1[0]*vector1[0] + vector1[1]*vector1[1] + vector1[2]*vector1[2])
czy
floatsqroot(10*250 / vector1[0]*vector1[0] + vector1[1]*vector1[1] + vector1[2]*vector1[2])
WeBsteR
13.08.2014
Nie mogę edytować postu wiec pisze post pod postem.
Dzięki DarkGL limit + dla CB twoja propozycja + troszkę inaczej zmieniłem .sma i działa.
Problem rozwiązany!