Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zawartość użytkownika stepdub
Odnotowano 205 pozycji dodanych przez stepdub (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 02.06.2023 )
#313833 Auto Respawn
Napisano przez stepdub w 26.10.2011 21:17 w Addons (Dodatki)
#312907 Disable Console/Status Cmd
Napisano przez stepdub w 24.10.2011 17:56 w [RSS] Pluginy
#307748 Advanced Access Control
Napisano przez stepdub w 14.10.2011 18:37 w Pluginy AMXX
dzięki Ci wielkie za to, ogromny +
#305870 Dodanie Prefixów
Napisano przez stepdub w 10.10.2011 16:39 w Propozycje
#303788 [ROZWIĄZANE] Blokada broni na danej mapie w COD MOD
Napisano przez stepdub w 06.10.2011 21:37 w Szukam pluginu
#include <amxmodx>
#include <fun>
#pragma semicolon 0
new map[35];
public plugin_init() {
register_plugin("Weap Blocker", "1.0", "stepdub");
get_mapname(map, 34);
if(contain(map, "fy_dustworld_2010")) set_task(0.1, "block_it", _, _, _, "b")
}
public block_it(id) {
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
#303486 Errory + crash serwera
Napisano przez stepdub w 05.10.2011 20:43 w Problemy
ogarnąłem to, ale teraz problem wygląda tak:
FATAL ERROR (shutting down): New message started when msg '23' has not been sent yet L 10/05/2011 - 21:34:14: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes). L 10/05/2011 - 21:34:14: [AMXX] Run time error 10 (plugin "zombie_plague40.amxx") (native "ArrayGetString") - debug not enabled! L 10/05/2011 - 21:34:14: Invalid cellvector handle provided (95:0:0) L 10/05/2011 - 21:34:14: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes). L 10/05/2011 - 21:34:14: [AMXX] Run time error 10 (plugin "zombie_plague40.amxx") (native "ArrayGetCell") - debug not enabled!
nie piszcie o debugach, bo z doświadczenia wiem, że jak nie działa, to debug nie pomoże
Załączone pliki
-
zombie_plague40.sma 355,16 KB 30 Ilość pobrań
zombie_plague40.amxx
#303341 Errory + crash serwera
Napisano przez stepdub w 05.10.2011 16:51 w Problemy
FATAL ERROR (shutting down): Mod_NumForName: models/zombie_plague/models/zombie_plague/v_knife_zo not found L 10/05/2011 - 17:46:16: [AMXX] [0] zombie_plague40.sma::plugin_precache (line 1085) L 10/05/2011 - 17:46:16: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ArrayGetCell") L 10/05/2011 - 17:46:16: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "zombie_plague40.amxx") L 10/05/2011 - 17:46:16: Invalid cellvector handle provided (93:0:0) stray key in process_key: item_getiteminfo 63(od dołu)
pluginu nie edytowałem w tym miejscu, tylko zmieniłem wiadomości chatu, więc co jest nie tak? pobrany prosto z allied też to samo wywala ( http://forums.allied...ead.php?t=72505 )
widzę tu problem z modelem, doszedłem do zmiany ścieżki modelu w pluginie, ale i to nic nie dało, bo ucina nazwę mimo wszystko jak widać tu, pewnie wiąże się to z ArrayGetCell, dlatego są errory, ale jak to naprawić sam nie wiem, bo z Array nigdy nie korzystałem jakoś głębiej
dlatego proszę o pomoc
Z poważaniem,
stepdub
Załączone pliki
-
zombie_plague40.sma 355,64 KB 45 Ilość pobrań
zombie_plague40.amxx
#303164 Jak odinstalować AmxModX
Napisano przez stepdub w 04.10.2011 20:48 w Artykuły i Instrukcje
i tu może być problem...* Następnie wklej to do liblist.gam :
mówisz o usuwaniu amxa, a usuwasz też metamod i inne typu dproto
+ to poradnik dla linuxa chociażby patrząc na zawartość liblist.gam
#301704 [ROZWIĄZANE] +use = zatrzymanie gracza na celowniku
Napisano przez stepdub w 29.09.2011 20:52 w Pytania
#include < amxmodx >
#include < amxmisc >
#include < engine >
#include < fakemeta_util >
new aiming, bodypart;
new g_stucktime
new bool:is_stuck[33];
public plugin_init() {
register_plugin("Stuck him now!", "1.0", "stepdub");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPlayerPreThink");
g_stucktime = register_cvar("amx_stucktime", "5.0");
set_task(0.1, "resetSpeed", _, _, _, "b");
}
public client_connect(id) is_stuck[id] = false;
public unstuck(id) is_stuck[id] = true;
public fwPlayerPreThink(id) {
new button = get_user_button(id)
new Float:stuckTime;
stuckTime = get_pcvar_float(g_stucktime);
if(button & IN_USE) {
get_user_aiming(id, aiming, bodypart);
fm_set_user_maxspeed(aiming, 0.0);
is_stuck[aiming] = true;
set_task(stuckTime, "unstuck", aiming, _, _, "a");
}
}
public resetSpeed(id)
{
if(!is_stuck[id])
fm_set_user_maxspeed(id, -1.0);
}
spróbuj
#297503 Klasa dostepna tylko z flaga
Napisano przez stepdub w 18.09.2011 15:25 w Pluginy
Załączone pliki
-
bb_classes65.sma 4,25 KB 25 Ilość pobrań
bb_classes65.amxx
#297066 Model tylko dla CT z flagą
Napisano przez stepdub w 17.09.2011 14:49 w Pluginy
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
public plugin_init() {
register_plugin("Model", "1.0", "stepdub");
register_event("ResetHUD", "resethud", "b");
}
public plugin_precache() {
precache_model("models/player/bb_vip_ct/bb_vip_ct.mdl");
}
public resethud(id, level, cid) {
if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)
{
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
if (userTeam == CS_TEAM_T)
{
cs_set_user_model(id, "bb_vip_ct")
}
else
{
cs_reset_user_model(id);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#297063 Zabija jak przenosze
Napisano przez stepdub w 17.09.2011 14:44 w Pytania
#296883 Freelook podczas życia
Napisano przez stepdub w 16.09.2011 22:54 w Pluginy
#include < amxmodx >
#include < fakemeta >
#include < hamsandwich >
public plugin_init()
{
register_plugin("FreeLook", "1.0", "stepdub");
register_clcmd("say /free", "free");
}
public free(id)
{
client_print(id, print_center, "Uzywasz Admin FreeLook!");
user_kill(id);
set_pev(id, pev_iuser1, FL_SPECTATOR);
set_pev(id, pev_iuser1, MOVETYPE_FLY);
return FMRES_IGNORED;
}
coś takiego zadziała (testowane) tylko dodaj sobie sprawdzanie flag admina i jakieś wyłączenie, ale nie mam czasu teraz na rozkmine
++ jakieś zapisywanie originów, żeby ożywić później gracza, czy też sposób diablixa, ale jam mistrza niegodzien i nie rozumiem o co jemu chodziło
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Zawartość użytkownika stepdub
- Regulamin