Jak zrobic item(pomijajac etap nazwy i opisu), ktory daje niekonczaca sie amunicje?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
7 replies to this topic
#2
Posted 29.12.2010 14:16
Na końcu pliku dajesz:
stock set_user_clip(id, ammo) { new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _); get_weaponname(weapon, weaponname, 31); while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0) if (pev(weaponid, pev_owner) == id) { set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4); return weaponid; } return 0; }A w publicu CurWeapon (przed return):
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu) set_user_clip(id, 2);
#4
Posted 02.01.2011 19:30
Przyłączam się do pytania GOH4n.
#5
Posted 06.01.2011 22:06
to zrób to tak:
zamien public CurWeapon(id) na:
zamien public CurWeapon(id) na:
public CurWeapon(id)
{
if(freezetime || !klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new clip, ammo, weap[32], weapons = get_user_weapon(id, clip, ammo)
new weapon = read_data(2);
UstawSzybkosc(id);
if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;
if(!clip)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NR_ITEMU)
{
get_weaponname(weapons, weap, 31)
fm_give_item(id, weap)
engclient_cmd(id, weap)
engclient_cmd(id, weap)
engclient_cmd(id, weap)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#6
Posted 07.01.2011 23:29
Nie dziala
#7
Posted 08.01.2011 03:43
Yyy.. Skoro nieskończona amunicja, to po co przeładowywać?
#8
Posted 09.01.2011 14:53
a jak zrobić zeby to nie działało w m4 i ak?
Also tagged with one or more of these keywords: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Started by Jamdzam , 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
|
|||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secStarted by Jamdzam , 10.06.2019 cod stary |
|
|
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuStarted by WirtualnyFanatyk , 26.02.2019 cod stary |
|
|
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Started by WirtualnyFanatyk , 20.10.2018 cod stary |
|
|
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryStarted by Zaaxel , 21.11.2017 cod stary |
|
|
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users