Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Przerobienie pluginu /invis


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 SliszV

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Daniel
Offline

Napisano 30.09.2024 15:21

Byłby ktoś w stanie przerobić ten plugin ,aby była jeszcze opcja brak noża i po włączeniu jej ,nie widać by było noża oraz wszystkich broni?

 

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
 
new bool:g_bPlayerInvisible[33], bool:g_bWaterInvisible[33];
new bool:g_bWaterEntity[1386], bool:g_bWaterFound;
 
public plugin_init( )
{
register_plugin( "Invis", "1.0", "edited by DarkGL");
 
 
register_clcmd( "say /invis", "menuInvisDisplay" );
 
 
register_menucmd( register_menuid( "" ), 1023, "MenuInvis" );
 
 
register_forward( FM_AddToFullPack, "fwdAddToFullPack_Post", 1 );
}
 
public plugin_cfg( )
{
new ent = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, -1, "classname", "func_water" );
while( ent )
{
if( !g_bWaterFound )
{
g_bWaterFound = true;
}
 
g_bWaterEntity[ent] = true;
 
ent = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", "func_water" );
}
}
 
public fwdAddToFullPack_Post( es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pset )
{
if( player ){
if(is_user_alive(host) && g_bPlayerInvisible[host] && host != ent && is_user_alive(ent) && pev_valid(ent) && pev_valid(host) && cs_get_user_team( host ) == cs_get_user_team( ent )){
set_es( es_handle, ES_Origin, { 999999999.0, 999999999.0, 999999999.0 } );
}
}
else if( g_bWaterInvisible[host] && g_bWaterEntity[ent]){
set_es( es_handle, ES_Effects, EF_NODRAW );
}
}
 
public menuInvisDisplay( plr )
{
static menu[1024];
 
 
new len = 0;
 
 
len += format( menu[len], sizeof menu - len, "\r1. \wGracze: \d(\r%s\d)^n", g_bPlayerInvisible[plr] ? "Niewidoczni" : "Widoczni" );
len += format( menu[len], sizeof menu - len, "\r2. \wWoda: \d(\r%s\d)^n^n", g_bWaterFound ? ( g_bWaterInvisible[plr] ? "Niewidoczna" : "Widoczna" ) : "Brak wody" );
 
len += format( menu[len], sizeof menu - len, "\r0. \wWyjscie" );
 
show_menu( plr, ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<9 ), menu, -1 );
 
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public MenuInvis( plr, key )
{
switch( key )
{
case 0:
{
g_bPlayerInvisible[plr] = !g_bPlayerInvisible[plr];
menuInvisDisplay( plr );
}
case 1:
{
g_bWaterInvisible[plr] = !g_bWaterInvisible[plr];
menuInvisDisplay( plr );
}
case 9: show_menu( plr, 0, "" );
}
}
 
public client_connect( plr )
{
g_bPlayerInvisible[plr] = false;
g_bWaterInvisible[plr] = false;
}  
 

  • +
  • -
  • 0

#2 Jessus

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.09.2024 16:25

.

Załączone pliki


Użytkownik Jessus edytował ten post 30.09.2024 16:25

  • +
  • -
  • 1

#3 SliszV

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Daniel
Offline

Napisano 30.09.2024 17:20

.

dziekuje ,+rep


  • +
  • -
  • 0

#4 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 079
Godlike

  • Postów:5 710
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 01.10.2024 07:20

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych