W konsoli na tserwery masz wszystko
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Johny
Rejestracja: 20.05.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.01.2012 21:02
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 53
- Odwiedzin: 4 395
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Październik 28, 1994
-
Imię
Krzysiek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Ciechanów
#345501 Jak sprawdzić która mapa crashuje serwa
Napisane przez atdirmaq w 06.01.2012 15:24
#345326 Jak sprawdzić która mapa crashuje serwa
Napisane przez atdirmaq w 06.01.2012 10:38
#230199 Challenge - wyzwania i nagrody
Napisane przez R3X w 26.03.2011 14:57
Challenge
v.0.6.1
Z powodu sposobu konfiguracji przeznaczony jest dla osób obeznanych z pisaniem własnych pluginów.
Zainteresowanych zapraszam do tematu: [Challenge] Gotowce i przykłady - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Pomysłem zarzucił: Skull3D - Przeglądanie profilu - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Platforma do tworzenia wyzwań i nagradzania za ich spełniania. Używa bazy danych do gromadzenia statystyk graczy dla konkretnych broni i tylko tych, które wybierzemy. Oprócz tego sumuje czas spędzony na serwerze oraz zapisuje datę pierwszego połączenia, dzięki temu możemy wykryć kto gra długo / od dawna i też przypisać takim graczom jakiś bonus.
Można udostępnić graczom listę wyzwań:
Przewidziałem 3 przypadki zapisywania statystyk:
Wyzwania definiujemy w osobnym pluginie. Mogą one łączyć opisane wyżej przypadki, a także uwzględniać czas gry na serwerze.
Włączenie zapisywania statystyk danej broni to wywołanie w plugin_init()
oznacza, że plugin będzie zbierał informację o zabiciach z noża.
Pobranie zgromadzonych statystyk gracza umożliwia funkcja
Od wersji 0.2 możemy dodawać własne pola statystyk, nie koniecznie związane z zabijaniem. Wśród przykładów dałem opcję zapisywania ilości rozbrojonych i podłożonych bomb (folder custom/).
Ważne
Skompilowanie z dołączeniem orpheu spowoduje łapanie wszystkich informacji o zabójstwach, bez nich zapisywane są tylko te wyrządzone Ham_TakeDamage lub z użyciem emessagebegin()
Sygnatury funkcji zapożyczone z Funkcja you] Advanced - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Standardowa
Opcje kompilacji
wersja 0.5 i starsze
Odkomentuj
Odkomentuj
Wygląda to mniej więcej tak: YouTube - Challenge DHUD.wmv
od 0.5.1
dostępne są 2 cvary: amx_challenge_useorpheu i amx_challenge_usedhud
aby użyć orpheu należy go zainstalować na serwerze i ustawić pierwszy cvar na 1
to samo z dhud, należy go zainstalować na serwerze i ustawić ten drugi cvar na 1
Dane mogą być zapisywane na 2 sposóby:
SQLite (domyślnie)
Ustawienia:
MySQL
Ustawienia:
Zmiany:
0.6.1
- poprawiona numeracja
- nowa funkcjonalność: możliwość podania koloru wiadomości
0.6.0
- poprawiona kolejka DHUD
0.5.2
- bugfix: plugin tworzył zbędny, kumulujący się plik temp.txt
0.5.1
- usunięty bug z motd po wyjściu z menu challenge
- nowy cvar: amx_challenge_minplayers
- nowy cvar: amx_challenge_useorpheu
- nowy cvar: amx_challenge_usedhud
- nowy natyw: challenge_get_state
- nowy natyw: ch_set_user_stats
- forward client_gain_point : można zablokować dodanie punkty zwracając PLUGIN_HANDLED
0.5
- możliwość tworzenia grup wyzwań
wystarczy je przypisać funkcją challenge_set_group() z tą samą nazwą grupy
0.4
- rozszerzone API
- nowy funkcja: client_data_loaded(id){} informuje o wczytaniu danych z bazy
- nowa funkcja: client_gain_point(id, wid, hs){} informuje o przyznaniu punktu
0.3.1
- informacje o zdobytych osiągnięciach (klient może wyłączyć je komendą /infooff)
- lista wyzwań i postęp: komenda /challenge
0.3
- współpraca z SQLite,
0.2.2
- bugfix, nie zliczało statów
- automatyczne zapisywanie niestandardowych broni do pliku
0.2.1
- wrzucało zbędne wpisy w logach, teraz już nie
0.2
- możliwa współpraca z Orpheu
- funkcja zmiany statystyk
0.1.2
- nie dodaje istniejącej już niestandardowej broni
Gotowe wyzwania:
v.0.6.1
Z powodu sposobu konfiguracji przeznaczony jest dla osób obeznanych z pisaniem własnych pluginów.
Zainteresowanych zapraszam do tematu: [Challenge] Gotowce i przykłady - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Pomysłem zarzucił: Skull3D - Przeglądanie profilu - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Platforma do tworzenia wyzwań i nagradzania za ich spełniania. Używa bazy danych do gromadzenia statystyk graczy dla konkretnych broni i tylko tych, które wybierzemy. Oprócz tego sumuje czas spędzony na serwerze oraz zapisuje datę pierwszego połączenia, dzięki temu możemy wykryć kto gra długo / od dawna i też przypisać takim graczom jakiś bonus.
Można udostępnić graczom listę wyzwań:
Przewidziałem 3 przypadki zapisywania statystyk:
- statystyki broni standardowych
- czyli zabicia z kałacha czy m4, DeathMsg łapane zawsze
- statystyki broni niestandardowych
- czyli zabicia z magicznych przedmiotów czy skilli, DeathMsg łapane zawsze tylko z użyciem Orpheu, bez tego modułu trzeba używać Ham_TakeDamage lub emessagebegin()
- statystyki broni własnych
- czyli staty za cokolwiek chcemy, sami dodajemy punkty funkcją ch_add_user_stats()
Wyzwania definiujemy w osobnym pluginie. Mogą one łączyć opisane wyżej przypadki, a także uwzględniać czas gry na serwerze.
Włączenie zapisywania statystyk danej broni to wywołanie w plugin_init()
challenge_uses_stats(wid);np.
challenge_uses_stats(CSW_KNIFE);
oznacza, że plugin będzie zbierał informację o zabiciach z noża.
Pobranie zgromadzonych statystyk gracza umożliwia funkcja
ch_get_user_stats(id, wid, hs=0);
Od wersji 0.2 możemy dodawać własne pola statystyk, nie koniecznie związane z zabijaniem. Wśród przykładów dałem opcję zapisywania ilości rozbrojonych i podłożonych bomb (folder custom/).
Ważne
Skompilowanie z dołączeniem orpheu spowoduje łapanie wszystkich informacji o zabójstwach, bez nich zapisywane są tylko te wyrządzone Ham_TakeDamage lub z użyciem emessagebegin()
Sygnatury funkcji zapożyczone z Funkcja you] Advanced - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Standardowa
Opcje kompilacji
wersja 0.5 i starsze
Odkomentuj
//#define USING_ORPHEUjeśli chcesz użyć modułu Orpheu (http://forums.allied...ad.php?t=103855)
Odkomentuj
//#define USING_DHUDjeśli chcesz użyć efektów Dynamiczny HUD - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Wygląda to mniej więcej tak: YouTube - Challenge DHUD.wmv
od 0.5.1
dostępne są 2 cvary: amx_challenge_useorpheu i amx_challenge_usedhud
aby użyć orpheu należy go zainstalować na serwerze i ustawić pierwszy cvar na 1
to samo z dhud, należy go zainstalować na serwerze i ustawić ten drugi cvar na 1
Dane mogą być zapisywane na 2 sposóby:
SQLite (domyślnie)
- w pliku na serwerze
- wymaga odblokowanego modułu sqlite w modules.ini
- plik bazy może zostać stworzony przez plugin tylko jeśli ma do tego prawo (chmod 600), możliwe, że trzeba będzie wrzuć pusty plik o podanej w cvarze nazwie na FTP
Ustawienia:
//SQLite amx_challenge_sqltype "sqlite" amx_challenge_host "" amx_challenge_user "" amx_challenge_pass "" amx_challenge_db "addons/amxmodx/data/challenge.db" amx_challenge_prefix ""
MySQL
- osobny serwer bazy danych
- wymaga odblokowanego modułu mysql w modules.ini
- łatwiej o prezentację na stronie WWW i jest bardziej niezawodny
Ustawienia:
//MySQL amx_challenge_sqltype "mysql" amx_challenge_host "localhost" amx_challenge_user "root" amx_challenge_pass "root" amx_challenge_db "challenge" amx_challenge_prefix ""
amx_challenge_save 1|2|3
- typ zapisu
- 1 - steamid
- 2 - nick
- 3 - ip
amx_challenge_list_available 0|1
- włącz/wyłącz możliwość podglądu wyzwań, ustawienie na 0 blokuje komendę /challenge
amx_challenge_bots 0|1|2
- zapisywanie statystyk botów
- 0 - nie zapisu
- 1 - tylko grające
- 2 - wszystkie
amx_challenge_minplayers 0
- wymagana ilość grających graczy na serwerze do zliczania statystyk
amx_challnege_usedhud 0
- czy używać DHUD (jeśli dostępne)
amx_challnege_orpheu 0
- czy używać Orpheu (jeśli dostępne)
Zmiany:
0.6.1
- poprawiona numeracja
- nowa funkcjonalność: możliwość podania koloru wiadomości
native challenge_show_custom_info(id, const szChallenge[], const szAward[], const iColor[3] = {255, 255, 255});
0.6.0
- poprawiona kolejka DHUD
0.5.2
- bugfix: plugin tworzył zbędny, kumulujący się plik temp.txt
0.5.1
- usunięty bug z motd po wyjściu z menu challenge
- nowy cvar: amx_challenge_minplayers
- nowy cvar: amx_challenge_useorpheu
- nowy cvar: amx_challenge_usedhud
- nowy natyw: challenge_get_state
- nowy natyw: ch_set_user_stats
- forward client_gain_point : można zablokować dodanie punkty zwracając PLUGIN_HANDLED
0.5
- możliwość tworzenia grup wyzwań
wystarczy je przypisać funkcją challenge_set_group() z tą samą nazwą grupy
0.4
- rozszerzone API
- nowy funkcja: client_data_loaded(id){} informuje o wczytaniu danych z bazy
- nowa funkcja: client_gain_point(id, wid, hs){} informuje o przyznaniu punktu
0.3.1
- informacje o zdobytych osiągnięciach (klient może wyłączyć je komendą /infooff)
- lista wyzwań i postęp: komenda /challenge
0.3
- współpraca z SQLite,
0.2.2
- bugfix, nie zliczało statów
- automatyczne zapisywanie niestandardowych broni do pliku
0.2.1
- wrzucało zbędne wpisy w logach, teraz już nie
0.2
- możliwa współpraca z Orpheu
- funkcja zmiany statystyk
0.1.2
- nie dodaje istniejącej już niestandardowej broni
Gotowe wyzwania:
Załączone pliki
-
php-api.zip 2,17 KB 462 Ilość pobrań
-
Examples.zip 8,03 KB 481 Ilość pobrań
-
Challenge-0.6.1.zip 58,67 KB 612 Ilość pobrań
#335810 [ROZWIĄZANE] Admini nie działają
Napisane przez Na 5tyk w 17.12.2011 23:27
#328774 [ROZWIĄZANE] Problem z bomba_explode_sound
Napisane przez kapi10072 w 01.12.2011 17:22
/*
Bomb Countdown HUD Timer v0.2 by SAMURAI
* Plugin Details
With this plugin enabled, you can see an colored Hud Message with the c4 time left, until explode
Remeber : if until explode remains less than 8 seconds, hudmessage color will be red, if > 7 will be yellow and > 13 will be green.
* Required Modules:
- CSX
* Credits:
- Emp` for various indicates
- Alka for full tests
* Changelog
- Fixed Events problems
- Pcvars
- Fixed any bug on plugin
*/
#include <amxmodx>
#include <csx>
#define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "SAMURAI"
//
// KONFIGURACJA TUTAJ
//
#define muzyczka "sound/misc/koniec.mp3"
#define czas 10
//
//
new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;
new g_msgsync;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);
pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");
register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");
g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}
public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}
public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}
public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}
public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}
public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}
if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
client_cmd(0, "mp3 play %s", muzyczka)
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);
--g_c4timer;
}
}
public plugin_precache()
{
precache_generic(muzyczka)
return PLUGIN_CONTINUE
}
Testuj
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Johny
- Regulamin