Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

GHW_No_Rush


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:4102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 18.04.2009 23:19

Plugin kara za raszowanie na "malych" mapach.

Instalacja :
http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20
do no_rush_maps dopisujemy mapy na ktorych ma dzialac antrasz.

CVARs:


* NR_enabled - Plugin wł/Wył
o (1=on 0=off) (Standardowo: 1)

* NR_fence - Przełącz wygląd na "płotek" lub "pole siłowe"
o (1=on 0=off) (Standardowo: 1)

* NR_twopeople - Pozwól na przejście przez środek gdy pozostało tylko 2 graczy(np. do walki na noże).
o (1=on 0=off) (Standardowo: 1)

* NR_checktime - Jak często plugin ma sprawdzać czy gracz przekroczył granicę.
o (Standardowo: Co 2.0 Sekundy)

* NR_redrawtime - Jak często plugin ma odrysowywać środkowe linie
o (Standardowo: Co 15.0 Sekundy)

* NR_fencecolor - Kolor środkowych linii
o (Standardowo: green)

* NR_fencealpha - Jak bardzo płotek ma być przezroczysty
o (0=niewidzialny 255=stały[całkowicie widzialny]) (Standardowo: 200)

* NR_punishment - Jak karać graczy którzy przekroczyli środek
o (1=zabij 2=cofnij ich z powrotem) (Standardowo: 1)


Kolory cvar'a NR_fencecolor:

* Red [czerwony]

* Green [zielony]

* Blue [niebieski]

* Yellow [żółty]

* Orange [pomarańczowy]

* Pink [różowy]

* Indigo [błękitny]

* White [biały]

* Random (każda linia w plotku ma losowy kolor)

Nota: UStawianie NR_redrawtime & NR_checktime na mniejsze wartości spowoduje że plugin będzie korzystał z większej liczby zasobów serwera, a ustawienie ich na większe wartości spowoduje że będzie wykorzystywał mniejszą ilość zasobów.

Nota #2: Plotek dzieli mapę równo na połowy, jednak to nie musi być dokładnie w połowie, może być skośnie.

Podziekowania dla :
Pavulon'a

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#2 Fakuss

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:75
Offline

Napisano 06.05.2009 15:48

Plugin super testowałem ;D ^^
  • +
  • -
  • 1

#3 usmerfa

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 08.03.2010 18:01

Przepraszam za odkopywanie, ale proszę mi powiedzieć jak przerobić sma by antyrasz nie odbijał tak mocno graczy?
Przerobilem juz go tak by nie bylo NR w cvar's tylko amx, ale potrzebuje jeszcze wlasnie to by nie wywalalo tak mocno, bo przewaznie za 1 razem sie ginie, a nie chce tego.
proszę jeszcze raz o pomoc i z gory dziekuje.
  • +
  • -
  • 1

#4 Gutaj

    I Can Fly

  • Power User

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:667
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patrick
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.03.2010 18:04

to zmień cvar??

* NR_punishment - Jak karać graczy którzy przekroczyli środek
o (1=zabij 2=cofnij ich z powrotem) (Standardowo: 1)

daj NR_punishment "2" i nie bedzie ich zabijac ;]
  • +
  • -
  • 0

#5 usmerfa

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 08.03.2010 18:15

chodzi mi o to ze ich tak mocno cofa ze ich zabija. mam na 2 zrobione ale przy wejsciu w rasz po prostu wyrzuca w gore i przez upadek sie ginie

08 marzec 2010 - 18:15:
to pomoze ktos?? czy nie ma takich madrych ludzi :P
  • +
  • -
  • 0

#6 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 08.03.2010 20:09

czy nie ma takich madrych ludzi :P

za takie teksty to zrób sobie sam...
edytuj
public prethink(id)
Poza tym jeżeli chcesz modyfikację to załóż inny temat a nie ten zaśmiecasz.
  • +
  • -
  • 0

#7 Kierek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:32
  • Lokalizacja:ciach
Offline

Napisano 22.05.2012 11:34

A da sie ustawić , żeby rash się wyłączał po 40 sec ?
  • +
  • -
  • 0

#8 ForJu

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:80
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 31.01.2013 20:57

powie mi ktoś jak zmienić w tym pluginie czas zakazu rashu ?? proszę

#9 PimpPimpMyserwe

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 09.04.2013 19:51

L 04/09/2013 - 20:38:45: Start of error session.
L 04/09/2013 - 20:38:45: Info (map "aim_ak-colt") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130409.log")
L 04/09/2013 - 20:38:45: [AMXX] Plugin file open error (plugin "GWH_No_Rush.amxx")
L 04/09/2013 - 20:40:59: Start of error session.
L 04/09/2013 - 20:40:59: Info (map "aim_ak-colt") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130409.log")
L 04/09/2013 - 20:40:59: [AMXX] Plugin file open error (plugin "GWH_No_Rush.amxx")


Ja wszystko dobrze zrobiłem i taki coś mi wywala...
Pomoże ktoś?
Dopisałem do pliku no_rush_maps te mapy na ,których ma anty rasz działać i d*pa oO
  • +
  • -
  • 0

#10 Fr3sh!

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 15.02.2014 15:14

Pytanie, da rade zmniejszyć siłę odrzutu?


  • +
  • -
  • 0

#11 patryk9009

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łodz
Offline

Napisano 22.04.2014 22:46

Ja mam takie pytanie zrobilem sobie ze rash po X sec sie wylacza.

Aczkolwiek w 1 rundzie strefa ladnie sie pojawia i znika.

ale w drugiej jej nie ma i dopiero w trzeciej jest.

w czym moze byc problem ?


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych