Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Tutorial] Klasa Kameleon


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 18.02.2013 08:24

Klasa Kameleon

Jak wiecie, ciężko było znaleźć poradnik, aby wsadzić klasie model przeciwnika.

Po wielu nieoczekiwanych trudach w końcu mi się udało.

Tą możliwość można dodawać raczej do każdego MOD'a.




Instrukcja instalacji do klasy na silniku "DiabloMod Core 1.1.0 by DarkGL"

1. Otwieramy nasz plik .sma klasy

2. Dodajemy na przykład po :
public diablo_class_enabled( id ){
bKlasa[ id ] = true;
}

taki o to kod:
public diablo_preThink(id){
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
cs_set_user_model( id, "leet") //kamuflaz
else
cs_set_user_model( id, "gign") //kamuflaz
if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
cs_set_user_model( id, "gign") //kamuflaz
else
cs_set_user_model( id, "leet") //kamuflaz
return PLUGIN_HANDLE
}

3. Zapisujemy i kompilujemy nasz plik .sma i możemy cieszyć się klasą kameleon

/*Przykładowy plik .sma z klasą kameleon w załączniku

Jeśli ktoś będzie chętny może poprawić kod, ponieważ ja nie potrafię jeszcze dobrze pisać pluginów i ustawiać .ince liczy
Pierwszy TUT
dasiek (24.02.2013 10:37):
Post zaktualizowany na prośbę autora.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#2 Daj buziaka

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 274
Wszechwidzący

  • Postów:849
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.02.2013 13:56

no jakoś nie dodałeś pliku sma ^^

Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/


#3 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 19.02.2013 19:06

Nie mogę edytować pierwszego postu, więc łapcie tutaj:
Jeśli moderator może, to niech poprawi :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#4 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 31.03.2013 17:00

Chcę jeszcze dodać, że wymaga to modułu cstrike.inc
  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#5 AztekHQS

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 98
Zaawansowany

  • Postów:279
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.03.2013 19:08

Po co robić na 'około' ?
public diablo_preThink(id){
if(!is_user_alive(id)) return

get_user_team(id) == 1 ? cs_set_user_model(id, "gign") : cs_set_user_model(id, "leet")
}

Najlepszy serwer JailBreak!
IP: 31.186.83.208:27043
Dołączona grafika

#6 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 01.04.2013 19:01

Bo ten i ten sposob jest dobry :)
A mi nie zalezalo na skroceniu kodu.

Na dzien dzisiejszy, w ogole bym inaczej napisal, ale taki sposob jest tak czy inaczej prawidlowy.
  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych