Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Brak dodanych klas

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bloody Bullet

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:38
  • GG:
  • Lokalizacja:de_dust2
Offline

Napisano 17.02.2014 15:58

Cześć. Problem polega na tym, że dodałem trzy nowe klasy i żadnej z nich nie ma po wpisaniu /klasa, ale przy wpisaniu /klasy są razem z tym opisem. W pluginach się wszystko zgadza - nazwy, ale nie wiem co dalej jest źle. Żadnych logów w konsoli. Nic. Wiecie co jest źle?


  • +
  • -
  • 0

#2 .coN

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:66
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 17.02.2014 16:53

Pokaż .sma tych klas.


  • +
  • -
  • 0

Pomogłem ? Zostaw po sobie  rep_up.png


#3 Bloody Bullet

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:38
  • GG:
  • Lokalizacja:de_dust2
Offline

Napisano 17.02.2014 16:57

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
  
#define DMG_BULLET (1<<1)

#define DMG_HE (1<<24) 
      
new const nazwa[]   = "Makarov(30k) [Od poziomu]";
new const opis[]    = "Posiada 1/8 z AK, 1/3 z deagle, 1/2 z granata oraz dwa skoki";
new const bronie    = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie   = 200;
new const kondycja  = 100;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;

new skoki[33];
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Zazdrosny");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");  

}

public cod_class_enabled(id)
{
    new dostepna = 30000;
    new level = cod_get_user_level(id);
    if(level < dostepna)
    {
        client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
        return COD_STOP;
    }
    ma_klase[id] = true;

    client_print(id, print_chat, "Wybrales klase %s", nazwa)
    
    return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!(damagebits & DMG_BULLET))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && random_num(1,8) == 1)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && random_num(1,3) == 1)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

	if(damagebits & DMG_HE && !random(2))
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 2;

	return FMRES_IGNORED;
}
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>


#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];
new skoki[33];
		 
new const nazwa[]   = "Nano Zołnierz";
new const opis[]    = "Klasa posiada 1 hp na stałe, jest całkowicie niewidoczna, obrażenia z Mac 5 +inta, 5 skoków.";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_MAC10);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 10;


public plugin_init()

{

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

        register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
  
	register_event("Health", "Health", "be")
}

public cod_class_enabled(id)

{
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
	ma_klase[id] = true;

	set_user_health(id, 1);

}

public cod_class_disabled(id)

{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	ma_klase[id] = false;

}

public Health(id)

{

	if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && read_data(1) > 1)

	{

		set_user_health(id, 1);  //Tutaj cyfra 1, także ustala hp

	}

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 5;///Tu zmieniamy ilosc skokow

return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!(damagebits & DMG_BULLET))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>


#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HE (1<<24) 

new const nazwa[]   = "SOAP(25k) [Od poziomu]";
new const opis[]    = "Posiada 1/9 z M4, 1/4 z deagle, 1/2 z granata";
new const bronie    = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie   = 100;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;


new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Sacuro");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	
}

public cod_class_enabled(id)
{
	new dostepna = 25000;
	new level = cod_get_user_level(id);
	if(level <= 25000)
	{
		client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
	
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
	
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!(damagebits & DMG_BULLET))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && random_num(1,9) == 1)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && random_num(1,4) == 1)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

	if(damagebits & DMG_HE && !random(2))
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}



Użytkownik Bloody Bullet edytował ten post 17.02.2014 16:58

  • +
  • -
  • 0

#4 .coN

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:66
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 17.02.2014 17:27

1 i 2 klasa jest przystosowana do awansów klas. Więc bd ją miał po osiągnięciu danego lvl.

 

Poczytaj tutaj:

http://amxx.pl/topic...63-awanse-klas/


  • +
  • -
  • 0

Pomogłem ? Zostaw po sobie  rep_up.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych