Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ProMil - zdjęcie

ProMil

Rejestracja: 16.05.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.09.2015 03:26
-----

#413466 SMS Shop 2.0 by G[o]Q

Napisane przez G[o]Q w 22.05.2012 20:36

Przedstawiam mój sklepik do CS'a w pełni zintegrowany z amxbans oraz dotpay.
Sklepik jest bardzo prosty w obsłudze m.in dzięki łatwemu dodawaniu własnych modułów(usług).

Sklep zawiera prosty system rejestracji/logowania oraz panel admina w którym możemy zarządzać newsami,dodawać użytkownikom daną ilość naszej waluty oraz kilka innych rzeczy.

W paczce jest wrzucone kilka modułów a cala konfiguracja sklepu to tylko edycja plików w folderze configs.

Jeśli chodzi o dodawanie modułów to w panelu wpisujemy nazwę modułu, nazwę w menu oraz link do pliku php obsługującego moduł(ścieżka względna np diablo/diablo.php)

Zakładka serwery w PA służy do włączania modułów dla danego serwera oczywiście jeśli moduł wspiera taką opcję na liście są servery pobrane dynamicznie z amxbans i pod kazdym serverem mozemy zaznaczyć jaki moduł ma być aktywny w praktyce ma to sens np przy module od rezerwacji mianowicie przy którym serverze zaznaczymy rezerwacje to pojawi się on na liście rozwijalnej w module rezerwacja

UWAGA
Jedynym warunkiem z mojej strony jako udostępniającego skrypt jest nie usuwanie zakładki autor z menu oraz nie usuwanie stopki

UWAGA2
Jeśli macie pomysły dt. skryptu lub znaleźliście jakiś bug piszcie w tym temacie to pomysły zostaną wprowadzone w życie.
Jeśli ktoś jest chętny może zrobić grafikę którą ja zakoduję i tez udostępnię wersję z inną grafiką

UWAGA3
Kiedy pisałem skrypt obsługa dotpay'a była ok i wszystko działało ale nie jestem pewien czy coś się nie zmieniło od strony dotpay'a więc jak będzie jakiś problem to piszcie

Live demo: Sklep
logowanie admin:admin

Czekam na opinie :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 46


#232956 Na deathrun`a staty i rank

Napisane przez R3X w 03.04.2011 18:39

Na deathrun`a staty i rank
v0.5

Pomysłodawca: hiroshima @ Deathrun Time Rank Stats - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Liczy czas od spawna do zetknięcia z bytem końcowy. Wygląda on jakoś tak:
Dołączona grafika

Najlepsze czasy graczy są zapisywane w bazie danych. Miejsca spawnu tego bytu końcowego określa admin komendą dr_finish (flaga CFG, chyba H). Pozycja jest zapisywana automatycznie.
Po przejściu mapy wyświetlane są różne czasy i międzyczasy, a byt zmienia kolor na zielony.


English translate of cvars:
Spoiler

Komendy gracza:
say /top15
  • lista najlepszych

say /rank
  • aktualna pozycja

say /last
  • ostatni czas przejścia mapy

say /best
  • najlepszy czas przejścia mapy (tego gracza, nie ogólny)


Dołączona grafika
MySQL
amx_drstats_host "localhost"
amx_drstats_user "root"
amx_drstats_pass "root"
amx_drstats_db "drstats"

Reszta
amx_drstats_save 1|2|3
  • 1 - zapis po steamid (domyślnie)
  • 2 -zapis po nicku
  • 3 - zapis po ip

amx_drstats_timer 0|1|2
  • 0 - brak odliczania czasu biegu
  • 1 - zawsze pokaż czas (domyślnie)
  • 2 - tylko jak gracz trzyma TAB

amx_drstats_timer_type 0|1
  • 0 - pokazuje czas w lewym dolnym rogu (domyślnie)
  • 1 - tam gdzie czas rundy (nie polecam)

amx_drstats_draw_finish 0|1
  • 0 - ukrywa byt koncowy (być może żeby postawić coś swojego w tym miejscu np. ModelPlacer`em)
  • 1 - pokazuje byt koncowy (domyślnie)

amx_drstats_print_result 0|1|2
  • 0 - brak informacji o wyniku biegu (czasy)
  • 1 - pokazuje wynik na HUD+info w konsoli (domyślnie)
  • 2 - pokazuje wynik na chacie

amx_drstats_chat_prefix "[Speedrun]"
prefix informacji na chat


amx_drstats_top15_page ""
jak tu wpiszesz adres strony www to będzie ona otwierana zamiast czytania top15 w pluginie
dopisuje do tego adresu
mid=ID_MAPY
więc adres powinien to uwzględniać, przykłady

index.php?
index.php?strona=staty&
domena/staty/




Wymagane pliki do kompilacji:
[INC] Director Hud Message - AlliedModders
Dokumentacja AMXX.pl: colorchat.inc

Załączam też jeszcze bardziej wydajną ramkę oraz barneya, bo nie mam modelu guzika.
Konwersja położeń ramki do barneya wymaga wykonania
UPDATE maps SET finishZ = finishZ-36 WHERE finishZ;

Instalacja stat WWW:
Wrzuć zawartość DRStats-www.zip na serwer uzupełniając przedtem plik config.php danymi połączenia MySQL
menu.ini zawiera konfigurację poziomego menu

Zmiany:

0.5
- zapisywana data rekordu (tylko nowych)
- narodowość gracza + flagi na stronie
Uwaga: plugin jest kompatybilny wstecz, co oznacza, że przejście z 0.4 na 0.5 niczego nie zepsuje

0.4
- obsługa wielu języków

0.3.2
- opcjonalne wyświetlanie czasu w miejscu czasu rundy, ale kiepsko to wygląda :P
- załączam plik .amxx, żeby była mniejsza kompilacja xD
- aktualizacja statystyk na www: tablelk, menu.ini view może być http://link, buforowanie wyjścia

0.3.1
- bufixy:
- czas wyświetlał się po przejściu mapy z niestandardowym bytem końcowym
- top15 działało tylko z importem z www

0.3
- poprawiona ramka (wysyłana była zbyt często i do wszystkich)
- interfejs programistyczny, kilka forwardów i natyw: umożliwia podmianę bytu końcowego bez edycji głównego pluginu

0.2.1
- dodawanie do adresu strony z top15 id mapy

0.2
- nowy cvar: amx_drstats_draw_finish
- nowy cvar: amx_drstats_print_result
- nowy cvar: amx_drstats_chat_prefix
- nowy cvar: amx_drstats_top15_page
- poprawiony nieco wyglada Top15
- zapis pozycji bytu tylko jeśli został zmieniony (oznacza to zwykle 1 zapytanie na mapę mniej)
- drobne poprawki

0.1
- pierwsza publikacja

Jak dobrze pójdzie będzie też zapis SQLite jak ktoś nie ma bazy danych MySQL.



Restart statystyk można zrobić wykonując w bazie danych zapytanie:
DELETE FROM results

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 47


#7652 Sprzedajemy Broń

Napisane przez ChaoS w 07.06.2008 20:10

Opis

Możemy sprzedać naszą bron za wyznaczoną przez admina cene.

Instalacja

Plik .amxx do cstrike>addons>amxmodx>plugins

Plik .sma do cstrike>addons>amxmodx>scripting

Wchodzimy w cstrike>addons>amxmodx>configs>plugins.ini i dopisujemy sell_weapons.amxx

Wchodzimy w cstrike>addons>amxmodx>configs>amxx.cfg i dopisujemy Cvary

Cvary

SW_enabled "1" //Włączony | Wyłączony Plugin 1 | 0
SW_buyzone "0" //Gracze muszą być w buy zone , aby sprzedać broń 1=Włączone 2=wyłączone
SW_annonce "120" //Czas w jakim wyświetli sie wiadomość o komendzie
SW_divide "2" //Ilość pieniędzy za sprzedaną broń 1=Cała Kasa 2=Pół kasy 3= 1/3 Kasy

Komendy

/sell - Sprzedaje Broń

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#30372 ATM

Napisane przez Gość w 26.12.2008 22:03

ATM
Plugin ten dodaje jeden bankomat na resp`a CT oraz TT. Podchodząc do bankomatu możemy wybrać pieniądze ( wybieranie za pomocą "use" czyli e ).

Dołączona grafika

Instalacja:
Standardowa http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20
Folder ATM do addons/amxmodx/configs
Plik atm_model.mdl do cstrike/models

Cvar`y:
atm_max_money ( Optymalnie: 1200 ) - Ilość pieniędzy którą możemy wybrać . Maksymalna wartość: 1200
atm_give_money ( Optymalnie: 300 ) - Ilość pieniędzy którą możemy otrzymać podczas wybierania.
atm_maxuse_per_round ( Optymalnie: 3 ) - Ile razy możemy wybrać gotówkę na rundę.

Moduły:
  • Fakemeta
  • Cstrike

Notatka:
Spawny bankomatu są gotowe na mapy:
  • de_aztec
  • de_cbble
  • de_dust2
  • de_dust
  • de_inferno
  • de_train
  • mini_dust2

Załączone pliki




#230653 ExpMod na EasyBlocka

Napisane przez Skull3D w 27.03.2011 16:42

Testuj

Załączone pliki




#230589 ExpMod na EasyBlocka

Napisane przez Skull3D w 27.03.2011 13:57

sma udostępnie gdy będzie chodziło :D

Po pierwsze dzięki, że się za to wziąłeś. // Nie ma za co ;P - Od tego jest plus i wiem o co chodzi ;d
Po drugie exp się zapisuję, ale gdy wbije 105 expa / 100 expa to nie przeskakuje na następny level. // dodam do menu opcje refresh
Po trzecie nie ma expa za zwykłe zabicie tylko za hs'a i za za przetrwanie rundy. (brak expa i napisu) // zrobie to
Po czwarte gdy jest "Game Commencing" to dodaje +5 expa za przetrwanie rundy. //tego nie umiem naprawic.


#230512 ExpMod na EasyBlocka

Napisane przez Skull3D w 27.03.2011 10:30

Testuj
w załaczniku

Załączone pliki




#230485 ExpMod na EasyBlocka

Napisane przez Skull3D w 27.03.2011 09:13

Nie
Emu nie umiał tego zrobić zapisywania.
Wystarczy że poprawisz kod.
Ja spróbuje później poprawić.


#217609 ExpMod na EasyBlocka

Napisane przez LucKy_skiLL w 20.02.2011 13:24

ExpMod v 2.1 by LucKy_skiLL
Jest to przerobiona wersja emu eXperience Mod v1.9


Dołączona grafika

Jest to plugin na serwery typu EasyBlock i HnS, naprawiona i zoptymalizowana wersja emu eXperience Mod v1.9. Autorem pluginu jest emu ja go tylko naprawiłem.

Dołączona grafika

Plik expmod.amxx wrzuc do cstrike/addons/amxmodx/plugins/
Plik expmod.sma wrzuc do cstrike/addons/amxmodx/scripting/
Plik vipy.txt wrzuc do cstrike
Plik opis.txt wrzuc do cstrike

Dołączona grafika

usun_xp "Nick" "ilość" - usuwa graczowi określona liczbę expa
daj_xp "Nick" "ilość" - dodaje graczowi określona liczbę expa
usun_pkt "Nick" "ilość" - usuwa graczowi określona liczbę punktów
daj_pkt "Nick" "ilość" - dodaje graczowi określona liczbę punktów

Dołączona grafika

regex
hamsandwich
fakemeta
cstrike
fun
engine
nvault

Dołączona grafika

/wybierz - dodawanie punktow do skilli
/dodaj - dodawanie punktow do skilli
/gracze - lista graczy i ich levele
/skill1 - skill niewidzialnosc
/skill2 - skill kamuflaz
/skill3 - skill grawitacja
/pomoc - menu pomocy
/reset - reset punktow
/xp - otwiera menu expmoda
/menu - otwiera menu expmoda
/exp - otwiera menu expmoda

Dołączona grafika

Co poprawiono, zoptymalizowano, dodano ?

- Maksymalny level to 25
- Usunięto model VIP'a
- Dodano nowy opis skilli
- Poprawiono ColorChat i wiadomości
- Usunięto rangi
- Zapis expa i levela jest nad HP
- Powiększono tabele expa
- Powiększono dodawanie punktow w skille


Dołączona grafika

Ilość expa jak i level: http://img205.images...15/40607885.png
Menu expmoda: http://img202.images...20/12520657.png
Pierwsza lista skilli: http://img832.images...81/11094880.png
Druga lista skilli: http://img716.images...48/61115207.png
Opis skilli: http://img831.images...07/56580291.png
Exp za przeżycie rundy: http://img203.images...86/20346062.png

Załączony plik  expmod.sma   53,52 KB  834 Ilość pobrań
  expmod.amxx
  • +
  • -
  • 2


#214184 [DeathRun Pack] v1 Linux+Windows

Napisane przez Gufinsky w 09.02.2011 17:25

Dołączona grafika



Dołączona grafika

- Amxmodx 1.8.2
- Unikalny VIP
- Unikalny /respawn
- Guziki końcowe są już ustawione (DeathRun Timer)
- Dodany ad_manager z funkcja you, która pobiera nick gracza

Dołączona grafika

- Gram na DeathRun'ach od około 2 lat
- Starałem się zrobić tą paczkę jak najlepiej umiem
- Docencie jakoś moją prace
- Mam nadzieję, że się spodoba
- Paczka gotowa do wrzucenia na serwer



Dołączona grafika
Konsola:
sm_reset - restartuje rekord speeda na aktualnej mapie (dla admina)
Czat:
/best - pokazuje gracza i czas w jakim przeszedl mape
/grawitacja - dla VIPA zmienia grawitacje
/speed - dla VIPa zmienia speed
/freeze - kupujemy granat zamrazajcy
fps - komendy na szybsze bh
/info - pokazuje info co posiada vip
/drshop - pokazuje deathrun shop


Dołączona grafika

Spoiler


Plugins.ini

Spoiler



Dołączona grafika

- Wrzucasz wszystko do folderu cstrike
- Restart serwera / mapy
- I gotowe
- Życzę miłej gry



Dołączona grafika


[DeathRun Pack]v1 Linux

http://www7.zippysha...04632/file.html
Dołączona grafika

- Coś nie działa? Pisz w tym temacie!
- Chcesz coś dodać? Pisz w tym temacie!
- Chcesz coś usunąć z paczki? Pisz w tym temacie!
- Jakieś problemy z paczką? Pisz w tym temacie!
- Oceń paczkę! Pisz w tym temacie!
- Jeśli ktoś będzie chciał mogę zrobić MapPack DeathRun








Zakaz kopiowania na inne fora bez zgody autora.




Edit v1
18.03.12
Pracuję nad wersją v2 deathrun pack'a.
  • +
  • -
  • 60


#202133 AutoBuy and ReBuy bug Fix

Napisane przez Knopers w 01.01.2011 22:38

Ważna łatka dla wszystkich serwerów(steam jak i non steam). Okazuje się, że HLDS nie jest dobrze zabezpieczony.
Bardzo łatwo jest zbugować komendę która wywoła naruszenie ochrony pamięci, przez co nasz serwer się zresetuje.
Bug ten można przetestować np: za pomocą komendy:
cl_setautobuy *** 12345678901234567890123456789012

Łatka tym razem pochodzi od rosjan:
#define PLUGIN_AUTHOR    "PomanoB & UFPS.Team"
Łatką jest plugin którego działanie polega na ograniczeniu długości argumentu komendy cl_setautobuy oraz cl_setrebuy poprzez blokadę argumentów dłuższych niż 32 znaki.

Załączony plik  autobuyfix.amxx   2,34 KB  1241 Ilość pobrań

Załączony plik  autobuyfix.sma   1,38 KB  2296 Ilość pobrań
  autobuyfix.amxx

lub wersja z banowaniem(cvar amx_buybug_ban 1|0)
Załączony plik  autobuybugban.amxx   3,02 KB  581 Ilość pobrań

Załączony plik  autobuybugban.sma   1,41 KB  1423 Ilość pobrań
  autobuybugban.amxx

Instalacja standardowa.


Za pomoc dziękuję użytkownikowi Milek który to zgłosił oraz Naszemu Administratorowi mgr inż. Pavulon który pomógł w znalezieniu "lekarstwa".


Dla serwerów bez AMXX'a dostępne są biblioteki do podmiany:
Załączony plik  Autobuy_Fix_Linux.rar   1,05 MB  2103 Ilość pobrań

Załączony plik  Autobuy_Fix_Windows.rar   439,41 KB  1351 Ilość pobrań


Problem ten został również rozwiązany przez valve w binarkach w wersji 5006, dostępnych jako wersja beta.
Aby z nich skorzystać należy do komendy startowej dodać:

-beta hlbeta -autoupdate

Oraz ponownie uruchomić serwer.
  • +
  • -
  • 42


#28723 Jak zrobić / zmontować dobry fragmovie / demko :)

Napisane przez Masterknive w 18.12.2008 21:42

W tym tutorialu pokaże wam jak dobrze nagrać i zmontować demko :)

ściągamy najpierw : Frapsa i Sony Vegas'a 8 :) Cracki itp to już sobie sami szukamy :)

Po zainstalowaniu uruchamiamy frapsa .

Wchodzimy w zakładkę Movies

Dołączona grafika

i po prawej stronie zaznaczamy 60 FPS :)

Następnie klikamy "Change" i wybieramy miejsce (dysk i folder) w którym mamy najwięcej miejsca :) ponieważ demka z Frapsa zajmują (1 minuta ok 1 gb)

Dołączona grafika

Teraz wybieramy sobie klawisz który po wciśnięciu zacznie nagrywać nasze demko :)

Ja mam F10 :)

Dołączona grafika

Teraz minimalizujemy frapsa i wchodzimy w cs'a :)

Wchodzimy w nasze demko z HLTV :) bądź na serwer :)

I wciskamy nasz zbindowany na nagrywanie klawisz :) ja mam F10

W którymś miejscu ekranu powinien się nam pojawić Frapsowy licznik FPS :)
Ja mam po prawej u dołu :)

Żółty kolor licznika FPS oznacza "neutral" czyli fraps obecnie mierzy tylko fps:)

Dołączona grafika

Czerwony kolor licznika FPS oznacza "Nagrywanie" czyli fraps obecnie nagrywa nasze demko :) bądź robi screenshota :)

Dołączona grafika

Po nagraniu demka :) czas je obrobić ;)

W tym celu uruchamiamy program "Sony Vegas 8"

Po uruchomieniu wchodzimy w zakładke Explorer i wybieramy lokalizacje w której mamy zapisane demka :) .

Dołączona grafika

Przeciągamy w okno odtwarzania nasze demko :)

Dołączona grafika

I wybieramy te które się nam najbardziej podobają ;)

Coś nam nie pasuje zaznaczamy i wciskamy "delete" :) (po tej czynności demko zostanie usunięte z naszego okna odtwarzania)

Po wybraniu demek czas je jakoś zmontować :) w tym celu przeciągamy jeden na drugi :)
tak jak na screenie :)

Dołączona grafika

W ten sposób zrobiło nam się przejście :) Czyli płynne przejscie między demkiem a demkiem :)

Urozmaicimy to troszkę i wejdziemy w zakładkę "Transitions" tutaj wybieramy sobie rodzaj przejścia :) (tzn jak ma wyglądać )

Dołączona grafika

Z założenia wybierzemy "Cascada" i "Curtain" (czyli kaskady i kurtynę :) )

Wybrany rodzaj przejścia przeciągamy na nasze przejście ( czyli ten niebieski krzyżyk wynikający z nałożenia na siebie dwóch demek )

Dołączona grafika

Pojawiło się nam teraz okienko w którym wybieramy poszczególne szczegóły przejścia :)
To już jest zabawa dla zaawansowanych :) więc zostawiamy tak jak jest i klikamy czerwony krzyżyk :)

W ten sposób możemy zmontować kilkadziesiąt / kilkaset demek ;) ja zmontowałem dwa dla przykładu :)

Teraz możemy obejrzeć efekt naszej pracy klikając znaczek play :)

No tak :) wszystko gra ale brakuje tu jednego ... Muzy :)

Tak więc wchodzimy znowu w Explorer :) i wybieramy folder w którym mamy muze :)

I tak samo jak z filmem :) przeciągamy muzyke do okna odtwarzania pod klipem :)

Dołączona grafika

I mamy muze :)

Teraz warto dodać napisy :)

Końcowe jak i początkowe :)

Ja dodam końcowe :)

Klikamy na okno odtwarzania u góry :) (nie na kilp) i wybieramy "Instert Text media"

Dołączona grafika

Pojawi się nam okienko :) Wybieramy sobie rozmiar czcionki :)

Jak i samą czcionkę :)

Dołączona grafika

I teraz możemy sobie w tych opcjach i zakładkach dłubać ;)

Ja osiągnąłem taki efekt :)

Dołączona grafika

Teraz kilkamy na czerwony krzyżyk :) i przeciągamy nasz tekst na początek / koniec filmu :) możemy też dodać przejścia :)

Oglądamy sobie nasz końcowy efekt :)

Dołączona grafika

Teraz należy skrócić plik muzyczny do długości naszego filmiku.

Dołączona grafika

Aby zapisać nasz filmik :) i skonwertować do formatu np Mpeg :)

Klikamy w menu górnym "file" a potem "render as"

Dołączona grafika

Wyświetliło się nam menu :) w zakładce "Zapisz jako typ" polecam wybrać Mpeg :)

Teraz klikamy custom :) i wybieramy jakość na "best"

Dołączona grafika

Następnie przechodzimy do zakładki Video (na dole)

I przeciągamy pasek "Video Quality" na 20 :)

Dołączona grafika

Następnie klikamy Ok :)

A potem na zapisz :)

Teraz Nasz filmik zostaje skonwertowany do wybranego formatu :)

Dołączona grafika

I już ;)

Wrzucamy na youtube albo dajemy znajomym :)

Mam nadzieje że poradnik się przyda :)

PS : na screenie jest reklama ... sry nie chciało mi się zmieniać ;)
  • +
  • -
  • 3


#142640 mini bans problem

Napisane przez .::PhaNtoMaS::. w 07.06.2010 23:19

Ja mam do was pytanie zamiast pomóc chłopakowi to wy piszecie mu ee tam zainstaluj amx_bans itd..
Mini bans jest dobry tylko trzeba znać podstawowe błędy.
Już widzę, że all dobrze zrobiłeś oprócz jednego :)
ZiuteK Mini_bans jest bardzo dobry mam go od pół roku na serwerach, i przynajmniej mini_bans się robi 5 min a amx_bans parę godzin myślę, o ile komuś się uda.
Niestety ehh było już chyba parę razy na forum ( przynajmniej wydaje mi się )

adi92 Mini bans jest bardzo dobre, co prawda chyba amx bans jest lepsze, ale 5 min się instaluje mini bans a amx bans długo więcej
Tak jak mówiłem, nie pomożecie mu odpowiedziami typu. ee weź se coś innego zainstaluj. Już widzę, że zniechęciłeś się do mini_bans'a dlatego, że Ci nie działa, więc rozwiąże twój problem w amxx.cfg masz cvar :
amx_minibans_bantimes "0 30 60 10080"
zamień go na
amx_minibans_bantimes 0 30 60 10080
Sam miałem ten problem, wystarczy, że usuniesz "" i będzie działać :) i tak jak dasz z " " to jest tylko ten 1 ban w cvarze czyli 0 = perm

I nie pomożecie mu, odp. typu weź zainstaluj advanced_bans albo amx_bans lub sprawdź czy NA PEWNO dodałeś cvary do amxx.cfg ^^
Bo adi92 Chce mini_bans i pomóżcie jak umiecie go naprawić :), możecie jedynie dodać, że lepiej wgraj amx_bans bo takto to trochu spam :)
  • +
  • -
  • 4


#191616 [HOTFIX] Banowanie na STEAMID GM 1.4

Napisane przez Pittero w 25.11.2010 21:25

Proszę o sprawdzenie tej: mysle ze rozwiaze problem z banowaniem.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#190023 Rezerwacja Nicków GMAMXbans

Napisane przez Truposz WWL w 19.11.2010 22:29

Witam,
Chciałem wam przedstawić mój pierwszy opublikowany skrypt, a mianowicie rezerwacje nicków wraz z AmxBans 6.0.0+ (wszystkie z zapisem adminów na czas do bazy danych). Powstały 2 wersje skryptu z rezerwacją na stałem i rezerwacją na określony czas. Zacznę od opisania wersji na stałe.

Wersja Stała

Rezerwując nick tym skryptem rezerwacja jest na stałe czyli nigdy nie wygasa dodałem 3 pola formularza: Nick, Hasło i link do reklamy. Tak żeby coś było w zamian rezerwacji. Link do reklamy zapisuje się do pliku pierwsza.txt i wygląda miej więcej tak:
Nick       Link
czyli np. tak
Truposz[WWL]     http://u-mudzyna.com.pl/reklamaforum.html
Skrypt jest w fazie rozwoju następna wersja będzie na dniach.

Wersja Czasowa

Rezerwując nick tym skryptem rezerwacja jest na okres czasu w standardzie 14 dni. dodałem 3 pola formularza: Nick, Hasło i link do reklamy. Tak żeby coś było w zamian rezerwacji. Link do reklamy zapisuje się do pliku pierwsza.txt i wygląda miej więcej tak:
Nick       Link
czyli np. tak
Truposz[WWL]     http://u-mudzyna.com.pl/reklamaforum.html
Powiecie no dobra ale co jak się skończy rezerwacja powiem że trzeba odpalić skrypt przedłużenie.php są w nim 2 pola Nick, Link do reklamy które zapisują się w pliku przeduzenie.txt. Rezerwacja jest przedłużana o kolejne 14 dni.

Konfiguracja

Konfiguracja obu skryptów wygląda podobnie. W pliku config.php trzeba podać dane do bazy danych AmxBans
function connection() { 
    // serwer 
    $mysql_server = "localhost"; 
    // admin 
    $mysql_admin = "root"; 
    // haslo 
    $mysql_pass = ""; 
    // nazwa baza 
    $mysql_db = ""; 
    // nawiazujemy polaczenie z serwerem MySQL 
    @mysql_connect($mysql_server, $mysql_admin, $mysql_pass) 
    or die('Brak polaczenia z serwerem MySQL.'); 
    // laczymy sie z baza danych 
    @mysql_select_db($mysql_db) 
    or die('Blad wyboru bazy danych.'); 
} 
$dbtable = "amx_amxadmins"; //Nie zmieniamy
$dbtable2 = "amx_admins_servers";  //Nie zmieniamy
Jeszcze po wgraniu nadać na pliki .txt prawa dostępu 666

Zmiany

Opisze co trzeba zmienić w niestandardowych sytuacjach np. mamy kilka serwerów i chcemy dać rezerwacje na kilku jednocześnie wtedy do pliku index.php trzeba:
$player1 = "SELECT * from $dbtable where username='$username'";
$query1 = mysql_query($player1)or die(mysql_error());
$row1 = mysql_fetch_array($query1);
$id1 = $row1["id"];
$server1 = '1';
$custom1 = '';
$static1 = 'no';
$admin1 = "INSERT INTO `amx_admins_servers` (`admin_id`, `server_id`, `custom_flags`, `use_static_bantime`) VALUES ('$id1', '$server1', '$custom1', '$static1')";
Skopiuj to I wklej niżej następnie zmień wszystkie 1 na kolejny numer.


Jeśli nie ten dział proszę o przeniesienie!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1