Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

aQeR - zdjęcie

aQeR

Rejestracja: 28.05.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.08.2010 22:34
-----

#143291 Błąd w kompilacji diablomod

Napisane przez Siemir w 10.06.2010 15:21

Łap.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#142835 Jak robić klasy

Napisane przez Mesh w 08.06.2010 20:37

case Olbrzym:
{
show_hudmessage(id, "TWOJ TEKST")
fm_give_item(id, "weapon_m249")
only_m249[id]=1
}


jak nie bedzie dzialac to zrob
only_m249[id] = 1



#142617 Jak robić klasy

Napisane przez Mesh w 07.06.2010 21:27

if ((weapon != CSW_m249) && !on_knife[id] && ((player_class[id] == TWOJAKLASA)))


w public roundstart

give_item(id, "weapon_m249")


oraz daj to samo na moc noza zeby mial naboje


#142622 Jak robić klasy

Napisane przez Siemir w 07.06.2010 21:39

To co dałeś Mesh daje tylko krowe co runde ale nie blokuje broni.
Żeby to zrobić dodaj te zmienne
new on_m249[33]
new only_m249[33]
a w CurWeapon pod new weapon=get_user_weapon(id,clip,ammo) dodaj
	if(weapon == CSW_M249) on_m249[id]=1
	else on_m249[id]=0
	
	if((weapon != CSW_C4) && !on_m249[id] && only_m249[id])
	{
		client_cmd(id,"weapon_m249")
		engclient_cmd(id,"weapon_m249")
		on_m249[id]=1
	}
Aby uruchomić to na graczu pod give_item dodaj
only_m249[id]=1

  • +
  • -
  • 1


#141964 Jak robić klasy

Napisane przez Siemir w 05.06.2010 23:19

Podstawowa grawitacja na serwerze*x, czyli w tym przypadku bedzie 800(taka jest najczęściej)*0.28=224, innymi słowym 28% zwykłej.
  • +
  • -
  • 1


#141930 Jak robić klasy

Napisane przez Siemir w 05.06.2010 21:50

Ech, pisałem żebyś zamienił "klasa". Zamiast
if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && ((player_class[id] == Ninja)||(player_class[id] == klasa)))
daj
if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && ((player_class[id] == Ninja)||(player_class[id] == Vampir)))
I zauważ, że archy mają player_b_gravity ustawione na max 9 a ty dałeś ponad 25 razy wiecej i to za każdym naładowaniem.
  • +
  • -
  • 1


#141940 Jak robić klasy

Napisane przez Siemir w 05.06.2010 22:13

Moce zamiast do case Vampir dodaj do select_class_menu pod

case 8:

{

        player_class[id] = Vampir

a reszta raczej dobrze
  • +
  • -
  • 1


#141917 Jak robić klasy

Napisane przez Siemir w 05.06.2010 20:51

A próbowałeś? Znajdz
if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Ninja))
i zamień na
if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && ((player_class[id] == Ninja)||(player_class[id] == klasa)))
a "klasa" zamień na nazwę swojej klasy.
  • +
  • -
  • 1


#141691 Jak robić klasy

Napisane przez Krejzol w 05.06.2010 13:00

	if (is_user_connected(id))
{
if(player_class[id]==Paladyn && on_knife[id] && JumpsLeft[id]>0){
fm_set_user_longjump(id,true,true)
}
else{
fm_set_user_longjump(id,false,true)
}

//if (player_item_id[id] == 17 || player_b_usingwind[id] == 1)// engclient_cmd(id,"weapon_knife")

if(player_sword[id] == 1)
{


	if(player_class[id]!=Paladyn)
format(tpstring,1023,"Zycie: %i Level: %i (%0.0f%s) Przedmiot: %s", get_user_health(id), player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id])
else
format(tpstring,1023,"Zycie: %i Level: %i (%0.0f%s) Przedmiot: %s Skoki: %i/%i", get_user_health(id), player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])


public count_jumps(id)
{
if( is_user_connected(id))
{
if( player_class[id]== Paladyn ) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0)
else JumpsMax[id]=0

if(on_knife[id] && JumpsMax[id]>0) fm_set_user_longjump(id,true,true)
}
}


CTRL + F plxxx
  • +
  • -
  • 1


#141631 Jak robić klasy

Napisane przez Krejzol w 05.06.2010 10:01

Klasa premium:
w
public select_class_menu(id, key)

dodajemy przed klasą:
if( get_user_flags(id) & FLAGA)

czyli np.

case 0:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
player_class[id] = Mag
}


"Dawanie czegoś"? Czyli czego dokładnie opisz.
  • +
  • -
  • 1


#141516 Jak robić klasy

Napisane przez xPerfectx w 04.06.2010 18:23

num { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter, TWOJA NAZWA }
new Race[10][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "TWOJA NAZWA" }
new race_heal[10] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120,ILE MA MIEC HP NA STRAT }
teraz tutaj
z
new player_class_lvl[33][9]
new player_class_lvl_save[33]

new player_xp_old[33]

new database_user_created[33]

new srv_avg[9] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1}
na
new player_class_lvl[33][10]
new player_class_lvl_save[33]

new player_xp_old[33]

new database_user_created[33]

new srv_avg[10] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1,1}

teraz w tym
public select_class_menu(id, key) 
{ 
	g_haskit[id] = 0
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			player_class[id] = Mag			
		}
		case 1: 
		{	
			player_class[id] = Mnich
		}
		case 2: 
		{	
			player_class[id] =  Paladyn
		}
		case 3: 
		{	
			player_class[id] = Zabojca
		}
		case 4: 
		{			
			player_class[id] = Nekromanta
			g_haskit[id] = 1
		}
		case 5: 
		{	
			player_class[id] = Barbarzynca			
		}
		case 6: 
		{	
			player_class[id] = Ninja
		}
		case 7: 
		{	
			player_class[id] = Hunter
			g_GrenadeTrap[id] = 1
		}
                          case 8:
                          {
                                       player_class[id] = TWOJA NAZWA KLASY
                         }
	}
		
	LoadXP(id, player_class[id])
	CurWeapon(id)
	
	give_knife(id)
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

teraz znajdz
case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
i dopisz nad
case TWOJA NAZWA: i opcje np 
case Paladyn:
		{
			
			golden_bulet[id]++
			if(golden_bulet[id]>3)
			{
				golden_bulet[id]=3
				show_hudmessage(id, "Mozesz miec maxymalnie 3 magiczne pociskow",golden_bulet[id]) 
			}
			else if(golden_bulet[id]==1)show_hudmessage(id, "Masz 1 magiczny pocisk") 
			else if(golden_bulet[id]>1)show_hudmessage(id, "Masz %i magiczne pociski",golden_bulet[id]) 
		}

I TO NA TYLE BY BYLO
  • +
  • -
  • 1


#139745 Plungin czy bedzie dzialal?

Napisane przez hardbot w 29.05.2010 19:48

uu widzę że utworzyłeś nową flage w AMX'sie xD ADMIN_LEVEL_Z xD nie ma czegoś takiego ^^ zmieniłem ci na ADMIN_LEVEL_A czyli flaga m :]

troche pozmieniałem bo na bazglowałeś że hoho ;]


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "Vip_guns"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "aQeR"

///////////////////////
///Edit: [H]ARDBO[T]///
///////////////////////

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /bronie", "menu_info")

}

public menu_info(id)
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)
{
new menu = menu_create("Bronie Vip", "wybieranie")

menu_additem(menu, "AK47 + Deagle + He", "1")
menu_additem(menu, "M4A1 + Deagle + He", "2")
menu_additem(menu, "AWP + Deagle + He", "3")

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

menu_display(id, menu, 0)
}
}

public wybieranie(id, menu, item)
{

if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

// dodaje wybor pod klawisze
new key = str_to_num(data)

// teraz ustawiamy co ma wykonywac itp kazdy klawisz
switch(key)
{
case 1:
{
client_print(id, print_center, "Wzioles Ak47 + Deagle + He")
give_item(id,"weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 50)
give_item(id, "weapon_hegrenade")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

case 2:
{
client_print(id, print_center, "Wzioles M4a1 + Deagle + He")
give_item(id,"weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 50)
give_item(id, "weapon_hegrenade")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE
}

case 3:
{
client_print(id, print_center, "Wzioles Awp + Deagle + He")
give_item(id,"weapon_awp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 50)
give_item(id, "weapon_hegrenade")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}