Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
aQeR
Rejestracja: 28.05.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.08.2010 22:34
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 93
- Odwiedzin: 4 745
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 27 lat
- Urodziny: Czerwiec 28, 1996
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
. . .
Kontakt
#143291 Błąd w kompilacji diablomod
Napisane przez Siemir w 10.06.2010 15:21
Łap.
#142835 Jak robić klasy
Napisane przez Mesh w 08.06.2010 20:37
case Olbrzym:
{
show_hudmessage(id, "TWOJ TEKST")
fm_give_item(id, "weapon_m249")
only_m249[id]=1
}
jak nie bedzie dzialac to zrob
only_m249[id] = 1
#142617 Jak robić klasy
Napisane przez Mesh w 07.06.2010 21:27
if ((weapon != CSW_m249) && !on_knife[id] && ((player_class[id] == TWOJAKLASA)))
w public roundstart
give_item(id, "weapon_m249")
oraz daj to samo na moc noza zeby mial naboje
#142622 Jak robić klasy
Napisane przez Siemir w 07.06.2010 21:39
To co dałeś Mesh daje tylko krowe co runde ale nie blokuje broni.
Żeby to zrobić dodaj te zmienne
Żeby to zrobić dodaj te zmienne
new on_m249[33] new only_m249[33]a w CurWeapon pod new weapon=get_user_weapon(id,clip,ammo) dodaj
if(weapon == CSW_M249) on_m249[id]=1 else on_m249[id]=0 if((weapon != CSW_C4) && !on_m249[id] && only_m249[id]) { client_cmd(id,"weapon_m249") engclient_cmd(id,"weapon_m249") on_m249[id]=1 }Aby uruchomić to na graczu pod give_item dodaj
only_m249[id]=1
#141964 Jak robić klasy
Napisane przez Siemir w 05.06.2010 23:19
#141930 Jak robić klasy
Napisane przez Siemir w 05.06.2010 21:50
Ech, pisałem żebyś zamienił "klasa". Zamiast
if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && ((player_class[id] == Ninja)||(player_class[id] == klasa)))daj
if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && ((player_class[id] == Ninja)||(player_class[id] == Vampir)))I zauważ, że archy mają player_b_gravity ustawione na max 9 a ty dałeś ponad 25 razy wiecej i to za każdym naładowaniem.
#141940 Jak robić klasy
Napisane przez Siemir w 05.06.2010 22:13
#141917 Jak robić klasy
Napisane przez Siemir w 05.06.2010 20:51
#141691 Jak robić klasy
Napisane przez Krejzol w 05.06.2010 13:00
if (is_user_connected(id))
{
if(player_class[id]==Paladyn && on_knife[id] && JumpsLeft[id]>0){
fm_set_user_longjump(id,true,true)
}
else{
fm_set_user_longjump(id,false,true)
}
//if (player_item_id[id] == 17 || player_b_usingwind[id] == 1)// engclient_cmd(id,"weapon_knife")
if(player_sword[id] == 1)
{
if(player_class[id]!=Paladyn)
format(tpstring,1023,"Zycie: %i Level: %i (%0.0f%s) Przedmiot: %s", get_user_health(id), player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id])
else
format(tpstring,1023,"Zycie: %i Level: %i (%0.0f%s) Przedmiot: %s Skoki: %i/%i", get_user_health(id), player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])
public count_jumps(id)
{
if( is_user_connected(id))
{
if( player_class[id]== Paladyn ) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0)
else JumpsMax[id]=0
if(on_knife[id] && JumpsMax[id]>0) fm_set_user_longjump(id,true,true)
}
}
CTRL + F plxxx
#141631 Jak robić klasy
Napisane przez Krejzol w 05.06.2010 10:01
#141516 Jak robić klasy
Napisane przez xPerfectx w 04.06.2010 18:23
num { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter, TWOJA NAZWA } new Race[10][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "TWOJA NAZWA" } new race_heal[10] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120,ILE MA MIEC HP NA STRAT }teraz tutaj
z new player_class_lvl[33][9] new player_class_lvl_save[33] new player_xp_old[33] new database_user_created[33] new srv_avg[9] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1}na
new player_class_lvl[33][10] new player_class_lvl_save[33] new player_xp_old[33] new database_user_created[33] new srv_avg[10] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1,1}
teraz w tym
public select_class_menu(id, key) { g_haskit[id] = 0 switch(key) { case 0: { player_class[id] = Mag } case 1: { player_class[id] = Mnich } case 2: { player_class[id] = Paladyn } case 3: { player_class[id] = Zabojca } case 4: { player_class[id] = Nekromanta g_haskit[id] = 1 } case 5: { player_class[id] = Barbarzynca } case 6: { player_class[id] = Ninja } case 7: { player_class[id] = Hunter g_GrenadeTrap[id] = 1 } case 8: { player_class[id] = TWOJA NAZWA KLASY } } LoadXP(id, player_class[id]) CurWeapon(id) give_knife(id) return PLUGIN_HANDLED }
teraz znajdz
case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")i dopisz nad
case TWOJA NAZWA: i opcje np case Paladyn: { golden_bulet[id]++ if(golden_bulet[id]>3) { golden_bulet[id]=3 show_hudmessage(id, "Mozesz miec maxymalnie 3 magiczne pociskow",golden_bulet[id]) } else if(golden_bulet[id]==1)show_hudmessage(id, "Masz 1 magiczny pocisk") else if(golden_bulet[id]>1)show_hudmessage(id, "Masz %i magiczne pociski",golden_bulet[id]) }
I TO NA TYLE BY BYLO
#139745 Plungin czy bedzie dzialal?
Napisane przez hardbot w 29.05.2010 19:48
uu widzę że utworzyłeś nową flage w AMX'sie ADMIN_LEVEL_Z nie ma czegoś takiego zmieniłem ci na ADMIN_LEVEL_A czyli flaga m
troche pozmieniałem bo na bazglowałeś że hoho ;]
troche pozmieniałem bo na bazglowałeś że hoho ;]
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define PLUGIN "Vip_guns"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "aQeR"
///////////////////////
///Edit: [H]ARDBO[T]///
///////////////////////
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /bronie", "menu_info")
}
public menu_info(id)
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)
{
new menu = menu_create("Bronie Vip", "wybieranie")
menu_additem(menu, "AK47 + Deagle + He", "1")
menu_additem(menu, "M4A1 + Deagle + He", "2")
menu_additem(menu, "AWP + Deagle + He", "3")
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
}
public wybieranie(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
// dodaje wybor pod klawisze
new key = str_to_num(data)
// teraz ustawiamy co ma wykonywac itp kazdy klawisz
switch(key)
{
case 1:
{
client_print(id, print_center, "Wzioles Ak47 + Deagle + He")
give_item(id,"weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 50)
give_item(id, "weapon_hegrenade")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{
client_print(id, print_center, "Wzioles M4a1 + Deagle + He")
give_item(id,"weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 50)
give_item(id, "weapon_hegrenade")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE
}
case 3:
{
client_print(id, print_center, "Wzioles Awp + Deagle + He")
give_item(id,"weapon_awp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 50)
give_item(id, "weapon_hegrenade")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: aQeR
- Regulamin