Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o zmodyfikowanie komandosaDodanie odporności na HS'y

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kaski8

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Dolnyśląsk
Offline

Napisano 29.12.2014 11:12

Siemanko, od razu przejdę do meritum sprawy mianowicie chce aby do tej klasy (Komandos Cieni) Dodano odporność na headshoty teoretycznie mam poradnik który bardzo prosto pokazuje jak to zrobić ale komandos ma 1/1 z noża i nie zbyt wiem jak połączyć te funkcje TakeDamage - sam wgrałem już redukcje otrzymywanych obrażeń o 20% ale też nie wiem czy dobrze ją dodałem do klasy tak więc proszę czy ktoś mogłby powiedzieć czy moja klasa ma prawo działać - nie (dlaczego?) Jeżeli tak to chcę żeby dodać wczesniej wspomnianą odporność na hs'y :)

 

Tutek do tej odporności http://amxx.pl/topic...odatki-do-klas/1 punkt :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 EmiLowaTy

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:19
  • GG:
  • Lokalizacja:Okolice Zwolenia
Offline

Napisano 30.12.2014 13:01

łap

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
#define SLASH 0
#define STAB 1
 
#define RedukcjaWProcentach 20
#define Redukcja ((100-RedukcjaWProcentach)/100.0)
 
new gKnifeattack[ 33 ];
new bool:ma_klase[33];
new bool:g_RestartAttempt[32+1]
 
new const nazwa[] = "Komandos Cienia";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 80;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
RegisterHam( Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "ham_AttackSlash");
RegisterHam( Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "ham_AttackStab");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_TraceLine, "forward_traceline", 1);
register_event("TextMsg", "eRestartAttempt", "a", "2=#Game_will_restart_in")
}
 
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
 
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
 
public ham_AttackStab( entity )
{
gKnifeattack[ pev( entity, pev_owner ) ] = STAB;
return HAM_IGNORED;
}
 
public ham_AttackSlash( entity )
{
gKnifeattack[ pev( entity, pev_owner ) ] = SLASH;
return HAM_IGNORED; 
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_klase[this]) //Odnosnie redukcji obrazen
return HAM_IGNORED;
 
SetHamParamFloat(4, damage*Redukcja); //Odnosnie redukcji obrazen
 
if( get_user_weapon( idattacker ) == CSW_KNIFE && ( damagebits & ( DMG_NEVERGIB | DMG_BULLET ) ) )
{
if( gKnifeattack[ idattacker ] == STAB )
{
cs_set_user_armor( this, 0, CS_ARMOR_NONE )
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
}
 
return HAM_IGNORED;
}
 
public eRestartAttempt() 
{
new players[32], num;
get_players(players, num, "a");
for (new i; i < num; ++i)
{
g_RestartAttempt[players[i]] = true;
}
}
public forward_traceline(Float:v1[3], Float:v2[3], noMonsters, pentToSkip)
{
if(!is_user_alive(pentToSkip)) return FMRES_IGNORED
 
static entity2 ; entity2 = get_tr(TR_pHit)
if(!is_user_alive(entity2)) return FMRES_IGNORED
 
if(pentToSkip == entity2) return FMRES_IGNORED
 
if(get_tr(TR_iHitgroup) != 1)
{
set_tr(TR_flFraction,1.0)
return FMRES_SUPERCEDE
}
return FMRES_IGNORED
}

  • +
  • -
  • 0

Na pytania na GG odpowiadam za darmo.

Tworzę perki, klasy, klasy z awansami i inne rzeczy na Cod'a. Także sklepy, rzeczy na Jailbreak, edycje pluginów i coś tam jeszcze umiem  ;P

Moje GG: 5866230

Sprzedam: Paczkę CodMod 301 lvl + awanse (Unikat)! Klasy z awansami (6 awansów), system Euro, Misje, 245 Perków, Unikalny Sklep. Więcej informacji na GG! 


#3 Kaski8

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Dolnyśląsk
Offline

Napisano 30.12.2014 14:31

Gratulacje -.- Da sie zabic tylko i wyłacznie w głowe, a przez tą klase da sie zabic tylko w głowe ale KAZDEGO gracza a ma byc ze tylko ta klasa nie dostaje w głowe. czekam dalej :)


  • +
  • -
  • 0

#4 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 489
Wszechobecny

  • Postów:1426
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 31.12.2014 12:53

Sprawdz.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.


#5 Kaski8

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Dolnyśląsk
Offline

Napisano 31.12.2014 15:33

1/1 nie dziala za 56 bije kolege ktory gra snajperem ;P


  • +
  • -
  • 0

#6 Kaski8

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Dolnyśląsk
Offline

Napisano 31.12.2014 15:40

a i odpornosc na hs teraz zuawazylem tez nie dziala :D


  • +
  • -
  • 0

#7 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 489
Wszechobecny

  • Postów:1426
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 01.01.2015 02:07

a i odpornosc na hs teraz zuawazylem tez nie dziala :D

 

usun z takedamage

	if(!ma_klase[this])	 //Odnosnie redukcji obrazen
		return HAM_IGNORED;

to bedzie wszystko dzialac.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.


#8 Lazzurowy

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Kevin
  • Lokalizacja:Oleśnica
Offline

Napisano 01.01.2015 17:49

Dziala odpornosc na hs ale nei dziala 1/1 z kosy wzialem jakas klase kumpel bil mnie za 26 a raz za -26 O.o ? wiec troche dziwnie ;P


  • +
  • -
  • 0

#9 KarlikAśki

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:269
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 02.01.2015 06:44

Sprawdź czy działa

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych