Oczywiście może to być dowolny plugin ViP, tylko tak zrobiony, żeby w cvarze można było napisać ile dostaje expa.
Po drugie, czy ktoś napisałby mi klasy?? Odwdzięczę się sms-em za maks. 10zł w zależności od pracy wykonanej

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 13.03.2011 12:46
Napisano 13.03.2011 13:13
Napisano 13.03.2011 16:07
Napisano 13.03.2011 16:28
Napisano 13.03.2011 20:52
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie *X; } else { doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie; }
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { if(weapon == XXX || weapon == YYY) { damage += ZZZ } }
|| weapon == XXX
Użytkownik GOH4n edytował ten post 13.03.2011 20:59
Napisano 13.03.2011 21:19
Napisano 13.03.2011 23:16
public Damage(id) { new attacker = get_user_attacker(id); new damage = read_data(2); if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker || !klasa_gracza[attacker]) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G) { if(weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_DEAGLE) { damage += 350 } } if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G) { if(weapon == CSW_MAC10 || weapon == CSW_AUG || weapon == CSW_UMP45 || weapon == CSW_SG550 || weapon == CSW_MP5NAVY || weapon == CSW_M249 || weapon == CSW_M4A1 || weapon == CSW_TMP || weapon == CSW_AK47 || weapon == CSW_P90) { damage += 200 } } if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G) { if(weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_SCOUT) { damage += 500 } } if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G) { if(weapon == CSW_KNIFE) { damage += 800 } } if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 12 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230); if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) { while(damage>20) { damage-=20; doswiadczenie_gracza[attacker]++; } } SprawdzPoziom(attacker); return PLUGIN_CONTINUE; }
QTM_CodMod.sma(1106) : error 017: undefined symbol "weapon" QTM_CodMod.sma(1114) : error 017: undefined symbol "weapon" QTM_CodMod.sma(1122) : error 017: undefined symbol "weapon" QTM_CodMod.sma(1130) : error 017: undefined symbol "weapon"
Użytkownik Jakubiak edytował ten post 14.03.2011 00:26
Napisano 14.03.2011 15:41
Użytkownik Jakubiak edytował ten post 14.03.2011 16:08
Napisano 15.03.2011 16:21
Napisano 16.03.2011 22:53
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych