Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czasy Ładowania na nozu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Monsulito

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 08.01.2011 20:16

Witam, mam pytanie co odpowiada za czas ładowania na nożu ?. Chciałbym go zmienić.
  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#2 Firxenowsky

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:W-wa
Offline

Napisano 08.01.2011 20:26

Znajdz

else if(casting[id]==0)

  • +
  • -
  • 0

#3 Drewno.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.01.2011 20:29


else if(casting[id]==0)
{
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/80.0)

if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0
else if(player_class[id] == Mag)
{
time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/40.0)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/80.0))
}
else if(player_class[id] == Zabojca) time_delay*=0.0
else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=1.2

cast_end[id]=halflife_time()+time_delay

new bar_delay = floatround(time_delay,floatround_ceil)

casting[id]=1

message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id )
write_byte( bar_delay )
write_byte( 0 )
message_end()
}


time_delay*=X - x to czas trwania ladowania* 5 = czyli time_delay*=1.0 = 1*5=5

jesli chcesz dac osobny czas ladowania klasie to pod
else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=1.2

dodaj
else if(player_class[id] == Twoja_Klasa) time_delay*=X


#4 Monsulito

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 08.01.2011 20:43

dzięki ++
  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych