Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Truposz WWL
Rejestracja: 11.04.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.02.2014 17:57





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 159
- Odwiedzin: 11 323
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: 30 lat
- Urodziny: Lipiec 18, 1994
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Duczki
Kontakt
#236250 Tylko na Flagę "A"
Napisane przez Truposz WWL
w 13.04.2011 11:02
#234255 Tylko na Flagę "A"
Napisane przez Truposz WWL
w 07.04.2011 17:17
#234081 Tylko na Flagę "A"
Napisane przez Truposz WWL
w 06.04.2011 21:19
Załączone pliki
-
zombie_plague_advance_v1-6-1 (1).sma 419,17 KB 62 Ilość pobrań
zombie_plague_advance_v1-6-1 (1).amxx
#233655 Zapis z SiD na nick
Napisane przez Truposz WWL
w 05.04.2011 19:18
Załączone pliki
-
hns_xp.sma 54,21 KB 76 Ilość pobrań
hns_xp.amxx
#233653 Zedytowanie demolitions na 2 dynamity
Napisane przez Truposz WWL
w 05.04.2011 19:11
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Demolitions";
new const opis[] = "Ma dynamit, ktory moze podlozyc raz na runde.";
new const bronie = 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;
new dynamit[33];
new sprite_blast,
sprite_white;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
dynamit[id] = 2;
public cod_class_skill_used(id)
{
if(dynamit[id]==0 || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
static dynamit_gracza[33];
if(is_valid_ent(dynamit_gracza[id]))
{
dynamit[id]--;
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(dynamit_gracza[id], EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 250 );
write_coord( iOrigin[2] + 250 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(dynamit_gracza[id], "player", 250.0 , entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, 95.0, 0.8, dynamit_gracza[id], (1<<24));
}
remove_entity(dynamit_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
dynamit_gracza[id] = create_entity("info_target");
entity_set_string(dynamit_gracza[id], EV_SZ_classname, "dynamite");
entity_set_edict(dynamit_gracza[id], EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(dynamit_gracza[id], origin);
entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_model(dynamit_gracza[id], "models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
entity_set_size(dynamit_gracza[id], Float:{-16.0,-16.0,0.0}, Float:{16.0,16.0,2.0});
drop_to_floor(dynamit_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
{
client_disconnect(id);
dynamit[id] = 2;
}
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "dynamite");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
}
}
public NowaRunda()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "dynamite");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
}
}
#233651 Tylko na Flagę "A"
Napisane przez Truposz WWL
w 05.04.2011 19:05
@UPDATE
Sory nie dodało załącznika
Załączone pliki
-
zombie_plague_advance_v1-6-1.sma 419,17 KB 57 Ilość pobrań
zombie_plague_advance_v1-6-1.amxx
#233065 Dodalem kilka klas i masa błędow
Napisane przez Truposz WWL
w 04.04.2011 05:59
Załączone pliki
-
QTM_CodMod (3).sma 134,9 KB 59 Ilość pobrań
QTM_CodMod (3).amxx
#228552 Sklepik VIPA
Napisane przez Truposz WWL
w 22.03.2011 13:30
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#define PLUGIN "Sklep VIP"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Truposz[WWL]"
#define Koszt_Gravitacja 5000
#define Koszt_Chodzenie 8000
#define Koszt_Ciche 10000
#define Koszt_Hp 5000
#define Koszt_Nie 16000
new menu;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
// Add your code here...
register_clcmd("say /sklep","Wyswietl_menu",ADMIN_USER,"Opis komendy")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "reset", 1);
menu=menu_create("Kup sobie coś!","amenu");
menu_additem(menu, "Gravitacja 5000$");
menu_additem(menu, "Szybkie Chodzenie 8000$");
menu_additem(menu, "Buty Kota(Ciche chodzenie) 10000$");
menu_additem(menu, "20 hp 5000$");
menu_additem(menu, "10s Niewidzialnosci 16000");
}
public Wyswietl_menu(id){
if(get_user_flags(id) & ADMIN_USER)
menu_display(id, menu)
else
client_print(id, print_chat, "Tylko VIP moze korzystac ze sklepu");
}
public amenu(id, menu, item){
switch(item){
case 0:{
new kasa = cs_get_user_money(id);
if(kasa >= Koszt_Gravitacja){
cs_set_user_money(id, kasa - Koszt_Gravitacja)
set_user_gravity (id, 0.62);
menu_destroy(menu)
}
else {
client_print(id, print_chat, "Nie stac cie na to! Oszczedzaj nastepnym razem");
menu_destroy(menu)
}
}
case 1:{
new kasa = cs_get_user_money(id);
if(kasa >= Koszt_Chodzenie){
cs_set_user_money(id, kasa - Koszt_Chodzenie)
set_user_maxspeed(id, 5.0);
menu_destroy(menu)
}
else {
client_print(id, print_chat, "Nie stac cie na to! Oszczedzaj nastepnym razem");
menu_destroy(menu)
}
}
case 2:{
new kasa = cs_get_user_money(id);
if(kasa >= Koszt_Ciche){
cs_set_user_money(id, kasa - Koszt_Ciche)
set_user_footsteps(id,0);
menu_destroy(menu)
}
else {
client_print(id, print_chat, "Nie stac cie na to! Oszczedzaj nastepnym razem");
menu_destroy(menu)
}
}
case 3:{
new kasa = cs_get_user_money(id);
if(kasa >= Koszt_Hp){
cs_set_user_money(id, kasa - Koszt_Hp)
new hp = get_user_health(id)
set_user_health(id, hp + 20);
menu_destroy(menu)
}
else {
client_print(id, print_chat, "Nie stac cie na to! Oszczedzaj nastepnym razem");
menu_destroy(menu)
}
}
case 4:{
new kasa = cs_get_user_money(id);
if(kasa >= Koszt_Nie){
cs_set_user_money(id, kasa - Koszt_Nie)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0);
set_task(10.0, "stop", id, _, _, "a", 1)
menu_destroy(menu)
}
else {
client_print(id, print_chat, "Nie stac cie na to! Oszczedzaj nastepnym razem");
menu_destroy(menu)
}
}
}
}
public stop(id){
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,255);
}
public reset(id){
set_user_gravity (id, 1.0);
set_user_maxspeed(id, 1.0);
}
#228142 Sklepik VIPA
Napisane przez Truposz WWL
w 21.03.2011 14:37
Jaka oferta dla tworcy?
To nie jest dział Zlecenia płatne.
Co do autora to mam kilka pytań:
1.Grawitacja-4000$ (Jaka gravitacja i na ile?)
2.Szybsze chodzenie-8000$ (Jak bardzo szybsze chodzenie i na ile?)
3.Buty kota (ciche chodzenie)-10000$ (Na ile?)
Jak odpowiesz na te pytania to postaram się wieczorem to zrobić
#227372 Tutor C4 Timer
Napisane przez Truposz WWL
w 20.03.2011 00:56










Pliki potrzebne do wyświetlenia tutorów

#226793 Plugin Bunny Hop
Napisane przez Truposz WWL
w 18.03.2011 20:49
#225826 Admin tutor . Czy ktoś może przerobić ?
Napisane przez Truposz WWL
w 15.03.2011 22:28
amx_tutor <G/B/R/Y> <Tekst>Gdzie <G/B/R/Y> oznacza różne kolory. Nie jestem pewny czy działa to doskonale w razie czego pisz.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Tutor Text"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Truposz[WWL]"
#define TUTORIAL 1001
#define TASK_TUT 1111
#define MSOUND "items/nvg_off.wav" /* dźwięk który będzie odtwarzany gdy tutor się ukarze */
enum { RED = 1, BLUE, YELLOW, GREEN } /* 4 typy o których wspominałem */
new const g_TutorPrecache[][] = { "gfx/career/icon_!.tga", "gfx/career/icon_!-bigger.tga", "gfx/career/icon_i.tga", "gfx/career/icon_i-bigger.tga", "gfx/career/icon_skulls.tga", "gfx/career/round_corner_ne.tga", "gfx/career/round_corner_nw.tga", "gfx/career/round_corner_se.tga", "gfx/career/round_corner_sw.tga", "resource/TutorScheme.res", "resource/UI/TutorTextWindow.res" }
/* Pliki które są potrzebne aby tutor wyglądał jak w czero */
new g_MsgTutor
new g_MsgTutClose
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_concmd("amx_tutor", "cmdTsay", ADMIN_CHAT, "<color> <wiadomosc>")
g_MsgTutor = get_user_msgid("TutorText")
g_MsgTutClose = get_user_msgid("TutorClose")
}
public plugin_precache() /* tego chyba nie muszę tłumaczyć */
{
precache_sound(MSOUND)
new i
for(i = 0; i < sizeof g_TutorPrecache; i++)
{
precache_generic(g_TutorPrecache[i])
}
}
/* Tutaj znajdują się ustawienia aby tutor działał */
MakeTutor(id,Text[],Color,Float:Time = 0.0){
if(is_user_connected( id ))
{
if(!id){
message_begin(MSG_ALL,g_MsgTutor)
write_string(Text)
write_byte(0)
write_short(0)
write_short(0)
write_short(1<<Color)
message_end()
}
else
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE,g_MsgTutor,_,id)
write_string(Text)
write_byte(0)
write_short(0)
write_short(0)
write_short(1<<Color)
message_end()
}
}
if(Time != 0.0)
{
if( task_exists( id + TASK_TUT ) )
{
remove_task( id + TASK_TUT )
}
set_task(Time,"RemoveTutor",id + TASK_TUT)
}
}
public RemoveTutor(taskID)
{
new id = taskID - TASK_TUT
if(!id){
message_begin(MSG_ALL,g_MsgTutClose,_,id)
message_end()
}
else
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE,g_MsgTutClose,_,id)
message_end()
}
}
public cmdTsay(id, level, cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 3))
return PLUGIN_HANDLED
new color[16], message[192], name[32], Text[100]
read_args(message, 191)
remove_quotes(message)
parse(message, color, 15)
new length = (strlen(color) + 1)
get_user_name(id, name, 31)
formatex(Text,191,"%s : ^n%s", name, message[length]);
for(new i=1; i<=33; i++){
if(is_user_connected(i))
if(color[0] == 'g')
MakeTutor(i,Text,GREEN,10.0)
else if(color[0] == 'r')
MakeTutor(i,Text,RED,10.0)
else if(color[0] == 'y')
MakeTutor(i,Text,YELLOW,10.0)
else
MakeTutor(i,Text,BLUE,10.0)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
#223404 Darmowe granaty dla tt
Napisane przez Truposz WWL
w 09.03.2011 17:15
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <fun>
#define PLUGIN "Granaty TT"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Truposz[WWL]"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "granaty", 1);
}
public granaty(id){
if(get_user_team(id)==1){
give_item(id,"weapon_hegrenade");
give_item(id,"weapon_flashbang");
give_item(id,"weapon_flashbang");
give_item(id,"weapon_smokegrenade");
ColorChat(id,GREEN,"Dostales darmowe granaty!");
}
}
Załączone pliki
-
granatytt.amxx 4,52 KB 7 Ilość pobrań
-
granatytt.sma 592 bajtów 73 Ilość pobrań
granatytt.amxx
#221638 Statystyki Cod
Napisane przez Truposz WWL
w 05.03.2011 11:34
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.amxx 48,58 KB 8 Ilość pobrań
-
QTM_CodMod.sma 38,84 KB 65 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#221629 Przerobienie VIP'a
Napisane przez Truposz WWL
w 05.03.2011 11:03
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Truposz WWL
- Regulamin