Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
SoLiD
Rejestracja: 03.05.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.08.2012 19:22





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 253
- Odwiedzin: 7 739
- Tytuł: Wszechwidzący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
Kontakt
Narzędzia użytkownika
#170220 Pluginy
Napisane przez SoLiD
w 11.09.2010 17:55
#153453 Sony Vegas Studio
Napisane przez SoLiD
w 21.07.2010 20:08
#152959 Parę pytań :D
Napisane przez SoLiD
w 19.07.2010 21:25

1. Znacie jakiś DOBRY poradnik do PS CS4 dla początkujących(by nauczyło też kilka trudniejszych funkcji)?
2. Jak ogarnąć iPlusa by chodził tak jak powinien (przy maxymalnej szybkości powinien iść minimum 1 mb a chodzi 50kb/s)
3. Chciałbym coś zrobić w php tylko na tym się kompletnie nie znam. Wiem że to podobne do pisania pluginów tylko jak się nie zna co co robi to tak jest :[
4. Chciałbym się coś dowiedzieć o Aeq ESL, jak się używa itp.
5. Jak se kupię serwer pod stronę na niceshot to jak potem połączyć ją z domeną na proserwer?
Z góry dzięki

W oftopie można się pytać o wszystko oprócz tematyki forum, a tu tylko pkt 4 nawiązuje.
#139187 10 klasa
Napisane przez SoLiD
w 27.05.2010 20:11
case 8:
{
player_class[id] = Hajter
player_b_vampire[id] = 10
client_cmd(id, "sound/levelupcaster.wav")
}
case 9:
{
player_class[id] = Drakula
player_b_vampire[id] = 18
change_health(id,12+2*player_intelligence[id],id, "")
client_cmd(id, "sound/levelupcaster.wav")
}
Na to jeśli Heiter ma być dla flagi b:
case 8:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_
{
player_class[id] = Hajter
player_b_vampire[id] = 10
client_cmd(id, "sound/levelupcaster.wav")
}
}
case 9:
{
player_class[id] = Drakula
player_b_vampire[id] = 18
change_health(id,12+2*player_intelligence[id],id, "")
client_cmd(id, "sound/levelupcaster.wav")
}
Na to jak drakula:
case 8:
{
player_class[id] = Hajter
player_b_vampire[id] = 10
client_cmd(id, "sound/levelupcaster.wav")
}
case 9:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_
{
player_class[id] = Drakula
player_b_vampire[id] = 18
change_health(id,12+2*player_intelligence[id],id, "")
client_cmd(id, "sound/levelupcaster.wav")
}
}
Załączone pliki
-
Nowy Archiwum WinRAR-a (ZIP) (2).zip 248,51 KB 99 Ilość pobrań
#138146 Czar na nożu+przybliżenie
Napisane przez SoLiD
w 24.05.2010 15:51
To coś... Ja mam cały taki:
public client_PreThink ( id )
{
new button2 = get_user_button(id);
if(flashlight[id] && flashbattery[id] && (get_cvar_num("flashlight_custom")) && (player_class[id] == Czarownik)) {
new num1, num2, num3
num1=random_num(0,2)
num2=random_num(-1,1)
num3=random_num(-1,1)
flashlight_r+=1+num1
if (flashlight_r>250) flashlight_r-=245
flashlight_g+=1+num2
if (flashlight_g>250) flashlight_g-=245
flashlight_b+=-1+num3
if (flashlight_b<5) flashlight_b+=240
new origin[3];
get_user_origin(id,origin,3);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
write_byte(27); // TE_DLIGHT
write_coord(origin[0]); // X
write_coord(origin[1]); // Y
write_coord(origin[2]); // Z
write_byte(get_cvar_num("flashlight_radius")); // radius
write_byte(flashlight_r); // R
write_byte(flashlight_g); // G
write_byte(flashlight_b); // B
write_byte(1); // life
write_byte(get_cvar_num("flashlight_decay")); // decay rate
message_end();
new index1, bodypart1
get_user_aiming(id,index1,bodypart1)
if ((get_user_team(id)!=get_user_team(index1)) && (index1!=0))
{
if ((index1!=54) && (is_user_connected(index1))) set_user_rendering(index1,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
remove_task(TASK_FLASH_LIGHT+index1);
set_task(7.5, "un_rander",TASK_FLASH_LIGHT+index1)
//set_task(15.0,"un_rander",TASK_NAME,index1)
}
}
//Before freeze_ended check
if (((player_b_silent[id] > 0) || (player_class[id] == Assassin)) && is_user_alive(id))
entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)
new Float:vect[3]
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,vect)
new Float: sped= floatsqroot(vect[0]*vect[0]+vect[1]*vect[1]+vect[2]*vect[2])
if((get_user_maxspeed(id)*5)>(sped*9))
entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)
//bow model
if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id]==Kusznik){
bow[id]++
button[id] = 1;
command_bow(id)
}
if ((!(button2 & IN_RELOAD)) && on_knife[id] && button[id]==1) button[id]=0
//
if (!freeze_ended)
return PLUGIN_CONTINUE
if (earthstomp[id] != 0 && is_user_alive(id))
{
static Float:fallVelocity;
pev(id,pev_flFallVelocity,fallVelocity);
if(fallVelocity) falling[id] = true
else falling[id] = false;
}
if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)
if (player_b_blink[id] > 0) Prethink_Blink(id)
if (player_b_usingwind[id] == 1) Prethink_usingwind(id)
if (player_b_oldsen[id] > 0) Prethink_confuseme(id)
if (player_b_froglegs[id] > 0) Prethink_froglegs(id)
//USE Button actives USEMAGIC
if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Czarownik && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Czarownik && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Uzdrowiciel && invisible_cast[id]==0)
{
if(casting[id]==1 && halflife_time()>cast_end[id])
{
message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id )
write_byte( 0 )
write_byte( 0 )
message_end()
casting[id]=0
call_cast(id)
}
else if(casting[id]==0)
{
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/25.0)
if(player_class[id] == Skrytobojca) time_delay*=2.0
else if(player_class[id] == Czarownik)
{
time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/25.0))
}
else if(player_class[id] == Assassin) time_delay*=2.0
else if(player_class[id] == Cichociemny) time_delay*=1.4
cast_end[id]=halflife_time()+time_delay
new bar_delay = floatround(time_delay,floatround_ceil)
casting[id]=1
message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id )
write_byte( bar_delay )
write_byte( 0 )
message_end()
}
}
else
{
if(casting[id]==1)
{
message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id )
write_byte( 0 )
write_byte( 0 )
message_end()
}
casting[id]=0
}
if (pev(id,pev_button) & IN_USE && !casting[id])
Use_Spell(id)
if(player_class[id]==Skrytobojca && (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD)) command_knife(id)
else if (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD && on_knife[id] && max_knife[id]>0) command_knife(id)
///////////////////// BOW /////////////////////////
if(player_class[id]==Kusznik)
{
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
if(bow[id] == 1)
{
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
{
bowdelay[id] = get_gametime()
command_arrow(id)
}
entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
}
// nade
if(g_GrenadeTrap[id] && button2 & IN_ATTACK2)
{
switch(weapon)
{
case CSW_HEGRENADE, CSW_FLASHBANG, CSW_SMOKEGRENADE:
{
if((g_PreThinkDelay[id] + 0.28) < get_gametime())
{
switch(g_TrapMode[id])
{
case 0: g_TrapMode[id] = 1
case 1: g_TrapMode[id] = 0
}
client_print(id, print_center, "Grenade Trap %s", g_TrapMode[id] ? "[ON]" : "[OFF]")
g_PreThinkDelay[id] = get_gametime()
}
}
default: g_TrapMode[id] = 0
}
}
}
new weapon1 = get_user_weapon(id)
if (button2 & IN_ATTACK2 && player_class[id]==ZoxoM && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2))
{
if(weapon1 !=CSW_KNIFE && weapon1!= CSW_AWP && weapon1!= CSW_SCOUT && weapon1!= CSW_AUG && weapon1!= CSW_G3SG1 && weapon1!= CSW_SG552 && weapon1!= CSW_USP && weapon1!= CSW_GALIL && weapon1!= CSW_GLOCK18 && weapon1!= CSW_FAMAS)
{
if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
}
}
///////////////////////////////////////////////////
return PLUGIN_CONTINUE
}
#137674 Jak dodać niewidzialnosc innej klasie?
Napisane przez SoLiD
w 22.05.2010 23:07
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
{
new render=255
if (player_class[id] == Wampir)
{
player_b_inv[id] = 55
}
if (player_class[id] == Ninja)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 13
if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}
Może tak?
#137238 Menu
Napisane przez SoLiD
w 21.05.2010 22:53
Sory posta nie widziałem...
Były 2 błędy można powiedzieć... Jeden w początkowym menu a drugi w formacie text2 w którym źle pisałeś i nawiasy źle wstawiłeś...
Załączone pliki
-
Kurde UCZYĆ SIĘ!.zip 257,43 KB 67 Ilość pobrań
#137222 Jak dodać klasę by działała 2 strona? [TUTEK]
Napisane przez SoLiD
w 21.05.2010 22:11

1. Robimy 2 stronę dla 1 klasy
* Szukamy:
#define TASKID_SETUSER 13312
Pod dopisujemy:
#define KeysKlasy (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<9) // Keys: 1230
* Szukamy:
register_menucmd(register_menuid("Nowe Itemy"), 1023, "nowe_itemy")
Dodajemy pod:
register_menucmd(register_menuid("Klasy"), KeysKlasy, "PressedKlasy")
* Szukamy i podmieniamy całe
public select_class(id,lx[])
Na:
public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[10]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,9)
new text[512]
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)
asked_klass[id]=0
format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")
for(new i=0;i<8;i++) //Tego masz nigdy nie zmieniać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text)
show_menu(id, keys, text)
}
* Dodajemy w:
select_class_menu(id, key)
Za pierwszym "{" :
new lx[9]
* Pod standardowym:
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
Dajemy:
case 8:{
ShowKlasy(id,lx)
}
* Pod całą funkcją!!!:
public select_class_menu
Dodajemy:
public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. klasa1 Level :%i^n^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")
}
public PressedKlasy(id, key) {
new lx[9]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0: {
//Zobacz spoiler niżej!!!
}
case 9: { // 0
select_class(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
PRZESTRZEGAJ TO CO PISAŁEM BO INACZEJ MOŻE COŚ NIE WYPALIĆ!
2. Dodawanie klas do 2 menu
* Znajdź:
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter }
new Race[9][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca" }
new race_heal[9] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120 }
Zmień na:
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter, NazwaKlasy }
new Race[10][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "NazwaKlasy" }
new race_heal[10] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120, 200 }//HP na start
* Znajdź:
new player_class_lvl[33][9]
new player_class_lvl_save[33]
new player_ :xP:_old[33]
new database_user_created[33]
new srv_avg[9] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1}
Zmień na:
new player_class_lvl[33][10]
new player_class_lvl_save[33]
new player_ :xP:_old[33]
new database_user_created[33]
new srv_avg[10] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1,1}
* Znajdź:
register_cvar("diablo_classes", "abcdefgh")
Zmień na:
register_cvar("diablo_classes", "abcdefghi")
* Znajdź:
case 0: {
//Zobacz spoiler niżej!!!
}
Zmień na:
case 0: {
player_class[id] = NazwaKlasy
//Jakiś bonus jak chcesz
}
* Znajdź
case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
Zmień na:
case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
case NazwaKlasy:
{
//Bonusy pod nożem klasy
}
*Znajdź:
new flags[10]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,9)
Zmień na:
new flags[11]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,10)
Pamiętaj po każdym dodaniu klasy dodawaj 1 do liczb
*Znajdź KAŻDE!:
new lx[9]
Zmień na:
new lx[10]
Po każdym dodaniu innych klas dodawaj 1
*Znajdź KAŻDE!:
for(new i=1;i<9;i++)
for(new i=1;i<10;i++)
Po każdym dodaniu innych klas dodawaj 1
PAMIĘTAJ! TAM GDZIE JEST DODANA/ZMIENIONA LICZBA/LITERA MUSISZ TEŻ DODAĆ/ZMIENIĆ PODCZAS DODAWANIA NOWEJ KLASY! (jak dodajesz t w odpowiedzniej kolejności)
Jeśli popełniłem jakiś błąd napisz

#136532 Dobry Hostin pod Baze danych klas
Napisane przez SoLiD
w 19.05.2010 16:38
#136495 Co jest źle?
Napisane przez SoLiD
w 19.05.2010 14:50
#136493 [Poradnik] Jak zatrzymać klasę na danej mapie?
Napisane przez SoLiD
w 19.05.2010 14:45

Więc zaczynam

1. Dla danej mapy:
* Wchodzimy w taką linijkę:
cstrike/addons/amxmodx/configsA następnie tworzymy w tym katalogu "configs" folder o nazwie maps
* Wchodzimy w taką linijkę:
cstrike/addons/amxmodx/configs/mapsA następnie tworzymy w nim nazwa_mapy.cfg
* Otwieramy nasz plik "nazwa_mapy.cfg" i piszemy w nim (zależne czy dodawałeś, zmieniałeś nazwy klas):
diablo_classes "abcdefgh" ; a Mag ; b Paladyb ; c Mnich ; d Zabójca ; e Barbarzyńca ; f Nekromanta ; g Ninja ; h Hunter/ŁowcaI zapisujemy...
* KONIEC

2. Dla typu mapy (np de_):
* Wchodzimy w taką linijkę:
cstrike/addons/amxmodx/configsA następnie tworzymy w tym katalogu "configs" folder o nazwie maps
* Wchodzimy w taką linijkę:
cstrike/addons/amxmodx/configs/mapsA następnie tworzymy w nim prefix_xxx.cfg
* Otwieramy nasz plik "prefix_xxx.cfg" i piszemy w nim (zależne czy dodawałeś, zmieniałeś nazwy klas):
diablo_classes "abcdefgh" ; a Mag ; b Paladyb ; c Mnich ; d Zabójca ; e Barbarzyńca ; f Nekromanta ; g Ninja ; h Hunter/ŁowcaI zapisujemy...
Legenda:
xxx - Zmień na dany prefix, oto standardowe prefixy do użycia: cs, de, fy, aim, awp
PAMIĘTAJ! Tam gdzie "xxx" nie wstawiasz na końcu prefixu: "_"
* KONIEC

#136379 Uzywanie Ladowania ciagle
Napisane przez SoLiD
w 18.05.2010 20:47
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: SoLiD
- Regulamin