[ROZWIĄZANE] Dodanie klasy
Najlepsza odpowiedź Koniarek 21.04.2013 12:03
No all moce i to co Ty tam chcesz dodajesz/edytujesz w diablo_kameleon.sma potem kompilujesz tutaj plik .amxx wrzucasz do folderu plugins i dopisujesz do plugins-diablomod.ini diablo_kameleon.amxx i gotowe
Przejdź do postuFonX 20.04.2013
Witam gdy chce dodać nową klasę do Diablo Mod Core 1.1.0 to wystarczy że dodam pliki
diablo_kameleon.sma
diablo_kameleon.amxx
Czy muszę coś edytować, jeżeli tak do co ?
Linki do pików
diablo_kameleon.sma - http://amxx.pl/topic...klasa-kameleon/
Diablo Mod Core 1.1.0 - http://amxx.pl/topic...od-core-110-pl/
FonX 20.04.2013
Co dopisać ? Tak to wygląda
public wybierzKlase(id){
if(!sqlPlayer[id]){
//checkSQL(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(!bFreezeTime && playerInf[id][currentClass] != 0) set_user_health(id,0);
if( ArraySize( gFractionNames ) == 1 )
wybierzKlase2(id)
else
wybierzKlaseFrakcje( id );
return PLUGIN_HANDLED;
}
wybierzKlaseFrakcje( id , page = 0 ){
new pMenu = menu_create("Wybierz Frakcje","wybierzFrakcjeHandle");
new szFraction[MAX_LEN_FRACTION],szTmp[MAX_LEN_NAME + 128],iOutput[9] , szNum[ 64 ] , szClass[ MAX_LEN_NAME ] ;
for(new i = 1; i < ArraySize( gFractionNames ) ; i++ ){
ArrayGetString( gFractionNames , i , szFraction , MAX_LEN_FRACTION - 1 );
formatex(szTmp,charsmax( szTmp ),"%s",szFraction);
num_to_str( i , szNum , charsmax( szNum ) )
add( szNum , charsmax( szNum ) , "frakcja" );
menu_additem(pMenu,szTmp , szNum);
}
for(new i = 1;i < ArraySize(gClassNames) ; i++){
if( ArrayGetCell( gClassFraction , i) == 0 ){
ArrayGetString(gClassNames,i,szClass,charsmax( szClass ) );
ArrayGetArray(playerInfClasses[id],i,iOutput);
formatex(szTmp,charsmax( szTmp ),"\r%s \yLevel: %d",szClass,iOutput[0]);
num_to_str( i , szNum , charsmax( szNum ) )
menu_additem( pMenu , szTmp , szNum );
}
}
menu_setprop(pMenu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
menu_setprop(pMenu,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
menu_setprop(pMenu,MPROP_NEXTNAME,"Dalej")
menu_setprop(pMenu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\w")
Użytkownik fonx edytował ten post 20.04.2013 23:08
Koniarek 20.04.2013
Jeśli chodzi Ci o klase żeby działała wystarczy ją dopisać do plugins-diablomod.ini i wrzucic plik amxx do plugins
FonX 21.04.2013
Czyli tak, wrzucam plik diablo_kameleon.amxx potem dopisuję do plugins-diablomod.ini diablo_kameleon.amxx.
I mam klasę z dną umiejętnością itd tak, nic więcej?
Czy tworząc nową umiejętność do klasy robię to np. w diablo_kameleon.sma ?
Użytkownik fonx edytował ten post 21.04.2013 00:44
Najlepsza odpowiedź Koniarek 21.04.2013
No all moce i to co Ty tam chcesz dodajesz/edytujesz w diablo_kameleon.sma potem kompilujesz tutaj plik .amxx wrzucasz do folderu plugins i dopisujesz do plugins-diablomod.ini diablo_kameleon.amxx i gotowe