Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika KadrO

Odnotowano 40 pozycji dodanych przez KadrO (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 21.06.2023 )



Sortuj według                Sortuj  

#418869 Diablo Mod by Stachu

Napisano przez KadrO w 08.06.2012 12:16 w Nowości

Jak dla mnie także minus. Już widzę wysypisko serwerów z gildiami i artefaktami, każdy będzie taki sam a samemu coraz trudniej będzie wymyślić coś unikatowego.



#409419 Nie pobiera plików z serwera po wymianie silnika

Napisano przez KadrO w 12.05.2012 11:33 w Problemy

Nic nie wgrałem źle. Wszystko jest dobrze dograne i działało do zmiany silnika.

Prócz tych modeli nie pobiera także kilkudziesięciu spritów.



#409400 Nie pobiera plików z serwera po wymianie silnika

Napisano przez KadrO w 12.05.2012 10:57 w Problemy

Po wymianie engine, z serwera nie pobierają się pliki przez co gracze nie mogą wejść na serwer. Takie o to komunikaty ukazują się przy próbie wchodzenia do gry :

Error: server failed to transmit file 'addons/amxmodx/diablo/mine.mdl'
Error: server failed to transmit file 'addons/amxmodx/diablo/totem_ignite.mdl'
Error: server failed to transmit file 'addons/amxmodx/diablo/totem_heal.mdl'
Error: server failed to transmit file 'addons/amxmodx/diablo/flame.spr'

I tak dalej z każdym innym modelem z mojego diablo. Proszę o szybką pomoc.
Pozdrawiam.



#409085 Zawiesza CS po wejsciu na serwer

Napisano przez KadrO w 11.05.2012 15:12 w Problemy

Witam.

Otóż od wymienienia silnika gry z poniżej 5000 (engine), ponieważ nie działał mikrofon, to polecono wgrać mi 5936 (czy jakoś tak), połowie osób na serwerze zawiesza się CS...

Nie dzieje się tak wszystkim, ale wielu osobom, tak z 60%... Byłbym wdzięczny gdybyście pomogli rozwiązać problem. Pozdrawiam.

Dodam że w logach nie ma nic a na serwerze jest przerobiony DiabloMod.



#406970 Mikrofon nie działa - każdy sposób

Napisano przez KadrO w 05.05.2012 19:15 w Problemy

#ref

Po ustawieniu na alltalk, co kilka map mikro chodzi ale to dalej nie to.



#406578 Mikrofon nie działa - każdy sposób

Napisano przez KadrO w 04.05.2012 21:34 w Problemy

#ref



#405958 Mikrofon nie działa - każdy sposób

Napisano przez KadrO w 03.05.2012 21:27 w Problemy

Nawet jak ustawiałem alltalk, nic nie dawało. Host na TSerwery.



#405790 Mikrofon nie działa - każdy sposób

Napisano przez KadrO w 03.05.2012 17:46 w Problemy

Witam wszystkich. Otóż od 2 tygodni na moim serwerze nie działa mikrofon. Próbowałem już wszystkich rad. :

- przeszukałem amxx.cfg - jest ok,
- w server.cfg mam :

sv_voicecodec "voice_speex"
sv_voiceenable "1"
sv_voicequality "3"
sv_alltalk "0"


(ustawienie alltalka na 1 też nic nie daje),

- serwer resetowałem milion razy,
- hosting pisze że problem leży po stronie serwera,
- w ostatnim czasie nie dogrywany był żaden plugin.

Jedyne co jest warte uwagi to :

a) od czasu gdy serwer ciągle był crashowany, wgraliśmy bodajże nowy engine(?), może jest to tym spowodowane?
B) mikrofon czasem działa (raz na 30 map?)



#402718 Ingerencja w menu wyboru teamu

Napisano przez KadrO w 27.04.2012 20:20 w Pytania

Standard JB - http://amxx.pl/topic...lbreak-extreme/



#402400 Ingerencja w menu wyboru teamu

Napisano przez KadrO w 27.04.2012 06:35 w Pytania

ref



#399455 Ingerencja w menu wyboru teamu

Napisano przez KadrO w 20.04.2012 16:06 w Pytania

Witam.
Posiadam paczkę jbextreme, aczkolwiek w tym modzie jest tak że zamiast standardowego wyboru drużyny jest menu, a w nim dwie opcje - Terrorist i Anty-Terrorist. Jest jakiś sposób ingerencji w te nazwy i zamiany je na np polskie - Wieznowie, Straznicy?

Z góry dziękuję i przepraszam jak były już takie tematy ale nie mogłem znaleźć.



#393927 Wpływanie na obrażenia

Napisano przez KadrO w 08.04.2012 13:33 w Tutoriale

Chciałem zrobić że gdy posiadamy item X to obrażenia które otrzymujemy w głowę są zmniejszone o połowę.
W jaki sposób pobrać część ciała w którą nie zaatakujemy, a w którą otrzymamy obrażenia.

Pobieram tak :

  new weapon, bodypart
get_user_attacker(attacker,weapon,bodypart)


A potem :

  else if(X && bodypart==1)
{
SetHamParamFloat(4, damage*0.50)
}


I nie działa. W czym problem?



#393107 Zmiana szybkości + CurWeapon

Napisano przez KadrO w 07.04.2012 12:10 w Problemy

Witam.
W swoim sklepiku na Jailu mam opcje - Kup prędkość. Problem w tym że szybkość po kupnie nie zmienia się w ogóle, nie ma żadnej reakcji.
To wywołuje się po zakupie szybkości :

    set_user_maxspeed(id, 400.0)
szybciej[id] = 1


A to mam w CurWeapon:

if(szybciej[id] == 1)
{
set_user_maxspeed(id, 400.0)
}


Plus na początku pluginu:

public plugin_cfg() {

server_cmd("sv_maxspeed 1500")

}


Najgorsze jest to że mój plugin (standardowy jbextreme) w ogóle nie reaguje na dodanie prędkości (czy to fm_set_user_maxspeed, czy powyższym przykładem) np na 400, ani też nie reaguje na ustawienie 0.1 (czyli gracz nieruchomy). Nawet gdy ściągam gotowe gry np. ganianego, i podpinam go pod swój serwer to w nim także nie działa prędkość - czyt. nie zmienia się w ogóle.

Proszę o pomoc, pozdrawiam.



#392062 Nowa klasa - reset umiejętnośći

Napisano przez KadrO w 05.04.2012 21:06 w Pytania

A jak mamy Ci pomóc bez .sma?



#392061 Blyskawica z Nieba

Napisano przez KadrO w 05.04.2012 21:05 w Pytania

To:
gdzie[2]-=60


Zamień na:

gdzie[2]+=10


Na oko powinno działać. Jak dalej będzie nachodzić na głowę to zwiększaj cyfrę.



#386975 Dodanie napisu obok danej klasy

Napisano przez KadrO w 27.03.2012 14:34 w Pytania

Chcesz taki napis tylko w menu wyboru klas? Załącz .sma.



#386972 Dodanie klasie itemu.

Napisano przez KadrO w 27.03.2012 14:31 w Problemy

Zły dział.
Napisz tutaj : http://amxx.pl/forum/147-pytania/



#386712 Problem - Dodanie klas

Napisano przez KadrO w 26.03.2012 20:13 w Problemy

Dodał - new hit na górze pluginu po new defuser i new planter.



#386486 Problem z frakcjami.

Napisano przez KadrO w 26.03.2012 14:35 w Problemy

Nie ten dział.
Poradnik : http://amxx.pl/topic...kcji-2-sposoby/



#386481 Problem z Baza danych

Napisano przez KadrO w 26.03.2012 14:29 w Problemy

Wejdź w modules.ini po stronie serwera i sprawdź czy przed :

mysql
sqlite


masz średniki - ;
Jeżeli tak - usuń je.

Poza tym wszystkie cvary przenieś z sql.cfg do amxx.cfg.
Czy pomoże - gwarancji nie daję.



#386148 Problem z rakietami !

Napisano przez KadrO w 25.03.2012 17:07 w Problemy

Rakiety z diablo 5.9l? To tam są jakieś rakiety? Dałbym głowę że w onyke.

Poza tym jak mamy Ci pomóc jak nie zamieściłeś nawet .sma. Przypuszczam że w plugin_init nie zarejestrowałeś Touch.



#386143 Napis klasa premium

Napisano przez KadrO w 25.03.2012 17:04 w Pytania

Pod linijką:

public cod_class_enabled(id)

dodaj:
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "Nie masz prawa, do korzystania z tej klasy")
		return COD_STOP;
	}


Tyle wystarczy ;)


Chyba pomyliłeś mody.

Nie wiem jak u Ciebie wygląda wybór klasy bo nawet nie dałeś .sma, ale jeżeli masz menu z instrukcją switch to zrób tak :

  case NUMER:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_JAKITAMCHCESZ)
{
player_class[id] =NAZWAKLASY
}
else client_print(id, print_chat, "Nie posiadasz uprawnien do tej klasy!");
}



#386137 Blyskawica z Nieba

Napisano przez KadrO w 25.03.2012 16:53 w Pytania

To :

stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed){
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity ) // start entity
write_short( endEntity ) // end entity
write_short( iSprite ) // model
write_byte( startFrame ) // starting frame
write_byte( frameRate ) // frame rate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // line width
write_byte( noise ) // noise amplitude
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // scroll speed
message_end()
}


Zamień na :

public Create_TE_BEAM(start[3], end[3],startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, spid,sprite){

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMPOINTS )
write_coord( start[0] )
write_coord( start[1] )
write_coord( start[2] )
write_coord( end[0] )
write_coord( end[1] )
write_coord( end[2] )
write_short( sprite ) // model
write_byte( startFrame ) // start frame
write_byte( frameRate ) // framerate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // width
write_byte( noise ) // noise
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // speed
message_end()
}


Następnie przed :

Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);


Dodaj :



new gdzie[3];
get_user_origin(id, gdzie, 3)

new origin[3];
get_user_origin(ofiara, origin);

origin[2]+=800;
gdzie[2]-=60


Na koniec to :

Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);


Zamień na :

Create_TE_BEAM( gdzie, origin, 0, 10, 3, 150, 5, 200, 200, 200, 200, 200, sprite);


Oczywiście numerki ustaw jak tam sobie chcesz. Gwarancji czy działa nie daję, pisałem na szybko wiec w razie czego pisz tutaj.



#385544 Blyskawica z Nieba

Napisano przez KadrO w 24.03.2012 15:15 w Pytania

Wystarczy wyciąć stąd : http://amxx.pl/topic...m-piorun-zeusa/



#385410 [ROZWIĄZANE] Spadochron, a użycie przedmiotu ?!

Napisano przez KadrO w 24.03.2012 09:30 w Problemy

Wyszukaj w swoim kodzie:

 if (pev(id,pev_button) & IN_USE && !casting[id])
Use_Spell(id)


i IN_USE podmień na np. IN_ALT1.