Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

cielok - zdjęcie

cielok

Rejestracja: 04.04.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.02.2011 20:55
-----

#214526 Plugin ExpMod na DeathRun

Napisane przez LUBIE KASZKE w 10.02.2011 18:28

A kolega wyżej się myli . Ja ci daję link : DeathRun Exp Mod by haga
  • +
  • -
  • 1


#204355 ChristmasMod v2.6 by Zapalka

Napisane przez Zapalka w 09.01.2011 10:53

ChristmasMod v2.6.1


Wstęp
ChristmasMod został stworzony na okres świąt. W modzie aktualnie jest 7 klas, każda ma moce.
Jest 7 skilli, które urozmaicają grę. Maksymalny poziom to 1000. Są także punkty statystyk(2 za poziom) które można rozdawać w Życie, Inteligencję, Siłę i Zręczność.
Za poziom otrzymuje się także 1 punkt umiejętności który można dodać w dowolny skill. Można również zdobywać prezenty, szansa to 1/60(dla VIP'a 1/30). Szansa na otrzymanie prezentu jest po każdym zabiciu. Prezenty można wymieniać w sklepie.

Komendy Gracza

Komendy na say:
say /klasa - Zmiana klasy
say /klasy - Opis Klas
say /staty - Menu Statystyk
say /skille - Menu Umiejętności
say /menu - Menu Christmas Moda
say /klasa - Zmiana klasy
say /sklep - Sklep w którym można kupować za prezenty.
say /pomoc - Menu Pomocy
say /gracze - Pokazuje statystyki graczy aktualnie przebywających na serwerze.

Komendy w konsoli:
teleport - Teleportuje w miejsce w którym znajduje się celownik.
kula - Uderza lodową kulą.
kula_zam - Uderza zamrażającą kulą.
laser - Strzela laserem.
otumaniacz - Otumania graczy.

Opis Klas

Bałwan:
* Na start otrzymuje 70 HP.
* Ma 90% Prędkości.
* Co rundę otrzymuje 2 Kule Lodowe.
* Może się teleportować raz w rundzie.

Mikołaj:
* Na start otrzymuje 120 HP.
* Co rundę otrzymuje 1 Kule Lodową.
* Co rundę otrzymuje 1 Kule Zamrażającą.

Rudolf:
* Na start otrzymuje 170 HP.
* Ma 110% Prędkości.
* Co rundę otrzymuje 5 Laserów.

Krasnoludek:
* Na start otrzymuje 110 HP.
* Ma 120% Prędkości.
* Co rundę otrzymuje 2 Lasery.
* Z nożem jego widzialność spada do 10.

Wypasiony Mikołaj:
* Klasa Premium
* Na start otrzymuje 140 HP.
* Ma 120% Prędkości.
* Co rundę otrzymuje 5 Laserów.
* Co rundę otrzymuje 1 Kule Lodową.
* Co rundę otrzymuje 1 Kule Zamrażającą.
* Klasa jest na flagę "n" (ADMIN_LEVEL_B )

Rudolf Astronauta:
* Klasa Premium
* Na start otrzymuje 120 HP.
* Ma 110% Prędkości.
* Ma 300 Grawitacji.
* Co rundę otrzymuje 1 Laser.
* Może się teleportować raz w rundzie.
* +20 DMG z noza.
* Z nożem jest niewidzialny.
* Klasa jest na flagę "o" (ADMIN_LEVEL_C)

Elf:
* Na start otrzymuje 115 HP.
* Co rundę otrzymuje 1 Kule Lodowa.
* Może skakać kilkukrotnie w powietrzu.


Opis Skilli

Lodowa Kula:
* Uderza graczy w promieniu 230.
* Zadaje obrażenia równe: Poziom Kuli*5 + Inteligencja gracza
* Domyślnie jest ustawiona na przycisk C.
* Aby zmienić wystarczy wpisać w konsoli: bind "klawisz" "kula"

Zamrażająca Kula:
* Uderza graczy w promieniu 150.
* Zabiera broń graczom znajdującym się w promieniu 150.
* Szansa na zabranie broni jest 70/900 przy poziomie kuli równym 1.
* Przy każdym dodatkowym poziomie kuli, szansa wzrasta o 100. Czyli 70/800 przy poziomie 2.
* Nie zadaje obrażeń<br>
* Domyślnie jest ustawiona na przycisk X.
* Aby zmienić wystarczy wpisać w konsoli: bind "klawisz" "kula_zam"

Laser:
* Zadaje obrażenia równe: Poziom Lasera*5 + Inteligencja gracza.
* Uderza bez opóźnienia, natychmiast po wywołaniu funkcji.
* Domyślnie jest ustawiony na przycisk Z.
* Aby zmienić wystarczy wpisać w konsoli: bind "klawisz" "laser"

Teleport:
* Można uzyć raz w rundzie.
* Można się teleportować na nieograniczoną odległość.
* Aby się przeteleportować najedź celownikiem na dane miejsce, i naciśnij przycisk.
* Domyślnie jest ustawiony na przycisk ALT.
* Aby zmienić wystarczy wpisać w konsoli: bind "klawisz" "teleport"

Skok:
* Dzięki temu skillowi można podskakiwać kilkukrotnie w powietrzu.
* Ilość skoków jest zależna od rozwinięcia tego skilla.
* Skill rozwinięty na poziom 5 daje 5 skoków w powietrzu.

Leczenie:
* Skill jest dostępny dla każdej klasy od 30 Poziomu.
* Przy każdym dodatkowym poziomie leczenia, ilość dodawanych HP wzrasta o 1.
* Aby użyć należy nacisnąć E.


Otumaniacz:
* Skill jest dostępny dla każdej klasy od 50 Poziomu.
* Umiejętność powoduje zadanie obrażeń, trzęsienie ekranu oraz celownika graczom w promieniu działania.
* Przy każdym dodatkowym poziomie wzrasta ilość zadawanych obrażeń oraz promień działania.
* Otumaniacza można użyć raz w rundzie.
* Maksymalny poziom umiejętności to 20.
* Aby użyć należy nacisnąć klawisz N.
* Aby zmienić wystarczy wpisać w konsoli: bind "przycisk" "otumaniacz".

Opis VIP'a
* Szansa na prezent wzrasta z 1/60 do 1/30.
* Za każde zabójstwo otrzymuje więcej XP.
* W tabeli wyników przy jego nicku jest napis VIP.
* VIP jest na flagę "m" (ADMIN_LEVEL_A)

Instalacja
Wszystkie pliki z folderu ChristmasMod v2.6.1 by Zapalka należy wkleić do folderu cstrike.
Po wgraniu plików dodaj do plugins.ini na samym końcu tą linijkę: christmasmod.amxx
Zapisz, zrestartuj serwer i GOTOWE Dołączona grafika

Download(Plugin+Modele):
http://zapalka.net.p...1 by Zapalka.7z

Zapis jest na nVault


Upgrade v2.6.1


Lista zmian w wersji 2.3:
- Dodano nowy skill, Otumaniacz,
- Poprawiono optymalizację pluginu,
- Naprawiono błędy.

Lista zmian w wersji 2.4:
- Usunięto ze sklepu wszystko poza Expem,
- Zmieniono maksymalny poziom na 1000,
- Od teraz maksymalna ilość punktów statystyk będzie zależała od poziomu gracza,
- Naprawiono błędy.

Lista zmian w wersji 2.5:
- Dodano dwa nowe sprite, do Otumaniacza,
- Lekko zmodyfikowano Otumaniacz,
- Naprawiono błędy,
- Poprawiono optymalizację.

Lista zmian w wersji 2.6:
- Naprawiono błąd polegający na resetowaniu się umiejętności.
- Naprawiono drobne błędy


Lista zmian w wersji 2.6.1:
- Naprawiono błąd polegający braku umiejętności u Wypasionego Mikołaja i Rudolfa Astronauty.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 45


#189497 Efekt Pingu Gracza 1.3

Napisane przez Seba w 18.11.2010 11:55

Nie chcę mi się pisać o wydajności gdy kilkaset razy na sekundę:

a) pobierany zostaje ping
B) zostaje wykonane wielkie porównanie
c) ustawiony efekt via fun


#187041 Plugin przeciw reconnect

Napisane przez Milek w 10.11.2010 01:06

Jezeli chcesz to ten plugin w ogóle nie pozwala zrobic Reconnecta

http://amxx.pl/noreconnect-t1018.html
  • +
  • -
  • 1


#30429 Rozstrzał v1.0

Napisane przez naXe w 27.12.2008 04:42

Dołączona grafika
Ten plugin odpycha osobę do tyłu gdy ta strzela z M3 (pump-shotty). To symulacja znana z filmów, że gdy ktoś strzela z ShootGuna to go odpycha do tyłu.
Dołączona grafika
Standardowa http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20
Dołączona grafika
* pump_knockback 1
Ustaw na 0 aby wyłączyć.
* pump_force 10
Z jaka siła odpycha...
Dołączona grafika
ENGINE

Załączone pliki




#186006 Pluginy hns

Napisane przez hardbot w 06.11.2010 00:31

Łapaj :ganja:

Załączone pliki




#185865 Pluginy hns

Napisane przez hardbot w 05.11.2010 17:05

testuj sobie to :)

zrobiłem to teraz ale nie wiem do końca czy działa :)

jak by ktoś chciał to poprawić to śmiało (TYLKO MI AUTORA NIE ZMIENIAĆ!) :mellow:

Załączone pliki




#184861 Hns licznik Steam

Napisane przez hardbot w 01.11.2010 03:13

Instalacja i konfiguracja dproto [0.9.87] (Non Steam + Steam) - Nieoficjalny polski support AMX Mod X <- Tutaj


#184627 Mappack HnS

Napisane przez adanos w 31.10.2010 14:23

Łap mappack
HNS Mappack - Download from rapidshare.com - Filestube.com

A tu strona z mapami HNS.
FPSBANANA > Maps > Counter Strike : 1.6 > HNS - Hide And Seek
  • +
  • -
  • 1


#170752 Plugin

Napisane przez hardbot w 12.09.2010 22:06

Very Simple Precache Mod - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
or
Muzyczki/dźwięki w amxmodmenu . - Nieoficjalny polski support AMX Mod X


#124862 Tworzenie textur Modelu Blocków + Wideo

Napisane przez Themo w 10.04.2010 20:14

Hmmm no chyba niewiele ale tylko tu jest dział tutorial. Miałem napisać ten temat w dziale pomoc czy coś innego ?
  • +
  • -
  • 1


#124701 Tworzenie textur Modelu Blocków + Wideo

Napisane przez Themo w 10.04.2010 12:11

Witam, w tym poradniku chciałbym przedstawić sposób na robienie modeli do Block Makera. Mówiąc szczerze to mój pierwszy tutorial.
Przede wszystkim potrzebny będzie jakiś program do edycji grafiki, ja używam gimpa.
Potrzebny też będzie program Jed's Half-Life Model Viewer.
(programy udostępniam Wam w załączniku)

Już wersja wideo !! -!- HD -!-
http://www.youtube.com/watch?v=qIq05nByDvg&fmt=22

Paczka.rar
Jeżeli link wygaśnie.
Kontakt :
Steam : Krzychol916
GG : 5667883


Youtube Filmik kliknij aby zobaczyć na pełnym ekranie

Jak zrobić model blocka?
Wymiary Modeli:
1. Small: Top: 128/128 Side : 128/64
2. Normal: Top : 512/512 Side : 512/64
3. Large: Top : 512/512 Side : 512/32
4. Pole: Top : 64/64 Side : 32/256
1. Obraz/Textura
Zaczynamy: Odpalamy program Gimp robimy nową warstwę 512/512.
Plik > Nowy > 512/512
Dołączona grafika
Gdy już mamy warstwę malujemy bądź wklejamy zdjęcie na tło.
Ja użyłem do tego gradienta (Flare Glow Angular 1) oraz kształt Spiralny (w lewo) na niebieskim tle, efekt:
Dołączona grafika
Dużo osób ma problem z podmianą grafiki w Jed's Half-Life Model Viewer. Aby podmienić grafikę dany Obraz musi być w 8 bitach.
Aby uzyskać obraz w 8 bitach bez dużej straty jakości, musimy połączyć wszystkie warstwy w jedną a następnie wcisnąć : Obraz > Tryb > Indeksowany > Konwertuj.
Dołączona grafika
przy zmianie na 8 bitów obraz jest mniej szczegółowy.ale to chyba nikomu nie przeszkadza, i tak nasza grafika w grze będzie miała wysoką jakość. Teraz należy zapisać obraz w formacie .bmp (Obraz Windows BMP)
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Koniec.
•Tak samo robi się bok Blocków.

2. Model:
Odpalamy program Jed's Half-Life Model Viewer.
Klikamy File > Load Model > wybieramy model z paczki i Otwórz.
Dołączona grafika

Każdy model ma dwie textury Top i Side, czyli Góra i bok - które należy wykonać
Przechodzimy w zakładkę Textures, wykonane przez nas textury Top i Side importujemy na wcześniej wczytany model naszego blocka .
Dołączona grafika
Zapisujemy model poprzez wciśnięcie File > Save Model As... >określamy nazwę własną naszego modelu > klikamy zapisz.
Gotowe! Możecie cieszyć oko Waszą własną texturą.
Dołączona grafika

Jak dodać Blocki do własnego BM'a ?
//CIACH REKLAMA
Jeżeli zrobiłem coś nie zgodnie z regulaminem proszę napisać

Proszę o komentarze.
(DOWNLOAD Gimpa -->TU[nie mogłem dodać do załącznika])

UWAGA!!
Pamiętajmy jeżeli nasze blocki mają cyfry w nazwach muszą one być zapisane tak !!
NP.

bm_block_platform2
bm_block_platform2_large
bm_block_platform2_small
bm_block_platform2_pole

ŹLE!!

bm_block_platform2
bm_block_platform_large2
bm_block_platform_small2
bm_block_platform_pole2

Przykładowy Model który zrobilem Dla Kill-Zone.com
W załączniku ;d (Photoshop).

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 9


#123442 Jak Napisać Plugin

Napisane przez Abes Mapper w 05.04.2010 21:10

Proste pluginy tutaj: Nieoficjalny polski support AMX Mod X -> Kompilator
Bardziej złożone pluginy które wymagają dodatkowych plików: Kompilacja lokalna - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#123429 Jak Napisać Plugin

Napisane przez G[o]Q w 05.04.2010 20:42

raczej nie bo :

jesli znajac podstawy pascala nie bedziesz mogl napisac prostego programu to mozesz sobie darowac dalsza nauke :D
  • +
  • -
  • 1


#123422 Jak Napisać Plugin

Napisane przez Abes Mapper w 05.04.2010 20:34

Pascal ---> C ---> C++ ---> PAWN
  • +
  • -
  • 1