//Main gameplay vars (most common) amx_pbgun 1 //Toggles the paintballguns pbgun_selectmode 1 //0 = normal weapon mode / 1 = menu mode / 2 = random gun mode amx_pbdm 0 //If enabled players will respawn 3 seconds after killed pbgun_gravity 1 //Toggles pellet gravity. pbgun_nocrosshair 1 //Toggles the crosshair. pbmoves_enabled 1 //Toggles the paintball moves plugin amx_pbnade 1 //Toggles the paintball grenade. amx_pbgun_jam 1 //Toggles if weapons can jam amx_knifeonehitkill 1 //Toggles if the knife kills on one hit (1 = enabled, 0 = disabled) pbgun_real_pellets 1 //Toggles the pellet behavior. 1 = some pellets don't explode on impact / 0 = All pellets explode on impact amx_pbstrip 1 //Toggles if players weapons are stripped in spawn pbgun_vendetta_enabled 1//Toggle Vendetta on and off pbgun_vendetta_cant 3 //Amount of times killed in a row to declare vendetta amx_pbsnade 1 //Toggles coloured smoke grenades pbgun_pbslauncher 1 //Toggles flashbangs into the paint super launcher //Paintball moves misc vars pbmoves_verbose 1 //Toggles the HUD messages pbmoves_usebatterymeter 1 //Toggles using the battery meter to display the remaining stamina pbmoves_rechargetime 10.0 //How much time in secs without sprinting will recharge full stamina //"Touch only if your server gets funny" vars pbgun_shots 100 //How many paintball entities can be spawned at once. (If your server is crashing or lagging, decrease this value.) pbgun_life 15 //How long the paintball stay spawned amx_pbmodel 1 //Toggles if players use the Paintball player model //Weapons & gameplay misc vars (the "I want to customize everything" vars) pbgun_damage 100 //Amount of damage a player takes when hit by a paintball amx_pbspawnprotect 5 //Time in seconds a player cannot be killed after spawning (0 to disable) pbnade_radius 150 //Radius (in cs units) a player has to be within to die from a grenade. pbgun_fireratelow 1.1 //The fire-rate in seconds for slow weapons (launcher and sniper) pbgun_fireratemedium 0.7 //The fire-rate in seconds for medium weapons (shotgun) pbgun_fireratehigh 0.16 //The fire-rate for fast weapons (marker and guns) pbgun_jamproblow 30 //How many shots in average will jam slow weapons (this is based on probability). pbgun_jamprobhigh 100 //How many shots in average will jam fast weapons (this is based on probability). pbgun_velocity_marker 2000 //The speed of the pellet shot by this weapon. Be carefull because this value CAN NOT be higher than your current sv_maxvelocity (the default for this is 2000 but my mod sets it to 4000). pbgun_velocity_pistol 1500 //Idem. pbgun_velocity_launcher 1500 //Idem. pbgun_velocity_shotgun 1500 //Idem. pbgun_velocity_sniper 4000 //Idem. pbgun_dispersion 100 //How much average dispersion (recoil) the weapons have. This doesn't affect the sniper with scope. //Cosmetic vars pbgun_color 1 //Color of the paintball 1=Random 2=Team 3=Green/Orange 4=Yellow/Purple pbgun_glow c //a = paintball glows, b = paintball has trail, c = none pbgun_sound 1 //Toggles the shooting and hitting sounds amx_pbmodel 1 //Toggles if players use the Paintball player model amx_pbmoney 1 //Toggles if players money is stripped
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 13.10.2011 12:22
Witam , prosił bym o pomoc w konfiguracji PaintBall Mod by AlliedModders . Mianowicie chciałbym aby : niebyło grawitacji ( kulki zatrzymywały sie gdy natrafia na dany obiekt ) , kulki w kolorze teamów (czerwone - niebieskie ) , zeby nie trzeba było czysci lufy ( czyscimy lufe klikajac "e") i zeby podczas gry był celownik . proszę o pomoc , a tutaj mamy cvary
#2
Napisano 13.10.2011 12:34
amx_pbgun_jam 1//mogą się zacinać? 1-tak 0-nie
pbgun_nocrosshair 1// celownik 1- nie ma 0-jest
pbgun_color 1//Color of the paintball 1=Random 2=Team 3=zielony/pomarańczowy 4=żółty/Purpurowa musisz dać na 2
pbgun_gravity 1//co do grawitacji to nie jestem pewien ale może to, spróbuj na 0 dac
pbgun_nocrosshair 1// celownik 1- nie ma 0-jest
pbgun_color 1//Color of the paintball 1=Random 2=Team 3=zielony/pomarańczowy 4=żółty/Purpurowa musisz dać na 2
pbgun_gravity 1//co do grawitacji to nie jestem pewien ale może to, spróbuj na 0 dac
Użytkownik zanatos edytował ten post 13.10.2011 12:34
#3
Napisano 13.10.2011 13:06
Wlasnie wgrywam , bo miałem inny pb , momencik zaraz powiem co i jak ...
No i działa , tylko jest mały problem , kulki tak dziwnie lataja , niepotrafie opisac jak , lataja niby dobrze , no ale czegos im brakuje , dowiedziałem sie , ze tego sie podobno nieda naprawic , no ale dzięki ziomek +
No i działa , tylko jest mały problem , kulki tak dziwnie lataja , niepotrafie opisac jak , lataja niby dobrze , no ale czegos im brakuje , dowiedziałem sie , ze tego sie podobno nieda naprawic , no ale dzięki ziomek +
Użytkownik Dudek1921 edytował ten post 13.10.2011 14:29
#4
Napisano 12.02.2012 11:41
chodzi ci o taką oroczkę lub smugę za kulką jeśli tak to ustaw:
na
<span class="pln">pbgun_glow c </span><span class="com">//a = paintball glows, b = paintball has trail, c = none</span>
na
pbgun_glow "ab" //a = paintball glows, b = paintball has trail, c = none
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: PaintballMod
PaintballMod
Wystrzelanie kilku kulekNapisany przez csMaster , 14.10.2018 paintballmod |
|
|
|||
Public_paint_splat Pb Mod[PaintballMod] zmiana wektorów ruchu. Jak? Napisany przez Ekspedytor , 05.08.2018 paintballmod, kulki, wektory |
|
|
|||
Trajektoria lotu kulekPaintballmod zmiana specyfiki lotu kulek. Napisany przez Ekspedytor , 25.07.2018 paintball mod, paintballgun i 1 więcej |
|
|
|||
PaintballMod
PaintBall ShotGunNapisany przez csMaster , 27.03.2018 paintballmod |
|
|
|||
PaintballMod
Problem z kilkoma pluginamiNapisany przez csMaster , 05.04.2017 paintballmod |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych