Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

K1cK_PL - zdjęcie

K1cK_PL

Rejestracja: 16.05.2010
Aktualnie: Poza forum
Poza forum Ostatnio: Prywatna
-----

#384416 [EasyBlock ] BlockMaker/ProFragsMaker

Napisane przez mierzwi w 21.03.2012 22:59

#define PLUGIN_NAME					"ProFragsMaker"
#define PLUGIN_VERSION				"2.0"
#define PLUGIN_AUTHOR				"Grzyboo and tQQ"
to se zwyłem :lol: Pomijając fakt że latające klocki i niektóre bloki diablixa, oraz rendering kubaka, no to szczerze ***** tam zrobiliście chłopaki. Doceniam fakt że tam grzybuś się nagrzebałeś, ale ni to dobre, ni to złe, jednak powinieneś zachować nejm autora, a te tQQ to po prostu wy***ać, dzieciak kupił plugin i się podpisał... (no może ścieżki modeli pozmieniał)

"Armor", - Nowość.
"Oslepienie",, - Nowość.
"Trzesienie Ziemi",, - Nowość.
"Bunnyhop Damage",, - Nowość.
"Bunnyhop Lod",, - Nowość.
"Dywan",, - Nowość.
"Luke Skywalker", - Nowość.
Armor to nowość? Hahaha, 2009 rok to już to było, tylko zostało wyjebane (zapomniane) bo po prostu to jest useless (diablix pamięta te czasy). FetaGreen - uwierz mi, 1 min roboty, nic trudnego -.-
Oślepenie? hahahaha, jebłem...
Trzęsienie ziemi? No chyba u Ciebie w domu z fazy "jaki to ja za***isty dałem plugin na neta i się pod nim podpisałem, chociaż nic nie zrobiłem, łaaał, ale jestem fajny" :D
Bhop dimejdż i lód to też już 2009 rok, początki bm'a, to było -.-
Dywan? Hahaha, nowość, chyba 2 lata temu...
Luke Skywalker - no może nowość dla publikacji, tylko szkoda że kopia z takiej jednej serwerowni, lecz to wyciąć z ruletki nie problem. Ogólnie pomysł na blok od Colgate...

zapewne teraz większość pseudo easy blocków będzie miało tego BM'a :D Muza, Armor, Luke, Dywan - z prywatnych stały się publiczne. Ale tekuk pamiętaj, że jak dałeś .sma to dzieci będą się podpisywały, że to ich bm -__-

Fajnie wiedzieć, on sam się pod tym podpisał, a ***** zrobił (on nawet prostego pluginu nie umie napisać) :lol: :lol:

Ogólnie rzecz biorąc, chujnia gajz :D

PS. ProFragsMakera - chyba Block Course Makera. To że nazwe sobie zmieniasz i autora nie czyni Ciebie lepszym...


#80245 blockmaker_v4.02 (Dadatkowe Blocki)

Napisane przez dayman w 28.08.2009 20:25

EASYBLOCK
A więc miałem trochę czasu i bawiłem się w Easyblocka z blockmaker_v4.01 zrobilem blockmaker_v4.02
trochę przerobiłem plugin dodałem klocki, wiekszosc jest spolszczona ... nastepne wersje beda pozniej itp... Jeśli komuś się przyda będę dymny

Oto spis wszystkich klocków:

"Platforma",
"BHop",
"BHop2",
"Opozniony BHop",
"BHop obrazenia",
"BHop lod",
"BHop szyba",
"Obrazenia",
"Leczenie",
"Brak obrazen po upadku",
"Lod",
"Trampolina",
"Strzalka",
"Niesmiertelnosc",
"Niewidzialnosc",
"Smierc",
"Nuke",
"Kamuflaz",
"Niska grawitacja",
"Ogien",
"Slap",
"Losowy block",
"Miod",
"Bariera CT",
"Bariera T",
"Buty szybkosci",
"Szyba",
"BHop (bez spowolnienia)",
"Auto BHop",
"Granaty",
"Kucanie",
"Podloga",
"Sciana",
"Trawa",
"Drabina",
"Trampolina (wysoka)",
"Trampolina (niska)"

Daje amxx oraz sma gdyż by zmienić modele trzeba zmienić w sma nazwe... wrazie problemów pisać w temacie ...
sma mozna pobrac na TUTAJ

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39673 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natywów, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323


#103457 Team Join Management

Napisane przez naXe w 03.01.2010 17:35

Wstęp:
Ten plugin pozwala na:

* Decydowanie co się stanie gdy gracz spróbuje zmienić drużynę
* Automatyczne wybranie drużyny po wejściu na serwer
* Zmuszenie gracza do automatycznego dojścia do wybranej drużyny w momencie gdy sam próbuje to zrobić
* Ograniczenie zmiany drużyn do jednego razu


Cvary:

* tjm_join_team <0|1|2|3|4>
		  o Drużyna do której gracz zostanie automatycznie dodany :
		  o 0 = Nie Auto-Join , 1 = T, 2 = CT, 3 = SPEC, 4 = Losowo CT lub T

	* tjm_switch_team <0|1>
		  o Wymusza dojście do drużyny w momencie gdy gracz sam próbuje zmienić drużynę
		  o 0 = NIE, 1 = TAK

	* tjm_class_t <1|2|3|4|5>
		  o Który model gracz otrzyma po automatycznym dojściu do TT
		  o 1 = Phoenix Connexion, 2 = Elite Crew, 3 = Arctic Avengers, 4 = Guerilla Warfare, 5 = Losowy

	* tjm_class_ct <1|2|3|4|5>
		  o Który model gracz otrzyma po automatycznym dojściu do CT.
		  o 1 = Seal Team, 2 = GSG-9, 3 = SAS, 4 = GIGN, 5 = Losowy

	* tjm_block_change <0|1>
		  o Jeżeli cvar[i] tjm_switch_team[/i] nie jest równy 1, zostanie zablokowana możliwość wyboru drużyny.
		  o 0 = Zezwól na Zmianę drużyny, 1 = Blokuj zmianę drużyny


Zmiany:

* Wersja 0.1
o Pierwsze wydanie

* Wersja 0.2
o Naprawiono bug z recconectem

* Wersja 0.3
o Numer klasy już nie jest za duży dla tablicy


Aktualna wersja: 0.3

Załączone pliki




#311483 Generator klas COD Mod

Napisane przez R3X w 21.10.2011 20:06

Jutro spodziewajcie się nowych dodatków na liście :)
  • +
  • -
  • 1


#309792 Generator klas COD Mod

Napisane przez R3X w 17.10.2011 18:07

Funkcja języka to komunikacja, więc jeśli wiesz o co chodzi zapis nie ma znaczenia, chociaż rzeczywiście Niewidzialność to lepsza nazwa dla tego dodatku.



1/x działa na wszystkie bronie, których może używać klasa, jak inaczej proponujesz?
  • +
  • -
  • 1


#308746 Generator klas COD Mod

Napisane przez R3X w 16.10.2011 10:39

@Fili
CSS jest w połowie definiowany przez wybraną skórkę, wystarczyło tylko podobierać klasy i kilka poprawek/wstawek

@speedkill
zgadza się, jeśli dostanę sprawdzone .sma to w 10 minut będzie nowy dodatek na liście
  • +
  • -
  • 3


#308556 Generator klas COD Mod

Napisane przez R3X w 15.10.2011 21:07

Link poprawiłem

Dodatki będę dodawał, ale muszę mieć dobry, sprawdzony kod. Muszę też mieć dobry plan konfiguracji tych dodatków, o których mówicie :)

Starego Coda nie będzie na pewno (przynajmniej ja tego nie zrobię). Perki będą ewentualnie jako kolejna aplikacja, ale nie obiecuję.
  • +
  • -
  • 1


#307834 Generator klas COD Mod

Napisane przez R3X w 14.10.2011 20:10

@R3sp3cT
to podczas kompilacji tak? pamiętasz konfigurację?
  • +
  • -
  • 1


#307819 Generator klas COD Mod

Napisane przez R3X w 14.10.2011 19:51

@Pavulon
do frakcji jest inny .inc, dlatego nie daje się kompilować, spróbujemy to jakoś obejść :)
  • +
  • -
  • 1


#307752 Generator klas COD Mod

Napisane przez R3X w 14.10.2011 18:40

Przygotowaliśmy dla Was Generator klas (link również w menu Dodatki AMXX)

Wypełnij formularz i pobierz własną klasę do nowego Cod moda. Oprócz wyboru broni i statystyk klasy możliwe jest też dołączanie różnych dodatków. Na razie jest ich kilka, niedługo będą kolejne.

Mam nadzieję, że się przyda :)
  • +
  • -
  • 98


#1081 Autoresponder/Advertiser + tag [ you]

Napisane przez bicek w 11.02.2008 22:45

Autoresponder/Advertiser

Opis:
Plugin który spamuje co jakiś czas na czacie say, przydatny przy reklamie forum lub informowaniu graczy na serwerze...
Dołączona grafika

Instalacja:
Plik ad_manager.amxx wrzucamy do addons/amxmodx/plugins
ad_manager.sma wrzucamy do addons/amxmodx/scripting
a advertisements.ini do addons/amxmodx/configs
standardowo do pliku addons/amxmodx/configsplugins.ini dopisujemy:
ad_manager.amxx

Konfiguracja:
otwieramy plik advertisements.ini dopisujemy nasze informacje które chcemy aby plugin pokazywał np.
!t amxx.pl !n polski support !g AMX Mod X
taki wpis w grze będzie wyglądał tak: amx.pl polski support AMX Mod X
Kolory:
!t - kolor drużyny, dla tt czerwony, dla ct niebieski i dla specra biały
!g - po prostu zielony
!n - standardowy kolor w say

[uwaga="Abes Mapper"]

Wersja z działającą komendą zrobiona przez DarkGL

[you]

Dołączona grafika

Proszę moda o dodanie do 1 posta.


Załączony plik  ad_manager.amxx   16 KB  1392 Ilość pobrań

Załączony plik  ad_manager.sma   9,06 KB  5616 Ilość pobrań
  ad_manager.amxx
[/uwaga]

Załączone pliki




#300382 1shoot1kill

Napisane przez DarkGL w 25.09.2011 20:32

Dołączona grafika
Jest to poprawiona wersja pluginu autorstwa peku33. Plugin powoduje że każdego gracza możemy zabić jednym strzałem.
Idealne na serwery do treningu.

Dołączona grafika
standardowa
1s1k.amxx do amxmodx/plugins/
dopisz 1s1k.amxx do /configs/plugins.ini

Dołączona grafika
brak

Download w załączniku

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#198813 Jak dodac wskrzeszanie do medyka

Napisane przez Cypis' w 23.12.2010 12:10

Tutorial pokazujący jak dać medykowi umiejętność wskrzeszania innych osób:

1. Otwieramy *.sma "codclass_medyk" i dodajemy przed tym
new sprite_white
to:
native cod_add_wskrzes(id, ile)


2. Dodajemy za
#include <engine>
to:
#include <hamsandwich>


3. Dodaj do
public plugin_init()
to:
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);


4. Dodaj przed
public plugin_init()
to:
new ma_klase[33];


5. Dodaj na koniec sma:
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[id])
cod_add_wskrzes(id, 1)

return PLUGIN_CONTINUE;
}


6. Dodaj do
public cod_class_enabled(id)
to:
	cod_add_wskrzes(id, 1)
ma_klase[id] = true


7. Dodaj pod
public cod_class_enabled(id)
to:
public cod_class_disabled(id)
{
cod_add_wskrzes(id, 0)
ma_klase[id] = false
}

8. Kompilujemy i wrzucamy na serwer codclass_medyk.amxx do plugins i mocmedyka.amxx

9. Dodajemy do plugins.ini
mocmedyka.amxx


Cvary:
cod_revkit_time - Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy)
cod_revkit_health - Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp)
cod_revkit_distance - Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse)
cod_revkit_xpdefiling - Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp)
cod_revkit_xpraise - Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp)
cod_revkit_hpdefiling - Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp)
cod_revkit_ile - Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10

Download:
Plugin wskrzeszania:
Załączony plik  mocmedyka.amxx   18,49 KB  369 Ilość pobrań

Załączony plik  mocmedyka.sma   12,61 KB  1483 Ilość pobrań
  mocmedyka.amxx

Plugin codclass_medyk(gotowiec):
Załączony plik  codclass_medyk.sma   4,59 KB  1540 Ilość pobrań
  codclass_medyk.amxx
Załączony plik  codclass_medyk.amxx   7,82 KB  206 Ilość pobrań


Zródło: GamesBoard.pl :: Cod Mod(nowy) - Jak dodac wskrzeszanie eSport, gaming, gry komputerowe
  • +
  • -
  • 26


#326570 Przekazywanie perku innej osobie ( /daj, /oddaj )

Napisane przez Kaleka w 25.11.2011 21:12

Dołączona grafika
Plugin umożliwia przekazywanie Perków między graczami.
Została dodana wersja dla tych którzy używają wytrzymałość perku
Plugin był dostępny na stronie QTM_Peyote, której już nie ma.
Nie jestem autorem tego pluginu, od siebie dodałem tylko wersje z wytrzymałością
Dla serwerów z starym Cod: [QTM COD:MW Mod] Komenda /daj - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Dołączona grafika
say /daj  -  otwiera menu przekazywania perku
say /oddaj  -  otwiera menu przekazywania perku


Dołączona grafika
1. Wrzucamy skompilowany plugin na nasz serwer.
2. Dopisujemy do plugins-codmod.ini:
OddajPerk.amxx
Lub
OddajPerk_wytrzymalosc.amxx

Dołączona grafika
Dla serwerów bez wgranej wytrzymałości perków:
Załączony plik  OddajPerk.sma   2,49 KB  2694 Ilość pobrań
  OddajPerk.amxx
Załączony plik  OddajPerk.amxx   3,77 KB  329 Ilość pobrań


Dla serwerów z wgraną wytrzymałością perków:
Załączony plik  OddajPerk_wytrzymalosc.amxx   3,91 KB  153 Ilość pobrań

Załączony plik  OddajPerk_wytrzymalosc.sma   2,58 KB  959 Ilość pobrań
  OddajPerk_wytrzymalosc.amxx
  • +
  • -
  • 37