Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] mozliwosci wylapania smierci gracza
Najlepsza odpowiedź Fili:P, 12.01.2014 19:15
Widzę że przykład tylko podany dla deathmsg, więc
client_death ma argument wpnindex w którym jest podane id broni ( CSW_* )
Przejdź do postu#1
Napisano 12.01.2014 17:29
Jakie sa sposoby wylapania smierci gracza?
Wiem ze jest Ham_Killed. Co jeszcze (proszę opisac parametry)?
#2
Napisano 12.01.2014 17:58
#3
Napisano 12.01.2014 18:31
#4
Napisano 12.01.2014 18:41
DeathMsg na pewno.
get_user_weapon(read_data(1))
co ciekawe uwzględnia też granat poprawnie
#5
Napisano 12.01.2014 19:01
#6
Napisano 12.01.2014 19:07
jeśli pobierzesz id to możesz zamienić je na weapon_* i na odwrót.
#7
Napisano 12.01.2014 19:15 Najlepsza odpowiedź
Widzę że przykład tylko podany dla deathmsg, więc
client_death ma argument wpnindex w którym jest podane id broni ( CSW_* )
#8
Napisano 12.01.2014 19:24
Nie wydaję mi się, żeby taki zapis uwzględniał także granat, bo to po prostu było by nie logiczne. Event śmierci jest często wykonywany kilka sekund po rzucie granatu, czyli zabójca nie będzie miał granatu w dłoni, czyli powyższy kod nie rozpozna, że gracz był zabity granatem.DeathMsg na pewno.
get_user_weapon(read_data(1))
co ciekawe uwzględnia też granat poprawnie
Jedyny poprawny sposób odczytania z jakiej broni był ktoś zabity (przy wykorzystaniu eventu DeathMsg), wygląda tak
new weapon, weaponname[32];
read_data(4, weaponname, 31);
if(equal(weaponname, "grenade")) {
format(weaponname, 31, "weapon_he%s", weaponname);
}
else if(!equal(weaponname, "weapon_", 7)) {
format(weaponname, 31, "weapon_%s", weaponname);
}
weapon = get_weaponid(weaponname);
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#9
Napisano 12.01.2014 22:09
Ja zawsze używałem w TakeDamage i DeathMsg get_user_weapon i działało. Może dla konkretnych przypadków.
#11
Napisano 13.01.2014 09:41
podaj przyklad jak pobierales z ham takedamage?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych