Udalo mi sie to zrobić,
public client_PreThink(id)
{
if (!ma_klase[id])
return;
new perk;
new perk_name[32];
new bool:ma_perk = false;
perk = cod_get_user_perk(id);
cod_get_perk_name(perk, perk_name, sizeof(perk_name));
if (perk != 0)
{
ma_perk = true;
}
if (ma_perk && equal(perk_name, "Kamuflaz", 32))
{
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 75);
}
else if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 210);
}
else
{
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
w SMA klasy w client_PreThink dodalem pobieranie ID oraz nazwy perku, troche pobawilem sie z debugowaniem i działa poprawnie. Jeszcze raz wielkie dzięki za nakierowanie, mozna zamknąć.


Dodatki SourceMod




Moja zawartość
Mężczyzna

