Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Truposz WWL
Rejestracja: 11.04.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.02.2014 17:57
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 159
- Odwiedzin: 10 742
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Lipiec 18, 1994
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Duczki
Kontakt
#236250 Tylko na Flagę "A"
Napisane przez Truposz WWL w 13.04.2011 11:02
skomplikuj oryginalny plik który dałeś i wrzuć go na serwer i zobacz czy to menu jest bo może tego po prostu nie ma w tym sma. Nie miałem czasu że przejrzeć całego sma sprawdź i napisz
#234255 Tylko na Flagę "A"
Napisane przez Truposz WWL w 07.04.2011 17:17
#234081 Tylko na Flagę "A"
Napisane przez Truposz WWL w 06.04.2011 21:19
Sprawdz teraz
Załączone pliki
-
zombie_plague_advance_v1-6-1 (1).sma 419,17 KB 56 Ilość pobrań
zombie_plague_advance_v1-6-1 (1).amxx
#233655 Zapis z SiD na nick
Napisane przez Truposz WWL w 05.04.2011 19:18
Sprawdź chodź nie wiem czy będzie działać na pewno wymaga resetu lv
Załączone pliki
-
hns_xp.sma 54,21 KB 70 Ilość pobrań
hns_xp.amxx
#233653 Zedytowanie demolitions na 2 dynamity
Napisane przez Truposz WWL w 05.04.2011 19:11
To powinno działać
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Demolitions";
new const opis[] = "Ma dynamit, ktory moze podlozyc raz na runde.";
new const bronie = 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;
new dynamit[33];
new sprite_blast,
sprite_white;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
dynamit[id] = 2;
public cod_class_skill_used(id)
{
if(dynamit[id]==0 || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
static dynamit_gracza[33];
if(is_valid_ent(dynamit_gracza[id]))
{
dynamit[id]--;
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(dynamit_gracza[id], EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 250 );
write_coord( iOrigin[2] + 250 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(dynamit_gracza[id], "player", 250.0 , entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, 95.0, 0.8, dynamit_gracza[id], (1<<24));
}
remove_entity(dynamit_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
dynamit_gracza[id] = create_entity("info_target");
entity_set_string(dynamit_gracza[id], EV_SZ_classname, "dynamite");
entity_set_edict(dynamit_gracza[id], EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(dynamit_gracza[id], origin);
entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_model(dynamit_gracza[id], "models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
entity_set_size(dynamit_gracza[id], Float:{-16.0,-16.0,0.0}, Float:{16.0,16.0,2.0});
drop_to_floor(dynamit_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
{
client_disconnect(id);
dynamit[id] = 2;
}
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "dynamite");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
}
}
public NowaRunda()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "dynamite");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
}
}
#233651 Tylko na Flagę "A"
Napisane przez Truposz WWL w 05.04.2011 19:05
Chyba powinno być dobrze
@UPDATE
Sory nie dodało załącznika
@UPDATE
Sory nie dodało załącznika
Załączone pliki
-
zombie_plague_advance_v1-6-1.sma 419,17 KB 49 Ilość pobrań
zombie_plague_advance_v1-6-1.amxx
#233065 Dodalem kilka klas i masa błędow
Napisane przez Truposz WWL w 04.04.2011 05:59
W załączniku wszystko co chciałeś
Załączone pliki
-
QTM_CodMod (3).sma 134,9 KB 51 Ilość pobrań
QTM_CodMod (3).amxx
#228552 Sklepik VIPA
Napisane przez Truposz WWL w 22.03.2011 13:30
Chyba wszystko co chciałeś jak by coś nie działało to pisz
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#define PLUGIN "Sklep VIP"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Truposz[WWL]"
#define Koszt_Gravitacja 5000
#define Koszt_Chodzenie 8000
#define Koszt_Ciche 10000
#define Koszt_Hp 5000
#define Koszt_Nie 16000
new menu;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
// Add your code here...
register_clcmd("say /sklep","Wyswietl_menu",ADMIN_USER,"Opis komendy")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "reset", 1);
menu=menu_create("Kup sobie coś!","amenu");
menu_additem(menu, "Gravitacja 5000$");
menu_additem(menu, "Szybkie Chodzenie 8000$");
menu_additem(menu, "Buty Kota(Ciche chodzenie) 10000$");
menu_additem(menu, "20 hp 5000$");
menu_additem(menu, "10s Niewidzialnosci 16000");
}
public Wyswietl_menu(id){
if(get_user_flags(id) & ADMIN_USER)
menu_display(id, menu)
else
client_print(id, print_chat, "Tylko VIP moze korzystac ze sklepu");
}
public amenu(id, menu, item){
switch(item){
case 0:{
new kasa = cs_get_user_money(id);
if(kasa >= Koszt_Gravitacja){
cs_set_user_money(id, kasa - Koszt_Gravitacja)
set_user_gravity (id, 0.62);
menu_destroy(menu)
}
else {
client_print(id, print_chat, "Nie stac cie na to! Oszczedzaj nastepnym razem");
menu_destroy(menu)
}
}
case 1:{
new kasa = cs_get_user_money(id);
if(kasa >= Koszt_Chodzenie){
cs_set_user_money(id, kasa - Koszt_Chodzenie)
set_user_maxspeed(id, 5.0);
menu_destroy(menu)
}
else {
client_print(id, print_chat, "Nie stac cie na to! Oszczedzaj nastepnym razem");
menu_destroy(menu)
}
}
case 2:{
new kasa = cs_get_user_money(id);
if(kasa >= Koszt_Ciche){
cs_set_user_money(id, kasa - Koszt_Ciche)
set_user_footsteps(id,0);
menu_destroy(menu)
}
else {
client_print(id, print_chat, "Nie stac cie na to! Oszczedzaj nastepnym razem");
menu_destroy(menu)
}
}
case 3:{
new kasa = cs_get_user_money(id);
if(kasa >= Koszt_Hp){
cs_set_user_money(id, kasa - Koszt_Hp)
new hp = get_user_health(id)
set_user_health(id, hp + 20);
menu_destroy(menu)
}
else {
client_print(id, print_chat, "Nie stac cie na to! Oszczedzaj nastepnym razem");
menu_destroy(menu)
}
}
case 4:{
new kasa = cs_get_user_money(id);
if(kasa >= Koszt_Nie){
cs_set_user_money(id, kasa - Koszt_Nie)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0);
set_task(10.0, "stop", id, _, _, "a", 1)
menu_destroy(menu)
}
else {
client_print(id, print_chat, "Nie stac cie na to! Oszczedzaj nastepnym razem");
menu_destroy(menu)
}
}
}
}
public stop(id){
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,255);
}
public reset(id){
set_user_gravity (id, 1.0);
set_user_maxspeed(id, 1.0);
}
#228142 Sklepik VIPA
Napisane przez Truposz WWL w 21.03.2011 14:37
Jaka oferta dla tworcy?
To nie jest dział Zlecenia płatne.
Co do autora to mam kilka pytań:
1.Grawitacja-4000$ (Jaka gravitacja i na ile?)
2.Szybsze chodzenie-8000$ (Jak bardzo szybsze chodzenie i na ile?)
3.Buty kota (ciche chodzenie)-10000$ (Na ile?)
Jak odpowiesz na te pytania to postaram się wieczorem to zrobić
#227372 Tutor C4 Timer
Napisane przez Truposz WWL w 20.03.2011 00:56
Jest to mój pierwszy plugin który tutaj zamieszczam więc w razie czego proszę o wyrozumiałość. A teraz do rzeczy jest to Timer który odlicza czas do wybuchu bomby i wyświetla za pomocą Tutora. Zresztą wszystko widać na SS.Kolor zależy od pozostałego czasu.Plik sma
c4timer.sma 3,52 KB 857 Ilość pobrań
c4timer.amxx Plik amxx c4timer.amxx 4,69 KB 334 Ilość pobrań
Pliki potrzebne do wyświetlenia tutorów Czero_tutor_pliki.rar 7,36 KB 852 Ilość pobrań
c4timer.amxx Plik amxx c4timer.amxx 4,69 KB 334 Ilość pobrań
Pliki potrzebne do wyświetlenia tutorów Czero_tutor_pliki.rar 7,36 KB 852 Ilość pobrań
#226793 Plugin Bunny Hop
Napisane przez Truposz WWL w 18.03.2011 20:49
#225826 Admin tutor . Czy ktoś może przerobić ?
Napisane przez Truposz WWL w 15.03.2011 22:28
Nie zrozumiałem cię do końca użycie masz takie:
amx_tutor <G/B/R/Y> <Tekst>Gdzie <G/B/R/Y> oznacza różne kolory. Nie jestem pewny czy działa to doskonale w razie czego pisz.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Tutor Text"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Truposz[WWL]"
#define TUTORIAL 1001
#define TASK_TUT 1111
#define MSOUND "items/nvg_off.wav" /* dźwięk który będzie odtwarzany gdy tutor się ukarze */
enum { RED = 1, BLUE, YELLOW, GREEN } /* 4 typy o których wspominałem */
new const g_TutorPrecache[][] = { "gfx/career/icon_!.tga", "gfx/career/icon_!-bigger.tga", "gfx/career/icon_i.tga", "gfx/career/icon_i-bigger.tga", "gfx/career/icon_skulls.tga", "gfx/career/round_corner_ne.tga", "gfx/career/round_corner_nw.tga", "gfx/career/round_corner_se.tga", "gfx/career/round_corner_sw.tga", "resource/TutorScheme.res", "resource/UI/TutorTextWindow.res" }
/* Pliki które są potrzebne aby tutor wyglądał jak w czero */
new g_MsgTutor
new g_MsgTutClose
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_concmd("amx_tutor", "cmdTsay", ADMIN_CHAT, "<color> <wiadomosc>")
g_MsgTutor = get_user_msgid("TutorText")
g_MsgTutClose = get_user_msgid("TutorClose")
}
public plugin_precache() /* tego chyba nie muszę tłumaczyć */
{
precache_sound(MSOUND)
new i
for(i = 0; i < sizeof g_TutorPrecache; i++)
{
precache_generic(g_TutorPrecache[i])
}
}
/* Tutaj znajdują się ustawienia aby tutor działał */
MakeTutor(id,Text[],Color,Float:Time = 0.0){
if(is_user_connected( id ))
{
if(!id){
message_begin(MSG_ALL,g_MsgTutor)
write_string(Text)
write_byte(0)
write_short(0)
write_short(0)
write_short(1<<Color)
message_end()
}
else
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE,g_MsgTutor,_,id)
write_string(Text)
write_byte(0)
write_short(0)
write_short(0)
write_short(1<<Color)
message_end()
}
}
if(Time != 0.0)
{
if( task_exists( id + TASK_TUT ) )
{
remove_task( id + TASK_TUT )
}
set_task(Time,"RemoveTutor",id + TASK_TUT)
}
}
public RemoveTutor(taskID)
{
new id = taskID - TASK_TUT
if(!id){
message_begin(MSG_ALL,g_MsgTutClose,_,id)
message_end()
}
else
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE,g_MsgTutClose,_,id)
message_end()
}
}
public cmdTsay(id, level, cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 3))
return PLUGIN_HANDLED
new color[16], message[192], name[32], Text[100]
read_args(message, 191)
remove_quotes(message)
parse(message, color, 15)
new length = (strlen(color) + 1)
get_user_name(id, name, 31)
formatex(Text,191,"%s : ^n%s", name, message[length]);
for(new i=1; i<=33; i++){
if(is_user_connected(i))
if(color[0] == 'g')
MakeTutor(i,Text,GREEN,10.0)
else if(color[0] == 'r')
MakeTutor(i,Text,RED,10.0)
else if(color[0] == 'y')
MakeTutor(i,Text,YELLOW,10.0)
else
MakeTutor(i,Text,BLUE,10.0)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
#223404 Darmowe granaty dla tt
Napisane przez Truposz WWL w 09.03.2011 17:15
Proszę
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <fun>
#define PLUGIN "Granaty TT"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Truposz[WWL]"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "granaty", 1);
}
public granaty(id){
if(get_user_team(id)==1){
give_item(id,"weapon_hegrenade");
give_item(id,"weapon_flashbang");
give_item(id,"weapon_flashbang");
give_item(id,"weapon_smokegrenade");
ColorChat(id,GREEN,"Dostales darmowe granaty!");
}
}
Załączone pliki
-
granatytt.amxx 4,52 KB 7 Ilość pobrań
-
granatytt.sma 592 bajtów 67 Ilość pobrań
granatytt.amxx
#221638 Statystyki Cod
Napisane przez Truposz WWL w 05.03.2011 11:34
Łap w załączniku
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.amxx 48,58 KB 8 Ilość pobrań
-
QTM_CodMod.sma 38,84 KB 61 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#221629 Przerobienie VIP'a
Napisane przez Truposz WWL w 05.03.2011 11:03
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Truposz WWL
- Regulamin