musisz zmienić:
client_print(id, print_console, "Podales nieprawidlowy numer przedmiotu."na:
client_print(id, print_console, "Podales nieprawidlowy numer przedmiotu.")
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
BatonMix nie posiada znajomych
Napisane przez QTM. Peyote
w 05.05.2010 17:50
Napisane przez Daimyo
w 06.05.2010 20:47
Napisane przez QTM. Peyote
w 06.05.2010 13:39
Napisane przez QTM. Peyote
w 05.05.2010 07:06
public KomandaDajPrzedmiot(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg1[33];
new arg2[6];
read_argv(1, arg1, 32);
read_argv(2, arg2, 5);
new gracz = cmd_target(id, arg1);
new przedmiot = str_to_num(arg2)-1;
if(przedmiot < 1 || przedmiot > sizeof nazwy_przedmiotow-1)
{
client_print(id, print_console, "Podales nieprawidlowy numer przedmiotu.";
return PLUGIN_HANDLED;
}
DajPrzedmiot(gracz, przedmiot);
return PLUGIN_HANDLED;
}
register_concmd("cod_giveitem", "KomendaDajPrzedmiot", ADMIN_KICK, "<nick> <item>")
cod_giveitem nick numerprzedmiotunp.
cod_giveitem Baton 5
Napisane przez QTM. Peyote
w 28.04.2010 23:08
Mamy 10 klas(9 zwykłych i 1 premium) do wyboru, każda z nich ma inne bronie oraz umiejętności.
say /reset - resetuje statystyki gracza say /klasa - otwiera menu wyboru klasy say /klasy - otwiera menu z opisami klas say /wyrzuc - wyrzuca przedmiot say /przedmiot - pokazuje informacje o przedmiocie
cod_killxp - ustala ilość doświadczenia za zabójstwo cod_bombxp - ustala ilość doświadczenia za podlozenie/rozbrojenie bomby
Hamsandwich Fakemeta Engine Fun Nvault Cstrike
Klasa premium dostępna jest po dodaniu flagi "T"
//#define BOTY
#define BOTY
Standardowa
Napisane przez QTM. Peyote
w 04.05.2010 16:36
case 9:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3);
ZmienUbranie(id, 0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
case 10:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 8);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
case 13:
{
give_item(id, "weapon_awp");
}
case 13:
{
if(klasa_gracza[id] == Snajper)
give_item(id, "weapon_awp");
else
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}