Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

KevinMagic - zdjęcie

KevinMagic

Rejestracja: 22.04.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.04.2012 15:07
-----

#381104 Problem z /wyscig, /winners itp. DEATHRUN

Napisane przez KevinMagic w 15.03.2012 15:30

mam ten sam problem, jak go naprawic..?
Wszystko napisałem zgodnie z instalacją tego pluginu, dobre dane dałęm do sql.cfg, rowniez dodalem natyw do managera dr, i dalej nie pyka.
Po dopisaniu debug w plugins.ini, wyskoczyly takie same errory w logach.
Pomoze ktos ?
  • +
  • -
  • 1


#220601 Podmianka Modeli Dla Teamów

Napisane przez KevinMagic w 01.03.2011 16:53

Źle robisz..
Modele daj do models/player
czyli masz np models/player/nikita_ct/nikita_ct.mdl i modlels/player/nikita_tt/nikita_tt.mdl

wtedy to wygląda tak :
case Nikita:
		{
			give_item(id, "weapon_mac10");
			give_item(id, "weapon_m4a1");
			give_item(id, "weapon_elites");
			give_item(id, "weapon_flashbang");
			give_item(id, "weapon_flashbang");
			ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
			 switch(get_user_team(id))
		{
			case 1: 
			{
				cs_set_user_model(id, nikita); 
			}
			case 2:
			{
				cs_set_user_model(id, nikita_tt);  
			}
		}
		}
	}

  • +
  • -
  • 1


#164942 Podwójny skok na CoD

Napisane przez KevinMagic w 28.08.2010 15:04

Szukasz
public CmdStart(id, uc_handle)
i znajdujesz takie cos
		else if(flags & FL_ONGROUND)
		{	
			ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
			if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
				ilosc_skokow_gracza[id]++;
			if(klasa_gracza[id] == Rambo)
				ilosc_skokow_gracza[id]++;
		}
	}
Jesli chcesz dodac jakas klase z podwojnym skokiem dopisujesz do if(klasa_gracza[id] == Rambo) :
			if(klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] = NazwaKlasy)
				ilosc_skokow_gracza[id]++;
powinno dzialac.
  • +
  • -
  • 3