Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Hkn - zdjęcie

Hkn

Rejestracja: 25.04.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.04.2011 19:57
-----

#138047 NOZ

Napisane przez Veeq w 23.05.2010 22:33

Hmm... To coś żle zrobiłeśbo mi elegancko działa. Spróbuj tak zrobić :

Pod :
                                        if (HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))
                                        {
                                                new owner = find_owner_by_euser(id,"Effect_Teamshield")
                                                new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
                                                if (is_user_alive(owner))
                                                {
                                                        change_health(attacker_id,-damage,owner,weaponname)                             
                                                        change_health(id,damage/2,0,"")
                                                }
                                        }

wklej

if (player_class[ attacker_id ] == TWOJA_KLASA && is_user_alive(id))
        client_cmd(id, "weapon_knife")

Ja tak zrobiłem i elegancko działa ;P + 4 you GOQ


#137854 NOZ

Napisane przez Vertricus w 23.05.2010 15:31

w public Damage(id)


if (player_class[ attacker_id ] == TWOJA_KLASA && is_user_alive(id))
client_cmd(id, "weapon_knife")


Można też się inaczej pobawić ale to chyba najprostsze rozwiązanie ;d
  • +
  • -
  • 2


#132077 Hp

Napisane przez jakowskiuki w 05.05.2010 17:20

Tu sie zmienia :]

new race_heal[XX] = { 100,125,150,125,140,155,115,170,145 }

  • +
  • -
  • 1


#128414 2 Menu

Napisane przez KariiO w 25.04.2010 12:27

Łap
klasa1,klasa2,klasa3,klasa4,klasa5 to te 5 klas które musisz sobie edytować zaznaczam że wszystkie mają po 1 hp ^^

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1