Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zawartość użytkownika KadrO
Odnotowano 40 pozycji dodanych przez KadrO (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 21.06.2023 )
#409400 Nie pobiera plików z serwera po wymianie silnika
Napisano przez
KadrO
w 12.05.2012 10:57
w
Problemy
Error: server failed to transmit file 'addons/amxmodx/diablo/mine.mdl'
Error: server failed to transmit file 'addons/amxmodx/diablo/totem_ignite.mdl'
Error: server failed to transmit file 'addons/amxmodx/diablo/totem_heal.mdl'
Error: server failed to transmit file 'addons/amxmodx/diablo/flame.spr'
I tak dalej z każdym innym modelem z mojego diablo. Proszę o szybką pomoc.
Pozdrawiam.
#409085 Zawiesza CS po wejsciu na serwer
Napisano przez
KadrO
w 11.05.2012 15:12
w
Problemy
Otóż od wymienienia silnika gry z poniżej 5000 (engine), ponieważ nie działał mikrofon, to polecono wgrać mi 5936 (czy jakoś tak), połowie osób na serwerze zawiesza się CS...
Nie dzieje się tak wszystkim, ale wielu osobom, tak z 60%... Byłbym wdzięczny gdybyście pomogli rozwiązać problem. Pozdrawiam.
Dodam że w logach nie ma nic a na serwerze jest przerobiony DiabloMod.
#405790 Mikrofon nie działa - każdy sposób
Napisano przez
KadrO
w 03.05.2012 17:46
w
Problemy
- przeszukałem amxx.cfg - jest ok,
- w server.cfg mam :
sv_voicecodec "voice_speex"
sv_voiceenable "1"
sv_voicequality "3"
sv_alltalk "0"
(ustawienie alltalka na 1 też nic nie daje),
- serwer resetowałem milion razy,
- hosting pisze że problem leży po stronie serwera,
- w ostatnim czasie nie dogrywany był żaden plugin.
Jedyne co jest warte uwagi to :
a) od czasu gdy serwer ciągle był crashowany, wgraliśmy bodajże nowy engine(?), może jest to tym spowodowane?
![B)](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/cool.png)
#402718 Ingerencja w menu wyboru teamu
Napisano przez
KadrO
w 27.04.2012 20:20
w
Pytania
#399455 Ingerencja w menu wyboru teamu
Napisano przez
KadrO
w 20.04.2012 16:06
w
Pytania
Posiadam paczkę jbextreme, aczkolwiek w tym modzie jest tak że zamiast standardowego wyboru drużyny jest menu, a w nim dwie opcje - Terrorist i Anty-Terrorist. Jest jakiś sposób ingerencji w te nazwy i zamiany je na np polskie - Wieznowie, Straznicy?
Z góry dziękuję i przepraszam jak były już takie tematy ale nie mogłem znaleźć.
#393927 Wpływanie na obrażenia
Napisano przez
KadrO
w 08.04.2012 13:33
w
Tutoriale
W jaki sposób pobrać część ciała w którą nie zaatakujemy, a w którą otrzymamy obrażenia.
Pobieram tak :
new weapon, bodypart
get_user_attacker(attacker,weapon,bodypart)
A potem :
else if(X && bodypart==1)
{
SetHamParamFloat(4, damage*0.50)
}
I nie działa. W czym problem?
#393107 Zmiana szybkości + CurWeapon
Napisano przez
KadrO
w 07.04.2012 12:10
w
Problemy
W swoim sklepiku na Jailu mam opcje - Kup prędkość. Problem w tym że szybkość po kupnie nie zmienia się w ogóle, nie ma żadnej reakcji.
To wywołuje się po zakupie szybkości :
set_user_maxspeed(id, 400.0)
szybciej[id] = 1
A to mam w CurWeapon:
if(szybciej[id] == 1)
{
set_user_maxspeed(id, 400.0)
}
Plus na początku pluginu:
public plugin_cfg() {
server_cmd("sv_maxspeed 1500")
}
Najgorsze jest to że mój plugin (standardowy jbextreme) w ogóle nie reaguje na dodanie prędkości (czy to fm_set_user_maxspeed, czy powyższym przykładem) np na 400, ani też nie reaguje na ustawienie 0.1 (czyli gracz nieruchomy). Nawet gdy ściągam gotowe gry np. ganianego, i podpinam go pod swój serwer to w nim także nie działa prędkość - czyt. nie zmienia się w ogóle.
Proszę o pomoc, pozdrawiam.
#386972 Dodanie klasie itemu.
Napisano przez
KadrO
w 27.03.2012 14:31
w
Problemy
Napisz tutaj : http://amxx.pl/forum/147-pytania/
#386486 Problem z frakcjami.
Napisano przez
KadrO
w 26.03.2012 14:35
w
Problemy
Poradnik : http://amxx.pl/topic...kcji-2-sposoby/
#386143 Napis klasa premium
Napisano przez
KadrO
w 25.03.2012 17:04
w
Pytania
Pod linijką:
public cod_class_enabled(id)
dodaj:if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "Nie masz prawa, do korzystania z tej klasy") return COD_STOP; }
Tyle wystarczy
Chyba pomyliłeś mody.
Nie wiem jak u Ciebie wygląda wybór klasy bo nawet nie dałeś .sma, ale jeżeli masz menu z instrukcją switch to zrób tak :
case NUMER:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_JAKITAMCHCESZ)
{
player_class[id] =NAZWAKLASY
}
else client_print(id, print_chat, "Nie posiadasz uprawnien do tej klasy!");
}
#386137 Blyskawica z Nieba
Napisano przez
KadrO
w 25.03.2012 16:53
w
Pytania
stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed){
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity ) // start entity
write_short( endEntity ) // end entity
write_short( iSprite ) // model
write_byte( startFrame ) // starting frame
write_byte( frameRate ) // frame rate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // line width
write_byte( noise ) // noise amplitude
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // scroll speed
message_end()
}
Zamień na :
public Create_TE_BEAM(start[3], end[3],startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, spid,sprite){
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMPOINTS )
write_coord( start[0] )
write_coord( start[1] )
write_coord( start[2] )
write_coord( end[0] )
write_coord( end[1] )
write_coord( end[2] )
write_short( sprite ) // model
write_byte( startFrame ) // start frame
write_byte( frameRate ) // framerate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // width
write_byte( noise ) // noise
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // speed
message_end()
}
Następnie przed :
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
Dodaj :
new gdzie[3];
get_user_origin(id, gdzie, 3)
new origin[3];
get_user_origin(ofiara, origin);
origin[2]+=800;
gdzie[2]-=60
Na koniec to :
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
Zamień na :
Create_TE_BEAM( gdzie, origin, 0, 10, 3, 150, 5, 200, 200, 200, 200, 200, sprite);
Oczywiście numerki ustaw jak tam sobie chcesz. Gwarancji czy działa nie daję, pisałem na szybko wiec w razie czego pisz tutaj.
#385544 Blyskawica z Nieba
Napisano przez
KadrO
w 24.03.2012 15:15
w
Pytania
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Zawartość użytkownika KadrO
- Regulamin