Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] +use = zatrzymanie gracza na celowniku


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Żuk

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 29.09.2011 18:44

Witam, jak zrobić, aby właśnie otrzymać taki efekt.. ?
Gdy najade celownikiem na gracza i kliknę E (czyli standardowe +use), gracza wtedy unieruchamia (jeśli jest możliwość, to super by było, gdyby sie dało ustawić cvarem jak długo ma być zatrzymany)

Prosiłbym dobrych ludzi o pomoc :P
  • +
  • -
  • 0

#2 stepdub

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:207
  • Lokalizacja:Kobyłka
Offline

Napisano 29.09.2011 20:52

#include < amxmodx >
#include < amxmisc >
#include < engine >
#include < fakemeta_util >

new aiming, bodypart;
new g_stucktime
new bool:is_stuck[33];

public plugin_init() {
register_plugin("Stuck him now!", "1.0", "stepdub");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPlayerPreThink");
g_stucktime = register_cvar("amx_stucktime", "5.0");
set_task(0.1, "resetSpeed", _, _, _, "b");
}

public client_connect(id) is_stuck[id] = false;

public unstuck(id) is_stuck[id] = true;

public fwPlayerPreThink(id) {
new button = get_user_button(id)

new Float:stuckTime;
stuckTime = get_pcvar_float(g_stucktime);

if(button & IN_USE) {
get_user_aiming(id, aiming, bodypart);
fm_set_user_maxspeed(aiming, 0.0);
is_stuck[aiming] = true;
set_task(stuckTime, "unstuck", aiming, _, _, "a");
}
}

public resetSpeed(id)
{
if(!is_stuck[id])
fm_set_user_maxspeed(id, -1.0);
}

spróbuj :]
  • +
  • -
  • 1

#3 Żuk

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 30.09.2011 19:13

PLusik > :>

Do zamkniecia !

Użytkownik Żuk edytował ten post 30.09.2011 19:13

  • +
  • -
  • 0

#4 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 30.09.2011 19:59

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych