Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Asehov - zdjęcie

Asehov

Rejestracja: 05.01.2024
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: dziś, 00:06
-----

Moje tematy

prośba poprawienie pluginy

10.09.2024 22:16

Witam, mógłby ktoś poprawić mi ten plugin aby działał prawidłowo? Aktualnie jest problem typu wybieram 1 pozycje z menu - powinno wysyłać na say /skiny i otwierać menu z skinami, jednak wysyła komendę /daj, każdy punkt w menu odpowiada nie za to za co powinien, mógłby mi to ktoś poprawić, próbowałem i nie mogę ogarnąć.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "Komendy Serwerowe"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "xxxxxxxx"

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	register_clcmd("say /komendy","open_menu");
	register_clcmd("say_team komendy","open_menu");
}
public open_menu(id)
{
	new menu = menu_create("\w[ \rKomendy \rSerwera \w] \w» \yby \rDD2.pl Rakietka","cmd");
	menu_additem(menu,"\w» \y/skiny \w» Tutaj mozesz zarzadzac swoimi skinami do broni","1",0);
	menu_additem(menu,"\w» \y/skrzynie \w» Lista posiadanych skrzynek","2",1);
	menu_additem(menu,"\w» \y/klucze \w» Lista posiadanych kluczy","3",2);
	menu_additem(menu,"\w» \y/rynek \w» Rynek skinow/skrzyn/kluczy","4",3);
	menu_additem(menu,"\w» \y/wymiana \w» Menu wymian miedzy graczami","5",4);
	menu_additem(menu,"\w» \y/daj \w» Przekazywanie itemow","6",5);
	menu_additem(menu,"\w» \y/hud \w» Zarzadzanie hud","7",6);
	menu_additem(menu,"\w» \y/rangi \w» Spis rang serwera","8",7);
	menu_additem(menu,"\w» \y/konto \w» Zarzadzanie kontem","9",8);
	menu_additem(menu,"\w» \y/menu \w» Menu serwera","10",9);
	
	menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);
	menu_display(id,menu,0);
}
public cmd(id, key, menu)
{ 	
	if(key == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new data[6], iName[64];
	new access, callback;
	
	menu_item_getinfo(menu, key, access, data,5, iName, 63, callback);
	
	new key = str_to_num(data);
	
	switch(key)
	{
		case 0:	client_cmd(id,"say /skiny");	
		case 1:	client_cmd(id,"say /skrzynie");
		case 2:	client_cmd(id,"say /klucze");
		case 3:	client_cmd(id,"say /rynek");
		case 4:	client_cmd(id,"say /wymiana");
		case 5:	client_cmd(id,"say /daj");
		case 6: client_cmd(id,"say /hud");
		case 7: client_cmd(id,"say /rangi");
		case 8: client_cmd(id,"say /konto");
		case 9: client_cmd(id,"say /menu");
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

yapb boty jako gracze

02.09.2024 20:50

Hej,  yb_show_latency mam ustawione na 2 aby boty miały fake ping mimo to cs wykrywa je jako boty i nie pokazuje na liście serwerów zapełnienia slotów, tak samo gt pokazuje je jako bot, nie jako normalnego gracza. Jak ustawić aby boty traktowane były jako gracze? Aby liczyły się na liście zapełnienia w cs'ie i gt nie wykrywało ich jako boty

[ROZWIĄZANE] Problem RoundSound

30.08.2024 00:24

Witam mam problem z roundsound.amxx dla steam roundsoundy działają dobrze. Dla nosteam działa jeden z 30..... Wyświetla się nazwa na say danego rs'a ale nie gra on.... męczę się z tym od 1,5h i nie mogę nic wymyśleć, problem pojawił się po zmianie rs'ów, całkowita reinstalacja pluginu nie pomaga. Błędów i logów brak

csgo mod v2 ozone problem

30.06.2024 14:13

Witam chciałem wgrać na serwer csgo mod'a v2 od ozone, z tego tematu:

https://amxx.pl/topi...od-v2-by-ozone/

Ściągnąłem paczke która jest w opisie czyli to:X8OiQJG.png

 

Wypakowałem grałem na serwer i wszysko się wgrało, podpiąłem baze danych ale przy uruchamianiu serwera w konsoli pisze tak:

 

L 06/30/2024 - 14:55:10: -------- Mapchange to de_dust2 --------
L 06/30/2024 - 14:55:10: [AMXX] Plugin file open error (plugin "csgo_core.amxx")
L 06/30/2024 - 14:55:10: [AMXX] Plugin file open error (plugin "csgo_clans.amxx")
L 06/30/2024 - 14:55:10: [AMXX] Plugin file open error (plugin "csgo_accounts.amxx")
L 06/30/2024 - 14:55:10: [AMXX] Plugin file open error (plugin "csgo_nades.amxx")
L 06/30/2024 - 14:55:10: [AMXX] Plugin file open error (plugin "csgo_vip_svip.amxx")
L 06/30/2024 - 14:55:10: [AMXX] Plugin file open error (plugin "csgo_server_menu.amxx")
L 06/30/2024 - 14:55:10: [AMXX] Plugin file open error (plugin "csgo_transfer.amxx")
L 06/30/2024 - 14:55:10: [AMXX] Plugin file open error (plugin "csgo_operations.amxx")
L 06/30/2024 - 14:55:10: [AMXX] Plugin file open error (plugin "csgo_molotov.amxx")
L 06/30/2024 - 14:55:10: [AMXX] Plugin file open error (plugin "csgo_smoke.amxx")
L 06/30/2024 - 14:55:10: [AMXX] Plugin file open error (plugin "csgo_zeus.amxx")
L 06/30/2024 - 14:55:10: [AMXX] Plugin file open error (plugin "csgo_runboost.amxx")
L 06/30/2024 - 14:55:10: [AMXX] Plugin file open error (plugin "csgo_inspect.amxx")
L 06/30/2024 - 14:55:10: [AMXX] Plugin file open error (plugin "csgo_buymenu.amxx")
L 06/30/2024 - 14:55:10: [AMXX] Plugin file open error (plugin "csgo_ranks.amxx")
L 06/30/2024 - 14:55:10: [AMXX] Plugin file open error (plugin "csgo_assist_revenge.amxx")
L 06/30/2024 - 14:55:10: [AMXX] Plugin file open error (plugin "csgo_stattrak.amxx")
L 06/30/2024 - 14:55:10: [AMXX] Plugin file open error (plugin "csgo_no_distractions.amxx")
L 06/30/2024 - 14:55:10: [AMXX] Plugin file open error (plugin "csgo_physics.amxx")

 

No ale co dziwne to w tej paczce którą trzeba było pobrać to nie ma tych pluginów :/ co i jak mam zrobić?

YaPB boty - problem z dołączeniem do gry

27.02.2024 20:59

Witam posiadam na serwerze plugin YaPB boty. Plugin działa jak należy natomiast pojawia się problem z dołączeniem do teamu to znaczy.

 

Mam ustawioną liczbę botów na 9 -> wchodzi 1 gracz -> wywala bota -> taki efekt chciałem osiągnąć natomiast w momencie gdy liczba graczy osiągnie 9 to następni gracze mogą się połączyć z serwerem ale zostają na specta, nie mogą wejść do żadnej drużyny.... ktoś miał taki problem i może ustawić cvary w taki sposób aby:

 

- było 9 botów

- gdy gracz wchodzi - wychodzi bot

- gdy gracz wychodzi - wchodzi bot

- gdy jest 9 graczy aby dalej można było dołączać i grać (to co nie działa u mnie teraz)

 

Podsyłam .cfg 

//
// @package: YaPB
// @version: 4.3
// @author: YaPB Project
// @filename: yapb.cfg
// 
// YaPB main configuration file. Can be executed via "exec" command.
//

//
// Enables or disables useful messages about bot states. Not required for end users.
// ---
// Default: "0", Min: "0", Max: "4"
// 
yb_debug "0"

//
// Forces all alive bots to build path and go to the specified here graph node.
// ---
// Default: "-1", Min: "-1", Max: "2048"
// 
yb_debug_goal "-1"

//
// Specifies the percent of bots, that can follow leader on each round start.
// ---
// Default: "20", Min: "0", Max: "100"
// 
yb_user_follow_percent "20"

//
// Specifies how many bots can follow a single user.
// ---
// Default: "1", Min: "0", Max: "8"
// 
yb_user_max_followers "1"

//
// If enabled, all bots will be forced only the knife, skipping weapon buying routines.
// ---
// Default: "0", Min: "0", Max: "1"
// 
yb_jasonmode "0"

//
// Allows bots to use radio or chattter.
//  Allowed values: '0', '1', '2'.
//  If '0', radio and chatter is disabled.
//  If '1', only radio allowed.
//  If '2' chatter and radio allowed.
// ---
// Default: "2", Min: "0", Max: "2"
// 
yb_radio_mode "0"

//
// Specifies whether bots able to use team economics, like do not buy any weapons for whole team to keep money for better guns.
// ---
// Default: "1", Min: "0", Max: "1"
// 
yb_economics_rounds "1"

//
// Specifies whether bots able to use 'shift' if they thinks that enemy is near.
// ---
// Default: "1", Min: "0", Max: "1"
// 
yb_walking_allowed "1"

//
// Allows or disallows bots to camp. Doesn't affects bomb/hostage defending tasks.
// ---
// Default: "1", Min: "0", Max: "1"
// 
yb_camping_allowed "0"

//
// Lower bound of time from which time for camping is calculated
// ---
// Default: "15.0", Min: "5.0", Max: "90.0"
// 
yb_camping_time_min "15.0"

//
// Upper bound of time until which time for camping is calculated
// ---
// Default: "45.0", Min: "15.0", Max: "120.0"
// 
yb_camping_time_max "45.0"

//
// Allows or disallows bots to take revenge of teamkillers / team attacks.
// ---
// Default: "1", Min: "0", Max: "1"
// 
yb_tkpunish "1"

//
// If enabled, the bots think function is disabled, so bots will not move anywhere from their spawn spots.
// ---
// Default: "0", Min: "0", Max: "1"
// 
yb_freeze_bots "0"

//
// Allows or disallows the use of spray paints.
// ---
// Default: "1", Min: "0", Max: "1"
// 
yb_spraypaints "1"

//
// Allows or disallows bots weapon buying routines.
// ---
// Default: "1", Min: "0", Max: "1"
// 
yb_botbuy "1"

//
// Allows bots to destroy breakables around him, even without touching with them.
// ---
// Default: "1", Min: "0", Max: "1"
// 
yb_destroy_breakables_around "0"

//
// The radius on which bot searches world for new objects, items, and weapons.
// ---
// Default: "450.0", Min: "64.0", Max: "1024.0"
// 
yb_object_pickup_radius "450.0"

//
// Specifies the paths for the bot chatter sound files.
// ---
// Default: "sound/radio/bot"
// 
yb_chatter_path "sound/radio/bot"

//
// Specifies semicolon separated list of weapons that are not allowed to buy / pickup.
// ---
// Default: ""
// 
yb_restricted_weapons ""

//
// Allows or disallows bots to attack monsters.
// ---
// Default: "0", Min: "0", Max: "1"
// 
yb_attack_monsters "0"

//
// Allows or disallows bots to pickup custom items.
// ---
// Default: "0", Min: "0", Max: "1"
// 
yb_pickup_custom_items "0"

//
// Allows or disallows bots to do map objectives, i.e. plant/defuse bombs, and saves hostages.
// ---
// Default: "0", Min: "0", Max: "1"
// 
yb_ignore_objectives "0"

//
// Allows or disallows the ability for random knife attacks when bot is rushing and no enemy is nearby.
// ---
// Default: "1", Min: "0", Max: "1"
// 
yb_random_knife_attacks "1"

//
// Enables or disables bots chat functionality.
// ---
// Default: "1", Min: "0", Max: "1"
// 
yb_chat "0"

//
// Bot chances to send random dead chat when killed.
// ---
// Default: "30", Min: "0", Max: "100"
// 
yb_chat_percent "30"

//
// Specifies whether bots able to fire at enemies behind the wall, if they hearing or suspecting them.
// ---
// Default: "2", Min: "0", Max: "2"
// 
yb_shoots_thru_walls "0"

//
// Enables or disables searching world for enemies.
// ---
// Default: "0", Min: "0", Max: "1"
// 
yb_ignore_enemies "0"

//
// Enables or disables checking enemy rendering flags. Useful for some mods.
// ---
// Default: "0", Min: "0", Max: "1"
// 
yb_check_enemy_rendering "0"

//
// Enables or disables checking enemy invincibility. Useful for some mods.
// ---
// Default: "0", Min: "0", Max: "1"
// 
yb_check_enemy_invincibility "0"

//
// Enables or disables bot ability to stab the enemy with knife if bot is in good condition.
// ---
// Default: "1", Min: "0", Max: "1"
// 
yb_stab_close_enemies "1"

//
// Binds specified key for opening bots menu.
// ---
// Default: "="
// 
yb_bind_menu_key "="

//
// Specifies comma separated list of bot cvars, that will not be overriten by config on changelevel.
// ---
// Default: "yb_quota,yb_autovacate"
// 
yb_ignore_cvars_on_changelevel "yb_quota,yb_autovacate"

//
// Enables or disables display menu text, when players asks for menu. Useful only for Android.
// ---
// Default: "1", Min: "0", Max: "1"
// 
yb_display_menu_text "1"

//
// The value (password) for the setinfo key, if user sets correct password, he's gains access to bot commands and menus.
// ---
// Default: ""
// 
yb_password ""

//
// The name of setinfo key used to store password to bot commands and menus.
// ---
// Default: "_ybpw"
// 
yb_password_key "_ybpw"

//
// Enables or disables CSDM / FFA mode for bots.
//  Allowed values: '0', '1', '2', '3'.
//  If '0', CSDM / FFA mode is auto-detected.
//  If '1', CSDM mode is enabled, but FFA is disabled.
//  If '2', CSDM and FFA mode is enabled.
//  If '3', CSDM and FFA mode is disabled.
// ---
// Default: "0", Min: "0", Max: "3"
// 
yb_csdm_mode "0"

//
// Specifies whether bot should not 'fix' camp directions of camp waypoints when loading old PWF format.
// ---
// Default: "1", Min: "0", Max: "1"
// 
yb_graph_fixcamp "1"

//
// Specifies the URL from bots will be able to download graph in case of missing local one. Set to empty, if no downloads needed.
// ---
// Default: "yapb.jeefo.net"
// 
yb_graph_url "yapb.jeefo.net"

//
// Kick bots to automatically make room for human players.
// ---
// Default: "1", Min: "0", Max: "1"
// 
yb_autovacate "0"

//
// Specifies the number bots to be added to the game.
// ---
// Default: "9", Min: "0", Max: "32"
// 
yb_quota "15"

//
// Specifies the type of quota.
//  Allowed values: 'normal', 'fill', and 'match'.
//  If 'fill', the server will adjust bots to keep N players in the game, where N is yb_quota.
//  If 'match', the server will maintain a 1:N ratio of humans to bots, where N is yb_quota_match.
// ---
// Default: "normal"
// 
yb_quota_mode "match"

//
// Number of players to match if yb_quota_mode set to 'match'
// ---
// Default: "0", Min: "0", Max: "32"
// 
yb_quota_match "32"

//
// Specifies how many times per second bot code will run.
// ---
// Default: "26.0", Min: "24.0", Max: "90.0"
// 
yb_think_fps "26.0"

//
// Specifies amount of time in seconds when bots will be killed if no humans left alive.
// ---
// Default: "0.0", Min: "0.0", Max: "90.0"
// 
yb_autokill_delay "0.0"

//
// Specifies whether bots should join server, only when at least one human player in game.
// ---
// Default: "0", Min: "0", Max: "1"
// 
yb_join_after_player "0"

//
// Forces all bots to join team specified here.
// ---
// Default: "any"
// 
yb_join_team "any"

//
// Specifies after how many seconds bots should start to join the game after the changelevel.
// ---
// Default: "5.0", Min: "0.0", Max: "30.0"
// 
yb_join_delay "5.0"

//
// All the bot names will be prefixed with string specified with this cvar.
// ---
// Default: ""
// 
yb_name_prefix ""

//
// All bots difficulty level. Changing at runtime will affect already created bots.
// ---
// Default: "4", Min: "0", Max: "4"
// 
yb_difficulty "1"

//
// Lower bound of random difficulty on bot creation. Only affects newly created bots. -1 means yb_difficulty only used.
// ---
// Default: "-1", Min: "-1", Max: "4"
// 
yb_difficulty_min "-1"

//
// Upper bound of random difficulty on bot creation. Only affects newly created bots. -1 means yb_difficulty only used.
// ---
// Default: "-1", Min: "-1", Max: "4"
// 
yb_difficulty_max "-1"

//
// Enables each bot balances own difficulty based kd-ratio of team.
// ---
// Default: "0", Min: "0", Max: "1"
// 
yb_difficulty_auto "0"

//
// Enables or disables displaying bot avatars in front of their names in scoreboard. Note, that is currently you can see only avatars of your steam friends.
// ---
// Default: "1", Min: "0", Max: "1"
// 
yb_show_avatars "1"

//
// Enables latency display in scoreboard.
//  Allowed values: '0', '1', '2'.
//  If '0', there is nothing displayed.
//  If '1', there is a 'BOT' is displayed.
//  If '2' fake ping is displayed.
// ---
// Default: "2", Min: "0", Max: "2"
// 
yb_show_latency "2"

//
// Allows to save bot names upon changelevel, so bot names will be the same after a map change
// ---
// Default: "1", Min: "0", Max: "1"
// 
yb_save_bots_names "1"

//
// Specifies the bots wanted skin for Terrorist team.
// ---
// Default: "0", Min: "0", Max: "5"
// 
yb_botskin_t "0"

//
// Specifies the bots wanted skin for CT team.
// ---
// Default: "0", Min: "0", Max: "5"
// 
yb_botskin_ct "0"

//
// Lower bound for base bot ping shown in scoreboard upon creation.
// ---
// Default: "7", Min: "0", Max: "100"
// 
yb_ping_base_min "7"

//
// Upper bound for base bot ping shown in scoreboard upon creation.
// ---
// Default: "34", Min: "0", Max: "100"
// 
yb_ping_base_max "15"
//
// Specifies the language for bot messages and menus.
// ---
// Default: "en"
// 
yb_language "en"

//
// Enables or disables extra hard difficulty for bots.
// ---
// Default: "0", Min: "0", Max: "1"
// 
yb_whose_your_daddy "0"

//
// Selects the heuristic function mode. For debug purposes only.
// ---
// Default: "4", Min: "0", Max: "4"
// 
yb_path_heuristic_mode "4"

//
// Lower bound of danger factor that used to add additional danger to path based on practice.
// ---
// Default: "200", Min: "100", Max: "2400"
// 
yb_path_danger_factor_min "200"

//
// Upper bound of danger factor that used to add additional danger to path based on practice.
// ---
// Default: "400", Min: "200", Max: "4800"
// 
yb_path_danger_factor_max "400"

//
// Enables or disables showing welcome message to host entity on game start.
// ---
// Default: "1", Min: "0", Max: "1"
// 
yb_display_welcome_text "0"

//
// Enables or disables fake server queries response, that shows bots as real players in server browser.
// ---
// Default: "0", Min: "0", Max: "1"
// 
yb_enable_query_hook "1"