Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika stepdub

Odnotowano 205 pozycji dodanych przez stepdub (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 02.06.2023 )



Sortuj według                Sortuj  

#321505 ZM VIp

Napisano przez stepdub w 13.11.2011 15:35 w Problemy

1. źle ustawiłeś

2. ML_NOTFOUND oznacza, że nie wrzuciłeś plików multilangual do folderu data/lang



#313833 Auto Respawn

Napisano przez stepdub w 26.10.2011 21:17 w Addons (Dodatki)

ale przecież są do tego cvary w normalnym Zombie...



#312907 Disable Console/Status Cmd

Napisano przez stepdub w 24.10.2011 17:56 w [RSS] Pluginy

a dorobiłby ktoś cvary? nie ogarniam ; <



#312115 PAWN/AMXX - Totalny początek

Napisano przez stepdub w 22.10.2011 22:38 w Pytania

ale mimo wszystko to dużo linijek do ogarnięcia, proponuje ogarnąć jakiś prostszy plugin, a później kolejne i uczyć się ich funkcji stopniowo :)



#307748 Advanced Access Control

Napisano przez stepdub w 14.10.2011 18:37 w Pluginy AMXX

świetne, tego mi było trzeba :)
dzięki Ci wielkie za to, ogromny +



#306188 Ktoś crashuje serwer

Napisano przez stepdub w 11.10.2011 06:06 w Problemy

masz dostęp do konsoli serwera?
tam zawsze masz opisane crashe ...



#305870 Dodanie Prefixów

Napisano przez stepdub w 10.10.2011 16:39 w Propozycje

zamiast Fake to Bot lepiej już :)



#304782 [ROZWIĄZANE] Funkcja nie zwraca wartości, dlaczego ?

Napisano przez stepdub w 08.10.2011 22:32 w Pytania

client_cmd(0, "mp3 play sound/jbextreme/zombie_day")
tak wpisałeś? bo na pewno nie, skoro Ci wyskoczył warn...



#304649 [ROZWIĄZANE] Funkcja nie zwraca wartości, dlaczego ?

Napisano przez stepdub w 08.10.2011 18:15 w Pytania

Goliath, nie trzeba, spróbuj bez "



#304538 [ROZWIĄZANE] Funkcja nie zwraca wartości, dlaczego ?

Napisano przez stepdub w 08.10.2011 15:46 w Pytania

podaj cały plugin, będzie łatwiej :]



#303788 [ROZWIĄZANE] Blokada broni na danej mapie w COD MOD

Napisano przez stepdub w 06.10.2011 21:37 w Szukam pluginu

#include <amxmodx>
#include <fun>
#pragma semicolon 0

new map[35];

public plugin_init() {
register_plugin("Weap Blocker", "1.0", "stepdub");
get_mapname(map, 34);
if(contain(map, "fy_dustworld_2010")) set_task(0.1, "block_it", _, _, _, "b")
}

public block_it(id) {
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}




#303486 Errory + crash serwera

Napisano przez stepdub w 05.10.2011 20:43 w Problemy

nieee, to nie to, sprawdzałem, to musi być coś z formatowaniem wewnątrz pluginu

ogarnąłem to, ale teraz problem wygląda tak:
FATAL ERROR (shutting down): New message started when msg '23' has not been sent yet
L 10/05/2011 - 21:34:14: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 10/05/2011 - 21:34:14: [AMXX] Run time error 10 (plugin "zombie_plague40.amxx") (native "ArrayGetString") - debug not enabled!
L 10/05/2011 - 21:34:14: Invalid cellvector handle provided (95:0:0)
L 10/05/2011 - 21:34:14: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 10/05/2011 - 21:34:14: [AMXX] Run time error 10 (plugin "zombie_plague40.amxx") (native "ArrayGetCell") - debug not enabled!

nie piszcie o debugach, bo z doświadczenia wiem, że jak nie działa, to debug nie pomoże

Załączone pliki




#303410 Errory + crash serwera

Napisano przez stepdub w 05.10.2011 18:41 w Problemy

SlaNdisH!, proszę Cię, żebyś się nie wypowiadał w tym temacie, ponieważ bo tak!



#303372 Czemu nie można tego skompilować

Napisano przez stepdub w 05.10.2011 17:52 w Pytania

pokaż większy wycinek :] najlepiej całą funkcję, bo to nie w tym leży problem, prawdopodobnie masz to na końcu funkcji i dlatego akurat ta linijka jest zaznaczona



#303341 Errory + crash serwera

Napisano przez stepdub w 05.10.2011 16:51 w Problemy

FATAL ERROR (shutting down): Mod_NumForName: models/zombie_plague/models/zombie_plague/v_knife_zo not found
L 10/05/2011 - 17:46:16: [AMXX] [0] zombie_plague40.sma::plugin_precache (line 1085)
L 10/05/2011 - 17:46:16: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ArrayGetCell")
L 10/05/2011 - 17:46:16: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "zombie_plague40.amxx")
L 10/05/2011 - 17:46:16: Invalid cellvector handle provided (93:0:0)
stray key in process_key: item_getiteminfo 63
(od dołu)
pluginu nie edytowałem w tym miejscu, tylko zmieniłem wiadomości chatu, więc co jest nie tak? pobrany prosto z allied też to samo wywala ( http://forums.allied...ead.php?t=72505 )

widzę tu problem z modelem, doszedłem do zmiany ścieżki modelu w pluginie, ale i to nic nie dało, bo ucina nazwę mimo wszystko jak widać tu, pewnie wiąże się to z ArrayGetCell, dlatego są errory, ale jak to naprawić sam nie wiem, bo z Array nigdy nie korzystałem jakoś głębiej
dlatego proszę o pomoc

Z poważaniem,
stepdub

Załączone pliki




#303164 Jak odinstalować AmxModX

Napisano przez stepdub w 04.10.2011 20:48 w Artykuły i Instrukcje

* Następnie wklej to do liblist.gam :

i tu może być problem...
mówisz o usuwaniu amxa, a usuwasz też metamod i inne typu dproto
+ to poradnik dla linuxa chociażby patrząc na zawartość liblist.gam



#302230 Wysoki ping w grze

Napisano przez stepdub w 01.10.2011 22:25 w Problemy

Orange Freedom? Radiówka, czy przez linię naziemną/podziemną TP ciągniesz?



#301704 [ROZWIĄZANE] +use = zatrzymanie gracza na celowniku

Napisano przez stepdub w 29.09.2011 20:52 w Pytania

#include < amxmodx >
#include < amxmisc >
#include < engine >
#include < fakemeta_util >

new aiming, bodypart;
new g_stucktime
new bool:is_stuck[33];

public plugin_init() {
register_plugin("Stuck him now!", "1.0", "stepdub");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPlayerPreThink");
g_stucktime = register_cvar("amx_stucktime", "5.0");
set_task(0.1, "resetSpeed", _, _, _, "b");
}

public client_connect(id) is_stuck[id] = false;

public unstuck(id) is_stuck[id] = true;

public fwPlayerPreThink(id) {
new button = get_user_button(id)

new Float:stuckTime;
stuckTime = get_pcvar_float(g_stucktime);

if(button & IN_USE) {
get_user_aiming(id, aiming, bodypart);
fm_set_user_maxspeed(aiming, 0.0);
is_stuck[aiming] = true;
set_task(stuckTime, "unstuck", aiming, _, _, "a");
}
}

public resetSpeed(id)
{
if(!is_stuck[id])
fm_set_user_maxspeed(id, -1.0);
}

spróbuj :]



#297503 Klasa dostepna tylko z flaga

Napisano przez stepdub w 18.09.2011 15:25 w Pluginy

łap

Załączone pliki




#297066 Model tylko dla CT z flagą

Napisano przez stepdub w 17.09.2011 14:49 w Pluginy

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
public plugin_init() {
register_plugin("Model", "1.0", "stepdub");
register_event("ResetHUD", "resethud", "b");
}
public plugin_precache() {
precache_model("models/player/bb_vip_ct/bb_vip_ct.mdl");
}
public resethud(id, level, cid) {
if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)
{
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
if (userTeam == CS_TEAM_T)
{
cs_set_user_model(id, "bb_vip_ct")
}
else
{
cs_reset_user_model(id);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}



#297063 Zabija jak przenosze

Napisano przez stepdub w 17.09.2011 14:44 w Pytania

http://forums.allied...ead.php?t=19542 tu masz taką opcję między innymi ^^



#296912 Segmentation fault - crashe serwera

Napisano przez stepdub w 17.09.2011 08:10 w Problemy

rada: zacznij od tych, które wysyłają dużo wiadomości do gracza lub dają jakieś sprite, glow itd.



#296910 Freelook podczas życia

Napisano przez stepdub w 17.09.2011 08:06 w Pluginy

DarkGL, wiem, dlatego trzeba jeszcze zrobić jakiś wyłącznik, ze spawnem i pobieranie originów, żeby był to dobry sposób ^^



#296883 Freelook podczas życia

Napisano przez stepdub w 16.09.2011 22:54 w Pluginy

#include < amxmodx >
#include < fakemeta >
#include < hamsandwich >
public plugin_init()
{
register_plugin("FreeLook", "1.0", "stepdub");

register_clcmd("say /free", "free");
}
public free(id)
{

client_print(id, print_center, "Uzywasz Admin FreeLook!");
user_kill(id);
set_pev(id, pev_iuser1, FL_SPECTATOR);
set_pev(id, pev_iuser1, MOVETYPE_FLY);

return FMRES_IGNORED;
}


coś takiego zadziała (testowane) ^^ tylko dodaj sobie sprawdzanie flag admina i jakieś wyłączenie, ale nie mam czasu teraz na rozkmine ^^

++ jakieś zapisywanie originów, żeby ożywić później gracza, czy też sposób diablixa, ale jam mistrza niegodzien i nie rozumiem o co jemu chodziło ^^



#296268 Komenda ma dzialac tylko 5min

Napisano przez stepdub w 14.09.2011 19:58 w Pytania

Skull3D, nie
Block = true jeżeli minie 5 minut, kiedy mija w funkcji komendy jest zwracany PLUGIN_CONTINUE ^^