Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Monsulito - zdjęcie

Monsulito

Rejestracja: 30.03.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.08.2014 23:12
-----

#206227 HUD taki jak w Codzie

Napisane przez sebul w 15.01.2011 20:03

(...)
}

last_update_xp[id] = player_xp[id]
last_update_perc[id] = perc

new hapek = get_user_health(id);
if(player_class[id]!=Paladyn) {
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 0.9, 0.0, 0.3);
show_hudmessage(id, "HP: %i Klasa: %s Lvl: %i (%0.0f%s)^nItem: %s Wytrzymalosc: %i", hapek, Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc, "%", player_item_name[id], item_durability[id]);
}
else {
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 0.9, 0.0, 0.3);
show_hudmessage(id, "HP: %i Klasa: %s Lvl: %i (%0.0f%s) Skoki: %i/%i^nItem: %s Wytrzymalosc: %i", hapek, Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc, "%", JumpsLeft[id], JumpsMax[id], player_item_name[id], item_durability[id]);
}
message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
message_end()
}

Chyba wiesz gdzie to wkleić ;]
  • +
  • -
  • 3


#206162 Ładowanie na nozu.

Napisane przez sebul w 15.01.2011 17:05

case Druid:
{
hp[id]++

if(hp[id]>3)
{
show_hudmessage(id, "Mozesz uzyc Tylko 3 doladowania HitPoints na runde")
}
else {
show_hudmessage(id, "Zregenerowales troche HP")
set_user_health(id, get_user_health(id)+15+player_intelligence[id]*1)
}
}

  • +
  • -
  • 1


#205612 call_cast (ladowanie na nozu)

Napisane przez Firxenowsky w 13.01.2011 16:48

znajdz

if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta && invisible_cast[id]==0)

zamien na:

if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && invisible_cast[id]==0)

  • +
  • -
  • 1


#205432 call_cast (ladowanie na nozu)

Napisane przez sebul w 12.01.2011 20:41

Bo to
set_user_health(id, get_user_health(id)+20+player_intelligence[id]*2)

i to
set_user_health(id, get_user_health(id)+15+player_intelligence[id]*1)

musisz dać w
if(hp[id]>3)
{

Ale ja bym wolał skorzystać z change_healt.
  • +
  • -
  • 1


#205349 Gold.

Napisane przez sebul w 12.01.2011 16:52

Tak, pójdzie.
  • +
  • -
  • 1


#205346 Gold.

Napisane przez sebul w 12.01.2011 16:41

Dodaj to w
public award_kill(killer_id, victim_id)

  • +
  • -
  • 1


#205302 Blokada expienia

Napisane przez sebul w 12.01.2011 13:45

Widziałem raz, że ktoś tam się pytał na forum jak wyłączyć dawanie expa, gdy na serwerze jest mniej niż 2 graczy, czyli po prostu jak zablokować tzw. expienie.
Spoiler


Od teraz exp będzie dodawany tylko wtedy, gdy na serwerze będzie minimum 2 graczy (boty i hltv się nie wliczają). Dodatkowo dodałem, że jeśli ilość expa, którą ma dostać gracz, będzie większa, bądź równa 200, to wtedy ta blokada nie będzie działać, przyda się takie coś, gdy ktoś ma dodaną komendę na dawanie expa i będzie chciał sobie dodać expa gdy na serwerze będzie pusto :D oczywiście 200 można sobie zamienić na inną wartość.
  • +
  • -
  • 10


#205183 DiabloMod

Napisane przez sebul w 11.01.2011 19:58

Za dużo zrobiłem itp. ludzie co tam takiego macie fixy ^^

A wejdzie jakiś dzieciak i sobie weźmie i będzie się chwalił, że edytował moda i wgra do siebie? A tym bardziej, że te błędy nie przeszkadzają pewnie w grze, więc raczej nie będzie się taki ktoś przejmował, że są jakieś errory.

Monsulito, musiałeś źle dodać te cvary do nvaulta. Pokaż najlepiej większy wycinek kodu z "message_begin" tak samo z "RegisterHam", oraz pokaż jak dodałeś ten cvar.
  • +
  • -
  • 1


#204214 Czasy Ładowania na nozu

Napisane przez Drewno. w 08.01.2011 20:29


else if(casting[id]==0)
{
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/80.0)

if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0
else if(player_class[id] == Mag)
{
time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/40.0)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/80.0))
}
else if(player_class[id] == Zabojca) time_delay*=0.0
else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=1.2

cast_end[id]=halflife_time()+time_delay

new bar_delay = floatround(time_delay,floatround_ceil)

casting[id]=1

message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id )
write_byte( bar_delay )
write_byte( 0 )
message_end()
}


time_delay*=X - x to czas trwania ladowania* 5 = czyli time_delay*=1.0 = 1*5=5

jesli chcesz dac osobny czas ladowania klasie to pod
else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=1.2

dodaj
else if(player_class[id] == Twoja_Klasa) time_delay*=X



#203801 nVault

Napisane przez AmD w 07.01.2011 18:51

nie...
nVault i SQL to dwa inne zapisy które mogą działać razem
  • +
  • -
  • 1


#201312 DMG Kuli

Napisane przez GoldeN w 30.12.2010 15:07

W public pfn_touch ( ptr, ptd ) masz takie coś:

	if(equal(szClassName, "fireball"))
{
new owner = pev(ptd,pev_owner)
//Touch
if (get_user_team(owner) != get_user_team(ptr))
{
new Float:origin[3]
pev(ptd,pev_origin,origin)
Explode_Origin(owner,origin,55+player_intelligence[owner],150)
remove_entity(ptd)
}
}


Zamień na:

	if(equal(szClassName, "fireball"))
{
new owner = pev(ptd,pev_owner)
//Touch
if (get_user_team(owner) != get_user_team(ptr))
{
new Float:origin[3]
pev(ptd,pev_origin,origin)
Explode_Origin(owner,origin,25+player_intelligence[owner],150)
remove_entity(ptd)
}
}


Tutaj INT nie jest dzielone, więc zrób jak uważasz.


#199195 DMG Kuszy

Napisane przez StaszekMroziok w 24.12.2010 17:12

w
public command_arrow(id) 


Znajdz
 new Float:dmg


to linia odpowiedzialna za dmg jeśli chcesz aby zabierało 100 hp bez ingerencji w inteligencje daj

new Float:dmg = 100



#199201 DMG Kuszy

Napisane przez Firxenowsky w 24.12.2010 17:35

Po co się tak męczyc?
W amxx.cfg dopisz:

diablo_arrow "100"

  • +
  • -
  • 1


#199059 Odpornosc na HE

Napisane przez DarkGL w 24.12.2010 08:26

player_item_name[id] != "M'avina's Battle Hymn"
na
!equal(player_item_name[id],"M'avina's Battle Hymn")
podobnie z tymi dwoma pozostałymi
  • +
  • -
  • 1


#199067 Odpornosc na HE

Napisane przez FreZZy w 24.12.2010 09:15

jeżeli już to: player_item_id[id]==XX

Ale lepiej zrobić tak:

deklaracja nowej zmiennej
new player_b_anttyhe[33]


w public reset_item_skills(id)
player_b_antyhe[id] = 0


potem
public add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
{
if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0 && player_b_antyhe[id] == 0); //Fireshield check
{
new roll = random_num(1,player_b_grenade[attacker_id])
if (roll == 1)
{
set_user_health(id, 0)
message_begin( MSG_ALL, gmsgDeathMsg,{0,0,0},0)
write_byte(attacker_id)
write_byte(id)
write_byte(0)
write_string("grenade")
message_end()
set_user_frags(attacker_id, get_user_frags(attacker_id)+1)
set_user_frags(id, get_user_frags(id)+1)
cs_set_user_money(attacker_id, cs_get_user_money(attacker_id)+150)
}
}
}


W public iteminfo(id) na samym dole

if (player_b_antyhe[id] > 0)
{
add(itemEffect, 199, "Nie działa na Ciebie natychmiastowe zabicie z granatu HE")
}


a teraz kolejny case:

case XX:
{
player_item_name[id] = "YYY"
player_item_id[id] = rannum
player_b_antyhe[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s : Jesteś odporny na HE 1/x", player_item_name[id])
}