Wiesz ja nie miałem okazji sprawdzać tego pod tym kątem. Problem z pewnością zostanie rozwiązany jakos w przyszłości. Jak na razie 0.9.330 jest najlepszą wersją.
Dproto 0.9.330 można pobrać tutaj: http://cs.rin.ru/for...hp?f=29&t=55986
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
Napisane przez `Sernik
w 23.10.2013 14:16
Wiesz ja nie miałem okazji sprawdzać tego pod tym kątem. Problem z pewnością zostanie rozwiązany jakos w przyszłości. Jak na razie 0.9.330 jest najlepszą wersją.
Dproto 0.9.330 można pobrać tutaj: http://cs.rin.ru/for...hp?f=29&t=55986
Napisane przez Firxenowsky
w 16.01.2011 17:48
public eventGrenade(id)
{
new id = read_data(1)
if (player_b_grenade[id] > 0 || player_b_smokehit[id] > 0)
{
set_task(0.1, "makeGlow", id)
}
}
public makeGlow(id)
{
new grenade
new greModel[100]
grenade = get_grenade(id)
if( grenade )
{
entity_get_string(grenade, EV_SZ_model, greModel, 99)
if(equali(greModel, "models/w_hegrenade.mdl" ) && player_b_grenade[id] > 0 )
set_rendering(grenade, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderNormal, 255)
if(equali(greModel, "models/w_smokegrenade.mdl" ) && player_b_smokehit[id] > 0 )
{
set_rendering(grenade, kRenderFxGlowShell, 0,255,255, kRenderNormal, 255)
}
}
}
Napisane przez Firxenowsky
w 16.01.2011 10:49
new invisible_cast[33]
c_grenade[33]
count_jumps(i)
if(player_class[i] == Mag)
c_grenade[i] = 5
else
c_grenade[i] = 0
public add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
{
if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0) //Fireshield check
{
new roll = random_num(1,player_b_grenade[attacker_id])
if (roll == 1)
{
UTIL_Kill(attacker_id,id, "weapon_hegrenade")
}
}
}
public add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
{
if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0) //Fireshield check
{
new roll = random_num(1,player_b_grenade[attacker_id])
if (roll == 1)
{
UTIL_Kill(attacker_id,id, "weapon_hegrenade")
}
}
if (c_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0) //Fireshield check
{
new roll = random_num(1,c_grenade[attacker_id])
if (roll == 1)
{
UTIL_Kill(attacker_id,id, "weapon_hegrenade")
}
}
}
Napisane przez Adminek AMXX.PL
w 08.01.2008 18:28
Treść regulaminu może ulegać zmianom.
Napisane przez Milek
w 07.07.2010 16:20
Napisane przez KariiO
w 25.06.2010 17:03
#include <csx>Dodaj:
#include <colorchat>Znajdź:
BoostRing(id)Zmień na:
BoostRing(id)
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN,"^x01Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])Do kompilowania lokalnego bd. potrzebne jeszcze colochat.incelse if(player_class[id] == Zabojca) time_delay*=2.0Dodaj Pod:
else if(player_class[id] == TwojaKlasa) time_delay*=x.xw miejsce x.x wpisz jaką chcesz szybkość ładowania na nożu dla danej klasy.



Moja zawartość