Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ELOS - zdjęcie

ELOS

Rejestracja: 09.05.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.02.2015 19:34
****-

#559448 Jak zrobić HUD

Napisane przez szelbi w 29.07.2013 21:01

Był błąd czy dwa, więc poprawiłem. Nie sprawdzałem czy działa.

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	//rejestrujesz poczatek rundy i mowisz jaka funkcja ma byc wtedy wykonana
	register_logevent("nowa_runda", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
}

public nowa_runda()
{
	//tworzysz petle, aby funkcja byla wykonana dla kazdego z graczy na serwerze
	for(new i=1; i<=get_maxplayers(); i++)
	{
		if(is_user_connected(i) && is_user_alive(i))
		{
			Hud(i);
		}
	}
}

public Hud(id)
{
	//sprawdzasz czy gracz jest zywy, aby nie wyswietlac huda martwym osobom
	if(is_user_alive(id))
	{
		set_hudmessage(0, 160, 0, 0.75, 0.25, 0, 6.0, 1.0) 
		show_hudmessage(id, "[Forum: CS-HH.PL]^n[HP: %d]^n[VIP: %d]^n", get_user_health(id), get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ? "Tak" : "Nie");
		
		//tworzysz taska, aby hud sie odswiezal (pojawial zaraz po zniknieciu poprzedniego)
		set_task(1.0, "Hud");
	}
}

  • +
  • -
  • 2


#571597 Przekierowanie po aktualizacji sierpniowej

Napisane przez Ogen Dogen w 15.09.2013 00:29

Na początku mały wstęp :)

Jak zapewne pamiętacie 14 lutego 2013 była duża aktualizacja , która uniemożliwiła nam korzystania z poleceń connect , bind itp. w pluginach AMXX. Korzystaliśmy wtedy z kodu

client_cmd(id,"Connect ip:port")

Ten kod już nie działa i została znaleziona dziura , którą mogliśmy to ominąć.

client_cmd(id,"^"connect^"ip:port")

Jednakże 29 sierpnia 2013 została wydana kolejna aktualizacja blokująca i tą metodę , ale powalczyłem i znalazłem kolejny sposób na przekierowanie.

client_cmd(id,"echo ^"^";^"Connect^" ip:port")

Nie testowałem innych komend niż echo , lecz z tą komendą działa w 100% :)

W miejscu na początku można umieścić też jakiś tekst do pokazania w konsoli , lecz jeśli nie chcemy nic pisać to wystarczy zostawić tak i wtedy zrobi tylko odstęp np.

"echo ^"Zostales przekierowany^";^"Connect^" ip:port"

  • +
  • -
  • 36


#492415 Brak przeładowania strony?

Napisane przez DarkGL w 22.12.2012 00:57

http://www.kirupa.co...flash/index.htm

Możesz też odświeżać zawartość strony poprzez javascript + ajax

lub też utworzyć główną stronę w niej tag audio i iframe do reszty strony ( iframe będzie się odświeżał ale "otoczka" nie więc muzyka będzie grała )
  • +
  • -
  • 1


#487271 Zombie Plague beta Shakerek

Napisane przez shakerek w 05.12.2012 21:18

Dołączona grafika

Cześć, postanowiłem opublikować paczkę którą robiłem dosłownie kilka godzin, nie wiem dlaczego ale chyba z powodu że nie miałem czasu.
Paczka miała zawierać bezlitosne monety itp, ale u mnie coś się popsiuło i powiedziałem że nie ma bata więcej w to się nie bawię ! :D

Jest to paczka z serwera być może dla kogoś już dobrze znana, zawiera pluginy wszystkie pluginy ( tak mi się wydaje dotyczące zombie ) z serwera tam gdzie się znajdują bezlitosne monety ( nie będę reklamował ), tak więc jeśli ktoś ma zajawkę stworzyć podobny serwer jak tamten to ma przynajmniej początek wykonany i zaoszczędzi wiele czasu, zostaną mu do zrealizowania ostatnie punkty które wymienie.
**********************
Pozostałości które brakuje w paczce !
Gun Xp - ( TUTAJ NALEŻY ZMIENIĆ W SHOPIE ABY SKLEP KORZYSTAŁ Z SYSTEMU MONET + ZMIENIC NAZWY RANG )
Bezlitosne Monety ( SHOP ZA EXPA ) ( PRZERÓBKA SYSTEMU MONET , WYSTARCZY NAZWĘ WALUTY )
Questy Zombie Mod - http://amxx.pl/topic...136#entry487136
Powroty - Brak
Mikołaj - Brak

Dołączona grafika

http://www23.zippyshare.com/v/16667527/file.html



#209383 Dodawanie frakcji - 2 sposoby

Napisane przez Cypis' w 25.01.2011 21:21

Frakcje czytane z pliku cod_frakcje.ini w configs.

Jak zainstlować:
Gotowiec:
Spoiler

Edytacja Silnika:
Spoiler


Instrukcja jak dodac frakcje:
Spoiler

  • +
  • -
  • 139


#460157 Problem z odczytaniem danych

Napisane przez Nightmare * w 22.09.2012 06:13

public ZapiszDane(id) {

new name[48]
get_user_name(id,name,47)
new vaultkey[64],vaultdata[128],tekst[128];
formatex(vaultkey,63,"%s-unlock",name)
formatex(vaultdata, 127, "%i#", zloto[id])
//i teraz pętla


for(new i=1; i < 25; i++)
{
formatex(tekst, 127, "%i#", odblokowane[id][i])
add(vaultdata, 127, tekst, 127)
}
nvault_set(plik_vault,vaultkey,vaultdata)

return PLUGIN_CONTINUE
}

public ZaladujDane(id)
{
new name[48]
get_user_name(id,name,47)
new vaultkey[64],vaultdata[128]
formatex(vaultkey,63,"%s-unlock",name)

if(nvault_get(plik_vault,vaultkey,vaultdata,127)) {

new out[26][3];
explode(vaultdata,'#',out,26,3)


zloto[id] = str_to_num(out[1])
for(new i = 2 ; i<26;i++)
{
new liczymy;
liczymy=i-1;
odblokowane[id][liczymy] = str_to_num(out[i])
}

}

return PLUGIN_CONTINUE
}
stock explode(const string[],const character,output[][],const maxs,const maxlen){
new iDo = 0;
new len = strlen(string);
new oLen = 0;
do
{
oLen += (1+copyc(output[iDo++],maxlen,string[oLen],character))
}
while(oLen < len && iDo < maxs)
}




Spróbuj tak pozmienialem nieco zapis i odczyt


#454690 [ROZWIĄZANE] Sprawdzanie broni gracza.

Napisane przez Jak się nazwać w 02.09.2012 11:23

http://amxx.pl/dokum...et-user-weapons
  • +
  • -
  • 1


#454204 Minus bez przyczyny

Napisane przez Ojciec Dyrektor w 31.08.2012 23:45

"co wolno wojewodzie to nie Tobie smrodzie" to tak na powitanie ^^
a wracając do tematu, minus może dać każdy mod jak ma kaprys. Mam kaprys dać Ci minusa za twój pierwszy post? mam i widzisz jego skutki :)
My jesteśmy tu od pilnowania porządku, owszem czasami do pomocy komuś, ale porządek i moderacja to nasze zadanie priorytetowe.

Będę pisał do skutku

a wiesz, że z nami nie wygrasz? nie chcę, żebyście myśleli że jestem cwaniak czy coś, ale taka prawda. chcesz wojny z nami? naprawdę tego chcesz? nieradziłbym :) jak hiroshima wypuści nas z klatki, to rozszarpiemy Cię na amen ^D^

uznasz, że masz za dużo minusów i nie spodobają Ci się twoje warny. Założysz multi - ale wspaniała ekipa JR, Benio & Ojciec sprawdzi zgłoszenie ze zgłoszonym IP i dostaniesz bana :> a wierz mi, że ja tylko czekam na takich delikwentów.

Reasumując: aby wyjść na plus, wrzuć na wstrzymanie.
1. Oddychaj głęboko
2. przeczytaj regulamin
3. oddychaj głęboko
4. przeczytaj regulamin
5. odpowiedz w temacie, byleby to było sensowne.

Nie pisz zbędnych tematów, takich jak ten, bo ilość minusów na twoim koncie wzrośnie w mgnieniu oka :)

Temat uważam za rozwiązany, idę ogarniać dzieci neo z MK :<

Hmm, a to ciekawe!
Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 4


#454062 Zapis/Odczyt nvault tablicy

Napisane przez Jak się nazwać w 31.08.2012 18:26

Kod od CheQ jest dobry za wyjątkiem tego:
'# '
cudzysłowem jednoznakowym (czy jak to się zwie) określamy char(znak) a to jest ciąg znaków czyli string (spacja i płotek) tak więc zamień
'# ' na "# "
ale i tak nie będzie działać bo jeżeli kożystasz z zapisu K!11r to tam nie ma spacji więc ostateczny działający kod wygląda tak:

public ZaladujDane(id)
{
new name[48]
new vaultkey[64],vaultdata[128]
formatex(vaultkey,63,"%s-unlock",name)

if(nvault_get(plik_vault,vaultkey,vaultdata,127)) {

new out[26][3];
explode(vaultdata,'#',out,25,3)

for(new i = 1 ; i<25;i++)
tablica[id][i] = str_to_num(out[i]))

}

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 2


#454055 Zapis/Odczyt nvault tablicy

Napisane przez K!113r w 31.08.2012 18:08

można i bez Dark'owego explode

new iOperacje[10][32]
replace_all(vaultdata, charsmax(vaultdata), "#", " ");
parse(vaultdata, iOperacje[0], 31, iOperacje[1], 31, iOperacje[2], 31, iOperacje[3], 31, iOperacje[4], 31, iOperacje[5], 31, iOperacje[6], 31, iOperacje[7], 31, iOperacje[8], 31, iOperacje[9], 31)

for(new i;i<10;i++)
{
odblokowanie[id][i] = str_to_num(iOperacje[i])
}


pisane na szybko, ale powinno działać.
  • +
  • -
  • 1


#453871 Zapis/Odczyt nvault tablicy

Napisane przez dasiek w 31.08.2012 10:21

jeśli ilość elementów tablicy jest taka sama to oddziel ją Darkowskim Explode http://amxx.pl/topic/43223-explode/ z vaultdata do tablicy odblokowane (dodając str_to_num)
  • +
  • -
  • 1


#453877 Zapis/Odczyt nvault tablicy

Napisane przez dasiek w 31.08.2012 10:53

jak masz rekord np

23#44#9#1#4#

to jak chcesz szybko zapisać poszczególne wartości do tablicy to zrób to tak.
new out[5][3];
explode(vaultdata,'# ',out,5,3)
for(new i = 0 ; i<5;i++)
       tablica[id][i] = str_to_num(out[i])

  • +
  • -
  • 1


#453703 Zapis/Odczyt nvault tablicy

Napisane przez K!113r w 30.08.2012 20:13

@PaTrIcKx

Po co pw, ktoś potem będzie szukał rozwiązania i niepotrzebny temat, przy wczytywaniu zamieniasz "#" na " " przy użyciu replace_all, a potem dzielisz to sobie przy użyciu parse, ot cała filozofia.
  • +
  • -
  • 1


#453679 Zapis/Odczyt nvault tablicy

Napisane przez K!113r w 30.08.2012 19:33

Zawsze możesz użyć pętli i funkcji add xD
  • +
  • -
  • 1


#453720 Zapis/Odczyt nvault tablicy

Napisane przez K!113r w 30.08.2012 20:49


formatex(vaultdata, 127, "%d", odblkowane[id][1])
//i teraz pętla
for(new i=2; i < rozmiartablicy; i++)
{
add(vaultdata, 127, "#%d", odblokowanie[id][i])
}

coś koło tego :D
  • +
  • -
  • 1