GHW_No_Rush
kasza
18.04.2009
Plugin kara za raszowanie na "malych" mapach.
Instalacja :
http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20
do no_rush_maps dopisujemy mapy na ktorych ma dzialac antrasz.
CVARs:
* NR_enabled - Plugin wł/Wył
o (1=on 0=off) (Standardowo: 1)
* NR_fence - Przełącz wygląd na "płotek" lub "pole siłowe"
o (1=on 0=off) (Standardowo: 1)
* NR_twopeople - Pozwól na przejście przez środek gdy pozostało tylko 2 graczy(np. do walki na noże).
o (1=on 0=off) (Standardowo: 1)
* NR_checktime - Jak często plugin ma sprawdzać czy gracz przekroczył granicę.
o (Standardowo: Co 2.0 Sekundy)
* NR_redrawtime - Jak często plugin ma odrysowywać środkowe linie
o (Standardowo: Co 15.0 Sekundy)
* NR_fencecolor - Kolor środkowych linii
o (Standardowo: green)
* NR_fencealpha - Jak bardzo płotek ma być przezroczysty
o (0=niewidzialny 255=stały[całkowicie widzialny]) (Standardowo: 200)
* NR_punishment - Jak karać graczy którzy przekroczyli środek
o (1=zabij 2=cofnij ich z powrotem) (Standardowo: 1)
Kolory cvar'a NR_fencecolor:
* Red [czerwony]
* Green [zielony]
* Blue [niebieski]
* Yellow [żółty]
* Orange [pomarańczowy]
* Pink [różowy]
* Indigo [błękitny]
* White [biały]
* Random (każda linia w plotku ma losowy kolor)
Nota: UStawianie NR_redrawtime & NR_checktime na mniejsze wartości spowoduje że plugin będzie korzystał z większej liczby zasobów serwera, a ustawienie ich na większe wartości spowoduje że będzie wykorzystywał mniejszą ilość zasobów.
Nota #2: Plotek dzieli mapę równo na połowy, jednak to nie musi być dokładnie w połowie, może być skośnie.
Podziekowania dla :
Pavulon'a
Instalacja :
http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20
do no_rush_maps dopisujemy mapy na ktorych ma dzialac antrasz.
CVARs:
* NR_enabled - Plugin wł/Wył
o (1=on 0=off) (Standardowo: 1)
* NR_fence - Przełącz wygląd na "płotek" lub "pole siłowe"
o (1=on 0=off) (Standardowo: 1)
* NR_twopeople - Pozwól na przejście przez środek gdy pozostało tylko 2 graczy(np. do walki na noże).
o (1=on 0=off) (Standardowo: 1)
* NR_checktime - Jak często plugin ma sprawdzać czy gracz przekroczył granicę.
o (Standardowo: Co 2.0 Sekundy)
* NR_redrawtime - Jak często plugin ma odrysowywać środkowe linie
o (Standardowo: Co 15.0 Sekundy)
* NR_fencecolor - Kolor środkowych linii
o (Standardowo: green)
* NR_fencealpha - Jak bardzo płotek ma być przezroczysty
o (0=niewidzialny 255=stały[całkowicie widzialny]) (Standardowo: 200)
* NR_punishment - Jak karać graczy którzy przekroczyli środek
o (1=zabij 2=cofnij ich z powrotem) (Standardowo: 1)
Kolory cvar'a NR_fencecolor:
* Red [czerwony]
* Green [zielony]
* Blue [niebieski]
* Yellow [żółty]
* Orange [pomarańczowy]
* Pink [różowy]
* Indigo [błękitny]
* White [biały]
* Random (każda linia w plotku ma losowy kolor)
Nota: UStawianie NR_redrawtime & NR_checktime na mniejsze wartości spowoduje że plugin będzie korzystał z większej liczby zasobów serwera, a ustawienie ich na większe wartości spowoduje że będzie wykorzystywał mniejszą ilość zasobów.
Nota #2: Plotek dzieli mapę równo na połowy, jednak to nie musi być dokładnie w połowie, może być skośnie.
Podziekowania dla :
Pavulon'a
Załączone pliki
usmerfa
08.03.2010
Przepraszam za odkopywanie, ale proszę mi powiedzieć jak przerobić sma by antyrasz nie odbijał tak mocno graczy?
Przerobilem juz go tak by nie bylo NR w cvar's tylko amx, ale potrzebuje jeszcze wlasnie to by nie wywalalo tak mocno, bo przewaznie za 1 razem sie ginie, a nie chce tego.
proszę jeszcze raz o pomoc i z gory dziekuje.
Przerobilem juz go tak by nie bylo NR w cvar's tylko amx, ale potrzebuje jeszcze wlasnie to by nie wywalalo tak mocno, bo przewaznie za 1 razem sie ginie, a nie chce tego.
proszę jeszcze raz o pomoc i z gory dziekuje.
Gutaj
08.03.2010
to zmień cvar??
* NR_punishment - Jak karać graczy którzy przekroczyli środek
o (1=zabij 2=cofnij ich z powrotem) (Standardowo: 1)
daj NR_punishment "2" i nie bedzie ich zabijac ;]
* NR_punishment - Jak karać graczy którzy przekroczyli środek
o (1=zabij 2=cofnij ich z powrotem) (Standardowo: 1)
daj NR_punishment "2" i nie bedzie ich zabijac ;]
usmerfa
08.03.2010
chodzi mi o to ze ich tak mocno cofa ze ich zabija. mam na 2 zrobione ale przy wejsciu w rasz po prostu wyrzuca w gore i przez upadek sie ginie
08 marzec 2010 - 18:15:
to pomoze ktos?? czy nie ma takich madrych ludzi
08 marzec 2010 - 18:15:
to pomoze ktos?? czy nie ma takich madrych ludzi

mgr inż. Pavulon
08.03.2010
za takie teksty to zrób sobie sam...czy nie ma takich madrych ludzi
edytuj
public prethink(id)Poza tym jeżeli chcesz modyfikację to załóż inny temat a nie ten zaśmiecasz.
PimpPimpMyserwe
09.04.2013
L 04/09/2013 - 20:38:45: Start of error session.
L 04/09/2013 - 20:38:45: Info (map "aim_ak-colt") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130409.log")
L 04/09/2013 - 20:38:45: [AMXX] Plugin file open error (plugin "GWH_No_Rush.amxx")
L 04/09/2013 - 20:40:59: Start of error session.
L 04/09/2013 - 20:40:59: Info (map "aim_ak-colt") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130409.log")
L 04/09/2013 - 20:40:59: [AMXX] Plugin file open error (plugin "GWH_No_Rush.amxx")
Ja wszystko dobrze zrobiłem i taki coś mi wywala...
Pomoże ktoś?
Dopisałem do pliku no_rush_maps te mapy na ,których ma anty rasz działać i d*pa oO
L 04/09/2013 - 20:38:45: Info (map "aim_ak-colt") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130409.log")
L 04/09/2013 - 20:38:45: [AMXX] Plugin file open error (plugin "GWH_No_Rush.amxx")
L 04/09/2013 - 20:40:59: Start of error session.
L 04/09/2013 - 20:40:59: Info (map "aim_ak-colt") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130409.log")
L 04/09/2013 - 20:40:59: [AMXX] Plugin file open error (plugin "GWH_No_Rush.amxx")
Ja wszystko dobrze zrobiłem i taki coś mi wywala...
Pomoże ktoś?
Dopisałem do pliku no_rush_maps te mapy na ,których ma anty rasz działać i d*pa oO
patryk9009
22.04.2014
Ja mam takie pytanie zrobilem sobie ze rash po X sec sie wylacza.
Aczkolwiek w 1 rundzie strefa ladnie sie pojawia i znika.
ale w drugiej jej nie ma i dopiero w trzeciej jest.
w czym moze byc problem ?