Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

patryk1345 - zdjęcie

patryk1345

Rejestracja: 12.04.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.02.2014 11:49
*****

#579881 dproto [0.9.391] - Aktualizacja 6027

Napisane przez `Sernik w 23.10.2013 14:16

Wiesz ja nie miałem okazji sprawdzać tego pod tym kątem. Problem z pewnością zostanie rozwiązany jakos w przyszłości. Jak na razie 0.9.330 jest najlepszą wersją.

 

 

Dproto 0.9.330 można pobrać tutaj: http://cs.rin.ru/for...hp?f=29&t=55986


  • +
  • -
  • 1


#206443 Wbudowane moce klas

Napisane przez Firxenowsky w 16.01.2011 17:48

poczekaj jeszcze do granatu:

public eventGrenade(id)
{
new id = read_data(1)
if (player_b_grenade[id] > 0 || player_b_smokehit[id] > 0)
{
set_task(0.1, "makeGlow", id)
}
}

public makeGlow(id)
{
new grenade
new greModel[100]
grenade = get_grenade(id)

if( grenade )
{
entity_get_string(grenade, EV_SZ_model, greModel, 99)

if(equali(greModel, "models/w_hegrenade.mdl" ) && player_b_grenade[id] > 0 )
set_rendering(grenade, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderNormal, 255)

if(equali(greModel, "models/w_smokegrenade.mdl" ) && player_b_smokehit[id] > 0 )
{
set_rendering(grenade, kRenderFxGlowShell, 0,255,255, kRenderNormal, 255)
}
}
}

tutaj sie dodaje to co ma byc dookola;p
  • +
  • -
  • 1


#206325 Wbudowane moce klas

Napisane przez Firxenowsky w 16.01.2011 10:49

Nową zmienną przykład:
znajdz:

new invisible_cast[33]

dopisz pod:

c_grenade[33]

w Public roundstart
np nad

count_jumps(i)

dopisz

if(player_class[i] == Mag)
c_grenade[i] = 5
else
c_grenade[i] = 0

znajdz

public add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
{
if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0) //Fireshield check
{
new roll = random_num(1,player_b_grenade[attacker_id])
if (roll == 1)
{
UTIL_Kill(attacker_id,id, "weapon_hegrenade")
}
}
}

zmien na

public add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
{
if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0) //Fireshield check
{
new roll = random_num(1,player_b_grenade[attacker_id])
if (roll == 1)
{
UTIL_Kill(attacker_id,id, "weapon_hegrenade")
}
}
if (c_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0) //Fireshield check
{
new roll = random_num(1,c_grenade[attacker_id])
if (roll == 1)
{
UTIL_Kill(attacker_id,id, "weapon_hegrenade")
}
}
}

jakby coś nie działało to pisz bo pisałem na szybko.
  • +
  • -
  • 1


#4 Regulamin Forum

Napisane przez Adminek AMXX.PL w 08.01.2008 18:28

Regulamin forum AMXX.pl

I. Zasady ogólne:
  • Za złamanie danego punktu regulaminu zostaniesz ukarany ostrzeżeniem lub banem.
  • Pisanie o tematach rasistowskich / pornograficznych jest ZABRONIONE.
  • W każdym miejscu forum obowiązuje zakaz zamieszczania treści, o których autor wie, że są nieprawdziwe i/lub zniesławiające, obraźliwe, wulgarne, nienawistne, obsceniczne, bluźniercze, pornograficzne, naruszające prywatność lub inne treści niezgodne z prawem.
  • Osoby posiadające kilka kont (tzn. multikonta) mogą zostać ukarane banem na IP (zwłaszcza jak same sobie odpowiadają lub dodają reputację).
    • Jeśli posiadasz rodzeństwo, innych domowników, którzy chcą mieć niezależnie swoje konto a korzystacie z jednego komputera - Koniecznie powiadom o tym administrację. Żadne tłumaczenie się po banie nie będzie brane pod uwagę!
  • Nick użytkownika nie może być wulgarny, obrażający oraz posiadać adresów do stron (nie tyczy się firm).
  • Profil użytkownika (strona "O mnie" itd) ma być jego profilem a nie reklamą (jakiegoś forum, serwera), czy czymś innym nie na temat.
  • Zakaz podawania adresów stron w polu "Lokalizacja" itp.
  • Podawanie adresów IP jest kategorycznie zabronione poza działem do tego wyznaczonym. Tyczy się to również profili użytkowników - jedynym wyjątkiem jest podpis (sygnaturka).
  • Nie wolno reklamować, rozpowszechniać, spamować adresami do stron, forów o tej samej lub podobnej tematyce w formie tematów, postów, profilu.
  • Nazwa wyświetlana użytkownika nie może składać się z samych znaków specjalnych np. kropek, przecinków itp.
II. Pisanie tematów:
  • Zanim założysz nowy temat skorzystaj z opcji szukaj.
  • Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie załóż nowy temat, w odpowiednim dziale.
  • Przed założeniem tematu zapoznaj się z regulaminem obowiązującym w danym dziale.
  • Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
  • Staraj się opisać dokładnie swój problem, pytanie.
  • Nie dubluj swoich tematów w różnych działach.
  • Nie odkopuj starych tematów chyba, że masz do tego przesłanki typu: download nie działa, temat został skopiowany z innego serwisu.
  • Obowiązuje całkowity zakaz publikowania treści (pluginów/aplikacji/kodów źródłowych) modyfikujących pliki graczy (zwłaszcza katalog resource).
  • Absolutny zakaz zamieszczania wszelkich wspomagaczy gry (cheatów, skryptów, etc) - w wyjątkowych okolicznościach grozi banem.
  • Odświeżanie tematów jest dozwolone po 24h od daty napisania ostatniego posta.
    Odświeżać tematy można jednie poprzez przycisk "Podbij ten temat" w widoku tematu.
    Odświeżanie tematów poprzez pisanie postów nic nie wnoszących do tematu (jak "@ref' czy "odświeżam") jest zabronione.
III. Pisząc posty:
  • Pisząc nowego posta staraj się żeby był na temat, nie rób na siłę OFF Topic.
  • Pisząc nowego posta staraj się żeby był czytelny, przejrzysty.
  • Pisząc nowego posta pamiętaj o ortografii, nie używaj zbyt dużo tagów BBCode.
  • Nie umieszczaj linków referencyjnych (reflinków), próśb o wysyłane zaproszeń i innych tego typu rzeczy. Jedynym wyjątkiem jest podpis/sygnatura.
  • Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp.), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.
  • Odpowiadając, wypowiadając się nie wolno przeklinać, obrażać itp. itd.
  • Nie wolno spamować w dowolnej kategorii i podkategorii forum, pisząc i odpowiadając na tematy, skończy sie to banem permanentnym.
  • Upewnij się że tekst/kod który dodajesz nie ma w sobie adresów do konkurencyjnych forów itp. itd.
  • Wszelkie posty typu "za darmo tego nie dostaniesz", etc. będą kasowane, a ich autor zostanie wynagrodzony ujemnymi punktami reputacji lub ostrzeżeniem.
IV. Załączniki:
  • Dodając na forum załącznik upewnij się czy nie ma on reklam ani linków do innego serwisu. Więcej w osobnym temacie: Linki w kodzie pluginu.
  • Maksymalny rozmiar załącznika na forum to 4 MB, większe załączniki umieszczaj na zewnętrznych hostingach, nie dotyczy plików *.sma / *.sp, które trzeba umieszczać bezpośrednio na forum!
  • Dodając załącznik upewnij się czy wybrane rozszerzenie jest dozwolone.
  • Jeżeli plik jest duży zapakuj go do formatu *.rar / *.zip.
  • Udostępnianie plików które mają wirusa kończy się banem na IP.
  • Udostępnianie plików które mają w sobie reklamę serwerów / konkurencyjnych forów w postaci, która może zostać wyświetlona w trakcie rozgrywki na serwerze jest zabronione, wyjątkiem jest alliedmods.net, które nie jest uznawane za konkurencję. Więcej w osobnym temacie: Linki w kodzie pluginu.
  • Całkowity zakaz wrzucania na forum załączników (w tym także podawania linków do serwisów hostujących pliki) w których to znajdują się skompilowane pluginy .amxx/smx przez użytkowników jak i każdą inną grupę na forum. Udostępniamy jedynie kod źródłowy (plik .sma/sp - Pliki te można automatycznie skompilować za pomocą przycisku "Pobierz Plugin", który znajduje się pod dodanym załącznikiem o rozszerzeniu .sma/sp ). Za nieprzestrzeganie tej zasady zostaniesz wynagrodzony ostrzeżeniem a w skrajnych przypadkach nadużyć - banem. Zakaz nie dotyczy działu Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją oraz Gotowe paczki AMXX.
V. Reputacja:
  • Użytkownicy forum mają prawo do pozytywnego oceniania postów (administracja oraz pewne grupy mogą oceniać również negatywnie).
  • Pozytywna reputacja powinna być dana w postach dzięki którym uzyskaliśmy pomoc, zawierających ważne informacje itp. Pomagający użytkownicy nic z tego nie mają, a w ten sposób możesz ich symbolicznie nagrodzić.
  • Rozdawanie pozytywnych pkt. reputacji za posty nie wnoszące nic do tematu, nie pomagające w żaden sposób jest niemile widziane i w przypadku nagminnego nadużywania tej opcji karane.
  • Nagminne rozdawanie negatywnych pkt. reputacji bez żadnego konkretnego powodu, będzie karane ostrzeżeniami.
  • Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.
VI. Raporty:
  • Aby usprawnić pracę na forum do dyspozycji użytkowników został oddany system raportów.
  • Użytkownik ma prawo zgłosić post, prywatną wiadomość, profil lub wydarzenie w kalendarzu.
  • Zgłoszeniom podlegają wszelkie treści niezgodne z regulaminem.
  • Nadmierne składanie niepoważnych raportów może prowadzić do ukarania użytkownika.
VII. Inne:
  • Absolutny zakaz kopiowania treści forum na inne serwisy o podobnej tematyce ( amxx , cs itp. itd. )
  • Absolutny zakaz kopiowania treści inny serwisów na forum AMXX.pl (chyba, że autor wyrazi zgodę).
  • Zakładając konto na forum zezwalasz na przesyłanie reklam, ofert etc. na twoją skrzynkę e-mail.
  • Przestrzegaj zasad Netykiety.
  • Wszelkie oferty i transakcje należy prowadzić poza forum (Komunikator lub inne wiadomości).
    Jedyne oferty mogą być składane przez legalne firmy w dziale: HLDS > Firmy.
VIII. WAŻNE:
  • Wszystkie treści zamieszczone przez użytkowników tj. tematy, posty, załączniki itd stanowią się integralną częścią forum i użytkownik nie może żądać ich usunięcia w przypadku zbanowania lub innych podobnych sytuacji.
  • Forum nie odpowiada prawnie za treści tematów, postów wpisów na sb itp. umieszczone przez użytkownika od dnia, 08.01.2008
Rejestracja na forum oznacza akceptację regulaminu.








Treść regulaminu może ulegać zmianom.




#150062 [Diablo Mod] Diablo 5.9l Nowy

Napisane przez Milek w 07.07.2010 16:20

Tak najlepiej by bylo :) Bo nie wszyscy wiedza ze ta wiercja potrzebuje KONIECZNIE bazy mysQl
  • +
  • -
  • 1


#147087 Kilka Pytan/Problemów

Napisane przez KariiO w 25.06.2010 17:03

1.
Pod:
#include <csx>
Dodaj:
#include <colorchat>
Znajdź:
BoostRing(id)
Zmień na:
BoostRing(id)
        new name[32]
        get_user_name(id, name, 31)
        ColorChat(0, GREEN,"^x01Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])
Do kompilowania lokalnego bd. potrzebne jeszcze colochat.inc
http://www.speedysha...0/colorchat.inc
2.
Znajdź:
else if(player_class[id] == Zabojca) time_delay*=2.0
Dodaj Pod:
else if(player_class[id] == TwojaKlasa) time_delay*=x.x
w miejsce x.x wpisz jaką chcesz szybkość ładowania na nożu dla danej klasy.
3.
Radzę zostawić rannum tak jak jest chyba w wszystkich itemach.
  • +
  • -
  • 1