Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
DE

[ROZWIĄZANE] Nie działa oświetlenie na mapie

de light_environment

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lazzurowy

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Kevin
  • Lokalizacja:Oleśnica
Offline

Napisano 02.01.2015 18:15

Może ktoś mnie oświecić co mogłem źle zrobić  ;P  Oczywiscie chodzi o  light_environment. Nwm jak tu screena dorzucić ale jeżeli coś mołgbym w nim pokazać to jakoś wrzuce :D


  • +
  • -
  • 0

#2 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 02.01.2015 18:20

To wrzuć.


  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#3 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 02.01.2015 19:00

Napisz więcej informacji, jakich kompilatorów używasz i jakie parametry im podajesz podczas kompilacji.


  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#4 Lazzurowy

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Kevin
  • Lokalizacja:Oleśnica
Offline

Napisano 02.01.2015 19:59

Nie bardzo wiem co i jak, teraz jestem u kumpla ale mam to zdjęcie na razie nie mam dostępu do samej pracy https://fbcdn-sphoto...2f525b54a9b847a- jeżeli to nie odpala zaraz dodam jakos inacze ;P Ale pytajcie bo może będę znał odpowiedźpomimo braku projektu ;P


  • +
  • -
  • 0

#5 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 02.01.2015 20:45

Jak ty nie wiesz to skąd my mamy wiedzieć? :D

 

Podstawa to jakich kompilatorów używasz i czy jakieś niestandardowe parametry im podajesz (zakładam że nie wiesz nawet jak)

 

Światło na mapie na pewno dobrze dodałeś bo tego zepsuć się nie da, chyba że poza mapą umieścisz, ale widzę że jest ok (lepiej by nie dotykało sky).

 

 

Przy kompilacji wstępnej dla sprawdzenia efektów oświetlenia zaznacz takie opcje:

 

amxx_1420226879__compile.jpg

 

 

Jeżeli mapka się kompiluje to podaj tu używając Spoilera cały kod kompilatorów po zakończeniu kompilacji.


  • +
  • -
  • 2

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#6 Lazzurowy

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Kevin
  • Lokalizacja:Oleśnica
Offline

Napisano 02.01.2015 22:22

Tak też chyba miałem zaznaczone, logi podam jutro jak będe u siebie na kompie :D light nie dotykało sky


  • +
  • -
  • 0

#7 Lazzurowy

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Kevin
  • Lokalizacja:Oleśnica
Offline

Napisano 03.01.2015 12:29

Spoiler


  • +
  • -
  • 0

#8 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 03.01.2015 17:34

1. Leaf portal, niekorzystna dziurka, lepiej to napraw:

Warning: Leaf portals saw into leaf
Problem at portal between leaves 358 and 355:
(-662.956 1419.426 -262.000)
(-700.143 1419.300 -262.000)
(-789.000 1419.000 -259.608)
(-789.000 1419.000 -256.000)
(-662.956 1419.426 -256.000)

2. Oświetlenie nie działa bo kompilator RAD nie zakończył prawidłowo pracy.

Malformed face (697) normal @
(-526.00, 2639.00, -256.00)
(-526.00, 2504.00, -256.00)
(-526.00, 2504.00, -248.00)
(-526.00, 2639.00, -248.00)
Error: Malformed face normal
Description: The texture alignment of a visible face is unusable

Poniżej jest drugi taki sam problem, dotyczą one wyrównania tekstury na wskazanym bloku, użyj menu Map > Check for problems (Alt+P) by sprawdzić błędy na mapie i ewentualnie próbować je naprawić.

 

 


  • +
  • -
  • 2

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#9 Lazzurowy

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Kevin
  • Lokalizacja:Oleśnica
Offline

Napisano 03.01.2015 18:08

Działa dziena, a i od razu bym się spytał pamiętam że kiedys robiłem szybko jakieś kolorowe światła ale zapomniałem jak, czy mam zrobic jakis obiekt teksture np zielonej halogenu i nadac mu light i okolorze zielonym ? A i jak wstawić byty do mapy bo tego też nie pamiętam ;/


  • +
  • -
  • 0

#10 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 03.01.2015 18:49

Kolorowe światła na mapie to po prostu entity light, co do tekstur świecących to wg. mnie jest to przeżytek z Half-life choć kilka ciekawych efektów można uzyskać.

 

W Properties > Brightness ustawiasz kolor swojego entity light :)

 

thumb_amxx_1420307041__vhe0593.jpg

 

Ogólnie polecam poczytać: http://hlmaps.noskil...page.php?id=107- dowiesz się tu wszystkiego :)


  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#11 Lazzurowy

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Kevin
  • Lokalizacja:Oleśnica
Offline

Napisano 03.01.2015 19:09

No i o to chodzi cisnem robić mapke potem z chęcią ją tutaj udostępnie tym czasem dziena można zamknąć. :3


  • +
  • -
  • 0

#12 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 04.01.2015 16:33

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: de, light_environment

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych