Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika Bloody Bullet

Odnotowano 38 pozycji dodanych przez Bloody Bullet (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 22.06.2023 )



Sortuj według                Sortuj  

#651060 Upadek na surf

Napisano przez Bloody Bullet w 18.07.2014 19:41 w Pytania

Dziękuje!
Do zamknięcia.

 




#651043 Upadek na surf

Napisano przez Bloody Bullet w 18.07.2014 18:41 w Pytania

Witam,

zna ktoś może nazwę pluginu dzięki któremu po udpadku z dużej wysokości nie zginiemy? Gram na pewnym surfie i tam tego właśnie ma. Był kiedyś taki na Cs-M*****w. Po naciśnięciu E uaktywniało się i nie zabierało życia - nie umierało się. Kojarzy ktoś może? Jeśli tak, to poproszę jego nazwę (ew. dołączenie go w odpowiedzi). Dziękuję!




#648629 Problem z menu dla VIPa

Napisano przez Bloody Bullet w 09.07.2014 01:49 w Problemy

Co do generatora to słyszałem wiele skarg , że menu dla vipa nie działa a ten drugi vip na pewno nie był też w generatorze ? Pokaż jego .sma

Oba były w generatorze. Z tym, że w tamtym menu działało jeszcze na starej paczce. Z miesiąc-dwa temu. 

Załączam .SMA

Załączone pliki




#646781 Problem z menu dla VIPa

Napisano przez Bloody Bullet w 01.07.2014 15:57 w Problemy

Witam.

Mam problem z menu dla VIPa na serwerze. Niby wszystko działa, wszystko daje to, co ma dawać, ale nie wyświetla się menu z broniami, jakie może sobie wybrać. W czym może tkwić problem?

VIP był robiony w generatorze - nie działał.

Pobrałem inny - gotowy - też nie działał.

Załączam SMA.

Załączone pliki




#646121 Dziwny błąd na only DD2 [4FUN]

Napisano przez Bloody Bullet w 28.06.2014 16:40 w Problemy

Witam.

Mam mały problem z serwerem, a mianowicie zrobił się crash serwera i gdy podejrzałem konsole to zobaczyłem coś takiego:

 

Uploading dump (in-process) [proxy '']
/tmp/dumps/crash_20140628173109_1.dmp

 

Jak myślicie? Co może być powodem? Wyłączyłem wszyskie pluginy, a serwer wciąż nie działa. :/

Załączam plugins.ini

Załączone pliki




#624356 Prośba o modyfikację klasy Assasin

Napisano przez Bloody Bullet w 09.03.2014 16:53 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

Sprawdź

Niestety, ale to też nie działa.




#622313 Prośba o modyfikację klasy Assasin

Napisano przez Bloody Bullet w 03.03.2014 20:55 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

1/1 z noża prawym przyciskiem, u mnie działa

 

poprawiona Twoja wersja

Kurcze, to też nie działa :/ Nie mam pojęcia czemu. Może w silniku coś nie tak?




#622188 Prośba o modyfikację klasy Assasin

Napisano przez Bloody Bullet w 03.03.2014 16:14 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

proszę bardzo

1/1 w ogóle nie działa + chodziło mi o dodanie tych mocy do tamtego, co dodałem w 1. poście.




#621905 Prośba o modyfikację klasy Assasin

Napisano przez Bloody Bullet w 02.03.2014 16:11 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

 

Sprawdź czy dobrze...(ucze się dopiero) :D

Jak będzie git to skompiluj sobie tylko na .amxx

 

ps. zapomniałem o grawitacji ale jak chcesz to dodaj do :

public plugin_init()

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

 

a pod spodem 

public cod_class_enabled(id)
{
 
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
 
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
 
}
 
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
}

Niestety występują błędy przy kompilacji :(




#621680 Prośba o modyfikację klasy Assasin

Napisano przez Bloody Bullet w 02.03.2014 02:25 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

Witam. Więc klasa ma być niewidzialna na nożu (1) oraz posiadać 1/1 z noża ale tylko PPM. Aktualnie jest całkiem widoczny na nożu i 1/1 z lewego i prawego. I dobrze by było, jakby grawitacja była zmniejszona do 450.

Załączone pliki




#620916 Prośba o klasę Bombardier

Napisano przez Bloody Bullet w 27.02.2014 23:27 w Prośby o Klasę/Perk

Dziękuję!




#620895 Prośba o klasę Bombardier

Napisano przez Bloody Bullet w 27.02.2014 22:15 w Prośby o Klasę/Perk

COD Nowy

 

Klasa: Bombardier

Int: 50

HP: 50

Wytrz: 25

Kondycja: 50

Opis: Posiada 4 rakiety

Bronie: P90, dEagle




#620571 Prośba o cztery klasy m.in. Niszczyciel

Napisano przez Bloody Bullet w 26.02.2014 23:16 w Prośby o Klasę/Perk

Sh4dy, działa, dziękuję!



#620291 Prośba o cztery klasy m.in. Niszczyciel

Napisano przez Bloody Bullet w 26.02.2014 15:30 w Prośby o Klasę/Perk

Klasy na nowego CODa - z frakcjami

 

Nazwa: Niszczyciel [Premium]

Opis: Niewidzialny podczas kucania, zadaje 5(+int) z M4

int:200

hp:100

wytrz:50

kond:100

Bronie: M4, usp

Flaga - n - custom level B

 

Nazwa: Bloody [Premium]

Opis: Posiada 1/1 z AWP, 1/8 z AK, 1/3 z HE, prawie niewidzialny i dwie rakiety

Int:200

HP:200

Wytrz:200

Kond:200

Bronie: AWP, AK, HE, dEagle

Flaga - r - custom level F

Niewidzialność: 100

 

Nazwa: Ratownik

Opis: Posiada 3 apteczki i moze wskrzeszac osoby z teamu

int: 50

hp: 100

wytrz: 50

kond:100

Bronie: M4, dEagle

 

Nazwa: Elektryk

Opis: Posiada trzy pioruny 10(+int)

int:100

hp:50

wytrz:10

kond:50

Bronie: P90,usp




#618456 Prośba o modyfikację silnika - dodanie awansów

Napisano przez Bloody Bullet w 20.02.2014 18:35 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

Dodałem to i dalej jest to samo co było - a raczej nie było. :X




#618119 Prośba o modyfikację silnika - dodanie awansów

Napisano przez Bloody Bullet w 19.02.2014 17:34 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

@Refresh

 

Jednak proszę o zmodyfikowanie mojego silnika, bo z tym silnikiem kolegi są problemy :/

 

 




#618081 Prośba o modyfikację silnika - dodanie awansów

Napisano przez Bloody Bullet w 19.02.2014 15:57 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

Masz tutaj mój plik. Nie edytowałem Twojego tylko dałem Ci inny ( z systemem awansów klas ).

 

Eh, bez frakcji... :/ No cóż, dziękuję!




#617554 Prośba o modyfikację silnika - dodanie awansów

Napisano przez Bloody Bullet w 17.02.2014 22:16 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

Witam. Próbowałem sam to zrobić, ale jakieś błędy występowały niestety i nie rozumiem tego już kompletnie. Chodzi mi o dodanie awansów klas do silnika, ponieważ klasy mi nie chcą działać, niestety.

 

Zgodnie z tym poradnikiem (Tak, nawet z poradnikiem nie potrafiłem sobie poradzić. :/ ) - http://amxx.pl/topic...e-2#entry262120

 

Dziękuję bardzo! :)

Załączone pliki




#617378 Brak dodanych klas

Napisano przez Bloody Bullet w 17.02.2014 16:57 w Problemy

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
  
#define DMG_BULLET (1<<1)

#define DMG_HE (1<<24) 
      
new const nazwa[]   = "Makarov(30k) [Od poziomu]";
new const opis[]    = "Posiada 1/8 z AK, 1/3 z deagle, 1/2 z granata oraz dwa skoki";
new const bronie    = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie   = 200;
new const kondycja  = 100;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;

new skoki[33];
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Zazdrosny");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");  

}

public cod_class_enabled(id)
{
    new dostepna = 30000;
    new level = cod_get_user_level(id);
    if(level < dostepna)
    {
        client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
        return COD_STOP;
    }
    ma_klase[id] = true;

    client_print(id, print_chat, "Wybrales klase %s", nazwa)
    
    return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!(damagebits & DMG_BULLET))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && random_num(1,8) == 1)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && random_num(1,3) == 1)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

	if(damagebits & DMG_HE && !random(2))
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 2;

	return FMRES_IGNORED;
}
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>


#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];
new skoki[33];
		 
new const nazwa[]   = "Nano Zołnierz";
new const opis[]    = "Klasa posiada 1 hp na stałe, jest całkowicie niewidoczna, obrażenia z Mac 5 +inta, 5 skoków.";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_MAC10);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 10;


public plugin_init()

{

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

        register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
  
	register_event("Health", "Health", "be")
}

public cod_class_enabled(id)

{
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
	ma_klase[id] = true;

	set_user_health(id, 1);

}

public cod_class_disabled(id)

{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	ma_klase[id] = false;

}

public Health(id)

{

	if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && read_data(1) > 1)

	{

		set_user_health(id, 1);  //Tutaj cyfra 1, także ustala hp

	}

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 5;///Tu zmieniamy ilosc skokow

return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!(damagebits & DMG_BULLET))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>


#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HE (1<<24) 

new const nazwa[]   = "SOAP(25k) [Od poziomu]";
new const opis[]    = "Posiada 1/9 z M4, 1/4 z deagle, 1/2 z granata";
new const bronie    = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie   = 100;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;


new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Sacuro");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	
}

public cod_class_enabled(id)
{
	new dostepna = 25000;
	new level = cod_get_user_level(id);
	if(level <= 25000)
	{
		client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
	
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
	
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!(damagebits & DMG_BULLET))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && random_num(1,9) == 1)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && random_num(1,4) == 1)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

	if(damagebits & DMG_HE && !random(2))
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}





#617363 Brak dodanych klas

Napisano przez Bloody Bullet w 17.02.2014 15:58 w Problemy

Cześć. Problem polega na tym, że dodałem trzy nowe klasy i żadnej z nich nie ma po wpisaniu /klasa, ale przy wpisaniu /klasy są razem z tym opisem. W pluginach się wszystko zgadza - nazwy, ale nie wiem co dalej jest źle. Żadnych logów w konsoli. Nic. Wiecie co jest źle?




#617054 Prośba o dwie klasy m.in. "SOAP"

Napisano przez Bloody Bullet w 16.02.2014 19:02 w Prośby o Klasę/Perk

Dziękuję, do zamknięcia.




#617015 Prośba o modyfikację klas - m.in. Assasin - dodanie frakcji

Napisano przez Bloody Bullet w 16.02.2014 17:44 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

Proszę Was o dodanie frakcji do tych trzech klas.

Załączone pliki




#616519 Prośba o dwie klasy m.in. "SOAP"

Napisano przez Bloody Bullet w 15.02.2014 18:51 w Prośby o Klasę/Perk

COD NOWY

 

Nazwa klasy: SOAP(25k) [Od poziomu]

Opis: Posiada 1/9 z M4, 1/4 z dEagla, 1/2 z granata

Bronie: M4A1, dEagle, HE

Statystyki:

Zycie: 100

Kondycja: 50

Inteligencja: 10

Wytrzymalosc: 10

 

 

Nazwa klasy: Makarov(30k) [Od poziomu]

Opis: Posiada 1/8 z AK, 1/3 z dEagla, 1/2 z granata oraz dwa skoki

Bronie: AK47, dEagle, HE

Statystyki:

Zycie: 200

Kondycja: 100

Inteligencja: 20

Wytrzymałosc: 20

 




#616412 Brak klasy NanoŻołnierz przy wyborze klas

Napisano przez Bloody Bullet w 15.02.2014 15:11 w Problemy

Do zamknięcia!




#616410 Problem z levelami

Napisano przez Bloody Bullet w 15.02.2014 15:10 w Problemy

Do zamknięcia!