Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
aQeR
Rejestracja: 28.05.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.08.2010 22:34




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 93
- Odwiedzin: 5 641
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Czerwiec 28, 1996
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
. . .
Kontakt
#143291 Błąd w kompilacji diablomod
Napisane przez Siemir
w 10.06.2010 15:21
#142835 Jak robić klasy
Napisane przez
Mesh
w 08.06.2010 20:37
case Olbrzym:
{
show_hudmessage(id, "TWOJ TEKST")
fm_give_item(id, "weapon_m249")
only_m249[id]=1
}
jak nie bedzie dzialac to zrob
only_m249[id] = 1
#142617 Jak robić klasy
Napisane przez
Mesh
w 07.06.2010 21:27
if ((weapon != CSW_m249) && !on_knife[id] && ((player_class[id] == TWOJAKLASA)))
w public roundstart
give_item(id, "weapon_m249")
oraz daj to samo na moc noza zeby mial naboje
#142622 Jak robić klasy
Napisane przez Siemir
w 07.06.2010 21:39
Żeby to zrobić dodaj te zmienne
new on_m249[33] new only_m249[33]a w CurWeapon pod new weapon=get_user_weapon(id,clip,ammo) dodaj
if(weapon == CSW_M249) on_m249[id]=1
else on_m249[id]=0
if((weapon != CSW_C4) && !on_m249[id] && only_m249[id])
{
client_cmd(id,"weapon_m249")
engclient_cmd(id,"weapon_m249")
on_m249[id]=1
} Aby uruchomić to na graczu pod give_item dodaj only_m249[id]=1
#141964 Jak robić klasy
Napisane przez Siemir
w 05.06.2010 23:19
#141930 Jak robić klasy
Napisane przez Siemir
w 05.06.2010 21:50
if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && ((player_class[id] == Ninja)||(player_class[id] == klasa)))daj
if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && ((player_class[id] == Ninja)||(player_class[id] == Vampir)))I zauważ, że archy mają player_b_gravity ustawione na max 9 a ty dałeś ponad 25 razy wiecej i to za każdym naładowaniem.
#141940 Jak robić klasy
Napisane przez Siemir
w 05.06.2010 22:13
#141917 Jak robić klasy
Napisane przez Siemir
w 05.06.2010 20:51
#141691 Jak robić klasy
Napisane przez Krejzol
w 05.06.2010 13:00
if (is_user_connected(id))
{
if(player_class[id]==Paladyn && on_knife[id] && JumpsLeft[id]>0){
fm_set_user_longjump(id,true,true)
}
else{
fm_set_user_longjump(id,false,true)
}
//if (player_item_id[id] == 17 || player_b_usingwind[id] == 1)// engclient_cmd(id,"weapon_knife")
if(player_sword[id] == 1)
{
if(player_class[id]!=Paladyn)
format(tpstring,1023,"Zycie: %i Level: %i (%0.0f%s) Przedmiot: %s", get_user_health(id), player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id])
else
format(tpstring,1023,"Zycie: %i Level: %i (%0.0f%s) Przedmiot: %s Skoki: %i/%i", get_user_health(id), player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])
public count_jumps(id)
{
if( is_user_connected(id))
{
if( player_class[id]== Paladyn ) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0)
else JumpsMax[id]=0
if(on_knife[id] && JumpsMax[id]>0) fm_set_user_longjump(id,true,true)
}
}
CTRL + F plxxx
#141631 Jak robić klasy
Napisane przez Krejzol
w 05.06.2010 10:01
#141516 Jak robić klasy
Napisane przez xPerfectx
w 04.06.2010 18:23
num { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter, TWOJA NAZWA }
new Race[10][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "TWOJA NAZWA" }
new race_heal[10] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120,ILE MA MIEC HP NA STRAT } teraz tutajz
new player_class_lvl[33][9]
new player_class_lvl_save[33]
new player_xp_old[33]
new database_user_created[33]
new srv_avg[9] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1}na
new player_class_lvl[33][10]
new player_class_lvl_save[33]
new player_xp_old[33]
new database_user_created[33]
new srv_avg[10] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1,1}teraz w tym
public select_class_menu(id, key)
{
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
case 8:
{
player_class[id] = TWOJA NAZWA KLASY
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}teraz znajdz
case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")i dopisz nad
case TWOJA NAZWA: i opcje np
case Paladyn:
{
golden_bulet[id]++
if(golden_bulet[id]>3)
{
golden_bulet[id]=3
show_hudmessage(id, "Mozesz miec maxymalnie 3 magiczne pociskow",golden_bulet[id])
}
else if(golden_bulet[id]==1)show_hudmessage(id, "Masz 1 magiczny pocisk")
else if(golden_bulet[id]>1)show_hudmessage(id, "Masz %i magiczne pociski",golden_bulet[id])
}I TO NA TYLE BY BYLO
#139745 Plungin czy bedzie dzialal?
Napisane przez
hardbot
w 29.05.2010 19:48
troche pozmieniałem bo na bazglowałeś że hoho ;]
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define PLUGIN "Vip_guns"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "aQeR"
///////////////////////
///Edit: [H]ARDBO[T]///
///////////////////////
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /bronie", "menu_info")
}
public menu_info(id)
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)
{
new menu = menu_create("Bronie Vip", "wybieranie")
menu_additem(menu, "AK47 + Deagle + He", "1")
menu_additem(menu, "M4A1 + Deagle + He", "2")
menu_additem(menu, "AWP + Deagle + He", "3")
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
}
public wybieranie(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
// dodaje wybor pod klawisze
new key = str_to_num(data)
// teraz ustawiamy co ma wykonywac itp kazdy klawisz
switch(key)
{
case 1:
{
client_print(id, print_center, "Wzioles Ak47 + Deagle + He")
give_item(id,"weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 50)
give_item(id, "weapon_hegrenade")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{
client_print(id, print_center, "Wzioles M4a1 + Deagle + He")
give_item(id,"weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 50)
give_item(id, "weapon_hegrenade")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE
}
case 3:
{
client_print(id, print_center, "Wzioles Awp + Deagle + He")
give_item(id,"weapon_awp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 50)
give_item(id, "weapon_hegrenade")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: aQeR
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
DiabloMOD_5.9l.amxx
