Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

BatonMix - zdjęcie

BatonMix

Rejestracja: 03.05.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.05.2010 21:50
-----

#132096 Cod Mod

Napisane przez QTM. Peyote w 05.05.2010 17:50

BatonMix, co dokładnie się dzieje?

musisz zmienić:
client_print(id, print_console, "Podales nieprawidlowy numer przedmiotu."
na:
client_print(id, print_console, "Podales nieprawidlowy numer przedmiotu.")

  • +
  • -
  • 1


#132642 Cod Mod

Napisane przez Daimyo w 06.05.2010 20:47

Baton to trrzeba tak:


register_concmd("cod_item", "itemgiv", ADMIN_KICK, "<name> <item>");


i na koncu dopisz

public itemgiv(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3))
return PLUGIN_HANDLED;

new arg1[33];
new arg2[6];
read_argv(1, arg1, 32);
read_argv(2, arg2, 5);
new gracz = cmd_target(id, arg1);
new przedmiot = str_to_num(arg2)-1;

if(przedmiot < 1 || przedmiot > sizeof nazwy_przedmiotow-1)
{
client_print(id, print_console, "Podales nieprawidlowy numer przedmiotu.")
return PLUGIN_HANDLED;
}

DajPrzedmiot(gracz, przedmiot);
return PLUGIN_HANDLED;
}




tak jak mowil screeam w register byla KOMANDA a na dole KOMENDA
  • +
  • -
  • 1


#132428 Call of Duty: MW Mod - Beta

Napisane przez QTM. Peyote w 06.05.2010 13:39

Niezbyt wiem co naprawiać bo u mnie serwer 32 sloty i często większość zajęta jeszcze ani razu się tak nie stało.
  • +
  • -
  • 2


#131898 Cod Mod

Napisane przez QTM. Peyote w 05.05.2010 07:06

Na końcu pluginu dodajesz:
public KomandaDajPrzedmiot(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3))
return PLUGIN_HANDLED;

new arg1[33];
new arg2[6];
read_argv(1, arg1, 32);
read_argv(2, arg2, 5);
new gracz = cmd_target(id, arg1);
new przedmiot = str_to_num(arg2)-1;

if(przedmiot < 1 || przedmiot > sizeof nazwy_przedmiotow-1)
{
client_print(id, print_console, "Podales nieprawidlowy numer przedmiotu.";
return PLUGIN_HANDLED;
}

DajPrzedmiot(gracz, przedmiot);
return PLUGIN_HANDLED;
}

W plugin_init dodajesz:
register_concmd("cod_giveitem", "KomendaDajPrzedmiot", ADMIN_KICK, "<nick> <item>")


Przedmioty dajesz za pomocą komendy:
cod_giveitem nick numerprzedmiotu
np.
cod_giveitem Baton 5

  • +
  • -
  • 1


#129512 Call of Duty: MW Mod - Beta

Napisane przez QTM. Peyote w 28.04.2010 23:08

Dołączona grafika
Mamy 10 klas(9 zwykłych i 1 premium) do wyboru, każda z nich ma inne bronie oraz umiejętności.
Dołączona grafika
say /reset - resetuje statystyki gracza
say /klasa - otwiera menu wyboru klasy
say /klasy - otwiera menu z opisami klas
say /wyrzuc - wyrzuca przedmiot
say /przedmiot - pokazuje informacje o przedmiocie
Dołączona grafika
cod_killxp - ustala ilość doświadczenia za zabójstwo
cod_bombxp - ustala ilość doświadczenia za podlozenie/rozbrojenie bomby
Dołączona grafika
Hamsandwich
Fakemeta
Engine
Fun
Nvault
Cstrike
Dołączona grafika
Klasa premium dostępna jest po dodaniu flagi "T"

Aby włączyć obsługę botów należy znaleźć linię:
//#define BOTY

i zmienić na:
#define BOTY

Zabezpieczenie konieczne, ponieważ tą metodą na localhost uznaje gracza za bota, a amxx'owe is_user_bot(id) nie wykrywa wszystkich botów.

Dołączona grafika
Standardowa

FAQ CodMod

CoD mod pytanie - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
[Problem] CoD MoD, gdy sięskradamy słychać kroki - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
CoD - Tracimy przedmiot gdy nas zabiją - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Cal of duty odblokowanie klasy Rambo dla All - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
CoD MoD - Kilka pytan - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Sklep W CoD od Peyote - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

UPDATE 0.7.4 02 maj 2010 - 22:46

  • Naprawione ustawianie kątów rakiet.
  • Od teraz w menu obok klasy widzimy swój poziom.
  • Poprawione Multi-Skoki.
  • Poprawione opisy klas.
  • Obrońca otrzymał odporność na miny.

UPDATE 0.7.9 04 maj 2010 - 18:43

  • Cztery nowe przedmioty.
  • Dodana obsługa botów.
  • Dodana blokada doświadczenia za bombe, kiedy na serwerze jest 1 osoba.
  • Kosmetyczne poprawki

UPDATE 0.7.93 05 maj 2010 - 20:15

  • Drobne poprawki ułatwiające edytowanie moda.

To nie jest przerobione diablo.
Załączony plik  QTM_CodMod.rar   349,36 KB  13856 Ilość pobrań

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 126


#131717 Cod Mod

Napisane przez QTM. Peyote w 04.05.2010 16:36

Szukasz:
case 9:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3);
ZmienUbranie(id, 0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}

usuwasz:
give_item(id, "weapon_hegrenade");

Szukasz:
case 10:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 8);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}

usuwasz:
give_item(id, "weapon_hegrenade");

Szukasz:
case 13:
{
give_item(id, "weapon_awp");
}

i zmieniasz na:
case 13:
{
if(klasa_gracza[id] == Snajper)
give_item(id, "weapon_awp");
else
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}

  • +
  • -
  • 2