Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Ninja ma glockaW

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 wirus2

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:49
  • GG:
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 31.12.2011 11:34

Witajcie zrobiłem sobie do COD klasę premium "Ninje" ale ona powindła mieć nóż bo nie dałem jej żadnej broni a ona ma glocka daje kod sma


#include 
#include 
#include 
#include 
#include 
#include 
#include 
		
new const nazwa[]   = "Ninja [P]";
new const opis[]	= "";
new const bronie	= 0;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 0;
	
new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);


	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Ninja [P]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);

	 entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
	ma_klase[id] = true;
  
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	
	 entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
}


public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 0;
}

Użytkownik wirus2 edytował ten post 31.12.2011 11:35

  • +
  • -
  • 0

#2 yellowstone

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:134
  • GG:
  • Imię:Ave :)
  • Lokalizacja:Włoszakowice
Offline

Napisano 31.12.2011 13:22

a bronie w codmod.cfg masz zablokowane?
albo powiedz co ma mieć ta klasa gravitke itd i ci zrobię ;>

#3 fbang

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.12.2011 14:59

http://amxx.pl/topic...lnego-uspglock/
+ zmień kod na 1/1 z noża, bo ten z generatora ci nie zadziala
  • +
  • -
  • 0

#4 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 31.12.2011 23:52

Daj mu noz
Na samą gore dodaj
#include <fun>

do plugin_init() dodaj to
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);


I an koniec pluginu dodajesz
public Odrodzenie(id)
{
if(ma_klase[id]
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
}

  • +
  • -
  • 1

#5 wirus2

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:49
  • GG:
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 01.01.2012 14:38

Ok działa + dla ciebie

jak wkleiłem to nie dało sie kompilator:
public Odrodzenie(id)
{
    if(ma_klase[id]
    {
        strip_user_weapons(id);
        give_item(id, "weapon_knife");
    }
}
a jak to wszystko działało :P :

public Odrodzenie(id)
{
    if(ma_klase[id]
)
	    strip_user_weapons(id);
	    give_item(id, "weapon_knife");
}

Użytkownik wirus2 edytował ten post 01.01.2012 14:41

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych