Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Co jest źle?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 LeOn

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 19.05.2010 11:55

Mam problem jeden z forumowiczów zrobił mi 2strnę do menu klas na 2 stronę jest jedna klasa i wróć jak dodaje nową klasę to nie pojawia się menu biorę klawisz 9 i nic się nie dzieje

public ShowKlasy(id,lx[])
{
	new text2[512]
	asked_klass[id]=0
	
	format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. Mefisto^tLevel :%i^n^n2. Diablo^tLevel :%i^n^n9.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9])
	show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")
}

public PressedKlasy(id, key)
{
	new lx[10]
	g_haskit[id] = 0
	switch (key)
	{
		case 0:
		{
			player_class[id] = Mefisto
		}
		case 1:
		{
			player_class[id] = Diablo
		}
		case 8:
		{
			select_class(id,lx)
		}
	}
	LoadXP(id, player_class[id])
	CurWeapon(id)
	give_knife(id)
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

Logi:
L 05/19/2010 - 13:42:18: [AMXX] Run time error 25: parameter error
L 05/19/2010 - 13:42:18: [AMXX] [0] phpG8sqSK.sma::ShowKlasy (line 4224)
L 05/19/2010 - 13:42:18: [AMXX] [1] phpG8sqSK.sma::select_class_menu (line 4207)

Jak ktoś może to niech zrobi tak by do menu mógł bym sobie dopisać 7 klas czyli jedna jesz dorobić 6 ja sobie nazwy pozmieniam macie też plik sma

Najwidoczniej tu jest błąd:
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. Mefisto^tLevel :%i^n^n2. Diablo^tLevel :%i^n^n9.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9])
	show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")

Będę wdzięczny jak ktoś to zrobi.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 19.05.2010 13:03

Złe keye masz zamieni tak
#define KeysKlasy (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 1230 
#define keyss (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 1234567890

  • +
  • -
  • 0

#3 LeOn

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 19.05.2010 14:10

nie działa albo ja źle robię non stop te same problemy w logach

L 05/19/2010 - 13:42:18: [AMXX] Run time error 25: parameter error
L 05/19/2010 - 13:42:18: [AMXX] [0] phpG8sqSK.sma::ShowKlasy (line 4224)
L 05/19/2010 - 13:42:18: [AMXX] [1] phpG8sqSK.sma::select_class_menu (line 4207)

Jak wiesz to zrób na tym co jest w załączniku
  • +
  • -
  • 0

#4 SoLiD

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:253
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.05.2010 14:15

Zarejestrowałeś menu??
Pokaż plugin_init i select_class, select_class_menu

Użytkownik SoLiD edytował ten post 19.05.2010 14:17

  • +
  • -
  • 0
Force Important Commands [FIC] - http://www.mediafire...18j1kh7txf49o04
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!

#5 LeOn

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 19.05.2010 14:30

Dam jak już dodałem 4 klasy z 1 chodzi dodam nowe i nie ma menu

Mam nadzieje że o to chodzi

public plugin_init()
{
	new map[32]
	get_mapname(map,31)
	new times[64]
	get_time("%m/%d/%Y - %H:%M:%S" ,times,63)
	log_to_file("addons/amxmodx/logs/diablo.log","%s ### MAPA: %s ### ",times,map)
	
	register_cvar("diablo_sql_host","localhost",FCVAR_PROTECTED)
	register_cvar("diablo_sql_user","root",FCVAR_PROTECTED)
	register_cvar("diablo_sql_pass","root",FCVAR_PROTECTED)
	register_cvar("diablo_sql_database","dbmod",FCVAR_PROTECTED)
	
	register_cvar("diablo_sql_table","dbmod_tablet",FCVAR_PROTECTED)
	register_cvar("diablo_sql_save","0",FCVAR_PROTECTED)	// 0 - nick
								// 1 - ip
								// 2 - steam id	
	register_cvar("diablo_classes", "abcdefghijkl")
	// a Mag
	// b Paladyn
	// c Mnich
	// d Zabojca
	// e Barbarzynca
	// f Nekromanta
	// g Ninja
	// h Hunter
	// i Mefisto
	// j Diablo
	// k Izual
	// l LorddeSeis
		
	register_cvar("diablo_avg", "1")

public select_class(id,lx[])
{
	if(is_user_bot(id)) return
	new flags[13]
	get_cvar_string("diablo_classes",flags,13)
	new text[512]
	new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)

	asked_klass[id]=0

	format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")

	for(new i=0;i<8;i++)
	{
		format(text, 511,"%s%s%d. %s  Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
	}
	format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text)
	show_menu(id, keys, text) 
}


public select_class_menu(id, key) 
{ 
	new lx[13]
	g_haskit[id] = 0
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			player_class[id] = Mag			
		}
		case 1: 
		{	
			player_class[id] = Mnich
		}
		case 2: 
		{	
			player_class[id] =  Paladyn
		}
		case 3: 
		{	
			player_class[id] = Zabojca
		}
		case 4: 
		{			
			player_class[id] = Nekromanta
			g_haskit[id] = 1
		}
		case 5: 
		{	
			player_class[id] = Barbarzynca			
		}
		case 6: 
		{	
			player_class[id] = Ninja
		}
		case 7: 
		{	
			player_class[id] = Hunter
			g_GrenadeTrap[id] = 1
		}
		case 8: 
		{	
			ShowKlasy(id,lx)
		}
	}
		
	LoadXP(id, player_class[id])
	CurWeapon(id)
	
	give_knife(id)
	
	return PLUGIN_HANDLED
} 

public ShowKlasy(id,lx[])
{
	new text2[512]
	asked_klass[id]=0
	
	format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. Mefisto^tLevel :%i^n^n2. Diablo^tLevel :%i^n^n3. Izual^tLevel :%i^n^n9.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9])
	show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")
}

public PressedKlasy(id, key)
{
	new lx[13]
	g_haskit[id] = 0
	switch (key)
	{
		case 0:
		{
			player_class[id] = Mefisto
		}
		case 1:
		{
			player_class[id] = Diablo
		}
		case 2:
		{
			player_class[id] = Izual
		}
		case 3:
		{
			player_class[id] = LorddeSeis
		}
		case 8:
		{
			select_class(id,lx)
		}
	}
	LoadXP(id, player_class[id])
	CurWeapon(id)
	give_knife(id)
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0

#6 SoLiD

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:253
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.05.2010 14:37

Całe plugin_init do }

19 maj 2010 - 14:38:
Dodawałeś takie coś:
	register_menucmd(register_menuid("Klasy"), KeysKlasy, "PressedKlasy")

??
  • +
  • -
  • 0
Force Important Commands [FIC] - http://www.mediafire...18j1kh7txf49o04
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!

#7 LeOn

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 19.05.2010 14:43

dodałem

public plugin_init()
{
	new map[32]
	get_mapname(map,31)
	new times[64]
	get_time("%m/%d/%Y - %H:%M:%S" ,times,63)
	log_to_file("addons/amxmodx/logs/diablo.log","%s ### MAPA: %s ### ",times,map)
	
	register_cvar("diablo_sql_host","localhost",FCVAR_PROTECTED)
	register_cvar("diablo_sql_user","root",FCVAR_PROTECTED)
	register_cvar("diablo_sql_pass","root",FCVAR_PROTECTED)
	register_cvar("diablo_sql_database","dbmod",FCVAR_PROTECTED)
	
	register_cvar("diablo_sql_table","dbmod_tablet",FCVAR_PROTECTED)
	register_cvar("diablo_sql_save","0",FCVAR_PROTECTED)	// 0 - nick
								// 1 - ip
								// 2 - steam id	
	register_cvar("diablo_classes", "abcdefghijkl")
	// a Mag
	// b Paladyn
	// c Mnich
	// d Zabojca
	// e Barbarzynca
	// f Nekromanta
	// g Ninja
	// h Hunter
	// i Mefisto
	// j Diablo
	// k Izual
	// l LorddeSeis
		
	register_cvar("diablo_avg", "1")	
		
	cvar_revival_time 	= register_cvar("amx_revkit_time", 	"3")
	cvar_revival_health	= register_cvar("amx_revkit_health", 	"25")
	cvar_revival_dis 	= register_cvar("amx_revkit_distance", 	"70.0")
	
	g_msg_bartime	= get_user_msgid("BarTime")
	g_msg_clcorpse	= get_user_msgid("ClCorpse")
	g_msg_screenfade= get_user_msgid("ScreenFade")
	g_msg_statusicon= get_user_msgid("StatusIcon")

	register_message(g_msg_clcorpse, "message_clcorpse")
	
	register_event("HLTV", 		"event_hltv", 	"a", "1=0", "2=0")
	
	register_forward(FM_Touch, 		"fwd_touch")
	register_forward(FM_EmitSound, 		"fwd_emitsound")
	register_forward(FM_PlayerPostThink, 	"fwd_playerpostthink")

	
	register_plugin("DiabloMod","5.9i PL","Miczu & GuTeK") 
	register_cvar("diablomod_version","5.9i PL",FCVAR_SERVER)
	
	register_cvar("flashlight_custom","1");
	register_cvar("flashlight_drain","1.0");
	register_cvar("flashlight_charge","0.5");
	register_cvar("flashlight_radius","8");
	register_cvar("flashlight_decay","90");
	register_event("Flashlight","event_flashlight","b");
		
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be") 
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe")
	register_event("ScreenFade","det_fade","be","1!0","2!0","7!0")
	register_event("DeathMsg","DeathMsg","ade") 
	register_event("Damage", "Damage", "b", "2!0")
	register_event("SendAudio","freeze_over","b","2=%!MRAD_GO","2=%!MRAD_MOVEOUT","2=%!MRAD_LETSGO","2=%!MRAD_LOCKNLOAD")
	register_event("SendAudio","freeze_begin","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw") 
	
	register_event("SendAudio", "award_defuse", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF")  	
	register_event("BarTime", "bomb_defusing", "be", "1=10", "1=5")
	
	register_logevent("award_plant", 3, "2=Planted_The_Bomb");	
	register_event("StatusIcon", "got_bomb", "be", "1=1", "1=2", "2=c4")
		
	register_event("TextMsg", "award_hostageALL", "a", "2&#All_Hostages_R" ); 
	register_event("TextMsg","host_killed","b","2&#Killed_Hostage") 
	register_event("SendAudio","eventGrenade","bc","2=%!MRAD_FIREINHOLE")
	register_event("TextMsg", "freeze_begin", "a", "2=#Game_will_restart_in")
	register_clcmd("say drop","dropitem") 
	register_clcmd("say /drop","dropitem") 
	register_clcmd("say /przedmiot","iteminfo")
	register_clcmd("say /item","iteminfo")
	register_clcmd("say /noweitemy","show_menu_item")
	register_clcmd("say /itemy","show_menu_item")
	register_clcmd("przedmiot","iteminfo")
	register_clcmd("/przedmiot","iteminfo")
	register_clcmd("say /przedmiot","iteminfo")
	register_clcmd("say /Pomoc","helpme") 
	register_clcmd("say /zmianaklasy","changerace")
	register_clcmd("say /speed","speed")
	
	register_clcmd("say klasa","changerace")
        register_clcmd("say /gracze","cmd_who")		
	register_clcmd("klasa","changerace")
	register_clcmd("say /klasa","changerace")
	register_clcmd("say /klasy","show_menu_klasy")
	register_clcmd("say /klasa","changerace")
	register_clcmd("say klasa","changerace")
	register_clcmd("say /czary", "showskills")
	register_clcmd("say czary", "showskills")
	register_clcmd("say /menu","showmenu") 
	register_clcmd("menu","showmenu")
	register_clcmd("say /komendy","komendy")
	register_clcmd("pomoc","helpme") 
	register_clcmd("say /rune","buyrune") 
	register_clcmd("/rune","buyrune") 
	register_clcmd("rune","buyrune") 	
	register_clcmd("/czary","showskills")
	register_clcmd("/czary","showskills")
	register_clcmd("say /czary","showskills")
	register_clcmd("say /czary","showskills")
	register_clcmd("say /savexp","savexpcom")
	//register_clcmd("say /loadxp","LoadXP")
	register_clcmd("say /reset","reset_skill")
	register_clcmd("reset","reset_skill")	 
	register_clcmd("/reset","reset_skill")
		
	register_clcmd("mod","mod_info")
	register_menucmd(register_menuid("Wybierz Staty"), 1023, "skill_menu")
	register_menucmd(register_menuid("info klas"), 1023, "klasy")
	register_menucmd(register_menuid("Opcje"), 1023, "option_menu")
	register_menucmd(register_menuid("Wybierz Klase"), 1023, "select_class_menu")
	register_menucmd(register_menuid("Sklep z runami"), 1023, "select_rune_menu")
	register_menucmd(register_menuid("Nowe Itemy"), 1023, "nowe_itemy")
	register_menucmd(register_menuid("Klasy"), KeysKlasy, "PressedKlasy")
	gmsgDeathMsg = get_user_msgid("DeathMsg")
	gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText")
	gmsgBartimer = get_user_msgid("BarTime") 
	gmsgScoreInfo = get_user_msgid("ScoreInfo") 
	register_cvar("diablo_dmg_exp","20",0)
	register_cvar("diablo_xpbonus","5",0)
	register_cvar("diablo_xpbonus2","100",0)
	register_cvar("diablo_durability","10",0) 
	register_cvar("SaveXP", "1")
	set_msg_block ( gmsgDeathMsg, BLOCK_SET ) 
	set_task(5.0, "Timed_Healing", 0, "", 0, "b")
	set_task(1.0, "Timed_Ghost_Check", 0, "", 0, "b")
	set_task(0.8, "UpdateHUD",0,"",0,"b")
	register_think("PlayerCamera","Think_PlayerCamera");
	register_think("PowerUp","Think_PowerUp")
	register_think("Effect_Rot","Effect_Rot_Think")
	register_logevent("RoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
	register_clcmd("fullupdate","fullupdate")
	register_clcmd("amx_dajitem",   "giveitem", ADMIN_IMMUNITY, "Uzycie: amx_giveitem 'NICK' 'NrITEMU'")
	register_clcmd("amx_dajexp",  "giveexp", ADMIN_IMMUNITY,"Uzycie: amx_giveexp 'NICK' 'ILOSC'")
	
	register_forward(FM_WriteString, "FW_WriteString")
	register_think("Effect_Ignite_Totem", "Effect_Ignite_Totem_Think")
	register_think("Effect_Ignite", "Effect_Ignite_Think")
	register_think("Effect_Slow","Effect_Slow_Think")
	register_think("Effect_Timedflag","Effect_Timedflag_Think")
	register_think("Effect_MShield","Effect_MShield_Think")
	register_think("Effect_Teamshield","Effect_Teamshield_Think")
	register_think("Effect_Healing_Totem","Effect_Healing_Totem_Think")
	register_forward(FM_AddToFullPack, "client_AddToFullPack")
	register_event("SendAudio","freeze_over1","b","2=%!MRAD_GO","2=%!MRAD_MOVEOUT","2=%!MRAD_LETSGO","2=%!MRAD_LOCKNLOAD")
	register_event("SendAudio","freeze_begin1","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
		
	register_cvar("diablo_dir", "addons/amxmodx/diablo/")
	
	get_cvar_string("diablo_dir",Basepath,127)
	
	register_event("Health", "Health", "be", "1!255")
	register_cvar("diablo_show_health","1")
	gmsgHealth = get_user_msgid("Health") 
	//noze
	
	register_touch("throwing_knife", "player", "touchKnife")
	register_touch("throwing_knife", "worldspawn",		"touchWorld")
	register_touch("throwing_knife", "func_wall",		"touchWorld")
	register_touch("throwing_knife", "func_door",		"touchWorld")
	register_touch("throwing_knife", "func_door_rotating",	"touchWorld")
	register_touch("throwing_knife", "func_wall_toggle",	"touchWorld")
	register_touch("throwing_knife", "dbmod_shild",		"touchWorld")
	
	register_touch("throwing_knife", "func_breakable",	"touchbreakable")
	register_touch("func_breakable", "throwing_knife",	"touchbreakable")
	
	register_cvar("diablo_knife","20")
	register_cvar("diablo_knife_speed","1000")
	
	register_touch("xbow_arrow", "player", 			"toucharrow")
	register_touch("xbow_arrow", "worldspawn",		"touchWorld2")
	register_touch("xbow_arrow", "func_wall",		"touchWorld2")
	register_touch("xbow_arrow", "func_door",		"touchWorld2")
	register_touch("xbow_arrow", "func_door_rotating",	"touchWorld2")
	register_touch("xbow_arrow", "func_wall_toggle",	"touchWorld2")
	register_touch("xbow_arrow", "dbmod_shild",		"touchWorld2")
	
	register_touch("xbow_arrow", "func_breakable",		"touchbreakable")
	register_touch("func_breakable", "xbow_arrow",		"touchbreakable")
	
	register_cvar("diablo_arrow","120.0")
	register_cvar("diablo_arrow_multi","2.0")
	register_cvar("diablo_arrow_speed","1500")
	
	register_cvar("diablo_klass_delay","2.5")
	
	//Koniec noze
	
	register_think("grenade", "think_Grenade")
	register_think("think_bot", "think_Bot")
	_create_ThinkBot()
	
	register_forward(FM_TraceLine,"fw_traceline");
	
	return PLUGIN_CONTINUE  
}

  • +
  • -
  • 0

#8 SoLiD

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:253
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.05.2010 14:50

Emm... Napisz do mnie na gg jeśli oczywiście chcesz by ktoś widział twój diablomod (nie martw się nie rozpowszechnię go po necie...)
GG: 12158059
  • +
  • -
  • 1
Force Important Commands [FIC] - http://www.mediafire...18j1kh7txf49o04
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!

#9 LeOn

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 19.05.2010 15:45

Dzięki SoLiD.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych