Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Edycja Pluginu

[ROZWIĄZANE] GHW_No_Rush przeróbka odbijania.

edycja pluginu

Najlepsza odpowiedź DarkGL, 11.08.2014 22:22

Modyfikujesz tutaj

floatsqroot(250*250 / vector1[0]*vector1[0] + vector1[1]*vector1[1] + vector1[2]*vector1[2])

 

im mniejsze liczby od 250 tym słabiej będzie rzucać

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 WeBsteR

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:297
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 09.08.2014 15:41

Cześć i czołem

Korzystam z pluginu GHW_No_Rush :  http://amxx.pl/topic/9891-ghw-no-rush/

Chciałbym, abyście zmodyfikowali trochę to odbicie, gdyż po wejściu w strefę rushu wybija gracza tak mocno że zawsze jest poza teksturami i najczęściej ginie.

Proszę, żeby nie było to takie mocne, tylko, żeby przesunęło go o kilka kroków do tyłu a nie tak rzucało.

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
Zabijaka Gryps to mój autorytet!

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.08.2014 22:22   Najlepsza odpowiedź

Modyfikujesz tutaj

floatsqroot(250*250 / vector1[0]*vector1[0] + vector1[1]*vector1[1] + vector1[2]*vector1[2])

 

im mniejsze liczby od 250 tym słabiej będzie rzucać


  • +
  • -
  • 1

#3 WeBsteR

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:297
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 13.08.2014 09:38

Czyli może być tak:

floatsqroot(10*10 / vector1[0]*vector1[0] + vector1[1]*vector1[1] + vector1[2]*vector1[2])

czy

floatsqroot(250*10 / vector1[0]*vector1[0] + vector1[1]*vector1[1] + vector1[2]*vector1[2])

czy

floatsqroot(10*250 / vector1[0]*vector1[0] + vector1[1]*vector1[1] + vector1[2]*vector1[2])

  • +
  • -
  • 0
Zabijaka Gryps to mój autorytet!

#4 WeBsteR

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:297
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 13.08.2014 15:09

Nie mogę edytować postu wiec pisze post pod postem.

 

Dzięki DarkGL limit + dla CB twoja propozycja + troszkę inaczej zmieniłem .sma i działa.

Problem rozwiązany!


  • +
  • -
  • 0
Zabijaka Gryps to mój autorytet!





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: edycja pluginu

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych