Dziękuje!
Do zamknięcia.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Odnotowano 38 pozycji dodanych przez Bloody Bullet (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 22.06.2023 )
Napisano przez
Bloody Bullet
w 18.07.2014 19:41
w
Pytania
Dziękuje!
Do zamknięcia.
Napisano przez
Bloody Bullet
w 18.07.2014 18:41
w
Pytania
Witam,
zna ktoś może nazwę pluginu dzięki któremu po udpadku z dużej wysokości nie zginiemy? Gram na pewnym surfie i tam tego właśnie ma. Był kiedyś taki na Cs-M*****w. Po naciśnięciu E uaktywniało się i nie zabierało życia - nie umierało się. Kojarzy ktoś może? Jeśli tak, to poproszę jego nazwę (ew. dołączenie go w odpowiedzi). Dziękuję!
Napisano przez
Bloody Bullet
w 09.07.2014 01:49
w
Problemy
Co do generatora to słyszałem wiele skarg , że menu dla vipa nie działa a ten drugi vip na pewno nie był też w generatorze ? Pokaż jego .sma
Oba były w generatorze. Z tym, że w tamtym menu działało jeszcze na starej paczce. Z miesiąc-dwa temu.
Załączam .SMA
Napisano przez
Bloody Bullet
w 01.07.2014 15:57
w
Problemy
Witam.
Mam problem z menu dla VIPa na serwerze. Niby wszystko działa, wszystko daje to, co ma dawać, ale nie wyświetla się menu z broniami, jakie może sobie wybrać. W czym może tkwić problem?
VIP był robiony w generatorze - nie działał.
Pobrałem inny - gotowy - też nie działał.
Załączam SMA.
Napisano przez
Bloody Bullet
w 28.06.2014 16:40
w
Problemy
Witam.
Mam mały problem z serwerem, a mianowicie zrobił się crash serwera i gdy podejrzałem konsole to zobaczyłem coś takiego:
Uploading dump (in-process) [proxy '']
/tmp/dumps/crash_20140628173109_1.dmp
Jak myślicie? Co może być powodem? Wyłączyłem wszyskie pluginy, a serwer wciąż nie działa.
Załączam plugins.ini
Napisano przez
Bloody Bullet
w 09.03.2014 16:53
w
Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
Sprawdź
Niestety, ale to też nie działa.
Napisano przez
Bloody Bullet
w 03.03.2014 20:55
w
Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
1/1 z noża prawym przyciskiem, u mnie działa
poprawiona Twoja wersja
Kurcze, to też nie działa Nie mam pojęcia czemu. Może w silniku coś nie tak?
Napisano przez
Bloody Bullet
w 03.03.2014 16:14
w
Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
proszę bardzo
1/1 w ogóle nie działa + chodziło mi o dodanie tych mocy do tamtego, co dodałem w 1. poście.
Napisano przez
Bloody Bullet
w 02.03.2014 16:11
w
Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
Sprawdź czy dobrze...(ucze się dopiero)
Jak będzie git to skompiluj sobie tylko na .amxx
ps. zapomniałem o grawitacji ale jak chcesz to dodaj do :
public plugin_init()RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
a pod spodem
public cod_class_enabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0); }
Niestety występują błędy przy kompilacji
Napisano przez
Bloody Bullet
w 02.03.2014 02:25
w
Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
Witam. Więc klasa ma być niewidzialna na nożu (1) oraz posiadać 1/1 z noża ale tylko PPM. Aktualnie jest całkiem widoczny na nożu i 1/1 z lewego i prawego. I dobrze by było, jakby grawitacja była zmniejszona do 450.
Napisano przez
Bloody Bullet
w 27.02.2014 23:27
w
Prośby o Klasę/Perk
Dziękuję!
Napisano przez
Bloody Bullet
w 27.02.2014 22:15
w
Prośby o Klasę/Perk
COD Nowy
Klasa: Bombardier
Int: 50
HP: 50
Wytrz: 25
Kondycja: 50
Opis: Posiada 4 rakiety
Bronie: P90, dEagle
Napisano przez
Bloody Bullet
w 26.02.2014 23:16
w
Prośby o Klasę/Perk
Napisano przez
Bloody Bullet
w 26.02.2014 15:30
w
Prośby o Klasę/Perk
Klasy na nowego CODa - z frakcjami
Nazwa: Niszczyciel [Premium]
Opis: Niewidzialny podczas kucania, zadaje 5(+int) z M4
int:200
hp:100
wytrz:50
kond:100
Bronie: M4, usp
Flaga - n - custom level B
Nazwa: Bloody [Premium]
Opis: Posiada 1/1 z AWP, 1/8 z AK, 1/3 z HE, prawie niewidzialny i dwie rakiety
Int:200
HP:200
Wytrz:200
Kond:200
Bronie: AWP, AK, HE, dEagle
Flaga - r - custom level F
Niewidzialność: 100
Nazwa: Ratownik
Opis: Posiada 3 apteczki i moze wskrzeszac osoby z teamu
int: 50
hp: 100
wytrz: 50
kond:100
Bronie: M4, dEagle
Nazwa: Elektryk
Opis: Posiada trzy pioruny 10(+int)
int:100
hp:50
wytrz:10
kond:50
Bronie: P90,usp
Napisano przez
Bloody Bullet
w 20.02.2014 18:35
w
Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
Dodałem to i dalej jest to samo co było - a raczej nie było.
Napisano przez
Bloody Bullet
w 19.02.2014 17:34
w
Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
@Refresh
Jednak proszę o zmodyfikowanie mojego silnika, bo z tym silnikiem kolegi są problemy
Napisano przez
Bloody Bullet
w 19.02.2014 15:57
w
Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
Masz tutaj mój plik. Nie edytowałem Twojego tylko dałem Ci inny ( z systemem awansów klas ).
Eh, bez frakcji... No cóż, dziękuję!
Napisano przez
Bloody Bullet
w 17.02.2014 22:16
w
Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
Witam. Próbowałem sam to zrobić, ale jakieś błędy występowały niestety i nie rozumiem tego już kompletnie. Chodzi mi o dodanie awansów klas do silnika, ponieważ klasy mi nie chcą działać, niestety.
Zgodnie z tym poradnikiem (Tak, nawet z poradnikiem nie potrafiłem sobie poradzić. ) - http://amxx.pl/topic...e-2#entry262120
Dziękuję bardzo!
Napisano przez
Bloody Bullet
w 17.02.2014 16:57
w
Problemy
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) #define DMG_HE (1<<24) new const nazwa[] = "Makarov(30k) [Od poziomu]"; new const opis[] = "Posiada 1/8 z AK, 1/3 z deagle, 1/2 z granata oraz dwa skoki"; new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AK47; new const zdrowie = 200; new const kondycja = 100; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 20; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Zazdrosny"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public cod_class_enabled(id) { new dostepna = 30000; new level = cod_get_user_level(id); if(level < dostepna) { client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna) return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; client_print(id, print_chat, "Wybrales klase %s", nazwa) return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & DMG_BULLET)) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && random_num(1,8) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && random_num(1,3) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(damagebits & DMG_HE && !random(2)) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; }
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new skoki[33]; new const nazwa[] = "Nano Zołnierz"; new const opis[] = "Klasa posiada 1 hp na stałe, jest całkowicie niewidoczna, obrażenia z Mac 5 +inta, 5 skoków."; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_MAC10); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 50; new const inteligencja = 100; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); register_event("Health", "Health", "be") } public cod_class_enabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1); ma_klase[id] = true; set_user_health(id, 1); } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public Health(id) { if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && read_data(1) > 1) { set_user_health(id, 1); //Tutaj cyfra 1, także ustala hp } } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 5;///Tu zmieniamy ilosc skokow return FMRES_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & DMG_BULLET)) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.5, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) #define DMG_HE (1<<24) new const nazwa[] = "SOAP(25k) [Od poziomu]"; new const opis[] = "Posiada 1/9 z M4, 1/4 z deagle, 1/2 z granata"; new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M4A1; new const zdrowie = 100; new const kondycja = 50; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 10; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Sacuro"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { new dostepna = 25000; new level = cod_get_user_level(id); if(level <= 25000) { client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna) return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & DMG_BULLET)) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && random_num(1,9) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && random_num(1,4) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(damagebits & DMG_HE && !random(2)) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Napisano przez
Bloody Bullet
w 17.02.2014 15:58
w
Problemy
Cześć. Problem polega na tym, że dodałem trzy nowe klasy i żadnej z nich nie ma po wpisaniu /klasa, ale przy wpisaniu /klasy są razem z tym opisem. W pluginach się wszystko zgadza - nazwy, ale nie wiem co dalej jest źle. Żadnych logów w konsoli. Nic. Wiecie co jest źle?
Napisano przez
Bloody Bullet
w 16.02.2014 19:02
w
Prośby o Klasę/Perk
Dziękuję, do zamknięcia.
Napisano przez
Bloody Bullet
w 16.02.2014 17:44
w
Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
Proszę Was o dodanie frakcji do tych trzech klas.
Napisano przez
Bloody Bullet
w 15.02.2014 18:51
w
Prośby o Klasę/Perk
COD NOWY
Nazwa klasy: SOAP(25k) [Od poziomu]
Opis: Posiada 1/9 z M4, 1/4 z dEagla, 1/2 z granata
Bronie: M4A1, dEagle, HE
Statystyki:
Zycie: 100
Kondycja: 50
Inteligencja: 10
Wytrzymalosc: 10
Nazwa klasy: Makarov(30k) [Od poziomu]
Opis: Posiada 1/8 z AK, 1/3 z dEagla, 1/2 z granata oraz dwa skoki
Bronie: AK47, dEagle, HE
Statystyki:
Zycie: 200
Kondycja: 100
Inteligencja: 20
Wytrzymałosc: 20
Napisano przez
Bloody Bullet
w 15.02.2014 15:11
w
Problemy
Do zamknięcia!
Napisano przez
Bloody Bullet
w 15.02.2014 15:10
w
Problemy
Do zamknięcia!