Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Dodanie klasy


Najlepsza odpowiedź Koniarek , 21.04.2013 12:03

No all moce i to co Ty tam chcesz dodajesz/edytujesz w diablo_kameleon.sma potem kompilujesz tutaj plik .amxx wrzucasz do folderu plugins i dopisujesz do plugins-diablomod.ini diablo_kameleon.amxx i gotowe

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 FonX

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:100
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 20.04.2013 22:13

Witam gdy chce dodać nową klasę do Diablo Mod Core 1.1.0 to wystarczy że dodam pliki

diablo_kameleon.sma 

diablo_kameleon.amxx

 

Czy muszę coś edytować, jeżeli tak do co ?

 

Linki do pików 

 

diablo_kameleon.sma - http://amxx.pl/topic...klasa-kameleon/

Diablo Mod Core 1.1.0 - http://amxx.pl/topic...od-core-110-pl/



#2 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 20.04.2013 22:31

I dopisujesz do plugins-diablomod.ini to diablo_kameleon.amxx



#3 FonX

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:100
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 20.04.2013 22:43

I tyle? Klasa już dostępna ?

A gdzie znajdę Menu z klasami ?



#4 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 20.04.2013 22:48

W diablo_nowe.sma w 3887 linijce (Jeśli nic nie dodawałeś)



#5 FonX

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:100
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 20.04.2013 23:06

Co dopisać ? Tak to wygląda 

public wybierzKlase(id){
if(!sqlPlayer[id]){
//checkSQL(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}

if(!bFreezeTime && playerInf[id][currentClass] != 0) set_user_health(id,0);

if( ArraySize( gFractionNames ) == 1 )
wybierzKlase2(id)
else
wybierzKlaseFrakcje( id );

return PLUGIN_HANDLED;
}

wybierzKlaseFrakcje( id , page = 0 ){
new pMenu = menu_create("Wybierz Frakcje","wybierzFrakcjeHandle");

new szFraction[MAX_LEN_FRACTION],szTmp[MAX_LEN_NAME + 128],iOutput[9] , szNum[ 64 ] , szClass[ MAX_LEN_NAME ] ;

for(new i = 1; i < ArraySize( gFractionNames ) ; i++ ){
ArrayGetString( gFractionNames , i , szFraction , MAX_LEN_FRACTION - 1 );

formatex(szTmp,charsmax( szTmp ),"%s",szFraction);

num_to_str( i , szNum , charsmax( szNum ) )

add( szNum , charsmax( szNum ) , "frakcja" );

menu_additem(pMenu,szTmp , szNum);
}

for(new i = 1;i < ArraySize(gClassNames) ; i++){
if( ArrayGetCell( gClassFraction , i) == 0 ){
ArrayGetString(gClassNames,i,szClass,charsmax( szClass ) );
ArrayGetArray(playerInfClasses[id],i,iOutput);

formatex(szTmp,charsmax( szTmp ),"\r%s \yLevel: %d",szClass,iOutput[0]);

num_to_str( i , szNum , charsmax( szNum ) )

menu_additem( pMenu , szTmp , szNum );
}
}

menu_setprop(pMenu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
menu_setprop(pMenu,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
menu_setprop(pMenu,MPROP_NEXTNAME,"Dalej")
menu_setprop(pMenu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\w")


Użytkownik fonx edytował ten post 20.04.2013 23:08


#6 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 20.04.2013 23:43

Jeśli chodzi Ci o klase żeby działała wystarczy ją dopisać do plugins-diablomod.ini i wrzucic plik amxx do plugins



#7 FonX

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:100
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 21.04.2013 00:43

 Czyli tak, wrzucam plik diablo_kameleon.amxx potem dopisuję do plugins-diablomod.ini  diablo_kameleon.amxx.

I mam klasę z dną umiejętnością itd tak, nic więcej?

 

Czy tworząc nową umiejętność do klasy robię to np. w diablo_kameleon.sma ?


Użytkownik fonx edytował ten post 21.04.2013 00:44


#8 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 21.04.2013 12:03   Najlepsza odpowiedź

No all moce i to co Ty tam chcesz dodajesz/edytujesz w diablo_kameleon.sma potem kompilujesz tutaj plik .amxx wrzucasz do folderu plugins i dopisujesz do plugins-diablomod.ini diablo_kameleon.amxx i gotowe



#9 FonX

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:100
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 21.04.2013 20:59

Dzięki. Plusik dla ciebie

 

//Można zamknąć 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych