Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

SliszV - zdjęcie

SliszV

Rejestracja: 29.09.2024
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.11.2024 22:58
-----

#779069 [ROZWIĄZANE] Dodanie bonusow

Napisane przez Hiko w 30.10.2024 20:53

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <ColorChat>
#include <deathrun_stats>

#define PLUGIN "[DR Stats] Bonus za pobicie rekordu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

new gcvarXP, gcvarKASA;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	gcvarXP = register_cvar("amx_record_bonus,exp", "500");
	gcvarKASA = register_cvar("amx_record_bonus_kasa", "500");
}	
public fwPlayerFinished(id, iTime, bool:newrecord){
		new bonusxp = get_pcvar_num(gcvarXP);
		new bonuskasa = get_pcvar_num(gcvarKASA)
		if(cs_get_user_money(id) < 16000)
		{
			cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
			cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+bonuskasa);
			ColorChat(id, GREEN,"[BONUS]^x01 Za ustanowienie rekordu otrzymujesz +^x03 %i^x01 Expa oraz +^x03 %i^x01 Kasy.",bonusxp,bonuskasa);
		}
		else
		{
			cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
			ColorChat(id, GREEN,"[BONUS]^x01 Poniewaz masz^x03 1600$^x01 otrzymujesz tylko +^x03 %i^x01 Expa.",bonusxp);
		}
 }
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

sprawdz teraz


  • +
  • -
  • 1


#779065 [ROZWIĄZANE] Dodanuie blokady do pluginu

Napisane przez Hiko w 30.10.2024 19:05

#include <amxmodx>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
	register_clcmd("say /spec","spec_transfer");
	register_clcmd("say_team /spec","spec_transfer");
	register_clcmd("say /back","back_transfer");
	register_clcmd("say_team /back","back_transfer");
}

public spec_transfer(id)
{
	if(cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_SPECTATOR && cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_T)
	{
		cs_set_user_team(id,CS_TEAM_SPECTATOR);
		user_silentkill(id);
	}
}
public back_transfer(id)
{
	if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
	{
		
		cs_set_user_team(id,CS_TEAM_CT);
	}
}

  • +
  • -
  • 1


#779064 [ROZWIĄZANE] Dodanie bonusow

Napisane przez Hiko w 30.10.2024 18:57

chodzi ci o exp cod mod ?

Jeżeli tak to masz niżej.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#778987 Kolejka Do TT Deathrun

Napisane przez PANDA_2zl w 13.10.2024 18:33

dla potomnych

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#778970 [ROZWIĄZANE] Blokada Zmiany Drużyn

Napisane przez DarkGL w 10.10.2024 12:35

https://amxx.pl/topi...oin-management/


  • +
  • -
  • 1


#778957 Plugin /modele na wyłączanie ich

Napisane przez ori w 08.10.2024 10:03

https://darkgl.pl/20...odmiany-modeli/


  • +
  • -
  • 1


#778945 [ROZWIĄZANE] Kolejka -dodanie blokady komendy

Napisane przez mordoryjacz w 06.10.2024 18:16

to musisz w pluginie ktory ma ta komende /respawn zrobic blokade


  • +
  • -
  • 1


#778941 [ROZWIĄZANE] Kolejka -dodanie blokady komendy

Napisane przez mordoryjacz w 06.10.2024 17:30

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util>

#include <deathrun_stats>

#define PLUGIN "Kolejka do TT"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"

#define dmg(%1,%2) (ArraySize(arKolejka) > 0 && ArrayGetCell(arKolejka,0) == %2 && get_user_team(%1) == 1)
#define dmg2(%1,%2) (ArraySize(arKolejka) > 0 && ArrayGetCell(arKolejka,0) == %1 && get_user_team(%2) == 1)

new Array: arKolejka;
new kolor;
new hud;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	arKolejka = ArrayCreate(1,32);
	
	kolor = register_cvar("kolejka_kolorek", "0 255 0");
	
	register_clcmd("say /respawn", "spawn");
	
	register_event("HLTV", "event_RoundStart", "a", "1=0", "2=0"); 
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "HamTakeDamage");
	RegisterHam(Ham_Spawn,"player","HamSpawned",1)
	
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a", "1=0")
	
	hud = CreateHudSyncObj();
	
	set_task(1.0, "wyswietl",.flags = "b");
}

public DeathMsg(){
	new victim = read_data(2)
	
	new iRet = iFind(victim);
	if(iRet != -1){
		ArrayDeleteItem(arKolejka,iRet);
		
		if(iRet	== 0 && ArraySize(arKolejka) > 0 && ArrayGetCell(arKolejka,0) == victim){
			ArrayDeleteItem(arKolejka,0);
			if(ArraySize(arKolejka) > 0)	fm_set_user_rendering(ArrayGetCell(arKolejka,0), kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 40);
		}
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public spawn(id) {
	if(iFind(id) != -1) {
		client_print(id, print_chat, "[DR] Gdy jesteś w kolejce, nie możesz się respawnować!");
		return PLUGIN_HANDLED
	}
}

public HamSpawned(id){
	if(!is_user_alive(id))	return ;
	
	fm_set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 40);
}

public event_RoundStart() {
	ArrayClear(arKolejka);
}

public HamTakeDamage(victim, inflictor, attacker)
	return (dmg(victim, attacker) || dmg2(victim, attacker) || !is_user_connected(attacker)) ? HAM_IGNORED : HAM_SUPERCEDE;

public fwPlayerFinished(id) {
	if( is_user_alive( id ) && cs_get_user_team( id ) == CS_TEAM_CT ){
		new iRet = iFind(id);
		if(iRet == -1)	ArrayPushCell(arKolejka,id);
		
		if(is_user_alive(ArrayGetCell(arKolejka,0)))	fm_set_user_rendering(ArrayGetCell(arKolejka,0), kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 40);
		else ArrayDeleteItem( arKolejka , 0 );
	}
}

public wyswietl() {
	
	new msg[512];
	new bool: bNone = true;
	new szName[64]
	
	for(new i = 0;i<ArraySize(arKolejka);i++){
		if(!is_user_alive(ArrayGetCell(arKolejka,i))){
			ArrayDeleteItem(arKolejka,i)
			continue;
		}
		
		get_user_name(ArrayGetCell(arKolejka,i), szName,charsmax(szName));
		
		formatex(msg, 511, "%s%d. %s^n", msg, i+1, szName); 
		bNone = false;
	}
	
	if(bNone) formatex(msg, 511, "Lista jest pusta");
	
	new color[15], rgb[3][4]; get_pcvar_string(kolor, color, 14);
	parse(color, rgb[0], 3, rgb[1], 3, rgb[2], 3);
	
	set_dhudmessage(0, 69, 255, 0.85, 0.2, 2, 0.02, 1.0, 0.01);
	show_dhudmessage(0, "** Kolejka **^n%s^n^n", msg);
}

public client_disconnect(id)	arClear(id);
public client_connect(id)	arClear(id);

arClear(id){
	new iRet = iFind(id);
	
	if(iRet == -1)	return	;
	
	ArrayDeleteItem(arKolejka,iRet)
}

iFind(id){
	for(new i = 0;i<ArraySize(arKolejka);i++){
		if(ArrayGetCell(arKolejka,i) == id)	return i;
	}
	return -1;
}

stock __dhud_color;
stock __dhud_x;
stock __dhud_y;
stock __dhud_effect;
stock __dhud_fxtime;
stock __dhud_holdtime;
stock __dhud_fadeintime;
stock __dhud_fadeouttime;
stock __dhud_reliable;
 
stock set_dhudmessage( red = 0, green = 160, blue = 0, Float:x = -1.0, Float:y = 0.65, effects = 2, Float:fxtime = 6.0, Float:holdtime = 3.0, Float:fadeintime = 0.1, Float:fadeouttime = 1.5, bool:reliable = false )
{
    #define clamp_byte(%1)       ( clamp( %1, 0, 255 ) )
    #define pack_color(%1,%2,%3) ( %3 + ( %2 << 8 ) + ( %1 << 16 ) )
 
    __dhud_color       = pack_color( clamp_byte( red ), clamp_byte( green ), clamp_byte( blue ) );
    __dhud_x           = _:x;
    __dhud_y           = _:y;
    __dhud_effect      = effects;
    __dhud_fxtime      = _:fxtime;
    __dhud_holdtime    = _:holdtime;
    __dhud_fadeintime  = _:fadeintime;
    __dhud_fadeouttime = _:fadeouttime;
    __dhud_reliable    = _:reliable;
 
    return 1;
}
 
stock show_dhudmessage( index, const message[], any:... )
{
    new buffer[ 128 ];
    new numArguments = numargs();
 
    if( numArguments == 2 )
    {
        send_dhudMessage( index, message );
    }
    else if( index || numArguments == 3 )
    {
        vformat( buffer, charsmax( buffer ), message, 3 );
        send_dhudMessage( index, buffer );
    }
    else
    {
        new playersList[ 32 ], numPlayers;
        get_players( playersList, numPlayers, "ch" );
 
        if( !numPlayers )
        {
            return 0;
        }
 
        new Array:handleArrayML = ArrayCreate();
 
        for( new i = 2, j; i < numArguments; i++ )
        {
            if( getarg( i ) == LANG_PLAYER )
            {
                while( ( buffer[ j ] = getarg( i + 1, j++ ) ) ) {}
                j = 0;
 
                if( GetLangTransKey( buffer ) != TransKey_Bad )
                {
                    ArrayPushCell( handleArrayML, i++ );
                }
            }
        }
 
        new size = ArraySize( handleArrayML );
 
        if( !size )
        {
            vformat( buffer, charsmax( buffer ), message, 3 );
            send_dhudMessage( index, buffer );
        }
        else
        {
            for( new i = 0, j; i < numPlayers; i++ )
            {
                index = playersList[ i ];
 
                for( j = 0; j < size; j++ )
                {
                    setarg( ArrayGetCell( handleArrayML, j ), 0, index );
                }
 
                vformat( buffer, charsmax( buffer ), message, 3 );
                send_dhudMessage( index, buffer );
            }
        }
 
        ArrayDestroy( handleArrayML );
    }
 
    return 1;
}
 
stock send_dhudMessage( const index, const message[] )
{
    message_begin( __dhud_reliable ? ( index ? MSG_ONE : MSG_ALL ) : ( index ? MSG_ONE_UNRELIABLE : MSG_BROADCAST ), SVC_DIRECTOR, _, index );
    {
        write_byte( strlen( message ) + 31 );
        write_byte( DRC_CMD_MESSAGE );
        write_byte( __dhud_effect );
        write_long( __dhud_color );
        write_long( __dhud_x );
        write_long( __dhud_y );
        write_long( __dhud_fadeintime );
        write_long( __dhud_fadeouttime );
        write_long( __dhud_holdtime );
        write_long( __dhud_fxtime );
        write_string( message );
    }
    message_end();
}

nie wiem czy bedzie dzialac sprawdz i czy oto chodzilo


  • +
  • -
  • 1


#778944 [ROZWIĄZANE] CodMod Przerobienie Huda

Napisane przez Jessus w 06.10.2024 17:58

Razem z hudem który widzisz u gracza którego obserwujesz bo kolega na górze nie zrobił -,- 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#778942 [ROZWIĄZANE] CodMod Przerobienie Huda

Napisane przez mordoryjacz w 06.10.2024 17:40

public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
		
	if(!is_user_connected(id)) {
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new iTarget = id;
	
	if(!is_user_alive(iTarget)) {
		iTarget = pev(id, pev_iuser2);
	}	
	
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
 	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum: Twojeforum]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zycie: %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[iTarget]], doswiadczenie_gracza[iTarget], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[iTarget]), poziom_gracza[iTarget], nazwy_perkow[perk_gracza[iTarget]], get_user_health(iTarget));
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
} 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#778746 DeathRun by Leqally [2k20]

Napisane przez Phaver w 08.08.2024 23:53

dawno link nie chodzi


  • +
  • -
  • 1


#778905 [ROZWIĄZANE] Przerobienie pluginu /invis

Napisane przez Jessus w 30.09.2024 16:25

.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#706514 Edycja Gangi JailBreak

Napisane przez Errorek :P w 16.07.2015 16:55

Nikt ci tego za darmo nie zrobi ;) ponieważ to trochę roboty (Ten plugin ma chyba WielkieJol)


  • +
  • -
  • 1


#778890 deathrun respawn plugin

Napisane przez Boski Z Polski w 29.09.2024 16:07

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Respawn Cmd"
#define VERSION "1.0.0"
#define AUTHOR "Boski Z Polski"

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

    register_clcmd("say /respawn", "cmd_respawn");
    register_clcmd("say_team /respawn", "cmd_respawn");
}

public cmd_respawn(index) {
    if (!is_user_connected(index))
        return PLUGIN_CONTINUE;

    new playerTeam = get_user_team(index);
    if (playerTeam != 1 && playerTeam != 2)
        return PLUGIN_CONTINUE;

    ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, index);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1