←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Edycja Pluginu
[ROZWIĄZANE] GHW_No_Rush przeróbka odbijania.


Best Answer DarkGL 11.08.2014 22:22

Modyfikujesz tutaj

floatsqroot(250*250 / vector1[0]*vector1[0] + vector1[1]*vector1[1] + vector1[2]*vector1[2])

 

im mniejsze liczby od 250 tym słabiej będzie rzucać

Go to the full post
Locked

  • +
  • -
WeBsteR's Photo WeBsteR 09.08.2014

Cześć i czołem

Korzystam z pluginu GHW_No_Rush :  http://amxx.pl/topic/9891-ghw-no-rush/

Chciałbym, abyście zmodyfikowali trochę to odbicie, gdyż po wejściu w strefę rushu wybija gracza tak mocno że zawsze jest poza teksturami i najczęściej ginie.

Proszę, żeby nie było to takie mocne, tylko, żeby przesunęło go o kilka kroków do tyłu a nie tak rzucało.

 

Attached Files

Quote

  • +
  • -
Best Answer DarkGL's Photo DarkGL 11.08.2014

Modyfikujesz tutaj

floatsqroot(250*250 / vector1[0]*vector1[0] + vector1[1]*vector1[1] + vector1[2]*vector1[2])

 

im mniejsze liczby od 250 tym słabiej będzie rzucać

Quote

  • +
  • -
WeBsteR's Photo WeBsteR 13.08.2014

Czyli może być tak:

floatsqroot(10*10 / vector1[0]*vector1[0] + vector1[1]*vector1[1] + vector1[2]*vector1[2])

czy

floatsqroot(250*10 / vector1[0]*vector1[0] + vector1[1]*vector1[1] + vector1[2]*vector1[2])

czy

floatsqroot(10*250 / vector1[0]*vector1[0] + vector1[1]*vector1[1] + vector1[2]*vector1[2])
Quote

  • +
  • -
WeBsteR's Photo WeBsteR 13.08.2014

Nie mogę edytować postu wiec pisze post pod postem.

 

Dzięki DarkGL limit + dla CB twoja propozycja + troszkę inaczej zmieniłem .sma i działa.

Problem rozwiązany!

Quote
Locked