Blokada bramy na dd2
Ekspedytor
16.10.2017
Nie pamiętam jaka to serwerownia itd bo to bylo jakis czas temu. Ale mieli pb mod i ten nurtujacy problem walka z graczami w tt ktorzy na poczatku rundy na mapie de_dust2 strzelali kulkami w brame na resp ct. Wiec jak ct sie wybierali na b to pah! Leży leży leży pol druzyny wybite. I wtedy zobaczylem u mich "coś" i to doslownie bo nie wiem co za to odpowiada czy plugin czy edycja mapy. Otóż na poczatku każdej rundy byla blokada bramy omawianej wyzej przez 10sekund kulki po prostu w niej znikaly a na dole ekranu pokazywal sie zielonkawy napis w hud " zakaz strzelania przez brame przez 10 sekund". Mozna ta "modyfikacje" gdzies znaleźć moze podpowiedzi jakies otrzymam od was jak sie do tego zabrac próbując samemu to zrobic.?
Z góry dziekuje za odpowiedzi...
Edited by Ekspedytor, 16.10.2017 00:51.
Z góry dziekuje za odpowiedzi...
Edited by Ekspedytor, 16.10.2017 00:51.
l3szcz
16.10.2017
Czy to już pasta?
Zakładam, że plugin ten opierał się o antirush tylko ze zmienionym miejscem rushu.
wacho
16.10.2017
_McHappy
16.10.2017
Spawn w bramie prostego enta - coś na wzór przezroczystej blachy - z pev(iEnt, pev_solid) = SOLID_TRIGGER, następnie uchwyt dotyku i filtr na klasę kulek. Na koniec pobranie właściciela i drukowanie infa, usunięcie kulki.
ps. Kulka musi mieć odpowiedni MOVETYPE (tryb poruszania się).
Edited by _McHappy, 16.10.2017 18:10.
Ekspedytor
18.10.2017
Tez pierwsze co to antirush pomyslalem ale strefy? Pierwszy raz slysze chyba sobie odposzcze bo czuje ze zmarnuje duzo czasu a nic z tego nie da... Ale dzięki pany zaspokoiliscie moja ciekawość...