Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zawartość użytkownika Whisper
Odnotowano 80 pozycji dodanych przez Whisper (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 28.06.2023 )
#326242 Minecraft Engine
Napisano przez Whisper w 24.11.2011 20:01 w Pluginy AMXX
Wielki + dla twórców
#251051 Jak zrobić NPC?
Napisano przez Whisper w 20.05.2011 09:23 w Pytania
Wklejka 130175529314842 - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Jak pobrać ID atakującego naszego NPC?
I jeszcze jak zapisać miejsce [pozycję] tego NPC, żeby pojawiał się powiedzmy co minute.
#223688 Call of Duty mod by Qski
Napisano przez Whisper w 10.03.2011 15:10 w Nowości
Rambo (Klasa Premium) - Dostaje m4a1, AWP i deagle, Ma wszystkie granaty, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok...
Powiem tak... a może lepiej nic nie będę mówił [pisał ]... sam się domyślisz, że to przesada...
#339118 Smart Roundsound
Napisano przez Whisper w 24.12.2011 15:42 w Pluginy AMXX
for(new id=1; id < 33; id++){
}
blokada_klasa[id] = false;
Nie powinno być tak?
for(new id=1; id < 33; id++)
{
blokada_klasa[id] = false;
}
#231319 HUD c4 CountDown + muzyka 10 sekund przed wybuchem
Napisano przez Whisper w 29.03.2011 14:50 w Pluginy AMXX
-1.0 to znaczy, że jest na środku osi X
-0.4 odpowiada za oś Y czyli góra-dół
Jak 0.4 zmienisz na 0.2 to będzie wyżej, a jak dasz na 0.8 to będzie niżej
#233326 Amx pack 4FUN By MatisyaHu
Napisano przez Whisper w 04.04.2011 20:25 w Gotowe paczki AMXX
7/10 za paczuszkę bo to standard pluginów
#229647 Menu /zakup
Napisano przez Whisper w 25.03.2011 17:46 w Pluginy AMXX
#225132 Zmiana modela !
Napisano przez Whisper w 13.03.2011 20:27 w Pluginy
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
public plugin_init() {
register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike")
register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public plugin_precache() {
precache_model("models/player/admin/admin_model.mdl")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public resetModel(id, level, cid) {
if (get_user_flags(id) & ADMIN_BAN) {
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
if (userTeam == CS_TEAM_T) {
cs_set_user_model(id, "admin_model")
}
else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
cs_set_user_model(id, "admin_model")
}
else {
cs_reset_user_model(id)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
#256704 [Levele]nie wchodza
Napisano przez Whisper w 07.06.2011 15:28 w Problemy
public hud_prethink(id)
{
if(PlayerLevel[id]>=MAXLEVEL)
{
new text[512]
format(text,511,"Poziom: %d XP: %d Ranga: %s ",PlayerLevel[id],PlayerXP[id],RANGI[PlayerLevel[id]])
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusText"),{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(text)
message_end()
}
else
{
new text[512]
format(text,511,"Poziom: %d XP: %d/%d (+%d) Ranga: %s ", PlayerLevel[id], PlayerXP[id], LEVELS[PlayerLevel[id]],LEVELS[PlayerLevel[id]]-PlayerXP[id],RANGI[PlayerLevel[id]])
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusText"),{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(text)
message_end()
}
}
W plugin_init:
register_forward(FM_PlayerPreThink, "hud_prethink");
#256270 [Levele]nie wchodza
Napisano przez Whisper w 05.06.2011 19:52 w Problemy
A co do wyświetlania to zapomniałem o tym, sory
Widzisz to?
SyncHudObj1 = CreateHudSyncObj()
SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj()
A teraz zobacz na to:
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(186, 85, 211, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i", doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target])
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(186, 85, 211, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "^n[Punkty : %i / %i]^n[Poziom : %i]", doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Stworzyłeś 2 różne zmienne dla obiektu HUD a użyłeś jednej w obu obiektach. Nie może tak być. Po prostu zmień to tak:
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(186, 85, 211, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i", doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target])
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(186, 85, 211, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "^n[Punkty : %i / %i]^n[Poziom : %i]", doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Przepraszam, że bez znaczników sma ale musiałem to pokazać wyraźnie
#256218 [Levele]nie wchodza
Napisano przez Whisper w 05.06.2011 16:45 w Problemy
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <ColorChat>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "striker"
new SyncHudObj1
new SyncHudObj2
new doswiadczenie_za_zabicie
new doswiadczenie_za_wygranie
new poziom_gracza[33] = 1
new doswiadczenie_gracza[33]
new const doswiadczenie_poziomu[] = {0, 25, 48, 93, 151, 229, 340, 521, 662, 830, 1000}
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_cvar("pkt_killxp", "3")
register_cvar("pkt_winllxp", "2")
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a")
SyncHudObj1 = CreateHudSyncObj()
SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj()
doswiadczenie_za_wygranie = get_cvar_num("pkt_winxp")
doswiadczenie_za_zabicie = get_cvar_num("pkt_killxp")
}
public eDeath(id)
{
new attacker = read_data( 1 );
new ofiara = read_data( 2 );
if(ofiara != attacker && attacker != 0)
{
if(get_user_team(attacker) != get_user_team(ofiara))
{
doswiadczenie_gracza[attacker] += doswiadczenie_za_zabicie;
ColorChat(attacker,GREEN,"[COD:MW]]^x01: Dostales ^x04%d^x01 doswiadczenia za zabicie wroga", doswiadczenie_za_zabicie);
}
}
}
public WygrywaCT()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT");
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i];
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygranie;
ColorChat(id,GREEN,"[COD:MW]^x01 Dostales^x03 %i^x01 doswiadczenia za wygranie rundy przez twoj team.", doswiadczenie_za_wygranie)
SprawdzPoziom(id)
}
}
public WygrywaTT()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i]
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygranie
ColorChat(id,GREEN,"[COD:MW]^x01 Dostales^x03 %i^x01 doswiadczenia za wygranie rundy przez twoj team.", doswiadczenie_za_wygranie);
SprawdzPoziom(id);
}
}
public client_connect(id)
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE)
set_task(3.0, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE)
}
public client_disconnect(id)
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
}
public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 12)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;
set_hudmessage(245, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Awansowales do nastepnego poziomu!");
}
}
}
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(186, 85, 211, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i", doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target])
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(186, 85, 211, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "^n[Punkty : %i / %i]^n[Poziom : %i]", doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Za to, że ktoś zginął odpowiada event DeathMsg.
#223790 pokazuje hp , nick !
Napisano przez Whisper w 10.03.2011 18:30 w Pluginy
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "ShowInfo"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Whisper"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_forward(FM_PlayerPreThink, "hud_prethink");
}
public hud_prethink(id)
{
new name [32]
get_user_name(id, name, 31)
new zycie
zycie = get_user_health(id)
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.65, 0, 6.0, 4000.0)
show_hudmessage(id, "[Twoj nick : %s]^n[Twoje HP : %d]", name, zycie)
}
#223698 pokazuje hp , nick !
Napisano przez Whisper w 10.03.2011 15:27 w Pluginy
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "ShowInfo"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Whisper"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_forward(FM_PlayerPreThink, "hud_prethink");
}
public hud_prethink(id)
{
new name [32]
get_user_name(id, name, 31)
new zycie
zycie = get_user_health(id)
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.45, 0, 6.0, 4000.0)
show_hudmessage(id, "[Twoj nick : %s]^n[Twoje HP : %d]", name, zycie)
}
#300163 nvault + menu
Napisano przez Whisper w 25.09.2011 13:25 w Pytania
public PlayersMenu(id)
{
new menu = menu_create("\wWybierz gracza:", "PlayersMenuHandler");
new players[32], pnum, tempid;
new szName[32], szTempid[10];
get_players(players, pnum);
for( new i; i<pnum; i++ )
{
tempid = players[i];
get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName));
num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid));
menu_additem(menu, szName, szTempid, 0);
}
menu_display(id, menu, 0);
}
public PlayersMenuHandler(id, PlayersMenu , item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(PlayersMenu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(PlayersMenu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
new tempid = str_to_num(data);
ColorChat(id, GREEN, "Gracz %s posiada %d fragow.", szName, nazwa_twojej_tablicy[tempid]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#227427 Tutor C4 Timer
Napisano przez Whisper w 20.03.2011 10:14 w Pluginy AMXX
#339120 Pasek Zdrowia (2.0)
Napisano przez Whisper w 24.12.2011 15:45 w Pluginy AMXX
#225655 Powiększenie Dodawania punktów
Napisano przez Whisper w 15.03.2011 16:44 w Pytania
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<100)
inteligencja_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "^x03[COD:MW]^x01 Maksymalny poziom^x03 inteligencji^x01 osiagniety");
}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<100)
zdrowie_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "^x03[COD:MW]^x01 Maksymalny poziom^x03 sily^x01 osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<100)
wytrzymalosc_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "^x03[COD:MW]^x01 Maksymalny poziom^x03 wytrzymalosci^x01 osiagniety");
}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<100)
kondycja_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "^x03[COD:MW]^x01 Maksymalny poziom^x03 zwinnosci^x01 osiagniety");
}
}
Na to:
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<200)
inteligencja_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "^x03[COD:MW]^x01 Maksymalny poziom^x03 inteligencji^x01 osiagniety");
}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<200)
zdrowie_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "^x03[COD:MW]^x01 Maksymalny poziom^x03 sily^x01 osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<200)
wytrzymalosc_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "^x03[COD:MW]^x01 Maksymalny poziom^x03 wytrzymalosci^x01 osiagniety");
}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<200)
kondycja_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "^x03[COD:MW]^x01 Maksymalny poziom^x03 zwinnosci^x01 osiagniety");
}
}
Czyli, że tak:
if(kondycja_gracza[id]<~100~)Zmieniamy na to co chcemy. (Bez tyldy "~")
#302146 [ROZWIĄZANE] Sklep na DR
Napisano przez Whisper w 01.10.2011 18:03 w Problemy
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <ColorChat>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Marcin"
new kasa[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /sklep", "ShopMenu")
}
public ShopMenu(id)
{
new shopm[128];
format(shopm,127,"\wSklep")
new menu = menu_create(shopm, "ShopHandle")
menu_additem(menu, "\wDodatkowe HP \r[50HP - 1000$]", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wDodatkowy Armor \r[50HP - 1000$]", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wGranat \r[\wHE\r - 2000$]", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wGranat \r[\wFB\r - 2000$]", "4", 0)
menu_additem(menu, "\wGranat \r[\wFrost\r - 2000$]", "5", 0)
menu_additem(menu, "\wUSP \r[3500$]", "6", 0)
menu_additem(menu, "\wGrawitacja \r[6000$]", "7", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public ShopHandle(id, ShopMenu , item)
{
kasa[32] = cs_get_user_money(id);
new data[6], iName[64];
new acces, callback
menu_item_getinfo(ShopMenu, item, acces, data,5, iName, 63, callback);
new klawisz = str_to_num(data);
switch(klawisz)
{
case 1 : {
if(kasa[id] <= 999) {
ColorChat(id,RED, "^x01 Nie masz tyle $.");
}
else
{
new health = get_user_health(id);
set_user_health(id, health + 50);
kasa[id] -= 1000;
ColorChat(id,RED, "^x01 Kupiles Dodatkowe^x04 HP");
}
}
case 2 : {
if(kasa[id] <= 1499) {
ColorChat(id,RED, "^x01 Nie masz tyle $.");
}
else
{
new armor = get_user_armor(id);
set_user_armor(id, armor + 50);
kasa[id] -= 1500;
ColorChat(id,RED, "Kupiles Dodatkowy^x04 Armor")
}
}
case 3 : {
if(kasa[id] <= 1999) {
ColorChat(id,RED, "^x01 Nie masz tyle $.");
}
else
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
kasa[id] -= 2000;
ColorChat(id, RED, "^x01 Kupiles Granat^x04 [HE]");
}
}
case 4 : {
if(kasa[id] <= 1999) {
ColorChat(id,RED, "^x01 Nie masz tyle $.");
}
else
{
give_item(id, "weapon_flashbang");
kasa[id] -= 2000;
ColorChat(id, RED, "^x01 Kupiles Granat^x04 [FB]");
}
}
case 5 : {
if(kasa[id] <= 1999) {
ColorChat(id,RED, "^x01 Nie masz tyle $.");
}
else
{
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
kasa[id] -= 2000;
ColorChat(id, RED, "^x01 Kupiles Granat^x04 [Frost]");
}
}
case 6 : {
if(kasa[id] <= 3499) {
ColorChat(id,RED, "^x01 Nie masz tyle $.");
}
else
{
give_item(id, "weapon_usp");
kasa[id] -= 3500;
ColorChat(id, RED, "^x01 Kupiles^x04 USP");
}
}
case 7 : {
if(kasa[id] <= 5999) {
ColorChat(id,RED, "^x01 Nie masz tyle $.");
}
else
{
set_user_gravity(id, 0.7);
kasa[id] -= 6000;
ColorChat(id, RED, "^x01 Kupiles ^x04 Grawitacje");
}
}
}
}
#222449 Plugin - Po fragu Flashbang i Hegrenade
Napisano przez Whisper w 06.03.2011 18:31 w Pluginy
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN "Granaty"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Whisper"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
}
public eDeath() {
new attacker = read_data( 1 );
new ofiara = read_data( 2 );
if(ofiara != attacker && attacker != 0)
{
if(get_user_team(attacker) != get_user_team(ofiara))
{
give_item(attacker, "weapon_hegrenade");
give_item(attacker, "weapon_flashbang");
give_item(attacker, "weapon_flashbang");
}
}
}
#230354 Menu z nVault
Napisano przez Whisper w 26.03.2011 20:48 w Pluginy
Gracz wchodzi na serwer i pojawia mu się menu:
[Tytul bla bla]:
1. Imie
2. Nazwisko
Po wybraniu powiedzmy 1 u gory pojawi sie takie cos - Podaj swoje imie: i tutaj piszemy to imie. Tak samo z opcja numer 2.
I te 2 informacje mają się zapisać do nVault
Prosiłbym o napisanie takiego plugina, i uświadomienie mnie jak wykonać takie coś. Gdyby ktoś nie wiedział do końca jak to ma wyglądać to piszcie tutaj.
~Pozdrawiam, Whisper.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Zawartość użytkownika Whisper
- Regulamin