Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zawartość użytkownika Lazzurowy
Odnotowano 23 pozycji dodanych przez Lazzurowy (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 07.06.2023 )
#681949 [ROZWIĄZANE] Jak wrzucać do mapy gotowe obiekty ?
Napisano przez Lazzurowy w 09.01.2015 15:14 w Mapy
Tym razem chciałem spytać bo głowię się nad tym jak dodać do mapy prefaby kiedyś bez problemu je dodawałem teraz odziwo mam z tym problem -.- Może ktoś krótko wytłumaczyć lub podać link do poradnika Na yt i w google coś szukałem ale widocznie jestem zbyt mało kumaty Albo coś źle robie.
#681833 Nie działa sklep na dolary i monety.
Napisano przez Lazzurowy w 08.01.2015 20:54 w Problemy
Pobrałem paczke Cod Mod Ultimate by NERO . Po wejsciu na serwer i wpisaniu sklep pojawia się Bonusy za Dolary nizej Bonusy za monety niby fajnie ale po wejściu, w które kolwiek z tych sklepów nie ma żadnego skutku. Nic sie nie włącza ;c Próbowałem wgrywać systemmonet_sklep od z różnych teamtów i kappa. Ale zawsze obojętnie który sklep wgram w menu jest Cod Ultimate czyli jakby ten sklep był wpisany w silnik czy whatever. Nwm jakieś propozycje co jest nie tak ? Pisać
#681344 [KOSZ] de_cache do 1.6 ! Potrzebuje troszke waszej pomocy.
Napisano przez Lazzurowy w 06.01.2015 21:36 w Mapy
SUPER ! -.- znalazłem chwile czasu żeby robić dalszą część mapki wchodze w zapis 'pusto' (ból na sercu) )) Ale raczej z mojej głupoty gdyż nie dałem zapisz jako tylko leciałem z zapisem normalnie bez tego i nie zrobiło mi pliku .rmf ale nie mam zamiaru sie poddawać chociaz szkoda straconego czasu tylko po prostu później bedzie mapka za pewne
#681327 [KOSZ] de_cache do 1.6 ! Potrzebuje troszke waszej pomocy.
Napisano przez Lazzurowy w 06.01.2015 20:18 w Mapy
Bardzo miło, że ktoś jest zainteresowany Ehm bardzo lubie poswiecac temu czas ale jak na razie szkola jeszcze 8 dni mnie czeka ale staram sie robic jak najewiecej jak najdokladniej Fajnie by było do nastepnego weekendu ale bardzo mozliwe ze dużą część w ten weekend zrobie i wyjdzie wczesniej. Zobaczymy
#681218 [KOSZ] de_cache do 1.6 ! Potrzebuje troszke waszej pomocy.
Napisano przez Lazzurowy w 06.01.2015 14:29 w Mapy
Witam ;D Skończyłem swoją mape która do weekendu tutaj się znajdzie ale postawnowiłem, że dam sb wieksze wyzwanie i odtworzę mape de_cache z cs:go. Bardzo mi się spodobała oglądając turnieje na tej mapie a niedługo samemu będę kupować cs:go i za pewne nie zbyt czesto będę wracać do 1.6 dlatego chce zostawić coś miłego dla graczy 1.6 w formie tej mapy.
Prośba do was jest następująca czy mogłby ktoś z was, kto ma cs:go zrobić zdjecia różnych miejsc bo mam na razie widok z góry ale potem gdy będę chcial dodać wiecej detali, aby bardziej to odwzorować będę potrzebował własnie dokładnego zobrazowania miejsc.
To jest zdjecie którym się posługuje
No z kazdego ważniejszego miejsca tych środków - hangarów czy co to jest po jednym zdjeciu chyba wystarczy zapakowane w pliku rar.
Jeżeli ktoś ma jakieś pytania, lepszy pomysł co kolwiek piszcie
#681007 VHE po kompilacji nie tworzy pliku BSP
Napisano przez Lazzurowy w 05.01.2015 17:57 w Mapy
Jednak wlaczam mape i brak oswietlenia znowu jakaś dziura w mapie czy cos -.- ?
** Zadanie.....
** Rozkaz > Katalog gry
** Parametry> H:\Programy\Steam\SteamApps\common\Half-Life\valve
** Zadanie.....
** Rozkaz > Kopiuj
** Parametry> "H:\Gry\canter-strike\de_dust_lazz.map" "H:\Gry\canter-strike\ Counter Strike 1.6\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\de_dust_lazz.map"
** Zadanie.....
** Rozkaz > H:\Programy\VHE\ZHLT\hlcsg.exe
** Parametry> "H:\Gry\canter-strike\ Counter Strike 1.6\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\de_dust_lazz"
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: H:\Programy\VHE\ZHLT\hlcsg.exe "H:\Gry\canter-strike\ Counter Strike 1.6\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\de_dust_lazz"
Entering H:\Gry\canter-strike\ Counter Strike 1.6\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\de_dust_lazz.map
Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]
Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]
2 brushes (totalling 12 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.13 seconds)
SetModelCenters:
60%...70%...80%...90%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.50 seconds)
Including Wadfile: \programy\vhe\zhlt\zhlt.wad
- Contains 4 used textures, 6.67 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \gry\canter-strike\ counter strike 1.6\counter strike 1.6\valve\halflife.wad
- Contains 36 used textures, 60.00 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \gry\canter-strike\ counter strike 1.6\counter strike 1.6\cstrike\cs_dust.wad
- Contains 16 used textures, 26.67 percent of map (28 textures in wad)
Using Wadfile: \gry\canter-strike\ counter strike 1.6\counter strike 1.6\cstrike\cstraining.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (24 textures in wad)
Using Wadfile: \gry\canter-strike\ counter strike 1.6\counter strike 1.6\cstrike\cstrike.wad
- Contains 3 used textures, 5.00 percent of map (123 textures in wad)
Using Wadfile: \gry\canter-strike\ counter strike 1.6\counter strike 1.6\cstrike\itsitaly.wad
- Contains 1 used texture, 1.67 percent of map (99 textures in wad)
added 6 additional animating textures.
Texture usage is at 1.13 mb (of 4.00 mb MAX)
0.69 seconds elapsed
----- END hlcsg -----
** Zadanie.....
** Rozkaz > H:\Programy\VHE\ZHLT\hlbsp.exe
** Parametry> "H:\Gry\canter-strike\ Counter Strike 1.6\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\de_dust_lazz"
hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: H:\Programy\VHE\ZHLT\hlbsp.exe "H:\Gry\canter-strike\ Counter Strike 1.6\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\de_dust_lazz"
Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)
SolidBSP [hull 0] 500...1000...1259 (0.06 seconds)
Warning: === LEAK in hull 0 ===
Entity info_player_start @ (-1439, 678,-191)
Error:
A LEAK is a hole in the map, where the inside of it is exposed to the
(unwanted) outside region. The entity listed in the error is just a helpful
indication of where the beginning of the leak pointfile starts, so the
beginning of the line can be quickly found and traced to until reaching the
outside. Unless this entity is accidentally on the outside of the map, it
probably should not be deleted. Some complex rotating objects entities need
their origins outside the map. To deal with these, just enclose the origin
brush with a solid world brush
Leak pointfile generated
SolidBSP [hull 1] 500...1000...1187 (0.05 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...1000...1123 (0.05 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...1000...1199 (0.05 seconds)
0.80 seconds elapsed
----- END hlbsp -----
** Zadanie.....
** Rozkaz > H:\Programy\VHE\ZHLT\hlvis.exe
** Parametry> "H:\Gry\canter-strike\ Counter Strike 1.6\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\de_dust_lazz"
hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlvis -----
Command line: H:\Programy\VHE\ZHLT\hlvis.exe "H:\Gry\canter-strike\ Counter Strike 1.6\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\de_dust_lazz"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file H:\Gry\canter-strike\ Counter Strike 1.6\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\de_dust_lazz.log for the cause.
----- END hlvis -----
** Zadanie.....
** Rozkaz > H:\Programy\VHE\ZHLT\hlrad.exe
** Parametry> "H:\Gry\canter-strike\ Counter Strike 1.6\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\de_dust_lazz"
hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlrad -----
Command line: H:\Programy\VHE\ZHLT\hlrad.exe "H:\Gry\canter-strike\ Counter Strike 1.6\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\de_dust_lazz"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file H:\Gry\canter-strike\ Counter Strike 1.6\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\de_dust_lazz.log for the cause.
----- END hlrad -----
** Zadanie.....
** Rozkaz > H:\Gry\CANTER~1\COUNTE~1.6\COUNTE~1.6\hl.exe
** Parametry> +map "de_dust_lazz"
A tu z ALT + P błedu które moim zdaniem żadnego problemu wczesniej nie sprawiały ale mogę się mylić
#681004 VHE po kompilacji nie tworzy pliku BSP
Napisano przez Lazzurowy w 05.01.2015 17:48 w Mapy
Wielkie dzięki znowu ratujesz, alt + p pomogło znalazłem bład oczywiscie jakimś cudem źle wykonane cieńcie potestuje troche mapke i wstawie, nie jest nie wiadomo jak dobra ale wydaje mi się, że spokojnie na servery cod mod czy coś takiego przejdzie ;D wielkie dzięki ;3
#680990 VHE po kompilacji nie tworzy pliku BSP
Napisano przez Lazzurowy w 05.01.2015 17:16 w Mapy
Robiłem mape i co jakis czas kompilowałem i sprawdzałem czy wszystko działa, usuwałem pliki (żeby boty miały nowe drogi itp) dodawałem zmiany i w końcu skończyłem ! Ale bs był za blisko respa tt więc musiałem troche zmienic, powiekszyc kawalek mapy. Więc zmieniłem wszystko jak chciałem odległość moim zdaniem była dobra i czas już na na pewno (tak myśle) finalną wersje, wchodze do cs odpalam nie mam mapy -.- patrze w plikach i nie mam mojej mapy w .bsp Coś mogłem przypadkowow zmienić a w logach kompilacji widze jakieś w spomnienie o bsp odpala niby przelatujac wzrokiem errorow nie zobaczylem oczywiscie zaznaczona opcja 'normalnie' więc powinno być wszystko ok.
#680377 [ROZWIĄZANE] Nie działa oświetlenie na mapie
Napisano przez Lazzurowy w 03.01.2015 18:08 w Mapy
Działa dziena, a i od razu bym się spytał pamiętam że kiedys robiłem szybko jakieś kolorowe światła ale zapomniałem jak, czy mam zrobic jakis obiekt teksture np zielonej halogenu i nadac mu light i okolorze zielonym ? A i jak wstawić byty do mapy bo tego też nie pamiętam ;/
#680270 [ROZWIĄZANE] Nie działa oświetlenie na mapie
Napisano przez Lazzurowy w 03.01.2015 12:29 w Mapy
** Zadanie.....
** Rozkaz > Katalog gry
** Parametry> H:\Programy\Steam\SteamApps\common\Half-Life\valve
** Zadanie.....
** Rozkaz > Kopiuj
** Parametry> "H:\Gry\canter-strike\de_dust_lazz.map" "H:\Gry\canter-strike\ Counter Strike 1.6\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\de_dust_lazz.map"
** Zadanie.....
** Rozkaz > H:\Programy\VHE\ZHLT\hlcsg.exe
** Parametry> "H:\Gry\canter-strike\ Counter Strike 1.6\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\de_dust_lazz"
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: H:\Programy\VHE\ZHLT\hlcsg.exe "H:\Gry\canter-strike\ Counter Strike 1.6\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\de_dust_lazz"
Entering H:\Gry\canter-strike\ Counter Strike 1.6\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\de_dust_lazz.map
Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]
Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]
0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.08 seconds)
SetModelCenters:
50%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.31 seconds)
Including Wadfile: \programy\vhe\zhlt\zhlt.wad
- Contains 2 used textures, 8.33 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \gry\canter-strike\ counter strike 1.6\counter strike 1.6\valve\halflife.wad
- Contains 7 used textures, 29.17 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \gry\canter-strike\ counter strike 1.6\counter strike 1.6\cstrike\cs_dust.wad
- Contains 15 used textures, 62.50 percent of map (28 textures in wad)
Using Wadfile: \gry\canter-strike\ counter strike 1.6\counter strike 1.6\cstrike\cstraining.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (24 textures in wad)
Using Wadfile: \gry\canter-strike\ counter strike 1.6\counter strike 1.6\cstrike\cstrike.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (123 textures in wad)
Using Wadfile: \gry\canter-strike\ counter strike 1.6\counter strike 1.6\cstrike\itsitaly.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (99 textures in wad)
added 2 additional animating textures.
Texture usage is at 0.62 mb (of 4.00 mb MAX)
0.47 seconds elapsed
----- END hlcsg -----
** Zadanie.....
** Rozkaz > H:\Programy\VHE\ZHLT\hlbsp.exe
** Parametry> "H:\Gry\canter-strike\ Counter Strike 1.6\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\de_dust_lazz"
hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: H:\Programy\VHE\ZHLT\hlbsp.exe "H:\Gry\canter-strike\ Counter Strike 1.6\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\de_dust_lazz"
Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)
SolidBSP [hull 0] 500...819 (0.03 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'H:\Gry\canter-strike\ Counter Strike 1.6\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\de_dust_lazz.prt'
SolidBSP [hull 1] 500...721 (0.05 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...679 (0.05 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...733 (0.03 seconds)
0.48 seconds elapsed
----- END hlbsp -----
** Zadanie.....
** Rozkaz > H:\Programy\VHE\ZHLT\hlvis.exe
** Parametry> "H:\Gry\canter-strike\ Counter Strike 1.6\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\de_dust_lazz"
hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlvis -----
Command line: H:\Programy\VHE\ZHLT\hlvis.exe "H:\Gry\canter-strike\ Counter Strike 1.6\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\de_dust_lazz"
494 portalleafs
1568 numportals
-= Current hlvis Settings =-
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max vis distance [ 0 ] [ 0 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
fast vis [ off ] [ off ]
full vis [ off ] [ off ]
BasePortalVis:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.22 seconds)
LeafThread:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (14.81 seconds)
Warning: Leaf portals saw into leaf
Problem at portal between leaves 358 and 355:
(-662.956 1419.426 -262.000)
(-700.143 1419.300 -262.000)
(-789.000 1419.000 -259.608)
(-789.000 1419.000 -256.000)
(-662.956 1419.426 -256.000)
average leafs visible: 148
g_visdatasize:26485 compressed from 30628
15.05 seconds elapsed
----- END hlvis -----
** Zadanie.....
** Rozkaz > H:\Programy\VHE\ZHLT\hlrad.exe
** Parametry> "H:\Gry\canter-strike\ Counter Strike 1.6\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\de_dust_lazz"
hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlrad -----
Command line: H:\Programy\VHE\ZHLT\hlrad.exe "H:\Gry\canter-strike\ Counter Strike 1.6\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\de_dust_lazz"
-= Current hlrad Settings =-
Name | Setting | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
vismatrix algorithm [ Original ] [ Original ]
oversampling (-extra)[ off ] [ off ]
bounces [ 1 ] [ 1 ]
bounce dynamic light [ on ] [ on ]
ambient light [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
maximum light [ 255.000 ] [ 256.000 ]
circus mode [ off ] [ off ]
smoothing threshold [ 50.000 ] [ 50.000 ]
direct threshold [ 25.000 ] [ 25.000 ]
direct light scale [ 2.000 ] [ 2.000 ]
coring threshold [ 1.000 ] [ 1.000 ]
patch interpolation [ on ] [ on ]
texscale [ on ] [ on ]
patch subdividing [ on ] [ on ]
chop value [ 64.000 ] [ 64.000 ]
texchop value [ 32.000 ] [ 32.000 ]
global fade [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global falloff [ 2 ] [ 2 ]
global light scale [ 1.000 1.000 1.000 ] [ 1.000 1.000 1.000 ]
global gamma [ 0.500 0.500 0.500 ] [ 0.500 0.500 0.500 ]
global light scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global sky diffusion [ 1.000 ] [ 1.000 ]
opaque entities [ on ] [ on ]
sky lighting fix [ on ] [ on ]
incremental [ off ] [ off ]
dump [ off ] [ off ]
colour jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
softlight hack [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ]
diffuse hack [ on ] [ on ]
spotlight points [ on ] [ on ]
custom shadows with bounce light
[ off ] [ off ]
rgb transfers [ off ] [ off ]
[Reading texlights from 'H:\Programy\VHE\ZHLT\lights.rad']
[59 texlights parsed from 'H:\Programy\VHE\ZHLT\lights.rad']
2289 faces
Create Patches : 17762 base patches
0 opaque faces
245444 square feet [35344048.00 square inches]
1 direct lights
BuildFacelights:
10%...20%...30%...Malformed face (697) normal @
(-526.00, 2639.00, -256.00)
(-526.00, 2504.00, -256.00)
(-526.00, 2504.00, -248.00)
(-526.00, 2639.00, -248.00)
Error: Malformed face normal
Description: The texture alignment of a visible face is unusable
Howto Fix: If using Worldcraft, do a check for problems and fix any occurences of 'Texture axis perpindicular to face'
Malformed face (698) normal @
(-526.00, 2640.00, -256.00)
(-526.00, 2639.00, -256.00)
(-526.00, 2639.00, -120.00)
(-526.00, 2640.00, -120.00)
Error: Malformed face normal
Description: The texture alignment of a visible face is unusable
Howto Fix: If using Worldcraft, do a check for problems and fix any occurences of 'Texture axis perpindicular to face'
----- END hlrad -----
#680095 [ROZWIĄZANE] Nie działa oświetlenie na mapie
Napisano przez Lazzurowy w 02.01.2015 19:59 w Mapy
Nie bardzo wiem co i jak, teraz jestem u kumpla ale mam to zdjęcie na razie nie mam dostępu do samej pracy https://fbcdn-sphoto...2f525b54a9b847a- jeżeli to nie odpala zaraz dodam jakos inacze Ale pytajcie bo może będę znał odpowiedźpomimo braku projektu
#679704 Prośba o zmodyfikowanie komandosa
Napisano przez Lazzurowy w 01.01.2015 17:49 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
Dziala odpornosc na hs ale nei dziala 1/1 z kosy wzialem jakas klase kumpel bil mnie za 26 a raz za -26 ? wiec troche dziwnie
#679649 Jaki plik .wad do mapy typu de_dust
Napisano przez Lazzurowy w 01.01.2015 14:41 w Mapy
Siemanko jak tam sylwester ? Oprócz tego, że z trudem na razie próbuje uczyć pisać się pluginy przypomniałem sb, że kiedyś bawiłem się VHE i chciałbym sb zrobić mapke typu de_dust ( z takimi teksturami ) Mam podstawowe pliki .wad - cstrike, halflife, de_dust ale brakuje jakichś podstawowych ścian, są tylko te z okiennicami a nie chce całej mapy mieć w scianach z okiennicami.
Jeżeli znacie jakieś dobre pliki w których znajde dużo ciekawych tekstur tego typu bardzo bym prosił
#677687 Siemanko
Napisano przez Lazzurowy w 26.12.2014 10:28 w Przywitaj się
Witam wszystkich na tym forum.
Na imie mam Kevin, 15 lat (3 gimnazjum), mieszkam w Oleśnicy niedaleko wrocławia. Gram w cs od 9 roku życia od tamtej pory nie moge nie wrócić do kochanej 1.6 ! Uwielbiam tą gre za prostotę i dużo możliwości. Dlatego też postanowiłem pouczyć się co nie co pisać w Pawnie ( Tak ? Jeśli się mylę można poprawić) Aby moc razem z wami spróbować wymyślić coś nowego, ciekawego.
Na razie obejrzałem parę filmików na YT żeby dowiedzieć się podstaw ale mam nadzieję, że to własnie tutaj mogę rozwinąć się w kierunku pisania pluginów itp. bardziej. Liczę, że będę mógł na was polegać w razie pomocy i teraz biore się do poradników jakie są tutaj na forum.
Zapomniałem dodać bardzo lubie CodModa, mam własny server i lubie też surfy
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Zawartość użytkownika Lazzurowy
- Regulamin