Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

wojtu1 - zdjęcie

wojtu1

Rejestracja: 08.05.2023
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.06.2024 17:23
-----

Moje tematy

[ROZWIĄZANE] Problem z niewidzialnością

16.05.2024 23:51

Witam, napotkałem ostatnio problem z którym nie potrafie sobie poradzić.
Problem polega na tym, ze posiadam klase która na nozu ma widocznosc 210/255 i w momencie gdy dostaje ona perk Kamuflaz, Pelerynka, Peleryna kucacza priorytetowo jest brana niewidzialnosc z klasy, a chcialbym zeby bylo odwrotnie. Zasada dzialania o ktora mi chodzi, to taka ze w momencie gdy gracz otrzymuje perk ktory obniza mu widocznosc, ma ona być brana priorytetowo bezwzględu na wartosci renderingu klasy. Podsyłam SMA klasy i kamuflazu.

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM), zmniejszona widoczność na nożu (210/255)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;
	
public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}

public client_PreThink(id)
{
		if(!ma_klase[id])
				return;
			  
		if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)

				set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 210);
		else
				set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new const perk_name[] = "Kamuflaz";
new const perk_desc[] = "Twoja widocznosc spada do LW";

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 50, 100);
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, wartosc);
	
public cod_perk_disabled(id)
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);