Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

csskill - zdjęcie

csskill

Rejestracja: 09.04.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.06.2010 20:09
-----

Moje tematy

Problem w operacjach na spawnach

15.06.2010 14:11

Czy jest ktoś w stanie napisać/wyciągnąć z pluginu (kod podany poniżej) funkcję odpowiedzialną za:

1. Dodanie spawnu dla gracza na podanych współrzędnych
2. Usunięcie spawnu dodanego funkcją z pkt 1
3. Obrót spawnu
4. Usunięcie / wyłącznie standardowych spawnów na mapie?

Z góry thx :)

Kod zbyt długi dajemy do załącznnika!

Plugin generujący niewidzialne ściany. Pomocy!

14.06.2010 15:39

Witam.

Mam następujący problem:
1. Wzorując się na pluginie: AMX_Wall_Maker usiłowałem napisać własny plugin rysujący niewidzialna ścianę o danych współrzędnych

public wallCreate(id, level, cid) {
g_wallCount = g_wallCount + 1

new tmpWall
tmpWall = create_entity("info_target") // Tworzy przedmiot zwraca jej index
entity_set_string(tmpWall, EV_SZ_classname, "AMX_Wall_Maker") // Nazwa klasy tworzenia modelu
entity_set_model(tmpWall, "models/wall.mdl") // wybór modelu

new Float:MinBox[3]
new Float:MaxBox[3]

MinBox[0] = -2215.60
MinBox[1] = -2885.05
MinBox[2] = -125.0
MaxBox[0] = 10.0
MaxBox[1] = 85.0
MaxBox[2] = 125.0

entity_set_vector(tmpWall, EV_VEC_mins, MinBox)
entity_set_vector(tmpWall, EV_VEC_maxs, MaxBox)
entity_set_vector(tmpWall, EV_VEC_absmin, MinBox)
entity_set_vector(tmpWall, EV_VEC_absmax, MaxBox)

entity_set_origin(tmpWall, PlayerOrigin) //-> rysowanie modelu na graczu

// g_wallEnts[g_wallCount] = tmpWall
// g_wallCreators[g_wallCount] = id

entity_set_int(tmpWall, EV_INT_solid, 2) //Zmiana twardości ściany
entity_set_int(tmpWall, EV_INT_movetype, 4) //przez ścianę nie można przenikać , ściana nieruchoma xD

return PLUGIN_HANDLED
}


Czy ktoś jest w stanie przerobić tą funkcję albo wytłumaczyć mi na jakiej zasadzie mam wyznaczać rozmiar/ położenie generowanej ściany?!

Za pomoc będę zobowiązany :)

W zasadzie nie wiem tylko do czego służą te funkcję (poniżej), wiem, wiem można się domyślać próbować jednakże chciałem prosić Was forumowiczów o pomoc :)

entity_set_vector(tmpWall, EV_VEC_mins, MinBox)
entity_set_vector(tmpWall, EV_VEC_maxs, MaxBox)
entity_set_vector(tmpWall, EV_VEC_absmin, MinBox)
entity_set_vector(tmpWall, EV_VEC_absmax, MaxBox)

Socket laguje serwer.

23.05.2010 10:04

Witam
Napisałem funkcję mającą na celu łączenie się do strony www, wysłania do niej IP gracza oraz otrzymanie odpowiedzi czy gracz ma zmienne IP (w formie litery Z - zmienne lub S - stałe).
Nie wiem dlaczego przy wykonaniu skryptu cały serwer dostaje laga na ~2 sekundy:

public test_ip(id)
{
	new g_Socket;
	get_user_ip(id, name[id] ,63); 
	new iError;
	static szData[599];
	g_Socket = socket_open( "cs-passion.eu" , 80 , SOCKET_TCP , iError );
	if( g_Socket && !iError )
	{
		static szPacket[100];
		formatex( szPacket , 99 , "GET /hostname.php?ip=%s HTTP/1.1^r^nHost: cs-passion.eu^r^nConnection: close^r^n^r^n", name[id]);
		socket_send( g_Socket , szPacket , strlen(szPacket) );
		if ( socket_change( g_Socket ) )
		{
			socket_recv( g_Socket , szData , 300 );
			if ( strlen( szData ) )	
			{
				if(strfind (szData , "Z", 0, 0 ) == -1)
					return 0;
				else
					return 1;
						
				socket_close( g_Socket );
			}
		}
	}
	return 0;
}

Z góry dziękuję za pomoc!

Problem z napisaniem części skrypru!

10.04.2010 11:31

Witam.

Jestem osobą która od niedawna zagłębia się w tajniki programowania pawn.
Nie jestem w stanie napisać części kodu (jednej funkcji) więc proszę was o pomoc!

W jaki sposób mogę napisać funkcję która sprawdzi czy gracz ma plik (np. model) o danej nazwie w katalogu z modelami !

Potrzebuje tego kawałka kodu ponieważ piszę plugin do banowania cheaterów ze zmiennym ip będę wielce zobowiązany za pomoc!