Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

wirus2 - zdjęcie

wirus2

Rejestracja: 14.05.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.01.2022 22:45
-----

#739151 Battlefield One Mod

Napisane przez O'Zone w 03.05.2017 13:49

opis

Battlefield One Mod jest kolejną iteracją znanego już BF2, więc myślę, że nie muszę tłumaczyć co to.

Jest to jednak mocno odświeżona wersja - cały kod został przepisany właściwie od zera i upchnięty w jednym pliku,

choć zachowałem kilka rozwiązań, których używa klasyczna wersja.

Napisałem go na premierę gry BF1 i przez 3 miesiące był na jednym z moich serwerów.

Miałem go sprzedać, ale ostatecznie pomyślałem, że zrobię mały prezent społeczności.

Jedyne o co proszę to uszanowanie mojej pracy i niezmienianie autora.

 

Całkowicie zrezygnowałem z zapisu Nvault na rzecz SQL.

Aby uniezależnić plugin od modułu CSStats dane o wszystkich broniach zapisywane są w bazie w jednej dużej tabeli zawierającej 78 pól. 

Dla każdego gracza wykonywane jest jednak jedno zapytanie odczytu i jedno zapisu danych, więc wszystko działa niezwykle szybko.

Mod korzysta z CSStats jedynie do sprawdzania rundowych statystyk broni, można teraz resetować ranking bez żadnych skutków ubocznych.

 

Odznaki dostępne są na 4 poziomach: Nowicjusz, Doświadczony, Weteran i Mistrz, moce odznak także uległy bardzo znaczącym zmianom.

Poza odznakami dostępne jest 10 orderów, które nie dają żadnych bonusów. Są jedynie zachętą do wymaksowania wszystkiego co jest do zdobycia.

Wprowadziłem system zliczający czas graczy i przyznający graczom Stopnie (jest ich 5) za przekroczenie kolejnych barier czasu gry.

System zapisuje także pierwszą i ostatnią wizytę gracza i na tej podstawie wyświetla odpowiednie przywitanie.

Poza tym można konfigurować wygląd HUD, z graczy wypadają paczki z bonusami (w tym z losową odznaką).

Zmian i nowości jest na prawdę sporo, więc nie będę wymieniał wszystkiego.

Dorzucam także plugin VIPa. Oba pluginy kompilują się zarówno pod AMXX 1.8.2 jak i 1.8.3.

 

cvary

bf1_db_host "127.0.0.1"
bf1_db_user "user"
bf1_db_pass "pass"
bf1_db_database "db"

bf1_active "1"
bf1_badgepowers "1"
bf1_help_url "http://cs-reload.pl/bf1webdocs"
bf1_xpminplayers "3"
bf1_icon_time "1.5"
bf1_package_enabled "1"
bf1_package_drop_chance "8"
bf1_badge_hp "5"
bf1_badge_speed "10.0"
bf1_badge_money "250"
bf1_bonus_armor "25"

komendy admina

Do użycia wymagane ADMIN_ALL - wszystkie flagi dostępu
bf1_addbadge <player> <badge 1-10> <level 1-4> - dodanie odznaki graczowi, który jest na serwerze
bf1_addbadgesql <player> <badge 1-10> <level 1-4> - dodanie odznaki graczowi, którego nie ma na serwerze (nick musi być w 100% prawidłowy)

wymagane moduly

Wymagane biblioteki:
amxmodx
amxmisc
cstrike
csx
engine
fun
fakemeta
fakemeta_util
hamsandwich
sqlx
unixtime - niestandardowa biblioteka
stripweapons  - niestandardowa biblioteka

Tylko dla AMXX 1.8.2:
colorchat - niestandardowa biblioteka
dhudmessage - niestandardowa biblioteka

Niestandardowe biblioteki dołączyłem w cstrike/addons/amxmodx/scripting/include.

 

instalacja

Skompiluj lokalnie battlefield_one.sma i opcjonalnie bf1_vip.sma.

Wgraj na serwer folder cstrike. Wrzuć battlefield.one.amxx i opcjonalnie bf1_vip.amxx na serwer do folderu plugins.

Dopisz battlefield.one.amxx i opcjonalnie bf1_vip.amxx do plugins.ini.

Opcjonalnie wgraj folder bf1webdocs na serwer www i zmień cvar bf1_help_url.

 

download

Załączony plik  Battlefield One Mod.zip   1,25 MB  226 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 11


#660017 [ROZWIĄZANE] Dodanie awansów

Napisane przez AwIlL^^ w 25.08.2014 09:18

Trzymaj, frakcje cypisa z awansami, wszystko powinno działać, bo sam też z tego korzystam.
Opisów nie wgrywałem bo nic nie było czy chcesz...

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#395793 CoD MoD by FLK

Napisane przez Flk w 11.04.2012 17:42

Przedstawiam wam moją paczkę call of duty mod :)

Paczka jest zrobiona pod 501lvl

100 - Doświadczenie za zabójstwo
50 - Doświadczenie za wygrana rundę
1 - Doświadczenie za 20 obrażeń
501 - Maksymalny poziom

Klasy są podzielone na dwie frakcje
http://pctr.pl/pics/...8c0f44682da.bmp

Klasy Zwykle

Spoiler


Klasy Premium
Spoiler



Nowe Statystyki

Niewidzialność
Armor
http://pctr.pl/pics/...9fb02ac6be1.bmp

HUD
- Nowy kolor
- Dodane HP
- ExP w procentach
cvary

//Moc medyka. ustawieni dla klas Ratownik, Profesjonalny ratownik

cod_revkit_time 3
Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy)
cod_revkit_health 100
Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp)
cod_revkit_distance 100
Z jakiego maksymalnej odległo¶ć można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse)
cod_revkit_xpdefiling 30
Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp)
cod_revkit_xpraise 50
Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp)
cod_revkit_hpdefiling 30
Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp)
cod_revkit_ile 2
Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10

//Sklep

shop_ibuprofen 4000 - koszt ibuprofenu
shop_fenacetyna 3000 - koszt tenacetyny
shop_tramal 6000 - koszt tramalu
shop_amfetamina 16000 - koszt amfetaminy
shop_lotto 16000 - koszt lotto
shop_doswiadczenie 16000 - koszt doswiadczenia
shop_ruletka 10000 - koszt ruletki
shop_ibuhp 10 - ilość życia dodawana przez ibuprofen
shop_fenhp 25 - ilość życia dodawana przez fenacetyna
shop_tramhp 50 - ilość życia dodawana przez tramal
shop_gravity 0.50 - mnożnik grawitacji po kupieniu amfetaminy
shop_expmin 25 - minimalny exp który możemy dostać po kupnie doświadczenia
shop_expmax 250 - maksymalny exp który możemy dostać po kupnie doświadczenia

Paczka
Załączony plik  CodMod by FLK.rar   1,04 MB  1292 Ilość pobrań


Aktualizacja 2.0
Załączony plik  CodMod by FLK 2.0.rar   1,08 MB  363 Ilość pobrań

Aktualizacja 2.1
Załączony plik  CodMod by FLK 2.1.rar   1,08 MB  919 Ilość pobrań

Aktualizacja 2.2
Załączony plik  CodMod by FLK 2.2.rar   782,02 KB  1548 Ilość pobrań

A tu modele do paczki 2.2
Models.rar - download. Darmowy hosting plików.
models.rar - Speedy Share - upload your files here

http://www8.zippysha...76567/file.html

http://sendfile.pl/309221/models.rar

http://hostuje.net/f...4ea9e35a93f5179

 

 

 

 




#428746 * Crysis 2 Multiplayer Mod *

Napisane przez Droso w 05.07.2012 14:24

Dołączona grafika

opis




Moda zaczynałem pisać w 2011 roku, i tak oto powstał pisałem go powoli, na początku było to pisanie z pamięci, ponieważ nie miałem Crysis 2, i grałem u kuzyna [za słaby komputer]. W tym roku kupiłem i nowy komputer i Crysis 2, prace ruszyły od razu i teraz zamierzam go publikować.

O co chodzi w grze?

Aby mod działał dla gracza prawidłowo, musi on wpisać /bind, wtedy na shift przypisany bedzie Sprint. [Dzięki aktualizacji gracz nie musi juz bindowac pancerzu i mocy ;)]

Krótko:

Maskowanie - na przycisk e [+use] - stajesz sie niewidzialny [NIE TRZEBA BINDOWAĆ]

Pancerz - na przycisk q [lastinv] - jestes bardziej odporny na strzaly [NIE TRZEBA BINDOWAĆ]

Moce modułowe - na przycisk c [radio3] - tym używasz mocy modułowych. [NIE TRZEBA BINDOWAĆ]

Nanowizja - na przycisk n [nightvision] - widzisz niewidzialnych [NIE TRZEBA BINDOWAĆ]

Sprint - na przycisk shift [+fast_run] - biegasz sprintem [TRZEBA BINDOWAĆ [gracz musi wpisać /bind]]

Zacznę od trybów, mamy trzy tryby Maskowanie, Pancerz, Nanowizja. Dzięki maskowaniu stajesz się niewidzialny, aż do skończenia energii, lub aż do wystrzelenia naboi, strzał od razu demaskuje.

Tryb pancerza - dzięki niemu otrzymywane przez nas obrażenia są mniejsze, energia czerpie się podczas użytku pancerza, oraz podczas otrzymywania obrażeń.

Tryb Nanowizji (pod przyciskiem noktowizji [N]) - Czerpie energię podczas użytku, dzięki niemu wykrywamy ciepło, więc widzimy niewidzialnych.

Teraz szybko o sprint'cie, skoku - czerpią energię, dzięki sprintowi szybciej biegniemy, a podczas skoku mamy mniejszą grawitację [jeśli mamy wystarczająco dużo energii]

Tryby Pancerza i Maskowania posiadają Poziomy dla każdego z nich maksymalny to 12.

Im większy poziom w trybie Pancerza, tym bardziej zostaną zmniejszone obrażenia oraz pobór energii.

Im większy poziom w trybie Maskowania, tym wolniej pobierana jest energia [dzięki czemu możemy dłużej pobiegać w tym trybie.

Powyższe tryby expimy poprzez korzystanie z nich (co 0.1 sec dostajemy 1xp) oraz poprzez zabijanie ustalane cvarem,

za ciche zabicie dostajemy więcej XP [z noża] (ustalane cvarem)

Poziomy powyższych trybów odblokowują także moduły, po wybraniu klasy wyświetla nam się menu z modułami, moduły urozmaicają grę, ponieważ dostajemy moce.

Są trzy kategorie modułów:




Kategoria "Moduł Pancerza"

Uderzenie z powietrza (nacisnij C w powietrzu, aby zadac obrazenia wrogom w poblizu)
Śledzenie Zagrożenia (widzisz tor lotu wrogich kul) [ wymaga 3 LVL PANCERZA]
Ulepszenie Pancerza (mniejszy pobor energii w trybie pancerza) [wymaga 5 LVL PANCERZA]
Alarm zbliżeniowy (nacisnij C aby sprawdzic czy ktos jest w poblizu) [wymaga 8LVL PANCERZA]
Transfer Energii (Zabijajac gracza, energia uzupelnia sie) [10 LVL PANCERZA]



Kategoria "Moduł Mocy"

Uzupełnienie pakietu(Za zabicie magazynki zostaja uzupełnione)
Ogień Punktowy (brak rozrzutu broni) [wymagane 500 zabić]
Ulepszenie mobilności (Bieg oraz skok zabieraja mniej energii) [wymagane 900 zabić]
Specjalista od broni (Szybsze przeladowanie broni) [wymagane 1400 zabić]
Szybko-Strzelność (Bron jest szybsza) [wymagane 2400 zabić]


Kategoria "Moduł Maskowania"

SuperMaskowanie (Tryb maskowania włącza i wyłącza sie szybciej) [Normalnie stajemy się niewidzialni w 0.5 sec, a jak mamy ten moduł to natychmiastowo]
Tajne Operacje (Nikt nie slyszy twoich kroków) [wymagany 3 LVL MASKOWANIA]
Martwy punkt (Ochrona przed maksymalnym radarem) [wymagany 5 LVL MASKOWANIA]
Swoboda Działania (Mozna uzywac noza/granatow w trybie MASKOWANIA) [wymagany 8 LVL MASKOWANIA]
Zagłuszacz (Wyłącza radary przeciwnikow w pobliżu) [wymagany 10 LVL MASKOWANIA]

W modzie są klasy [nazwy w 85% oryginalne z Crysis 2]:

Atak [M4, deagle, HE]
Zwiadowca [Shotgun szybki, usp, flash]
Snajper [AWP, Scout, USP]
Strzelec [AK47, Glock, Smoke]
Saper [M249, elite, wszystkie granaty]
Duch [dla CT Aug, granat oslepiajacy, usp. Dla TT SG552, granat oslepiajacy oraz glock]
Niszczyciel [MP5, flash oraz RPG model SMAW (6 rakiet)]

KILLSTREAKI:
- 3 zabitych - [Maksymalny Radar] cała twoja drużyna otrzymuje przez 60 dane o położeniu przeciwnika.
- 5 zabitych - [Przeciążony Nanosuit] masz XHP (ustawiane cvarem domyślnie 600) przez tą i kolejną rundę.

Domyślnie mod zmienia modele graczowi, jeśli chcesz to wyłączyć w .sma na początku przed:
#define MODELE
dodaj //

Domyślnie zapis jest taki, że każda klasa ma ten sam poziom (tak jest w Crysis 2), ale jeśli chcesz utrudnić grę graczom, możesz to zmienić poprzez usunięcie // w
//#define ZAPIS 1

W modzie jest parę dźwięków [Podczas włączania trybów etc]

[UWAGA1]
Plugin korzysta z PosMV.inc - autorstwa diablix

[UWAGA2]
Aby działała Nanowizja [widzisz niewidzialnych] musisz zainstalować plugin hotvision.amxx oraz ustawić cvary!
[WSZYSTKO JEST W .RAR [ten plugin też]

cvary
cry_knifekillxp 50 // o ile wiecej dostaniesz expa za zabojstwo z noza
cry_killxp 50  // ile dostajesz expa za zabojstwo przeciwnika
cry_adddmgknife 35 // o ile wiecej ma zadawac obrazen noz
cry_regeneration 1 // regeneracja wlaczona ? 0= wyl 1= wl
cry_hpmax 98 // do ilu hp ma regenerowac sie zycie (zalecane 98)
cry_hpadd 3 // ile ma dodawac hp w ciagu 1 sec regeneracji
cry_termovision 1 // czy chcesz miec tryb termowzije (widzisz niewidzialnych, zalecam, jesli chcesz zeby gracze ciagle nie byli w niewidzialnosci :)), ale jest warunek musisz zainstalowac plugin hotvision 0=wyl 1=wl
cry_sprint 25 // ile ma zabierac energii za sprint, (wartosc musisz byc wieksza od 12) w ciagu 0.1 sec, wartosc 25 jest bardzo dobra.
cry_killstreak_p 600 // ile ma ustawiac hp za 5 killstreak

// JEZELI ZAINSTALOWALES HOTVISION CVARY :
hotvision_enabled 1  // 1- wl 0= wyl
hotvision_radar 2  // 2- zasieg nieograniczony 1- zasieg ustawiany cvarem
hotvision_radar_range 204.0 // w jakim zasiegu dziala hotvision (ale cos mi to nie dziala :/)
hotvision_models 1  // czy ma podswietlac modele broni 1= wl 0 =wyl, zalecane 1 zeby termowizja dzialala sprawnie
hotvision_walls 0  // czy termowizja ma dzialac jak wh ? 0 =wyl 1=wl
hotvision_effect_fix 3  // zalecane 3, bardziej zaawansowane

komendy
/pomoc - pokazuje MOTD jak grac, bindowac itp
/bind - binduje Shift -sprint,
/unbind - przywraca dawne bindy [a raczej przypisuje standardowe] [Przywraca na Shift - wolne chodzenie]
/klasa - zmienia klase
/klasy - opis klas
/moduly bądź /reset - możemy zmienić moduły.
NATYWY I FORWARDY.
Spoiler


Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=UwJMGdq9Edc&feature=youtu.be
Podziękowania:
QTM. Peyote - za silnik Call Of Duty - Beta
DarkGL - za napisanie pluginu sprint (oraz gotowe funkcje na forum)
ConnorMcLeod - za plugin "Advanced Weapon Tracers" oraz za funkcje "szybkie przeladowanie broni"
Cypis i Bernio101 - za pomoc z radarem
Sebul - za pomoc z kilkoma bledami na forum.
Miczu i Gutkowi - za diablo, dzięki ktoremu jest modul uderzenie z powietrza
cypis'owi - za kod bazooki z Cod'a
G[O]Q'owi - za pomoc w zapisie
Maniek974 - za testy
diablix'owi - za .inc pozycja i ruch
Oraz dla uzytkownikow forum, ktorzy pomogli mi, a ktorych pominalem
[Sorry że bez polskich znaków, zaczerpnięte z .sma]
Modyfikacje od HubertTM:
http://amxx.pl/topic...zas-maskowania/
Ukrywa model broni podczas maskowania.

http://amxx.pl/topic...-admin-command/
Dodaje komendy dla Admina [dodawanie xp, ustawianie lvl, odejmowanie etc.]

http://amxx.pl/topic...we-screen-menu/
Dodaje Menu Kołowe, jak z Crysis'a! (1 i 2)


UWAGA: Aby używać natywów i forwardów, trzeba zaincludować cry2.inc ;)


W.sma możemy zmienić kilka rzeczy wystarczy zajrzeć ;)


[UPDATE]
W dniu premiery : Poprawa client_print
15 lipca 2012 - dodane zostaly: natywy oraz forwardy, poprawa kilku błędów silnika
18 lipca 2012 - usunięcie dwóch bind'ów ;), dzięki czemu mod jest łatwiejszy dla gracza
Version: 1.0.1
13 sierpnia 2012 - dodanie nowego natywu (get_killstreak_mode(index)), poprawa WAŻNEGO
bugu, drobne dodatki, dodanie tagow do client_print, poprawa jednego natywu
Version: 1.0.4
17 sierpnia 2012 - pomyliłem pliki, oraz poprawa błędu z lvlami
Version 1.0.5
1.0.5a: 1 września 2012 - nie wyświetlało się menu z klasami przy odrodzeniu.
1.0.5b,c oraz d: 2,3,6 października 2012 - dodanie warunku do TakeDamage, już nie powinno sypać errorami. + poprawka małego bugu (6 pazdziernika)
Version: 1.0.9
25 października 2012. Lista poprawek:
-dodanie wielu wiadomości dla gracza, żeby łatwiej mu się grało.
-poprawienie pliku crysis2.txt (wgraj go najlepiej ponownie :))
-poprawa killstreaku (dokładnie radar [teraz już działa])
-jeśli ktoś nie wybierze modułów w ciągu 30sec. menu pojawi mu się jeszcze raz.
-dodanie komendy "cryversion" w konsoli, bardziej dla autora i dla informacji do pluginu (jak zakładasz temat to podaj to info)
-Teraz 1XP leci co 1sec! [było co 0.1sec]
-Gdy się rzuciło granatem i się kogoś zabiło jako nieżywy gracz, nie dostawało się xp (teraz już działa)
-pare mniejszych poprawek (poprawa lekko natywów etc.)


AKTUALIZACJA ZALECANA! (do wersji 1.0.9)


download
To chyba wszystko, instalacji nie muszę wyjaśniać, ponieważ jest to w .rar [ułożone folderowo]
crysis.sma umieszczam, dla tych co chcą sobie tylko zajrzeć w .sma ;)
[.sma i .inc tylko dla ciekawskich, w .rar sa potrzebne dzwieki, modele i txt]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 39


#444424 Pluginy na PB

Napisane przez `mSk. w 11.08.2012 11:34

http://amxx.pl/topic...mod-by-respect/
http://amxx.pl/topic...-team-balancer/
http://amxx.pl/topic...cker-colorchat/
http://amxx.pl/topic...hron-parachute/
http://amxx.pl/topic...tic-knife-duel/
  • +
  • -
  • 1


#430123 Hp w klasie

Napisane przez dasiek w 09.07.2012 12:19

zamiast 20 wpisz -80 (słownie - minus osiemdziesiąt )
  • +
  • -
  • 1


#415241 Pluginy na serwer Only Dust2]

Napisane przez sNH. w 28.05.2012 08:59

Możesz dodać plugin od round sound. Muzyka na koniec mapy zawsze poprawia atmosferę na serwie. ^^
  • +
  • -
  • 1


#415234 Pluginy na serwer Only Dust2]

Napisane przez Svizz w 28.05.2012 07:12

http://amxx.pl/topic...2-restart-mapy/

Tutaj masz plugin, żeby mapa się nie zmieniała, tylko restartowała i zamieniała drużyny.
  • +
  • -
  • 1


#415227 Pluginy na serwer Only Dust2]

Napisane przez Marvin105 w 28.05.2012 06:37

Witam
Tutaj masz parę pluginów może cię coś zainteresuje:
http://amxx.pl/topic/517-spadochron/

http://amxx.pl/topic...-odlamkowy-v20/

http://amxx.pl/topic/327-polski-cs/

http://amxx.pl/topic/3008-pasek/

http://amxx.pl/topic...he-z-dzwiekami/

http://amxx.pl/topic/3682-medyk/

http://amxx.pl/topic...gdzie-trafiles/

http://amxx.pl/topic/232-flashbang/
  • +
  • -
  • 1


#347657 [ROZWIĄZANE] Ograniczenie panelu dla Admina

Napisane przez atdirmaq w 10.01.2012 19:49

Flagi a,g,h,k,l offnij u adminów.
  • +
  • -
  • 1


#343107 Ninja ma glockaW

Napisane przez d0naciak w 31.12.2011 23:52

Daj mu noz
Na samą gore dodaj
#include <fun>

do plugin_init() dodaj to
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);


I an koniec pluginu dodajesz
public Odrodzenie(id)
{
if(ma_klase[id]
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
}

  • +
  • -
  • 1


#336574 Problem z Diablo

Napisane przez Pietras11 w 19.12.2011 18:03

Łap yelow to kolor colorchat

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#324453 AmxBans banuje ale nie utrzymuje banów

Napisane przez Pro100WBANiE w 20.11.2011 18:23

Zamień pluginy na serverze na te z załącznika :D

Zamień pluginy na serverze na te z załącznika :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#324023 [ROZWIĄZANE] Plugin /Menu

Napisane przez ^KoZa w 19.11.2011 21:48

Zobacz czy o to chodzi

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1