Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] mozliwosci wylapania smierci gracza


Najlepsza odpowiedź Fili:P , 12.01.2014 19:15

Widzę że przykład tylko podany dla deathmsg, więc

client_death ma argument wpnindex w którym jest podane id broni ( CSW_* )

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 12.01.2014 17:29

witam.
Jakie sa sposoby wylapania smierci gracza?
Wiem ze jest Ham_Killed. Co jeszcze (proszę opisac parametry)?
  • +
  • -
  • 0

#2 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.01.2014 17:58

http://amxx.pl/dokum...07/client-death

I event DeathMSG: http://amxx.pl/topic/1680-eventy/


  • +
  • -
  • 0

#3 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 12.01.2014 18:31

A ktore pozwalaja na pobranie brroni z ktorej zabito?
  • +
  • -
  • 0

#4 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 12.01.2014 18:41

DeathMsg na pewno.

get_user_weapon(read_data(1))

 

co ciekawe uwzględnia też granat poprawnie


  • +
  • -
  • 0

#5 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 12.01.2014 19:01

ale da sie pobrac z nich id broni czy weapon_*
  • +
  • -
  • 0

#6 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 12.01.2014 19:07

jeśli pobierzesz id to możesz zamienić je na weapon_* i na odwrót. 


  • +
  • -
  • 0

#7 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.01.2014 19:15   Najlepsza odpowiedź

Widzę że przykład tylko podany dla deathmsg, więc

client_death ma argument wpnindex w którym jest podane id broni ( CSW_* )


  • +
  • -
  • 0

#8 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.01.2014 19:24

DeathMsg na pewno.
get_user_weapon(read_data(1))
 
co ciekawe uwzględnia też granat poprawnie

Nie wydaję mi się, żeby taki zapis uwzględniał także granat, bo to po prostu było by nie logiczne. Event śmierci jest często wykonywany kilka sekund po rzucie granatu, czyli zabójca nie będzie miał granatu w dłoni, czyli powyższy kod nie rozpozna, że gracz był zabity granatem.

Jedyny poprawny sposób odczytania z jakiej broni był ktoś zabity (przy wykorzystaniu eventu DeathMsg), wygląda tak
new weapon, weaponname[32];
read_data(4, weaponname, 31);
if(equal(weaponname, "grenade")) {
format(weaponname, 31, "weapon_he%s", weaponname);
}
else if(!equal(weaponname, "weapon_", 7)) {
format(weaponname, 31, "weapon_%s", weaponname);
}
weapon = get_weaponid(weaponname);

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#9 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 12.01.2014 22:09

Ja zawsze używałem w TakeDamage i DeathMsg get_user_weapon i działało. Może dla konkretnych przypadków.


  • +
  • -
  • 0

#10 Ogen Dogen

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 261
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 12.01.2014 22:23

Sorry za lekki offtop , ale korzystając z okazji chciałem się dowiedzieć czegoś. Czy ten kod co podał sebul będzie też sprawdzał czy atakujący rzucił granat w TakeDamage z hamsandwich ? Bo get_user_weapon mi nie działa właśnie.


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 


#11 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 13.01.2014 09:41

@grzyboo

podaj przyklad jak pobierales z ham takedamage?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych