Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
12 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 13.03.2011 12:46
Witam. Chciałbym wiedzieć, czy ktoś umiałby napisać taki plugin, dzięki któremu gracze (ViP) z flagą T za zabicie dostawaliby więcej expa. I oczywiście jeżeli ktoś umie coś takiego zrobić, to czy mógłby mi przesłać, bo ja próbowałem, ale mi ***** z tego wyszło.
Oczywiście może to być dowolny plugin ViP, tylko tak zrobiony, żeby w cvarze można było napisać ile dostaje expa.
Po drugie, czy ktoś napisałby mi klasy?? Odwdzięczę się sms-em za maks. 10zł w zależności od pracy wykonanej
Oczywiście może to być dowolny plugin ViP, tylko tak zrobiony, żeby w cvarze można było napisać ile dostaje expa.
Po drugie, czy ktoś napisałby mi klasy?? Odwdzięczę się sms-em za maks. 10zł w zależności od pracy wykonanej
#2
Napisano 13.03.2011 13:13
Dołączam się do prośby
#3
Napisano 13.03.2011 16:07
Jeśli chodzi o klasy to na pewno ktoś się pokwapi. Musisz tylko edytować pierwszy post i napisać w nim co dana klasa ma mieć(HP, prędkość, armor, bronie, dodatkowe atrybuty itp.).
Co do prośby o plugin - Dołączam się także, lecz ja dodatkowo zamiast expa potrzebuję, aby posiadacz "vip'a" zadawał dodatkowe obrażenia z wszystkich broni(karabiny + 150DMG, pistolety + 250DMG, inne bronie(snajperki itp. +400DMG)
Za wszystko poleci reputacja.
Co do prośby o plugin - Dołączam się także, lecz ja dodatkowo zamiast expa potrzebuję, aby posiadacz "vip'a" zadawał dodatkowe obrażenia z wszystkich broni(karabiny + 150DMG, pistolety + 250DMG, inne bronie(snajperki itp. +400DMG)
Za wszystko poleci reputacja.
#4
Napisano 13.03.2011 16:28
Dołączam się
[URL=http://cs-granat.xaa.pl][color=red].:Cs-Granat:.[/
#5
Napisano 13.03.2011 20:52
W public Death znajdzcie:
i zamiencie na
Zamiast X liczba, ile razy wiekszy exp za killa ma miec vip
@Jakubiak
Do public damage dodaj:
Zamiast XXX i YYY podajesz nazwy broni, jesli chcesz miec wiekszy dmg dla wiekszej ilosci broni to w tym nawiasie dodaj:
Mam nadzieje, ze wiesz o co chodzi.
Nazwy broni znajdziesz tutaj: Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X chodzi o ta kolumne z CSW_
Zamiast ZZZ dajesz liczbe o jaka ma byc wiekszy dmg.
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
i zamiencie na
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie *X; } else { doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie; }
Zamiast X liczba, ile razy wiekszy exp za killa ma miec vip
@Jakubiak
Do public damage dodaj:
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { if(weapon == XXX || weapon == YYY) { damage += ZZZ } }
Zamiast XXX i YYY podajesz nazwy broni, jesli chcesz miec wiekszy dmg dla wiekszej ilosci broni to w tym nawiasie dodaj:
|| weapon == XXX
Mam nadzieje, ze wiesz o co chodzi.
Nazwy broni znajdziesz tutaj: Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X chodzi o ta kolumne z CSW_
Zamiast ZZZ dajesz liczbe o jaka ma byc wiekszy dmg.
Użytkownik GOH4n edytował ten post 13.03.2011 20:59
#6
Napisano 13.03.2011 21:19
Postaram się to wgrać, ale to nadal nie to o co mi chodzi. Chodzi mi o normalny plugin vip, tylko wywalone dawanie darmowej bronie, ale żeby vip dostał równo 1000 expa za killa i żeby miał np. wgrany eliminator rozrzutu, taki bajer
I to miało by być jako vip.amxx i mieć cvary na ustawienie ile expa dostaje vip. Z góry dzięki
Co do klas to tutaj [CoD Stary] Prośba o stworzenie klas i itemków | hard for me - AMXX.pl: Support AMX Mod X
I to miało by być jako vip.amxx i mieć cvary na ustawienie ile expa dostaje vip. Z góry dzięki
Co do klas to tutaj [CoD Stary] Prośba o stworzenie klas i itemków | hard for me - AMXX.pl: Support AMX Mod X
#7
Napisano 13.03.2011 23:16
GOH4n - Wielkie dzięki za pomoc. Nie wiem ile zajęła Ci pomoc dla mnie, ale doceniam to. Jedyne co mogę zrobić to dać plus i to właśnie robię.
PS. Tylko, że chciałem dla każdej broni inny dmg. Więc Wkleić to z 2-3 razy i powpisywać bronie i DMG dla nich czy da się to wkleić do jednego?
@Edit.
Chyba coś nie tak. Zrobiłem i wygląda to tak:
PS. Tylko, że chciałem dla każdej broni inny dmg. Więc Wkleić to z 2-3 razy i powpisywać bronie i DMG dla nich czy da się to wkleić do jednego?
@Edit.
Chyba coś nie tak. Zrobiłem i wygląda to tak:
public Damage(id) { new attacker = get_user_attacker(id); new damage = read_data(2); if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker || !klasa_gracza[attacker]) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G) { if(weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_DEAGLE) { damage += 350 } } if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G) { if(weapon == CSW_MAC10 || weapon == CSW_AUG || weapon == CSW_UMP45 || weapon == CSW_SG550 || weapon == CSW_MP5NAVY || weapon == CSW_M249 || weapon == CSW_M4A1 || weapon == CSW_TMP || weapon == CSW_AK47 || weapon == CSW_P90) { damage += 200 } } if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G) { if(weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_SCOUT) { damage += 500 } } if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G) { if(weapon == CSW_KNIFE) { damage += 800 } } if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 12 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230); if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) { while(damage>20) { damage-=20; doswiadczenie_gracza[attacker]++; } } SprawdzPoziom(attacker); return PLUGIN_CONTINUE; }
QTM_CodMod.sma(1106) : error 017: undefined symbol "weapon" QTM_CodMod.sma(1114) : error 017: undefined symbol "weapon" QTM_CodMod.sma(1122) : error 017: undefined symbol "weapon" QTM_CodMod.sma(1130) : error 017: undefined symbol "weapon"
Użytkownik Jakubiak edytował ten post 14.03.2011 00:26
#9
Napisano 14.03.2011 15:41
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
QTM_CodMod.sma(554) : warning 213: tag mismatch
QTM_CodMod.sma(1061) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(1062) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1064) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1094) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1110) : error 017: undefined symbol "attacker"
2 Errors.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).
Nie mam już siły do tego:d Załączam .sma w nadziei, że ktoś to zrobi...
Za pomoc - jak zawsze plus.
@Edit. Zamiast "attacker" dałem "id". Nie wiem, czy zadziała, ale na chwilę obecną poprawiłem pozostały error, zmieniłem ten "attacker" i się przekompilowało. Zaraz sprawdzę czy działa i dam edit.
@Edit2. "VIP" jest ustawiony na "level_h" czyli flagę "s". Dodaję ją sobie, zmiana mapki i nie działa. Najprawdopodobniej jednak jest coś z tym "id", które wpisałem zamiast "attacker", gdyż nie działało.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
QTM_CodMod.sma(554) : warning 213: tag mismatch
QTM_CodMod.sma(1061) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(1062) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1064) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1094) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1110) : error 017: undefined symbol "attacker"
2 Errors.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).
Nie mam już siły do tego:d Załączam .sma w nadziei, że ktoś to zrobi...
Za pomoc - jak zawsze plus.
@Edit. Zamiast "attacker" dałem "id". Nie wiem, czy zadziała, ale na chwilę obecną poprawiłem pozostały error, zmieniłem ten "attacker" i się przekompilowało. Zaraz sprawdzę czy działa i dam edit.
@Edit2. "VIP" jest ustawiony na "level_h" czyli flagę "s". Dodaję ją sobie, zmiana mapki i nie działa. Najprawdopodobniej jednak jest coś z tym "id", które wpisałem zamiast "attacker", gdyż nie działało.
Załączone pliki
Użytkownik Jakubiak edytował ten post 14.03.2011 16:08
#11
Napisano 15.03.2011 16:21
Kompiluje, mam flagę "t", która odpowiedzialna jest za vipa(level_h), ale mimo to na serwerze nie ma to odbicia. Nie działa. Co może być nie tak?
#13
Napisano 16.03.2011 22:53
też nie. Zupełnie jakby nie czytało tego, że tak ma być
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych